paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Malý levný cesťák do 80000
Zdravím,
existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?

Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...

1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici

Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 10:28 | Nahoru | #61

ramlik píše: VlaHa> hele, ty kašpare, když něco nevím, tak aspoň nehulákám!
To, že někomu motky nežerou trávu u silnice neznamená, že neumí jezdit, nebo že jsou brzdy provozu.
V normálním provozu se přes 5/100 nedostanu. V cestovním režimu 4+-. Na Babě(Pezinok) horedole půl dne a průměr 6,2l.
Ale nejede "nám" to 200, takže vlastně nemáme motorky.



To je vono,pro takový pacienty je právě normální provoz to že má na hrbu nalepenou bábu v citigo
pš.a vestičku máš?

Naposledy editováno 12.11.2019 10:32:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 11:16 | Nahoru | #62
VlaHa> sasulo... ramlik a ja aspon mame kule ukazate ze mame moto. ty mas neverejny profil a okrem flamu a offtopicu tu nic neriesis. takze si chod tak obklad a chod sa zviezt vonku moto.

Naposledy editováno 12.11.2019 11:17:35

Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 11:21 | Nahoru | #63
a co skusit nieco takehoto - XJ6 Diversion (posledna generacia) : https://www.motorka...version-1490638.html
je to do 80 000km, nie je to ziadny matuzalem. Stiahnut na 35kw sa to da, pocitam ze za 5-6000kc to urobia

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:06 | Nahoru | #64

Komorerth píše: VlaHa> sasulo... ramlik a ja aspon mame kule ukazate ze mame moto. ty mas neverejny profil a okrem flamu a offtopicu tu nic neriesis. takze si chod tak obklad a chod sa zviezt vonku moto.


Takze kdyz si do profilu napisu ze jsem multimilionar a mam 38motorek tak to bude pravda? :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:11 | Nahoru | #65
husq701> ty ked si do profilu napises cokolvek tak bude stale fakt ze si destruktivny troll

Naposledy editováno 12.11.2019 12:11:47

Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:20 | Nahoru | #66
https://www.motorkar...5Bvykon%5D%5B1%5D=35

Jak tak na to koukám, když hledáš pohodlí a vzpřímenější posaz, CB500X je nejlepší volba. Když vynecháme nalezené extrémy (skůtry/čopry/točivé 300ky/jednoválce/těžší čtyřválce/nezavedené značky), pohodlné a do 35kW by mohli být volbou i ostatní pětistovky Honda nebo škrcená Kawa ER6N, ale to chce projet. Jak si představuješ pohodlí, víš nejlépe ty sám... mně by na to co si napsal seděla ta CB500X (přečti recenze a vyzkoušej si ji projet: posez, lehká, úsporná, 2 už uveze i kolem světa), je tam jedna 2014 za 100 000,-. Holt musíš něco přitlačit nebo počkat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:34 | Nahoru | #67

Komorerth píše: husq701> ty ked si do profilu napises cokolvek tak bude stale fakt ze si destruktivny troll


Colky jsem naposled videl jako dite, do profilu si to psat nebudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:35 | Nahoru | #68
VlaHa> Vestičku mám, parádní, od Halvarssons
Jinak používám občas reflexní kšandy a to jedině z toho důvodu, že mě prostě sluší. Jsou totiž v barvě 46 .
...a protože je na nich velký policejní znak (švagr jezdí moto u dálniční), dvakrát už mě ušetřily pokutu.

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:38 | Nahoru | #69

Komorerth píše: VlaHa> sasulo... ramlik a ja aspon mame kule ukazate ze mame moto. ty mas neverejny profil a okrem flamu a offtopicu tu nic neriesis. takze si chod tak obklad a chod sa zviezt vonku moto.



No a právě když se toto mrdá po cestách tak by to chtělo ty kule nakopat
Nemusíte se nijak obhajovat,vaše věc jak si ten váš motoprújem užíváte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:43 | Nahoru | #70
husq701> Jsi na tom podobně jak JL99, příspěvek od příspěvku se zlepšuješ a ten pokrok je vidět.
...vlastně né, JL99 aspoň umí jezdit na motorce.
...víš co je to "pokrok"?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:45 | Nahoru | #71

ramlik píše: VlaHa> Vestičku mám, parádní, od Halvarssons
Jinak používám občas reflexní kšandy a to jedině z toho důvodu, že mě prostě sluší. Jsou totiž v barvě 46 .
...a protože je na nich velký policejní znak (švagr jezdí moto u dálniční), dvakrát už mě ušetřily pokutu.



Tak to je super.že tys zapoměl že se po dálnici má jezdit min 80.
Děj fotku jak sluší kšandičky,neřvou na benzínkách když jdeš pro kávu,George Clúny je tady?
Máš to v barvě Rossiho a na gumě 25 tis km,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:52 | Nahoru | #72
VlaHa> no, už jsem nechtěl dráždit, ale ta spojitost s Georgem mě nedá spát. Něco jsem "prošvihl"?

...lepší nemám, stačí?

Naposledy editováno 12.11.2019 13:00:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 12:54 | Nahoru | #73

ramlik píše: husq701> Jsi na tom podobně jak JL99, příspěvek od příspěvku se zlepšuješ a ten pokrok je vidět.
...vlastně né, JL99 aspoň umí jezdit na motorce.
...víš co je to "pokrok"?


Ja ti nevim. Mas svaru u fizlu a jeste vozis policejni znak na ksandach. Nepripadas si tak trosku jako kdybys mel hlavu namazanou indulonou?
Radsi bych mel segru v bordelu nez pribuznyho u fizlu, ale proti gustu....

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 13:02 | Nahoru | #74
husq701> ...i japonský motocykl vlastním!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 13:07 | Nahoru | #75

ramlik píše: VlaHa> no, už jsem nechtěl dráždit, ale ta spojitost s Georgem mě nedá spát. Něco jsem "prošvihl"?

...lepší nemám, stačí?



Igráček na motorce tak to že jezdíš za 4,2 už víme a teť už i chápem,no a kolik sežereš much na 100?

Naposledy editováno 12.11.2019 13:08:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 14:56 | Nahoru | #76
VlaHa> Tak ale měl jsi napsat, že mě to sluší!
...a pořád nevím nic o tom Georgovi.
...o sobě nepiš, zajímavý a dokonalý jsem tady .

Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 17:13 | Nahoru | #77
KLE! Mám to doma, jazdím aj s manchelkou, oproti EN 500, Jawe 559 fakt pohodlná.
Potom, čo mi manchelka dala dať do sedačky gél namiesto peny, lahodaaaa.

Motorka živá, hravá, rozsah otáčok super, na ceste sa vyšantím, v teréne sa vyšantím, jazdím kadiaľ chcem. Cestovanie o dvoch (160kg živej váhy +25kg bagáže) je len tak tak, ale stejne jazdím so ženou max 110.
(keď sám, tak aj 150 )

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

12.11.2019 v 18:39 | Nahoru | #78

ramlik píše: VlaHa> Tak ale měl jsi napsat, že mě to sluší!
...a pořád nevím nic o tom Georgovi.
...o sobě nepiš, zajímavý a dokonalý jsem tady .



to ti nevysvětlím když jsi neviděl reklamu na Nespresu jak on vešěl do místnosti a všechny ženský si takhle povzdechly

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 02:31 | Nahoru | #79
kle5002003> natrk jsem koukal, přesně něco takového (nebo cb500x) bych bral, ale bohužel na to nemám peníze.

A já nejsem zastánce toho že se za každou cenu musí předělávat na větší. Možná i skoro naopak, radši bych předělal na něco stejného (125 už je na mě málo), ta moje 250 mi víc než stačila a nikdy jsem víc než 130-140 jet nepotřeboval, výkon byl taky úplně v pořádku, i ve dvou se to dalo zvládat.

Já bych i spíš radši bral něco okolo 250-300ccm než nějaký šestikilo a to právě kvůli spotřebě, váze, ovladatelnosti a případně výkonu který bych musel seškrcovat.

Mimochodem jak jsem již psal, mám hondu CBR 250R - 19.5kw, 22.9Nm, suchá hmotnost 161kg, spotřeba 2.5-3l na 100km.
Nejideálnější by pro mě byl nějaký takový stroj (klidně staršího data) akorát s pohodlnější posezem, dobrou ochranou proti větru a případnou možností jet do lehčího terénu... (to je zřejmě trochu utopie jak tak koukám protože dřív se asi moc malé kubatury cesťáky nedělaly)

Finančně jsem na tom tak že můžu dát jen to co dostanu z motorky + mám nějakou malou rezervu max 10t.
Ale potřebuji alespoň 1 zadní kufr (horní), takže to musím započítat do svého rozpočtu který dělá cca 70-75t.

Už nevím jak jinak to mám napsat aby tu nepadali návrhy motorek co stojí kolem 90ti tisíc nebo třeba 80ti tisíc, ale sedmistovky, takže bych musel ještě 8000 doplácet

Čistě mě zajímalo jestli existuje nějaký malý cesťák staršího data aby už byl jetý a tím pádem i levný

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 06:57 | Nahoru | #80
kasmat> To asi budeš muset vybrat z těch tří, co si zmínil hned v úvodním příspěvku. Z nich bude mít nejnižší spotřebu asi F650GS. S tím se dá jezdit lehce pod 4 litry. Pro cestovní endurko z nižším objemem by si s tvým finančním stropem musel jít do pravěku (Např. Tuareg 350). Ale tam bude spotřeba podobná jak u toho BMW.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 07:20 | Nahoru | #81
kasmat> Však já nemyslel trk půllitr. Mají i trk dvěpade za 95.000Kč. Patnáct navrch není hrůza.

edit: Podle mě při větším nájezdu kilometrů se ti těch patnáct na nové mašině vrátí za pár let na servisu.

Naposledy editováno 13.11.2019 07:23:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 07:42 | Nahoru | #82
kle5002003> Ti nevím, a muže to být i jinak u různých typu motorek jestli od nové se při větším nájezdu dá počítat návratnost ....já letos u 3 roky starý moto mám nájezd lehce pod 40t km....servis -vidlice olej gufera, voda, olej , filtr , spojkova brzdová kapalina, servis ventilu 2 nový podložky předek, nová řetězová a kupodivu i ložiska krku řízení....samozřejmě spotřební věci to jsou ale když ty kontroly a výměny děláš pravidelně myslím ze je úplně jedno jestli je té motorce 15 nebo 5....náklady mas +- stejny
Protože jestli mas třeba starou motorku rozvod ozubená kola (vfr) a resis jen podložky ne retizky napinaky atd tak zase 3-4t das do repase zadního tlumiče, nebo ložiska myčky, hadice , rozvod elektricky apod.....tak kde je návratnost ...teda zajímalo by ne kde ji vydíš a v čem Ty.....
E:seriózní dotaz....já za 10 let co jezdím a pak prodávám motorky po servise ne před jak je leckdy zvykem jsem žádné návratnosti nikdy nedosáhl

Naposledy editováno 13.11.2019 08:18:42

Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 08:25 | Nahoru | #83
Pokud je finanční strop tak pevný, tak to vidím tak na první kapotované ER6F po škrcení nebo také na výše mnohokrát zmiňovanou poslední generaci Kawasaki KLE500. Až na poměrně malou nádrž, strašně příjemná univerzální motorka pro někoho kdo už nehoní apexy. Měkce odpružená a s výkonem 33kW se nemusí škrtit, ročníky 2005-2007. Dvouválec je na cestování příjemnější, něco to už uveze a tento motor dělala Kawa strašný roky. Je dobrý, dobře znám a jeho servis i díly jsou dostupné.

Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 09:26 | Nahoru | #84
Problém je, že spoustu let v Evropě (a hlavně u nás) kubatura 250 - 400 ccm vůbec nefrčela. Kdybys prohledal třeba japonskou nebo jihoamerickou inzerci, určitě bys vhodnou motorku našel. Jenže tady je "běžný" postup rok na 50 nebo 125 ccm a potom skok rovnou k 500 a víc. Poslední dobou už opadá zájem i o 50/125 a lidé berou pětikoli nebo šestikilo jako základ pro naučení.
Také jsem ujetý na malé čtyřtakty 250 - 400 ccm , projezdil jsem na nich fůru let , jenže od konce devadesátých let to je prostě bída . Naštěstí poslední roky dochází k oživení, kdy do toho jdou jak Číňané, tak i BMW nebo KTM. Jenže kvůli ekonomičnosti a předpisům se už těžko dočkáme opravdu lehkých a jednoduchých civilních motorek pod 140 - 150 kg

Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 22:51 | Nahoru | #85
Ty ctyrstovky se dají sehnat, ale pozor na to, může to byt v téhle ceně uhnany. Prece jen tam neni uz moc výkonová rezerva a člověk neví.
Proto jsou ty šestky tak populární.
Není to o tolik těžší, ale uz to ma vic koní než aby to někdo utavil.
Nekupujes novou mašinu.

Já tu KLE taky chtěl a tak jsem jich par zkusil. Je to fakt pohodová motorka za srandovní penize, vzhledem k tomu jak je na tom se spolehlivostí.
Radovej dvouvalec ( kawa) má jen jedny rozvody, ale véčko má dvoje... Tam jsou třeba peníze.
Ale já vzal stromka, protože na endurech jsem jezdil odjakživa a tohle je vic na cestu. Nefouká, je to úplně stabilní a hodný (KLE ma 21 kolo a lehce plave když se spěchá, endurova geometrie)

Vzhledem k tomu že ho prodávám, tak koukam po cenách. Na bazosi jsou slušný už kolem 65 litrů. Od 2004 jsou skoro stejny az do 2012, nemá cenu řešit roky. I vybavený s kuframa, viděl jsem i uskrcenyho nejmíň jednoho. Horní kufr má skoro každej, je to cesťák.
Spotřebu má dl650 dobrou. To se neboj. Já mu dávám hodně naprdel a stejně jsem se nad 6 dostal jen jednou na dalnici . Jinak ale jezdi do 5 litrů. Rozvody vydrží 100 a vic, říká se.
Spojka tak cca 60. Řetěz kolem 30. Další věci se nekazi. 2,5 litru oleje jako v malý motorce, na 6 tisic výměna. Dily na to jsou všude a levný, i kdybys s tim nedej pambu plesknul.

Chci větší obsah, protože tohle bych uhonil, ale tuším že tak nenáročný jako dl650 hned tak něco nebude. Pokud se ti zdá KLE stará koncepčně, což je, tak ten strom je optimální v daný ceně. Každopádně je to nejpohodlnější cenduro v daný ceně, o tom žádná.
Pokud na tom nechces lítat palbu, tak je nesmrtelnej. Je to původně litr, má jen malý válce. A to včetně rámu a všeho, stejná motorka s jednim vejfukem . Proto je tak odolnej.

1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 23:08 | Nahoru | #86
https://motorky.bazo...zuki-v-strom-650.php

Hele, tohle je podle mě super. 8 dáš za uškrcení a ještě něco málo zbude. Kufr, velky plexi s deflektorem, vyhřívaný hefty, zasuvka...je tam všechno potřebné.
Laděný výfuk , klidně si ho koupim kdyby se ti nezdál, na bazosi je pak origo za litr...
Vůbec bych nepřemýšlel . Protože kdyby tě nebavil, tak v květnu půjde za 80 a do týdne je pryč.

Jo, a není můj, kdyby někdo rejpal, já na takovou cenu nejdu...

Naposledy editováno 13.11.2019 23:14:10

(reakce na) Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 06:21 | Nahoru | #87

DVI píše: https://motorky.bazos.cz/inzerat/111571438/suzuki-v-strom-650.php


Dost dobrá cena. Se divím, že tam visí už skoro 14 dní.

Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 10:55 | Nahoru | #88
nevidim najezd, tak jestli ma treba kilo, tak je cena OK. Jinak byt mi vzhledove pripada dost hrozna, tak se priklanim kle 500. jeste zbyde na pripadny servis apod.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 13:49 | Nahoru | #89
Gahan37> Já jsem se zbavil svého KLEpadla, ale předtím jsem udělal přední tlumiče a přední brzda, obojí za 17 (takže jako bych tu mašinu prodal za 10). Zadek jsem neřešil, ale určitě by taky chtěl. Jde o to, že na nové mašině není nic vyčubané a nehrozí únava materiálu (jako když mi z ničeho nic začal téct karbec, nebo se zasekl podtlakový ventil, atp.). Tohle beru, že na nové mašině bude fungovat docela dlouho bez servisu. Do staré budeš sypat. Na mašině toho moc nenajezdím. Ale zbavil jsem se starého auta a mám nové a ten rozdíl je obrovský - teď jenom jezdím.

Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 14:06 | Nahoru | #90
DVI: 650strom ma stejnej motor s SV1000/Strom1000? Ja bych rekl, ze je to motor z SV650 a to je uplne jinej motor, mensi... z SV1000/TL1000 tam nepasuje nic...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké pneu 80% terén/20% asfalt Honda XL 650V Transalp Trumen28 13 23.10.2024 v 07:51 CloudJumper
Šrouby uložení přední osy Transalp Honda XL 600V Transalp Grecky1 8 16.10.2024 v 21:07 Sema
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp mordok 17 12.10.2024 v 19:17 MilanR1
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 Jarda_pegaso 12 30.9.2024 v 06:05 Jarda_pegaso
BMW f650 olej v airboxu BMW F 650 tun 6 14.9.2024 v 17:00 tun

TOPlist