paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ještě jednou Čz 180
31.8.2011 v 13:20
Ahoj
Před nedávnem jsem si pořídil ČZ 180 / 487. I já mám pocit , že tipy 477 jezdily lépe.
Nechci z toho dělat letadlo a motorka se mě líbí. Rád bych , ale přeci jen alespoň trochu upravil motor. Nemáte někdo nějaké zkušenosti.
Tom

ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 14:26 | Nahoru | #1
No bylo to stejné ten rozdíl v kubatuře byl dán jenom tím , že už ve fabrice se vybiraly pisty a valce výbrus c

ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 15:45 | Nahoru | #2

Tománek píše: Rád bych , ale přeci jen alespoň trochu upravil motor.


Tak si naštuduj tohle

1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 17:58 | Nahoru | #3
Nevím, proč by měly 477 jezdit lépe. jedině že by měly lépe řešené sání. je možné, že v rámci plnění norem sáhli soudruzi k nějakým omezením, ale spíš to tenkrát ochcali tím, že použili větší vrtání pístů, aby se dostali do vyšší kategorie, kde motorky plnily limity v pohodě. Dost udělá stav řetězovky, nafouknutí pneu, seřízení karburátoru a vylítanost motoru. TAky koukni, jeslti ti nepřibržďujou brzdy a zda ti nejdou kola šejdrem (aby motorka neměla dvě stopy). A to, že v technickejch údajích má 487čka psanejch míň koní je dáno změnou metodiky meření, jinak ty motory jsou konstrukčně úplně to samý. (až na obrácenou kulisu řazení).

Edit: ještě mi z výčtu vypadl vejfuk. PAk ještě třeba může blbnout kondenzátor, ale pokud jezdíš na těhle strojích dýl, určitě víš, jak se která závada projevuje.

Edit: poslední věc- mít dobře poštelovanej předstih a odtrh. Na těhlech vibrátorech se to samo od sebe rozhazuje. A ještě kouknout, jeslti není ve vejfuku plno bordelu. JAk známo, výfuk je u 2t hodně důležitej. TAkže kouknout jeslti není plnej karbonu a zda správně těsní, či zda není napadenej domácím tuzingem.

Naposledy editováno 31.08.2011 18:55:48

(reakce na) ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 19:52 | Nahoru | #4

Hofner píše: Nevím, proč by měly 477 jezdit lépe. jedině že by měly lépe řešené sání. je možné, že v rámci plnění norem sáhli soudruzi k nějakým omezením, ale spíš to tenkrát ochcali tím, že použili větší vrtání pístů, aby se dostali do vyšší kategorie, kde motorky plnily limity v pohodě. Dost udělá stav řetězovky, nafouknutí pneu, seřízení karburátoru a vylítanost motoru. TAky koukni, jeslti ti nepřibržďujou brzdy a zda ti nejdou kola šejdrem (aby motorka neměla dvě stopy). A to, že v technickejch údajích má 487čka psanejch míň koní je dáno změnou metodiky meření, jinak ty motory jsou konstrukčně úplně to samý. (až na obrácenou kulisu řazení).

Edit: ještě mi z výčtu vypadl vejfuk. PAk ještě třeba může blbnout kondenzátor, ale pokud jezdíš na těhle strojích dýl, určitě víš, jak se která závada projevuje.

Edit: poslední věc- mít dobře poštelovanej předstih a odtrh. Na těhlech vibrátorech se to samo od sebe rozhazuje. A ještě kouknout, jeslti není ve vejfuku plno bordelu. JAk známo, výfuk je u 2t hodně důležitej. TAkže kouknout jeslti není plnej karbonu a zda správně těsní, či zda není napadenej domácím tuzingem.


Mě taky 477 jela líp než jakákoliv jiná 487 co jsem měl nebo mám. Válec je stejnej, sání taky, karbec taky a vejfuk taky. Zkoušel jsem věci i prohazovat ale prostě 477 pořád jela líp. Pořád jsem nepřišel na to proč.

1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 21:21 | Nahoru | #5
Mám taky ČZ 180 a prd jede. Uplně stejnej problém jako ty. Ale zatím se mi jej nepodařilo vyřešit. Vše je jak má být a nejede

ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 21:28 | Nahoru | #6
Nebo nejede.....jede, ale méně než bych čekal. Jede pouze ve středních otáčkách. Dole nic, pak jede a nahoře zase zeslábne. Taky nevím jak to vyřešit. Kola, gumy, řetěz, brzdy vše ok. Předstih už se dělal 2x a taky žádnej přínos. Nová svíčka-nic. Novej kondík na zapalku-nic.Novej vzduchovej filtr-nic. Obohacení směsi-nic. Výfuk vypálenej-nic Štelování volnoběžnýho šroubu bohatosti-nic. Už mě napadá jen větší hlavní tryska. Jinak opravdu nevím co s tím ještě dělat.

1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 21:45 | Nahoru | #7
to je divný mě jede dobře moc dobře spíš záleží na stavu konkrétního stroje

(reakce na) ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 21:55 | Nahoru | #8
Milekk> No pokud záleží na stavu, tak by tedy muselo být něco špatné, rozbité nebobo tak něco. Ale na nic jsem nepřišel.

ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 22:06 | Nahoru | #9
Mě by zajímalom podle čeho to měříte, pánové. On placebo efekt dokáže taky hodně. Ale třeba máte pravdu a 477 fakt jezdí líp :) Já mám akorát graf z brzdy a projel jsem mrtě krát kolem radarů. Nikdy mi to neukázalo víc jak 95 km/h, největší fór byl tacháč, kterej v pohodě kecal 120 km/h. Nechápu proč. Jsem zvědavej, jak bude jezdit až jí někdy dám dohromady a zajedu motor. Je teda pravda, že těch 95 km/h bylo ve zpřímený poloze. kdybch zalehnul, možná by i to reálný kilčo dala. Ale lepší čumět na cestu, než trhat rychlostní rekordy. Na to ta motorka stejně není.

ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 22:06 | Nahoru | #10
A není tam třeba daný větší řetězový kolečko?

ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 22:10 | Nahoru | #11
A pokud máte ČZtu po někom, kdo tomu dělal "GO" u kamaráda, taks e fakt nedivím, že to nejezdí. Já měl na ČZtu docela štěstí. Sice najeto mrtě km, ale motor pořád jezdil v pohodě. GO jsem nechával dělat jelikož to už vibrovalo fakt fest. Možná že bych na tom ještě sezonu najel, ale nemělo cenu riskovat, že mi prolítne čep nádrží, nebo se klika rozhodne na cestu mimo kartery KAždopádně sjem pak asistoval při koupi jiný 487.3 údajně po GO a to byl děs běs. To vůbec netáhlo odspodu a vršek taky žádnej. JAsně, že se pak ukázalo, že to žádnou GO nemmělo- za prvé týpek neměl žádný doklady ( i když to dělá kamarád, určitě musí někde nakoupit materiál) a hlavně když se pak motor rozhodil, bylo vidět, že na to nikdo ani nešáhnul. Ale tak zase po slevě 487čka ( s kotoučem) za 5500 s papírama, no nekup to...

Naposledy editováno 31.08.2011 22:16:58

1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180

31.8.2011 v 23:17 | Nahoru | #12
Mě měří tachometr co tam je ze Škody 120 dobře. Podle radaru kecá v 75 jen cca 2km\h. Jede max 101km\h z mírního kopečka, zalehnutej. Nepsal jsem tady, že je po GO. A řetězový kolečko je OK co tam má bejt. Rozeta taky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ještě jednou Čz 180

1.9.2011 v 07:20 | Nahoru | #13
JaarBass>

Nevím, je možné, že zkresluje tachometr, ale pravda je ta, že vyšších otáčkách netáhne.
Koupil jsem ji pri 20000 km, nevím, jestli to už není moc, válec nevypadá špatně a ani kroužky neměli velikou vůli. Nevypadá to, že by se v tom někdo přede mnou hrabal, ale rozdělané jsem to neměl.Je tam vše jak má být podle dokumentace.
Ještě dotaz na pístní čep. Má být v pístu nalisován? Mám ho volně posuvný, motor vydává při vyšších otáčkách zvuk jako před rozsypáním .

(reakce na) ještě jednou Čz 180

1.9.2011 v 09:40 | Nahoru | #14
Tománek> Mě pístní čep taky drnčí. Hlavně při ubrání plynu. Má to zvuk jako ostrá kroska.

(reakce na) ještě jednou Čz 180

1.9.2011 v 20:44 | Nahoru | #15

JaarBass píše: Mám taky ČZ 180 a prd jede. Uplně stejnej problém jako ty. Ale zatím se mi jej nepodařilo vyřešit. Vše je jak má být a nejede



Taky mám. Na začátku nic moc ale pak se mi podařilo nastavit tak, že jela jak z praku. Ne rychle (nejoptimálněji 75 km, výš už řvala) ale tah jak nikdy. Ve dvojku kopec nekopec čtveráka držela skvěle a někdy i chyběla ta pětka. Jen starty byly peklo.
Podle mě je to karburátorem. Už nevím co štelovat. Pravdou je, že se mi stále nepodařilo nastavit jí znovu tak dobře, jsem rád když jedu stejný kopec sám, na trojku

(reakce na) ještě jednou Čz 180

1.9.2011 v 20:53 | Nahoru | #16

Tománek píše: JaarBass>

Nevím, je možné, že zkresluje tachometr, ale pravda je ta, že vyšších otáčkách netáhne.
Koupil jsem ji pri 20000 km, nevím, jestli to už není moc, válec nevypadá špatně a ani kroužky neměli velikou vůli. Nevypadá to, že by se v tom někdo přede mnou hrabal, ale rozdělané jsem to neměl.Je tam vše jak má být podle dokumentace.
Ještě dotaz na pístní čep. Má být v pístu nalisován? Mám ho volně posuvný, motor vydává při vyšších otáčkách zvuk jako před rozsypáním .



Já tachometru moc nevěřím. Nový čep jde nasunout dost špatně, ale jde "nalisovat" i dlaní když dáš pozor na jehly.
Jinak nemáš třeba na pístu spálený olej?

ještě jednou Čz 180

4.9.2011 v 07:24 | Nahoru | #17
mezi motory 477 a 487 jsou značné rozdíly (mazání klikového mechanismu, sání, jiné přetryskování karburátoru, jiný tlumič výfuku..

ty motory stejně pouze vypadají, a le i podle detailů se dají rozeznat

Naposledy editováno 04.09.2011 07:25:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 MindaMour 4 31.3.2024 v 20:23 MindaMour
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 Jackun 39 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov
ČZ 180 ČZ 180/487 fek77 12 12.7.2022 v 19:10 fek77
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 kolmis1 3 12.1.2021 v 00:20 re500
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 wolferein 3 16.10.2020 v 22:44 stompik


TOPlist