1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85
Jo jasně když pak natankuješ benzín tak to na něj pojede blbě, protože karbec bude připravenej na E85.
tak Petře, stojí to za to?
EDIT: J.M.K. mě předběhnul jen doplník k tomu fordu, stačí si koupit Focuse kde pořizovací cenu FlexiFuel (E85) zaplatil nějakej holaňdan nebo belgičan pak to smysl dává
Naposledy editováno 15.08.2014 20:34:14
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
Skalik píše: Samozřejmě, že by na to tvoje motorka jela. Stačí dát sportovní vzduchový filtr kvůli většímu průtoku vzduchu, naladit karburátor na toto palivo (povyměňovat jehly a tak dále), připravit se na to, že E85 možná rozleptá půlku palivovýho vedení, přinejmenším z něj vyplavý bordel, takže nějakej čas sebou vozit palivový filtry a bude to makat.
Jo jasně když pak natankuješ benzín tak to na něj pojede blbě, protože karbec bude připravenej na E85.
tak Petře, stojí to za to?
průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem
2 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85
Ale KURVA lejt to do mašiny tak to je maximum perverzum
Neblbni a dávej tam benzín.
Dle mně se "díky" etanolu někde něco uvolnilo a jede to. Na trvalé ježdění bych to nedával - úspora není taková aby mně to zaplatilo naladění na tu chudou směs. Jo a byly horší starty - oproti brnk, to bylo tak 2x delší. A naředit si nárdž 1-2 litrama není úspora, ale je to jen na pročištění palivového ústrojí.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
edit: proto má motor na E85 obvykle vyšší spotřebu než na natural + horší starty za studena
Naposledy editováno 15.08.2014 21:56:35
u stříkačky- mám předělaný na e85. starty normální,vyší výkon i akcelerace,spotrebu ovlivnuje ruka ne palivo ale je mezi 5 a 11 litry na 100,uspora značná.je rozdíl jestli za nádrž 450 kč
Ze cela CR je na zacatku leta zluta diky BB - Babisovejm biosrackam je vec druha! Ekoterorizmus je svinstvo, bruselsky dementi nas i nemu hezky nutej! Ale podporovat to - NEEEE!
Kdo chce jezdit levne, at se prehodi do ruzovocky sladoucky cyklokombinezky a slape jako cyklobuzna.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
Tygrous píše: DRN.> jsem četl, že při tankování E85 do standartně naladěnýho motoru je směs chudá a ne bohatá.
Kdyz je pri natankovani E85 do standartne naladenyho motoru chuda, tak ji obohatis KN filtrem ?
1 reakcí na tento příspěvek Bioethanol E 85
Jo, ten debilní líh mě pěkně vydrbal letos ve Francii. Zvyklý z GSka, které pobralo cokoliv co teklo nějak bez protestů, jsem nalil jen pár litrů jen slabě ředěné E10 do nádrže a Hornet už udělal "fuj, todle teda fakt žrat nebudu" takže u menších benzínek (většina cesty) to znamenalo tankovat 98
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bioethanol E 85
DRN. píše: průchodnější filtr? dyt pri presavbe na e85 delás smes jeste bohatsí, ty by sis to filtrem jeste vic rozesral, naladit karbec jo, ale s origo filtrem
nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
Blbovina, najdi si napřed směšovací poměr benzínu a lihu, než plácneš krávovinu o nutnosti víc průchozího filtru. Na líh musí bejt bohatší směs, tak že se u karbecu musí dát větší tryska - a to min o 20% - osobně odzkoušeno. Místo trysky 105 se pohybuju se stejným filtrem 125-130. A když vyndám filtr, jsem s velikostí trysky skoro na 140 . Tak to je
Skalik píše: nižší výhřevnost => víc paliva => víc vzduchu => někdy standardní filtr nestíhá.
Ovšem platí pro auto nikdy jsem se nezabýval takovouhle prasárnou na motorku. Ale princip je stejnej.
Pro ostatní, stříkačka si s tím neporadí! Protože E85 dává úplně jinej lambda signál a pak to jede na zbytečně bohatou směs. Auta co s tím počítají mají v nádrži čidlo, který přes vodivost paliva (benzín nevodí, E85 ano - bacha na to někdy výrobce nepočítal u čerpadla s vodivostí paliva!) a podle informace si jednotka upravuje informaci od lambdy.
víc paliva jo, ale proč víc vzduchu? co jsem zatím videl jednotky na prestavbu tak akorát prodluzovaly dobu vstriku-obohacovaly smes, o zmene filtru ctu prvne tak se ptám, prijde me to nelogicke, mam to chudý obohatím, ale proc bych mel menit filtr a ochuzovat to jeste vic ze jo.
jezdit na to nechci, jenom me to zajimalo
Naposledy editováno 16.08.2014 11:25:19
Naopak min pruchozim filtrem - vyssim odporem v sani - by se dalo smes obohatit bez hrabani do trysek apod - princip sytice co privira sani...