Před nedávnem jsem si pořídil ČZ 180 / 487. I já mám pocit , že tipy 477 jezdily lépe.
Nechci z toho dělat letadlo a motorka se mě líbí. Rád bych , ale přeci jen alespoň trochu upravil motor. Nemáte někdo nějaké zkušenosti.
Tom
1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180
Edit: ještě mi z výčtu vypadl vejfuk. PAk ještě třeba může blbnout kondenzátor, ale pokud jezdíš na těhle strojích dýl, určitě víš, jak se která závada projevuje.
Edit: poslední věc- mít dobře poštelovanej předstih a odtrh. Na těhlech vibrátorech se to samo od sebe rozhazuje. A ještě kouknout, jeslti není ve vejfuku plno bordelu. JAk známo, výfuk je u 2t hodně důležitej. TAkže kouknout jeslti není plnej karbonu a zda správně těsní, či zda není napadenej domácím tuzingem.
Naposledy editováno 31.08.2011 18:55:48
Hofner píše: Nevím, proč by měly 477 jezdit lépe. jedině že by měly lépe řešené sání. je možné, že v rámci plnění norem sáhli soudruzi k nějakým omezením, ale spíš to tenkrát ochcali tím, že použili větší vrtání pístů, aby se dostali do vyšší kategorie, kde motorky plnily limity v pohodě. Dost udělá stav řetězovky, nafouknutí pneu, seřízení karburátoru a vylítanost motoru. TAky koukni, jeslti ti nepřibržďujou brzdy a zda ti nejdou kola šejdrem (aby motorka neměla dvě stopy). A to, že v technickejch údajích má 487čka psanejch míň koní je dáno změnou metodiky meření, jinak ty motory jsou konstrukčně úplně to samý. (až na obrácenou kulisu řazení).
Edit: ještě mi z výčtu vypadl vejfuk. PAk ještě třeba může blbnout kondenzátor, ale pokud jezdíš na těhle strojích dýl, určitě víš, jak se která závada projevuje.
Edit: poslední věc- mít dobře poštelovanej předstih a odtrh. Na těhlech vibrátorech se to samo od sebe rozhazuje. A ještě kouknout, jeslti není ve vejfuku plno bordelu. JAk známo, výfuk je u 2t hodně důležitej. TAkže kouknout jeslti není plnej karbonu a zda správně těsní, či zda není napadenej domácím tuzingem.
Mě taky 477 jela líp než jakákoliv jiná 487 co jsem měl nebo mám. Válec je stejnej, sání taky, karbec taky a vejfuk taky. Zkoušel jsem věci i prohazovat ale prostě 477 pořád jela líp. Pořád jsem nepřišel na to proč.
1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180
1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180
Naposledy editováno 31.08.2011 22:16:58
1 reakcí na tento příspěvek ještě jednou Čz 180
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ještě jednou Čz 180
Nevím, je možné, že zkresluje tachometr, ale pravda je ta, že vyšších otáčkách netáhne.
Koupil jsem ji pri 20000 km, nevím, jestli to už není moc, válec nevypadá špatně a ani kroužky neměli velikou vůli. Nevypadá to, že by se v tom někdo přede mnou hrabal, ale rozdělané jsem to neměl.Je tam vše jak má být podle dokumentace.
Ještě dotaz na pístní čep. Má být v pístu nalisován? Mám ho volně posuvný, motor vydává při vyšších otáčkách zvuk jako před rozsypáním .
JaarBass píše: Mám taky ČZ 180 a prd jede. Uplně stejnej problém jako ty. Ale zatím se mi jej nepodařilo vyřešit. Vše je jak má být a nejede
Taky mám. Na začátku nic moc ale pak se mi podařilo nastavit tak, že jela jak z praku. Ne rychle (nejoptimálněji 75 km, výš už řvala) ale tah jak nikdy. Ve dvojku kopec nekopec čtveráka držela skvěle a někdy i chyběla ta pětka. Jen starty byly peklo.
Podle mě je to karburátorem. Už nevím co štelovat. Pravdou je, že se mi stále nepodařilo nastavit jí znovu tak dobře, jsem rád když jedu stejný kopec sám, na trojku
Tománek píše: JaarBass>
Nevím, je možné, že zkresluje tachometr, ale pravda je ta, že vyšších otáčkách netáhne.
Koupil jsem ji pri 20000 km, nevím, jestli to už není moc, válec nevypadá špatně a ani kroužky neměli velikou vůli. Nevypadá to, že by se v tom někdo přede mnou hrabal, ale rozdělané jsem to neměl.Je tam vše jak má být podle dokumentace.
Ještě dotaz na pístní čep. Má být v pístu nalisován? Mám ho volně posuvný, motor vydává při vyšších otáčkách zvuk jako před rozsypáním .
Já tachometru moc nevěřím. Nový čep jde nasunout dost špatně, ale jde "nalisovat" i dlaní když dáš pozor na jehly.
Jinak nemáš třeba na pístu spálený olej?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výměna prachovek přední vidlice + g... ČZ 180/487 | MindaMour | 4 | 31.3.2024 v 20:23 MindaMour |
Motory z ČZ 175/477 175/487 180/487 [1, 2] ČZ 175/478, ČZ 175/477, ČZ 180/487 | Jackun | 39 | 7.3.2023 v 13:38 Kalasnikov |
ČZ 180 ČZ 180/487 | fek77 | 12 | 12.7.2022 v 19:10 fek77 |
ČZ 180 487/4 blinkry ČZ 180/487 | kolmis1 | 3 | 12.1.2021 v 00:20 re500 |
ČZ 180/487 blinkry ČZ 180/487 | wolferein | 3 | 16.10.2020 v 22:44 stompik |