mám sice 2009 Bigbang, ale systém konstrukce koše i problém je stejný
EDIT: jediné správné řešení v tomhle případě je roznýtovat koš a pružiny vyměnit za jiné, neunavené - yamaha samostatně nedodává, takže sehnat nebo nechat navinout jiné. Koš znova snýtovat ocelovými nýty a potom by od toho měl být zase na víc jak 10tkm pokoj
vymontovaný spojkový koš
nový díl
svářeč
Naposledy editováno 14.11.2017 18:29:39
1 reakcí na tento příspěvek R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
1 reakcí na tento příspěvek R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
podle zkušeností s SV1000 a Varaderem z internetu podložení pružin pomůže jen krátkodobě, unaví se dále a zase vznikne vůle
nejčistší řešený by bylo pružiny vyměnit za nové, ovšem je nutno rozlisovat ocelové nýty na koši a hlavně sehnat pružiny které yamaha samostatně nedodává, nabízí pouze celý koš
kupovat jiný jetý koš a doufat že nějakou dobu vydrží v lepším stavu je nesmysl
1 reakcí na tento příspěvek R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
nalepení teplu vzdorné gumové vložky. Ničím jiným tomu nepomúžeš (možná delší, víc napěchované pružiny, ale co to vzhledem k svářečníkovi udělá si můžeš asi jen bujně představovat).
Největší problém nastal, když jsem motorku prodával, všichni se toho hluku báli a nedali si nic za boha vysvětlit. Ještě teď se musím smát těm odborníkům, ktěří podle zvuku okamžitě diagnstikovali vadný motor, volný rozvodový řetěz atd.... Nakonec šla do komise v bazaru a za dva měsíce byla pryč, neměl jsem na to už nervy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
1 reakcí na tento příspěvek R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
(reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
KapitanMasakr píše: mahuzs> Jo a nejspíš otěrem vytvoří za nějakou dobu gumovej prach, co zadělá komplet motor
Přesně tak, ta guma se rozmělní všude po motoru a zasere mazací kanály...tím se to vyřeší, ten motor se zadře a bude od rachtání pokoj...
Přesně jak píše Rutan... opět kutil čech převeze japonský vývoj
1 reakcí na tento příspěvek R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
(reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
mahuzs píše: KapitanMasakr> Gumové vložky...Pryž by musela být oleji vzdorná a odolná vyšším teplotám ( EPDM,VITON- florokaučuk)
Joooto se holt pozna odbornik.EPDM rozhodne neni odolna oleji a viton zvlada prakticky to samy co NBR.
(reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
RUTAN píše: PROČ ŘEŠÍTE NĚCO, CO JE NORMÁLNÍ??? všechny motorky rachtaj na volnoběh, výrobce to tam zamýšlel a vy se ho snažíte přechytračit svářečkou:))
mě teda z těch patnácti motorek od 500ccm vejš co jsem měl za posledních deset let nerachotila na volnoběh ani jedna, tak to prostě řešim R1 mám ale poprvé, teď už jsem chytřejší
Naposledy editováno 12.11.2017 08:20:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
karf píše: RUTAN> no právě že ten v-strom to dělá i za jízdy při akceleraci v zátěži. To je pak záhada, že se odlepí na rotoru alternátor magnety, sjedou se k sobě a nedobiji to. Podle mě je to vibracemi od koše spojky = je to celé špatně.
dost pochybuju, že by to dělala spojka.. to v podstatě ani nemůže, když je v zátěži.
(reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
https://i.imgur.com/IMUVwyy.jpg
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1 RN22 BigBang - dvouhmotový spojkový koš -vůle v pružinách...
KapitanMasakr píše: mahuzs> Jo a nejspíš otěrem vytvoří za nějakou dobu gumovej prach, co zadělá komplet motor
Ale prdlacky, kdyby si znal techniku starsich motorek, nemohl by si takovou pitomost napsat...treba stare 4V od Kawy ve spojkovem kosi jako tlumic razu gumu mely a problemy s tim nebyly, resp. byly - po 20 letech guma vytvrdla, srazila se a pak to na volbech rachtalo stejne jako ta R1ckova mrdka...nekdy mi prijde,ze vyrobci vymysleji uz vymyslene a jen to akorat dokurvi...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1190, 1191] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35725 | Dnes v 16:41 LukynO17 |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |