globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Malý levný cesťák do 80000
Zdravím,
existuje vůbec nějaký maloobjemový cesťák nebo cestovní enduro do 80.000,-?

Mám Hondu CBR 250R, přesto, že to má na sportovní motorku dost vzpřímený posez, stále mě z ní bolí záda.
Rád bych ji vyměnil tedy za něco pohodlnějšího, ALE...

1) Mám řidičský průkaz A2, takže potřebuji něco do 35kW
2) Nejsem zrovna moc majetný a tak bych potřeboval něco cca do 80.000,-
3) Chci skutečně něco co bude pohodlné s pohodlným posezem
4) Nejradši bych měl malou kubaturu kvůli lehké váze (ovladatelnosti) a spotřebě
5) Nechci 125ccm a menší, protože chci jezdit ve dvou a občas když by bylo třeba tak i přes dálnici

Ví někdo o něčem? Zatím mým požadavkům nejlépe vyhovovala Suzuki Freewind a BMW F650 (transalp má moc velký výkon, pegaso jsem koukal že se moc nedoporučuje a KLE je víc dělané do endura tudíž má nepohodlnější sedlo), ale spotřeba 5 litrů je na člověka zvyklého jezdit za 2,5 docela dost.
Věděl by někdo poradit? Případné i větší kubaturu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

13.11.2019 v 07:42 | Nahoru | #1
kle5002003> Ti nevím, a muže to být i jinak u různých typu motorek jestli od nové se při větším nájezdu dá počítat návratnost ....já letos u 3 roky starý moto mám nájezd lehce pod 40t km....servis -vidlice olej gufera, voda, olej , filtr , spojkova brzdová kapalina, servis ventilu 2 nový podložky předek, nová řetězová a kupodivu i ložiska krku řízení....samozřejmě spotřební věci to jsou ale když ty kontroly a výměny děláš pravidelně myslím ze je úplně jedno jestli je té motorce 15 nebo 5....náklady mas +- stejny
Protože jestli mas třeba starou motorku rozvod ozubená kola (vfr) a resis jen podložky ne retizky napinaky atd tak zase 3-4t das do repase zadního tlumiče, nebo ložiska myčky, hadice , rozvod elektricky apod.....tak kde je návratnost ...teda zajímalo by ne kde ji vydíš a v čem Ty.....
E:seriózní dotaz....já za 10 let co jezdím a pak prodávám motorky po servise ne před jak je leckdy zvykem jsem žádné návratnosti nikdy nedosáhl

Naposledy editováno 13.11.2019 08:18:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Malý levný cesťák do 80000

14.11.2019 v 13:49 | Nahoru | #2
Gahan37> Já jsem se zbavil svého KLEpadla, ale předtím jsem udělal přední tlumiče a přední brzda, obojí za 17 (takže jako bych tu mašinu prodal za 10). Zadek jsem neřešil, ale určitě by taky chtěl. Jde o to, že na nové mašině není nic vyčubané a nehrozí únava materiálu (jako když mi z ničeho nic začal téct karbec, nebo se zasekl podtlakový ventil, atp.). Tohle beru, že na nové mašině bude fungovat docela dlouho bez servisu. Do staré budeš sypat. Na mašině toho moc nenajezdím. Ale zbavil jsem se starého auta a mám nové a ten rozdíl je obrovský - teď jenom jezdím.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 dobryvojaksvejk 32 21.5.2024 v 16:52 krokoš
zkušenosti s moto Suzuki XF 650 Freewind Míra-Prcek 9 20.5.2024 v 18:18 Míra-Prcek
Čepička na zapalovací svíčku BMW F 650 CS, BMW F 650 GS, BMW F 650 GS Dakar, BMW ... hatrson 5 12.5.2024 v 07:58 jirkasirkazapal
BMW F650 nestartuje BMW F 650 Wendaar 19 11.5.2024 v 09:00 Slávek-TDM
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp Sodaxxx 2 29.4.2024 v 16:48 nevo7


TOPlist