existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?
Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...
1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici
Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
ramlik píše: VlaHa> hele, ty kašpare, když něco nevím, tak aspoň nehulákám!
To, že někomu motky nežerou trávu u silnice neznamená, že neumí jezdit, nebo že jsou brzdy provozu.
V normálním provozu se přes 5/100 nedostanu. V cestovním režimu 4+-. Na Babě(Pezinok) horedole půl dne a průměr 6,2l.
Ale nejede "nám" to 200, takže vlastně nemáme motorky.
To je vono,pro takový pacienty je právě normální provoz to že má na hrbu nalepenou bábu v citigo
pš.a vestičku máš?
Naposledy editováno 12.11.2019 10:32:00
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Naposledy editováno 12.11.2019 11:17:35
je to do 80 000km, nie je to ziadny matuzalem. Stiahnut na 35kw sa to da, pocitam ze za 5-6000kc to urobia
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Komorerth píše: VlaHa> sasulo... ramlik a ja aspon mame kule ukazate ze mame moto. ty mas neverejny profil a okrem flamu a offtopicu tu nic neriesis. takze si chod tak obklad a chod sa zviezt vonku moto.
Takze kdyz si do profilu napisu ze jsem multimilionar a mam 38motorek tak to bude pravda? :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Naposledy editováno 12.11.2019 12:11:47
Jak tak na to koukám, když hledáš pohodlí a vzpřímenější posaz, CB500X je nejlepší volba. Když vynecháme nalezené extrémy (skůtry/čopry/točivé 300ky/jednoválce/těžší čtyřválce/nezavedené značky), pohodlné a do 35kW by mohli být volbou i ostatní pětistovky Honda nebo škrcená Kawa ER6N, ale to chce projet. Jak si představuješ pohodlí, víš nejlépe ty sám... mně by na to co si napsal seděla ta CB500X (přečti recenze a vyzkoušej si ji projet: posez, lehká, úsporná, 2 už uveze i kolem světa), je tam jedna 2014 za 100 000,-. Holt musíš něco přitlačit nebo počkat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Komorerth píše: husq701> ty ked si do profilu napises cokolvek tak bude stale fakt ze si destruktivny troll
Colky jsem naposled videl jako dite, do profilu si to psat nebudu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Jinak používám občas reflexní kšandy a to jedině z toho důvodu, že mě prostě sluší. Jsou totiž v barvě 46 .
...a protože je na nich velký policejní znak (švagr jezdí moto u dálniční), dvakrát už mě ušetřily pokutu.
Komorerth píše: VlaHa> sasulo... ramlik a ja aspon mame kule ukazate ze mame moto. ty mas neverejny profil a okrem flamu a offtopicu tu nic neriesis. takze si chod tak obklad a chod sa zviezt vonku moto.
No a právě když se toto mrdá po cestách tak by to chtělo ty kule nakopat
Nemusíte se nijak obhajovat,vaše věc jak si ten váš motoprújem užíváte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
...vlastně né, JL99 aspoň umí jezdit na motorce.
...víš co je to "pokrok"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
ramlik píše: VlaHa> Vestičku mám, parádní, od Halvarssons
Jinak používám občas reflexní kšandy a to jedině z toho důvodu, že mě prostě sluší. Jsou totiž v barvě 46 .
...a protože je na nich velký policejní znak (švagr jezdí moto u dálniční), dvakrát už mě ušetřily pokutu.
Tak to je super.že tys zapoměl že se po dálnici má jezdit min 80.
Děj fotku jak sluší kšandičky,neřvou na benzínkách když jdeš pro kávu,George Clúny je tady?
Máš to v barvě Rossiho a na gumě 25 tis km,
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
ramlik píše: husq701> Jsi na tom podobně jak JL99, příspěvek od příspěvku se zlepšuješ a ten pokrok je vidět.
...vlastně né, JL99 aspoň umí jezdit na motorce.
...víš co je to "pokrok"?
Ja ti nevim. Mas svaru u fizlu a jeste vozis policejni znak na ksandach. Nepripadas si tak trosku jako kdybys mel hlavu namazanou indulonou?
Radsi bych mel segru v bordelu nez pribuznyho u fizlu, ale proti gustu....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
...a pořád nevím nic o tom Georgovi.
...o sobě nepiš, zajímavý a dokonalý jsem tady JÁ .
Potom, čo mi manchelka dala dať do sedačky gél namiesto peny, lahodaaaa.
Motorka živá, hravá, rozsah otáčok super, na ceste sa vyšantím, v teréne sa vyšantím, jazdím kadiaľ chcem. Cestovanie o dvoch (160kg živej váhy +25kg bagáže) je len tak tak, ale stejne jazdím so ženou max 110.
(keď sám, tak aj 150 )
ramlik píše: VlaHa> Tak ale měl jsi napsat, že mě to sluší!
...a pořád nevím nic o tom Georgovi.
...o sobě nepiš, zajímavý a dokonalý jsem tady JÁ .
to ti nevysvětlím když jsi neviděl reklamu na Nespresu jak on vešěl do místnosti a všechny ženský si takhle povzdechly
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
A já nejsem zastánce toho že se za každou cenu musí předělávat na větší. Možná i skoro naopak, radši bych předělal na něco stejného (125 už je na mě málo), ta moje 250 mi víc než stačila a nikdy jsem víc než 130-140 jet nepotřeboval, výkon byl taky úplně v pořádku, i ve dvou se to dalo zvládat.
Já bych i spíš radši bral něco okolo 250-300ccm než nějaký šestikilo a to právě kvůli spotřebě, váze, ovladatelnosti a případně výkonu který bych musel seškrcovat.
Mimochodem jak jsem již psal, mám hondu CBR 250R - 19.5kw, 22.9Nm, suchá hmotnost 161kg, spotřeba 2.5-3l na 100km.
Nejideálnější by pro mě byl nějaký takový stroj (klidně staršího data) akorát s pohodlnější posezem, dobrou ochranou proti větru a případnou možností jet do lehčího terénu... (to je zřejmě trochu utopie jak tak koukám protože dřív se asi moc malé kubatury cesťáky nedělaly)
Finančně jsem na tom tak že můžu dát jen to co dostanu z motorky + mám nějakou malou rezervu max 10t.
Ale potřebuji alespoň 1 zadní kufr (horní), takže to musím započítat do svého rozpočtu který dělá cca 70-75t.
Už nevím jak jinak to mám napsat aby tu nepadali návrhy motorek co stojí kolem 90ti tisíc nebo třeba 80ti tisíc, ale sedmistovky, takže bych musel ještě 8000 doplácet
Čistě mě zajímalo jestli existuje nějaký malý cesťák staršího data aby už byl jetý a tím pádem i levný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
edit: Podle mě při větším nájezdu kilometrů se ti těch patnáct na nové mašině vrátí za pár let na servisu.
Naposledy editováno 13.11.2019 07:23:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Protože jestli mas třeba starou motorku rozvod ozubená kola (vfr) a resis jen podložky ne retizky napinaky atd tak zase 3-4t das do repase zadního tlumiče, nebo ložiska myčky, hadice , rozvod elektricky apod.....tak kde je návratnost ...teda zajímalo by ne kde ji vydíš a v čem Ty.....
E:seriózní dotaz....já za 10 let co jezdím a pak prodávám motorky po servise ne před jak je leckdy zvykem jsem žádné návratnosti nikdy nedosáhl
Naposledy editováno 13.11.2019 08:18:42
Také jsem ujetý na malé čtyřtakty 250 - 400 ccm , projezdil jsem na nich fůru let , jenže od konce devadesátých let to je prostě bída . Naštěstí poslední roky dochází k oživení, kdy do toho jdou jak Číňané, tak i BMW nebo KTM. Jenže kvůli ekonomičnosti a předpisům se už těžko dočkáme opravdu lehkých a jednoduchých civilních motorek pod 140 - 150 kg
Proto jsou ty šestky tak populární.
Není to o tolik těžší, ale uz to ma vic koní než aby to někdo utavil.
Nekupujes novou mašinu.
Já tu KLE taky chtěl a tak jsem jich par zkusil. Je to fakt pohodová motorka za srandovní penize, vzhledem k tomu jak je na tom se spolehlivostí.
Radovej dvouvalec ( kawa) má jen jedny rozvody, ale véčko má dvoje... Tam jsou třeba peníze.
Ale já vzal stromka, protože na endurech jsem jezdil odjakživa a tohle je vic na cestu. Nefouká, je to úplně stabilní a hodný (KLE ma 21 kolo a lehce plave když se spěchá, endurova geometrie)
Vzhledem k tomu že ho prodávám, tak koukam po cenách. Na bazosi jsou slušný už kolem 65 litrů. Od 2004 jsou skoro stejny az do 2012, nemá cenu řešit roky. I vybavený s kuframa, viděl jsem i uskrcenyho nejmíň jednoho. Horní kufr má skoro každej, je to cesťák.
Spotřebu má dl650 dobrou. To se neboj. Já mu dávám hodně naprdel a stejně jsem se nad 6 dostal jen jednou na dalnici . Jinak ale jezdi do 5 litrů. Rozvody vydrží 100 a vic, říká se.
Spojka tak cca 60. Řetěz kolem 30. Další věci se nekazi. 2,5 litru oleje jako v malý motorce, na 6 tisic výměna. Dily na to jsou všude a levný, i kdybys s tim nedej pambu plesknul.
Chci větší obsah, protože tohle bych uhonil, ale tuším že tak nenáročný jako dl650 hned tak něco nebude. Pokud se ti zdá KLE stará koncepčně, což je, tak ten strom je optimální v daný ceně. Každopádně je to nejpohodlnější cenduro v daný ceně, o tom žádná.
Pokud na tom nechces lítat palbu, tak je nesmrtelnej. Je to původně litr, má jen malý válce. A to včetně rámu a všeho, stejná motorka s jednim vejfukem . Proto je tak odolnej.
1 reakcí na tento příspěvek Malý levný cesťák do 80000
Hele, tohle je podle mě super. 8 dáš za uškrcení a ještě něco málo zbude. Kufr, velky plexi s deflektorem, vyhřívaný hefty, zasuvka...je tam všechno potřebné.
Laděný výfuk , klidně si ho koupim kdyby se ti nezdál, na bazosi je pak origo za litr...
Vůbec bych nepřemýšlel . Protože kdyby tě nebavil, tak v květnu půjde za 80 a do týdne je pryč.
Jo, a není můj, kdyby někdo rejpal, já na takovou cenu nejdu...
Naposledy editováno 13.11.2019 23:14:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké pneu 80% terén/20% asfalt Honda XL 650V Transalp | Trumen28 | 13 | 23.10.2024 v 07:51 CloudJumper |
Šrouby uložení přední osy Transalp Honda XL 600V Transalp | Grecky1 | 8 | 16.10.2024 v 21:07 Sema |
Olej spod hlavy Honda XL 650V Transalp | mordok | 17 | 12.10.2024 v 19:17 MilanR1 |
Pegaso cube 1999 volnoběh Aprilia Pegaso 650 | Jarda_pegaso | 12 | 30.9.2024 v 06:05 Jarda_pegaso |
BMW f650 olej v airboxu BMW F 650 | tun | 6 | 14.9.2024 v 17:00 tun |