1 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5
2 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5
-Dorazy na riditkach jestli nejsou tuknute.. pokud jo jasna bouracka..
-Tlumice moc vysoko nad brylema.. skryty naraz predniho kola..
-Vytocit za tepla na 3-4tis a poslouchat zvuky..napinak ci kladka v prdeli pri spatnych chrapavych zvucich.. odchazi od 12tKm nahoru
-Retez zkusit na ruznych mistech jestli neni vytahany.. Zkusit ho odtahnout od rozety pokud je více jak půl zubu je v prdeli..
-Chladic zkontrolovat jestli neni nekde tukly od narazu.. pro zajmavost novy stoji 18tis..
-Vicka zkontrolovat jestli nekde nebyly měněné..
-Nová nádrz vyjde na 25tis..
-Ve smlouve musí byt zapsany závady.. a jine kecy o skrytych vadach..
-Stolice na rám(rám z juklu) stoji 8tis.. rám hodně náchylný na nárazy stačí náraz do patníku a konec..
-Mrcknout na hornetka ze zadu jestli nejde zadni kolo oproti druhemu do vrtule nebo nema dve stopy..
-Roztocit zadni kolo a potom predni jestli to neni nekde tuknute ten rafek..
-Mrcknout na tlumice jestli nejsou od oleje jestli gufera a olej jsou oka..
-Zkratovat cidlo v chladici abys spustil ventilator a videl ze jede a rovne.. popr. motorku vyzhavit az k cervenemu poli..
-Trosku ho po uplnem zahrati protocit abys videl ze z vyfuku nefouka zadny modry dym..
-Mrcknout na barvu na ramu jestli je tam puvodni barva to same po sundani sedla jestli je tam vsechno oka.. pokud barva je nova muze to byt uz rovnana motorka..
-Zmacknout spojku a poslouchat jak se odpoji od prevodovky jestli nechechla..
-vyzkouset nahazet vsechny rychlostni stupne..
-pokud ma padaky zkusit jak jsou odrene.. pokud ne tak to chytnou vetsinou riditka a vyfuk..pokud nema padaky tak to chytne i motor..
-Po zahrati a protoceni zkusit sahnout na regulator napjeti ktery je pod sedlem jestli se neprehriva..
-Mrcknout na kapaliny v jakem jsou stavu a mnozstvi..
-Jak prijdes k motorce nesmi byt samozrejme uz tepla :)
-Mrcknout na olej filtr jak dlouho tam uz smrdi :)
-Mrcknout na desky jak jsou sjete.. par myslim vyjde na 600 ci kolik mi to rikali..
-Kotouce jak jsou hubene.. a nedej boze popraskane..
zebas>Cosmogagy: Kolik jsi na ní letos nalítal? Seš s ní spokojenej? Taky bych ji chtěl kupovat, taky rok 99 za 45k..
nalital jsem od kvetna tak 8000km a spokojenost velika uvazoval jsem i o CB a GS, ale pro muj styl jsem zvolil naprosto spravne kdybys chtel cokoliv vedet, ptej se konkretnejs, klidne pres PM
3 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
memphis.unv>mně na er5 vadilo že se vlnila jak had, třipade oproti ní drží jak helvétská víra. a přitom to byla skoro nová nepoškozená mašina
tak to nevim na cem jsi teda jel a v jakem to bylo stavu.. ja jsem delal autoskolu na 350 a projizdel jsem jeste 2 dalsi triapuly, a na ER-5 teda ani jedna z tech jawek zdaleka nemela...
jo ona se ER-5 zavlni kdyz ji naklopis ve 130 do zatacky (myslim jako poradne naklopit, ne jen tak aby se nereklo), to zase nepopiram... ale s jawkou bych do takove zatacky rozhodne takhle vletet nemohl...
Naposledy editováno 24.01.2009 20:32:50
Zadni tlumice sou kamen urazu teto masiny,zkontroluj jejich bezproblemovou funkcnost (napr. zatezknout a pak pustit nahoru, jestli se v pohode vraci,atd.)
Jinak já nalítal od konce března do půlky listopadu na ER5 12 000km. Dvakrát sebou švihnul. Motor je utoho fakt úžasnej...brzdy jsou slabší, ale motor sám osobě dost ubrzdí. Jsem zvědavej, zakolik jí tuklou prodám. Jestli vůbec.
Naposledy editováno 25.01.2009 12:23:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
memphis.unv>mně na er5 vadilo že se vlnila jak had, třipade oproti ní drží jak helvétská víra. a přitom to byla skoro nová nepoškozená mašina
tak byla vadná
já ve 130 pustil řídítka a mašina jela rovně a že se to třepe ve 160/170km/hod? nato ta mašina stavěná neni, tak se nediv.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
přitom mašina nebyla ani položená, ani bouchnutá, opotřebovaná taky ne. takhle strašně mně třipade nikdy neplavala.
ale bavil jsem se o ní s borcem a potvrdil mně že pré po stránce podvozku je er5 nic moc, že se tomu nediví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
z toho plyne že to nebude pevností rámu ale podvozkem, vidlice atd.
jinak to byla leštěnka noa nastavením to taky nebylo.
no, každopádně to píšu pouze jako postřeh k ní, že tohle mně vadilo ptz to na jistotě jízdy zrovna nepřidá a kamoš mně potvrdil že fakt na tom podvozkově neni dobře.
jinak já jezdím zpátky na třipade, sice to krok dopředu neni ale užijeme si spolu taky pěkně než jí pořídím zas sestřičku
jinak abych podotknul tak na er5 jsem na jiné nejel takže nevim, kamoši mají buď menší nebo větší a tak nemůžu srovnat jestli je to vrozený nebo problém jednoho kusu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5
meti>memphis.unv> Hele...co člověk to názor. Já na ER5ce najel 12 000km takže si myslim, že jí znám líp než ty. Asi se ti dostal doruky vadnej kus. Jsi první člověk, co si na ER5ku stěžuje (když nepočítám skalní příznivce CBčka)
vpodstate souhlasim, i kdyz jsem tech kilaku najel jen 8000 zatim a rozhodne nepocituju nejake smajdani, vlneni a podobne veci na nerovnostech na rovne silnici
1 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 | Pavel500 | 13 | 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1 |
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... | sasasasa | 29 | 25.3.2024 v 17:59 mRKEF |
Karbce Kawasaki ER 5 | ostrava | 1 | 10.3.2024 v 16:53 ja1 |
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 | kastanbabeťťák | 4 | 8.2.2024 v 12:45 Pedl |
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 | XkovixCZ | 3 | 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_ |