Nehledám rady tipu kup si jinou a podobné řeči .
1 reakcí na tento příspěvek Tuning výkonu.
1 reakcí na tento příspěvek Tuning výkonu.
Gumik>Asi budu vypadat jako hlupák, ale neumím si nic představit pod pojmem ladění motoru na brzdě. Máte někdo trpělivost na vysvětlení?? Krbonové klapky jsou ty jak jsou dole ve válci a pouští palivo pod píst??
připrav si tak +- 20háků na všechno,zajed do servisu,a doufej,že Ti zbude na to,aby sis zaplatil ladiče
jestli to chceš spiš pro pocit-kup si košik na karb.,dej větši trysku-odladiš dle svičky , a laděny vyfuk..od tohoto čekej hlavně jiny zvuk...
das velkou trysku pojedes povetsinou plnej plyn kdyz dojedes kouknes na barvu svice - tmava cerna bohata, bila chuda, cihlova nebo mirne tmavsi je ok. Bohata smes se taky pozna tak ze za studena to jede pri plnym lip nez kdyz se to ohreje.
pak kdyz najdes tu spravnou trysku tak na jehle si to vyladis tak aby to melo co nejlepsi reakci na plyn - aby se ti to nezadusilo atd, zkusis pri jizde ze otevres ze zavrenyho na ctvrt pak na pul a takhle. Volnobezna smes to uz tak jednoduchy nebude ale udelal bych to takto - sroubek bohatosti dej na zakjladni nastaveni, trysku bych zvednul tak o 2. Zalzei jestli ti to dobre drzi volnobeh teply/trochu ohraty/uplne studeny. nevim co mas za karbos ale na scooter tuningu se dají koupit trysky stojí tuším 65kč jedna a kdyz si koupis 3-4 velikosti mel bys to zvladnout doma sam ;)
//jo jeste pokud ti to toci vic tak zvetsit o trosku predstih, to se dela tak ze o kousek prendas cidlo otaceni - predstih se ti zmeni v celym pasmu ale nevim jestli to bude u tvoji moto mozny. Pak by si mel mit motku v OK stavu a s zivotnosti by to nic nemelo delat...
Naposledy editováno 20.04.2009 23:04:38
zepředu nálepka NOS = +7 koní
kamkoliv japonskej(čínskej) znak ála Hayabusa = +10 koní
rohy, číro atd.... na blembák = +15 koní
Jediný, co tim získáš je nezpůsobilost k silničnímu provozu a spousta problémů s policajtama/pojišťovnou pokud to naboříš. (myšleno kit na 75ccm)