paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koupě ER 5
22.1.2009 v 13:57
Ahoj, o výkendu se chci podívat na kawu ER 5 a chci ji koupit. Chtěl jsem se jen zeptat, na co si mám dát hlavně pozor při prohlížení? Co je největší slabinou této mototky? Díky

2 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5

22.1.2009 v 15:03 | Nahoru | #1
Uz jsem to tu jednou psal ale na horneta na co si dat pozor.. tak to tu zkopcim jelikoz u ostatnich motorek je to podobne Mozna ti to neco da..

-Dorazy na riditkach jestli nejsou tuknute.. pokud jo jasna bouracka..
-Tlumice moc vysoko nad brylema.. skryty naraz predniho kola..
-Vytocit za tepla na 3-4tis a poslouchat zvuky..napinak ci kladka v prdeli pri spatnych chrapavych zvucich.. odchazi od 12tKm nahoru
-Retez zkusit na ruznych mistech jestli neni vytahany.. Zkusit ho odtahnout od rozety pokud je více jak půl zubu je v prdeli..
-Chladic zkontrolovat jestli neni nekde tukly od narazu.. pro zajmavost novy stoji 18tis..
-Vicka zkontrolovat jestli nekde nebyly měněné..
-Nová nádrz vyjde na 25tis..
-Ve smlouve musí byt zapsany závady.. a jine kecy o skrytych vadach..
-Stolice na rám(rám z juklu) stoji 8tis.. rám hodně náchylný na nárazy stačí náraz do patníku a konec..
-Mrcknout na hornetka ze zadu jestli nejde zadni kolo oproti druhemu do vrtule nebo nema dve stopy..
-Roztocit zadni kolo a potom predni jestli to neni nekde tuknute ten rafek..
-Mrcknout na tlumice jestli nejsou od oleje jestli gufera a olej jsou oka..
-Zkratovat cidlo v chladici abys spustil ventilator a videl ze jede a rovne.. popr. motorku vyzhavit az k cervenemu poli..
-Trosku ho po uplnem zahrati protocit abys videl ze z vyfuku nefouka zadny modry dym..
-Mrcknout na barvu na ramu jestli je tam puvodni barva to same po sundani sedla jestli je tam vsechno oka.. pokud barva je nova muze to byt uz rovnana motorka..
-Zmacknout spojku a poslouchat jak se odpoji od prevodovky jestli nechechla..
-vyzkouset nahazet vsechny rychlostni stupne..
-pokud ma padaky zkusit jak jsou odrene.. pokud ne tak to chytnou vetsinou riditka a vyfuk..pokud nema padaky tak to chytne i motor..
-Po zahrati a protoceni zkusit sahnout na regulator napjeti ktery je pod sedlem jestli se neprehriva..
-Mrcknout na kapaliny v jakem jsou stavu a mnozstvi..
-Jak prijdes k motorce nesmi byt samozrejme uz tepla :)
-Mrcknout na olej filtr jak dlouho tam uz smrdi :)
-Mrcknout na desky jak jsou sjete.. par myslim vyjde na 600 ci kolik mi to rikali..
-Kotouce jak jsou hubene.. a nedej boze popraskane..

(reakce na) Koupě ER 5

22.1.2009 v 15:13 | Nahoru | #2
anims>vyčerpávající odpověď

(reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:17 | Nahoru | #3
anims> Skvělej příspěvek, hnedka bych ti za něj koupil pivčo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist