Předem děkuju za odpověď.
2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35kw
Motor: je to jednoválec, takže to má perfektní krouťák a odspodu jede fakt jak čert (v případě že to bude tvoje první motorka nebo přesedláváš ze 125ccm). Řekl bych, že tak do cca 120/130km/h má motor konstantní a poměrně silný zátah, potom polevuje (maximálka okolo 170km/h - ale kvůli tomu si tuto motorku nekupuješ. Ano, ve vršku se už nic neděje a nepočítej s točením, ale to už jsem psal výše. Motor má hodně hrubej a surovej projev, jelikož je to jednoválec. Takže je to ucukaný, hrubý a vibruje to - nikdy mi to však nepřišlo jako otravný, jak si všichni stěžují. Prostě to k tý motorce patří. Je ale pravdou, že na cestování to fakt není, potom už je projev motoru nepříjemný. Např. jednou jsem jel po dálnici a stačilo mi asi 10km jet 130km/h a bylo to naprostý utrpení. Nevím pro koho větší, jestli pro mě nebo pro motorku. Nikdy víc...Na ježdění kolem komína a kratší projížďky však ideální.
Ovladatelnost: pokud bych měl na této motorce něco vyzdvihnout a jedním slovem ji charakterizovat, tak je to jednoznačně ovladatelnost, která je naprosto špičková a bezkonkurenční. Do zatáček se skládá naprosto sama a máš pocit, že jedeš na kole. Zatáčky jsou něco, co MT naprosto miluje, cítí se v nich jako ryba ve vodě a pokud máš skill, tak v zatáčkách budeš silnějším bajkům bez problémů ujíždět. Posez je krásně vzpřímený. K ovladatelnosti přispívají (možná nezvykle) široká řidítka, rozměry a váha bajku.
Poruchovost: naprostá nula. na motorce jsem odjezdil 4 sezóny a můžu říct, že jsem za celou dobu neměl jediný problém. Jediné, co jsem dělával, byl pravidelný servis (olej, filtr, kapaliny, gumy) a čepování benzínu.
Zpracování: Když si na bajk sedneš, tak všechno působí takovým "pevným" a festovním dojmem. Nikde nic nevrže, ovládací prvky (blinkry, houkačka, startér) jsou opravdu dobře provedený a nemáš pocit, že sedíš na laciném bajku. Čiší z ní, že je všechno kvalitně provedené. To samé platí např. o řazení, které je krásně přesné a jak říkám, máš z toho pocit kvality.
Design: skvělej, moderní, neokoukanej. Na to, jak je to stará motorka, tak je to designovka...třeby dva vejfuky pod zadkem =
Velikost: MT je nižšího vzrůstu, takže pokud jsi velikán, tak to není nejlepší volba. Já mám 182cm a přes 70kg a naprosto na pohodu. Občas se říká, že je to motorka pro holky - blbost, i kluci na ní můžou jezdit Pravdou ale je, že menší opravdu je. Já to však vidím jako benefit - viz výše zmíněná perfektní ovladatelnost.
Fun faktor: další věc, kterou má tento bajk na high levelu je fun faktor. S touhle motorkou je prostě sranda. Perfektní ovladatelnost, hbitost a ochota jít za plynem (samozřejmě do určité rychlosti - viz výše) je přednost týhle motorky, takže tě to pořád nutí zrychlovat/zpomalovat/zrychlovat/zpomalovat a prostě s motorkou blbnout. Pokud jsi odvážnej, tak není problém jízda po zadním, už se mi to taky (omylem) párkrát povedlo při rychlejším rozjedu na semaforu
Kdybych měl nějak charakterizovat tuhle motorku, tak bych řekl: obratnost, hbitost, ovladatelnost, silný zátah odspodu, vzhled, hrubost projevu, brzdy, bezporuchovost, a rozhodně sranda
Pro shrnutí - je to perfektní bajk na začátky, do kterého bych rozhodně šel znovu a koupě nelituju. Pravdou je, že po odježdění 4. sezóny v sedle tohoto mazlíka mi už výkon chybí a proto jsem vyměnil. Na začátek však super motorka. Při případné koupi dej pozor, aby měla opravdu 35kW, jelikož některé model měli asi o 0,5kW víc.
Co se týče ostatních motorek, třeba tý Kawi ER-5, tak taky dávej pozor na kW, jelikož pokud nejsou seškrcený, tak budou mít více než 35kW a to řídit nemůžeš.
Záleží na tvých preferencích a tom, co od motorky chceš - cestovat, blbnout atp. Pokud blbnout a užít si výkon v rámci možností této třídy, tak bych řekl, že na tom budeš s MT nejlíp. Ostatní zmiňované mašiny mají nižší objem a i krouťák je nižší, takže akceleračně na tom bude MT líp, avšak maximálkou o něco hůř. Ale v téhle kategorii fakt maximálku neřeš, o tom to není...
Kdybys měl nějaký dotazy, klidně dej vědět
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35kw
2 reakcí na tento příspěvek Motorka do 35kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35kw
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35kw
Gahan37 píše: dafikk> Vždyť to můžeš do té doby 5x rozštípat o šípkový keř
Bude to dražší o ty šípky.. Víš kolik platí za šípky ve výkupu?!? Pane jo,ještě by na tom chlapec vydělal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka do 35kw
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výfuk Yamaha mt-03 Yamaha MT-03 | Matyáš1234 | 2 | 19.5.2024 v 12:42 kokoška. |
Jak vyměnit rozdvojený výfuk, Umí t... Yamaha MT-03 | Svipe | 12 | 1.5.2024 v 09:11 Medved |
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 | Radik55 | 10 | 18.4.2024 v 10:24 Radik55 |
budíky Yamaha MT-03 | peldik1 | 1 | 31.3.2024 v 11:52 Fili68 |
startování Yamaha MT-03 | captur | 3 | 6.10.2023 v 00:20 assassin |