globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VS1400 vs PAv40
Mám v plánu pávika, už o tom uvažuju nějakej ten měsíc, dost se mi to líbí a ta využitelnost by byla taky, dost cestujeme, tže každej kousek místa se hodí.

Dost by mě zajímalo, jestli se to to někdo pokusil a zkombinoval s Introšem, našel jsem kombinace třeba s Vmaxem a jiné. Něco už jsem vyčetl a rád bych ještě vyslechl nějaké postřehy, jízdní vlastnosti, náročnost úpravy a tak. Jestli se do toho mám vůbec pouštět a ty prachy do toho vkládat?! Pže když je nějakej pěknej, tak je to desítka a nebo rozkladový(nekompletní) stavy a ty jsou taky dost napálený. Tže bych jen tak tu dvacku nerad poslal do luftu.

Díky za názory.

E: Jo a kdyby někomu doma jeden přebejval, tak beru!!

Naposledy editováno 26.07.2011 20:38:14
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 17:42 | Nahoru | #1
Toto by asi v Čr nešlo, že?

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 17:43 | Nahoru | #2
No, jako vypadá to dobře, ale to bych nechtěl. Když vidím, s čím lidi jezděj na elefanty, tak bych řekl, že v mezích tolerance jde všechno...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 19:13 | Nahoru | #3
Vitic> to je hustý, tak do toho půjdu

(reakce na) VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 19:19 | Nahoru | #4

miki-švára píše: Vitic> to je hustý, tak do toho půjdu


Tak za ten tvůj autobus můžeš připojit i návěs ke kamiónu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 19:21 | Nahoru | #5
motodawe> no Introše nemám, ale 7let jsem Pava 41 vozil za Marošem. Při slušné jízdě ho téměř za sebou nepoznáš, ale má to podmínku, musí být v dobrém stavu, hlavně ložiska a náklad musí být dobře vycentrovaný. Rychlost do 110km/h bezproblémová i když v TP má poněkud nižší 70km/h . Nikde nedělali problémy, ani na hranicích, ani poldové spíše to brali jako raritu a pro mě plus. Tudíž za mě .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 19:39 | Nahoru | #6
miki-švára> Já jsem teď byl v Dánsku a tam přijelo i mrtě čechů s vozejčkem i cizinci měli naše páviky, tže asi cajk. Ono se říká, že nesmí být přeloženej ani nevytíženej, že to není pro jízdu dobrý. Ideálka je prý těch 25/30kg. A to Dánsko jsme jeli téměř celý na vodě, tže by byl úplně super. A ten stav, o tom žádná, dneska když je slušněj, je za deset a víc, jinak jsou to vraky, do kterejch stejně musíš nacpat mrtě času a peněz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 20:27 | Nahoru | #7
motodawe> tak tak, jsou předražený jako prase. Před pár lety se to měnilo za litr slivky a pár stovek a dnes no brrr. Proto já si ho nechal a spinká na půdě . Jinak se dělá funglovka od originálu nerozeznatelný jenže z laminátu a myslím že jej nabízeli za 17.000,-Kč. Jinak přeju spoustu kiláků s Pavikem

(reakce na) VS1400 vs PAv40

26.7.2011 v 20:34 | Nahoru | #8
miki-švára> Dvacku v laku, je to hnus velebnosti! Kdyby ses ho chtěl zbavit, tak se ozvi...

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

28.7.2011 v 14:23 | Nahoru | #9
Kamarád ho má za VS1400 už několik let. Nejezdí s ním často ale po dálnici dává i 110 km/h.

(reakce na) VS1400 vs PAv40

28.7.2011 v 21:47 | Nahoru | #10
Intruderbob> No paráda a netušíš, jak má vyřešený tažný?! Napadají mě asi tři varianty, ale raději bych i něco ověřenýho.

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

29.7.2011 v 07:49 | Nahoru | #11
Kamarád si hrál s motorkama už za komoušů, je to technický fajnšmekr. Dnes si hraje s veterány a historickými agregáty ;o)
U svého Introše to řešil tak, že protáhl trubkový rám držící zadní blatník až do úrovně potřebného napojení pavu a znova ho nachromoval. Na něm je kloub umožňující horizontální i vertikální pohyb pavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

29.7.2011 v 10:00 | Nahoru | #12
Intruderbob> Tenhle systém už jsem taky viděl, já bych to chtěl vyřešit nějak podobně, jako to mají jawky, aby to bylo na rychlý demontování. Nechtěl bych s tím jezdit celoročně, ale i tak díkes.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

29.7.2011 v 10:02 | Nahoru | #13
motodawe> Tak to je jasnačka. Kamarád s Introšem už tak často nejezdí a pava má místo brašen Tak ať se zadaří

(reakce na) VS1400 vs PAv40

29.7.2011 v 11:30 | Nahoru | #14
Intruderbob> To já bágly mám, chtěl bych to jen na delší cestování. Tak uvidíme, nějak to dopadne, ikdyž sehnat pávika už je taky masakr a ještě za to lidi chtějí hroznej ranec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

1.8.2011 v 15:11 | Nahoru | #15
Intruderbob> Ahoj já vlastním Boulevard S 83,což je vlastně VS,taky o pávikovi uvažuju,nemohl by kámoš nebo Ty příležitostně dát foto introše z pávikem a hlavně závěsu ?????

díkes kuzma

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

2.8.2011 v 14:14 | Nahoru | #16
TOXINKuzma> Já to mám zatím v plánu udělat podobné, jako to má jawka. K držákům na brašny a spojnici na uchycení na matku k tlumiči, aby se nemuselo upravovat tažný na pávikovi, další způsob je, jak už bylo psáno výše, protažení origo trubek a závěs za kolem a ještě jsem viděl vyztuženej platník a závěs do něj za opěrkou, ale tam to chce upravit i tažný. Zatím u mě vítězí ta první varianta.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

6.8.2011 v 15:14 | Nahoru | #17
motodawe>

Ahoj
také to mám takhle v plánu,myslím variantu 1,ale to foto jsem chtěl tak nějak pro celkový dojem a zároveň se taky pokochat.!!!!!!!!!

(reakce na) VS1400 vs PAv40

7.8.2011 v 12:15 | Nahoru | #18
TOXINKuzma> To mi je jasný, já jsem dostal jen takový lehký nákresy, ale origo fotku nemám žádnou. Když se mi to povede uplácat dřív než tobě, tak ti sem fotky hodím

(reakce na) VS1400 vs PAv40

16.8.2011 v 07:18 | Nahoru | #19
TOXINKuzma> Tak už mám pávika, sehnal jsem krásnýho... Jak to jen trochu půjde, začnu na tom dělat, udělám pár zatěžkávacích testů a pak se to doladí. Udělám nějaký fotky a dám to sem, aby jsi měl představu. Tže jestli na to moc nespěcháš...

(reakce na) VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 10:34 | Nahoru | #20
miki-švára> Mohl by jsi mi sem hodit foto, jak jsi to měl přidělaný na motorce ?! Okukoval jsem si to u tebe v profilu, ale tam to krejí bágly. Jde mi o to, jestli stačí na každou stranu dva šrouby v ose do rámu, nebo zvolit obdobu uchycení u jawek... ?! Jen bych nerad neco dojebal...

VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 11:59 | Nahoru | #21


Na prvním šroubu je tlumič, druhej je jen pro brašnovej držák. Na těhlech dvouch jsou držáky, kdyby se protáhly, tak by to mohlo stačit, né?! Jinak teda to dělám z nerezový kulatiny, ta je pevnější, než železo.

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 16:13 | Nahoru | #22
Moje souprava.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 18:29 | Nahoru | #23
LovecTaťka> To já koukal, ta je parádní. U toho Introše by to snad mohlo stačit né, když to bude na dou šroubech do rámu na každé straně?!

(reakce na) VS1400 vs PAv40

Skvělá odpověď, děkuji! 17.8.2011 v 19:15 | Nahoru | #24
motodawe> Obávám se že to stačit nebude, musí to držet na čtyřech místech, aby se to nekroutilo a netřepalo. A myslím že vyrábět to z nerez kulatiny je taky nesmysl, jednak to bude těžký a nerez je měká a zohne se to. Nejlepší je třičtvrtka vodovodní trubka a nechat na tom udělat komaxit, nebo chrom.
Co se týče uchycení, tak bych to viděl nějak takhle.

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 19:19 | Nahoru | #25
Tady je foto tažného co jsem dělal na Hondu GoldWing r.v.1975.

(reakce na) VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 20:10 | Nahoru | #26
LovecTaťka> Tu fotku z golďase jsem našel na nějakým ze starších témat, když jsem pohledával. Myslel jsem, že bych to upnul do držáků na bágly, tak to asi nepůjde.

1 reakcí na tento příspěvek VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 20:18 | Nahoru | #27
Asi nějak takhle... Mohlo by to vyjít stejně, co ty na to?!

VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 20:23 | Nahoru | #28
Ještě jsem viděl úpravu na těch bočních rourách, ten borec si to nechal udělat nový a protáhnout za kolo. Ale to už je moc robustní, tak vozej shadowky už dvoukolový vozíky na kouli. To jsem letos okukoval v Dánsku, holanďani to tak mají skoro všichni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 20:25 | Nahoru | #29

motodawe píše: Asi nějak takhle... Mohlo by to vyjít stejně, co ty na to?!



Jo, to by mohlo držet.

(reakce na) VS1400 vs PAv40

17.8.2011 v 20:29 | Nahoru | #30
LovecTaťka> Ještě jsem viděl jedno, ale to už je na předělání oje a kloubek je přidělanej k blatníku za opěrkou a to se mi zdá, jako nejhorší a nejmíň stabilní řešení.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
servis Suzuki VS 1400 Intruder Suzuki VS 1400 Intruder Jurda65 4 16.5.2024 v 05:48 VISE
Karburátory Suzuki VS 1400 Intruder VISE 13 27.3.2024 v 10:34 VISE
Jakou kapalinu do hydraulické spojky Suzuki VS 1400 Intruder VISE 7 7.3.2024 v 18:55 Dr.fík
VS1400 intruder - nádrž Suzuki VS 1400 Intruder butr 5 18.12.2023 v 19:23 butr
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... Slezy28 326 29.9.2023 v 00:19 kudla009


TOPlist