Po úvaze jsem jednobuch vyloučil jakožto kmet, a ze stejného důvodu vyložený offroad - odjel jsem pár motokrosů a soutěží kdysi, ale je to dřina a já už jsem línej . Ale chci aby motorka uměla projet polní cestu, nebo velmi lehký terén a když to uklouzne, tak abych nemusel hledat jeřáb - a obchod s plastama.
Ve zkratce, nakonec jsem usoudil, že Kawa , ale nikdy jsem ji neměl.
KLE - podle všeho vyhovuje, ale víc se mi líbí Versys . KLE je koncepce co znám , v podstatě to bude těžký XT. Ale ten versys, poradí si na polní cestě za rozumných podmínek?
Brzdy, silnice z kvaltu - asi vyhraje Versys co?
Do práce a po okolí - okesky rozbité hrozně, šotolina všude ( orlickoústecko), i krátké cesty ráno, cca 7 km. Versys nebo KLE?
Parkování, manipulace, koleje, nesnáším kácející se žirafy, jako třeba Super tenera Nemám moc dlouhý nohy - těžiště, výška sedla v reálu - Versys nebo KLE?
Jsou to vodníci, jak dlouho se zahřívají? Nesnáším bublání na místě, motor dostává na prdel. Budu s tím i poskakovat kousky, teda rád bych omezil auto na léto, jako kdysi na XT.
A nakonec k nákupu, chci nepopadanou, nerezavou, nenapadenou kutilem, origo stav i s výfukem ( tichou ) . Limit 50 - 60 tis. Co by bývalý mechanik silnice ( YZF R6 pro Supersport MČR kolem 98-01 ) , nemám problém si udělat cokoliv, spojky, vačky, rozvody, brzdy jsou sranda. Průser je koroze a bouchance, svary, kutilský úpravy.
Chci to do konce sezony honit po okolí a zjistit co potřebuje, přes zimu pak udělat co je třeba. Proto tlak na nižší cenu, radši si tu mechaniku udělám osobně a z dílů co chci.
Takže, Versys nebo KLE ?
Naposledy editováno 28.07.2019 12:46:53
https://motorky.bazo...le-500-s-doplnky.php
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
A jinak, ještě je ve hře TDM850, protože yamahu mám rád. Ale kterej trouba tam vymyslel ty výfuky , to je peklo. V motor umožňuje postavit motorku úzkou jako jednoválec, ale oni to zabijou dvouma laufama a ještě je umístí tak blbě
Nechci prvoplánově do terénu. Spíš by měla 98% být na asfaltu, třeba blbým. Ale třeba jezdím koukat na rally a nebo vrchy a někdy se hodí se přiblížit po polňačce nebo tak. Nebo někde k vodě, atd. Takže neskákat, ne výjezdy a podobně. Spíš jen projet a odjet - takový vynucený enduro .
2 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
dík. koukal jsem že jsi v podstatě řešil co já.
Jak ti drží pohromadě, žádný potíže?
Já mám kawu obecně právě taky zafixlou jako velikou motorku, kolik měříš ?
To mám z tý silnice, kdo byl přerostlej, musel jezdit kawu, bo na nic jinýho se neposkládal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLE nebo Versys
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
Malé upresnenie pre "bývalého mechanika" , TDM nemá V motor .
sem tam šotolinka a kdyby to nešlo tak pěšinka nebo tráva voopatrně, ale tráva je průser na všem. Zelený fleky jsem měl na hadrech furt i na XT na špuntech
Jde spíš o to aby se to opatrně přeplazilo přes mírný příkop třeba , nebo otočilo na vyježděné cestě aniž bych orval spodek. Ale na šoustkách a v městě frajer a na širokým asfaltu tak do 160 na pohodu s jistýma brzdama.
Brzdný schopnosti mě zajímají spíš, protože to třeba na těch velkých př. kolech byla mizerie na silnici i na cestovní gumě. S tím že zadkem jsem nikdy nebrzdil, u těch jednobuchů to nemělo moc smysl, akorát si to zašlápnout a dát si na držku, protože třeba XT už neprotočíš, na drapáku ani na pětku , muselo se to prošlápnout.
A ten návyk mi asi zustane . Jak jsem nedávno otestoval na skůtru co měl mazaně zadní brzdu na pravý ruce... fuj to sem se lek, zatracenej krám to byl
brazel píše: ..."ještě je ve hře TDM850, protože yamahu mám rád. Ale kterej trouba tam vymyslel ty výfuky , to je peklo. V motor umožňuje postavit motorku úzkou jako jednoválec, ale oni to zabijou dvouma laufama" ...
Malé upresnenie pre "bývalého mechanika" , TDM nemá V motor .
Aháá… no teď na to koukám, že jsem si to s něčím pomotal. To se omlouvám motorce za kecy o vejfukách, i když stejně nechápu na co plýtvat železem na dva kusy...
A díky, protože tím je to zas jasnější...
brazel: když jsem dělal mechanika, tdm patřila do sféry se kterou jsem se nemohl potkat - na okruhu nebo motokrosu. Moc jsem tenkrát nechápal, na co je někomu taková kráva . To až teďka co mám šedivý fousy koukám po nějakým gauči na dvou kolech
https://motorky.bazo...0/Yamaha-TDM-850.php
Tak to tedy jsem nalomenej trochu dost, protože vypadá dost slušně a je odvedle...
Naposledy editováno 28.07.2019 18:47:34
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
JJ, už jsem zpátky. Je pěkná, navíc úpravy dle mé představy, jeden vejfuk, spodní kryt, štítek. Krásny zvuk s jedním výfukem, běží klidně nic dobitýho, suchá, řetěz brzdy gumy cajk, jako fakt asi ok, asi jen přední tlumiče by snesly servis časem.
Ale je to kráva. Rychlíková lokomotiva. Respekt. I když, obě paty na zemi současně, to je v pohodě.
Připomíná spíš litr, celkově.
Jestli ta kawka není drobnější, tak si snad koupim zase XTéčko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLE nebo Versys
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLE nebo Versys
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLE nebo Versys
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
Naposledy editováno 29.07.2019 16:08:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLE nebo Versys
...guláš v tom máš.
1 reakcí na tento příspěvek KLE nebo Versys
Natrefil jsem na V - Stromka 650 , 2005 , dva roky Švýcar a pak jeden majitel v CZ , tacho těsně pod 50k , 3 kufry, hl. stojan, alu ochrana spodku. Dost fajn cena, to nešlo nevzít.
Akorát jsem ho strčil do garáže před chvílí ( ale radši jsem ještě 30 km zkusil jak to krásně svítí ) .
Cena dobrá, protože mašina chvíli asi nejezdila, je brutálně zaprášená z podzemní garáže a chce servis, desky, olej, filtry, svíčky. Pro mě ideální konstalace, dám si tam co chci.
A čerstvej benzín... . Je skoro plná nádrž a neví se jak dlouho. Nová baterka, nic dojebanýho, všecko origo. kotouče pěkný...
Ale volný uložení kyvky trošku, stírací manžety na vidli, mrknout na rozvody a ventily to bude chtít časem - to počká do zimy, stejně jako gumy kterých se trochu bojím ( Mitas M07 ) .
Ale jinak, viděl jsem tohoto Versyse: https://motorky.baz.../Kawasaki-Versys.php
V tom inzerátu fotky na prd, ale motorka vypadá úhledně, nejel jsem, ale prohlídka ok, stojí za ty peníze. Je tam jen vada v mikrospínači na palubce, nejdou přepnout míle na km, ale to je řešitelný detail. Kdyby ten majitel od Stroma nešel na ruku a nebyla to tak ceněná motorka, tak jsem toho verse stoprocentně vzal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KLE nebo Versys
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
kawasaki KLE 500 - výmena rotoru [1, 2] Kawasaki KLE 500 | dobryvojaksvejk | 32 | 21.5.2024 v 16:52 krokoš |
Versys 650 - error code 32 "subthro... Kawasaki Versys 650 | RiosCZE | 5 | 20.5.2024 v 12:32 Krautkopf |
kawasaki versys 650 - chcípání Kawasaki Versys 650 | aklenot | 1 | 30.4.2024 v 09:30 Krautkopf |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 9 | 27.4.2024 v 09:12 Woodpec |
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |