kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> to byla blbá fotka
Tohle je verze TFC, limitka (tuším 750ks), je to lehčí, má to poladěnej motor na 107PS/115Nm, vohlinsy i vepředu a nějaký karbony a další drahý píčoviny, cena 17,5k GBP, takže to je kousek fakt pro nadšence.
Ale tohle už mě taky napadlo, jako když přemejšlím co až vyhraju v tý sportce
Prostě nějakej takovej jinej bajk, než je hypernaked. Taky R Nine T (to origo, ne ty odvozeniny jako scrambler, racer, pure apod.). Nebo jako doplněk by mohlo být něco mrštnýho typu Street Triple RS, Duke 790 apod.
Na ty kapotovaný stroje taky nejsem, ale trochu mě a ta hláška překvapuje u Freedoma vzhledem k tomu, co poslední dobou nakupuje ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
A ne nedělal jsem zase úplné nesmysly!!!Ale tady u nás na Marianskohorske prostě plný,auto,ubrat,auto na bok a zase hyjeeee
Juchu-u
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: t_freedom> aktuálně Triumphy s Moto Guzzi podle mně asi nejhezčí sériovky v ještě rozumných cenách. Jen se mně zatím na žádným Triumphu dobře nejezdilo
ten Thruxton 1200R s kapotkou vepředu je prostě zcela to samý jako ten Norton 961 ...jenže Norton za 609000 a Trhuxton R v základu kolem 350000 ale už s Vohlinsema a Brembákama MONO
t_freedom píše: Attim> bla bla blááá ...furt jen blbý kecy... u "uloženek" a "investic" se to tak neber ... ...to kupuješ s úmyslem zbohatnout a sereš na vnitřní cítění
No to víš, že jo. Todle můžeš asi vykládat doma, ale tady s tím neuspěješ
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: ten Thruxton 1200R s kapotkou vepředu je prostě zcela to samý jako ten Norton 961 ...jenže Norton za 609000 a Trhuxton R v základu kolem 350000 ale už s Vohlinsema a Brembákama MONO
Thruxton R v základu, tj. i bez tý kapotky je tuším někde 380-390, ono to zas tak levný není úplně. Trochu to vybavíš a seš přes 4 kila. A vohlins to má jen vzadu, socka jedna Komplet má jen ta TFC verze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: t_freedom> nojono ...
Teď má T novýho Speed Twina, není to Thruxton z pohledu komponent, jízdní pozice, je to spíš na pohodu na kafe, ale na druhou stranu motor je stejnej jako v Thruxtonu, obutý do Rosso 3, nemuselo by to bejt úplně marný a celkem se mi to i líbí
Me na tyhle sere ta retrovidle s brzdama.Stejne to smrdí dnešní dobou,tak tam mohli dat USD a nějaký M4 ....jestli to teda nemaj někde v katalogu doplňků
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zatím ne. Princip je asi i cena, u nás to stojí 314k což není zlý, s USD a monoblokama by to bylo na ceně Thruxtonu R.
Ale taky by se mi líbila nějaká R verze, tedy vlastně to, co má Thruxton R s tímhle lookem a posezem.
Mimochodem tyhle nízkonákladový věci jsou vidět všude, koukni třeba na R Nine T. Ty verze Pure, Scrambler, Racer mají přesně tyhle retrověci, asi to lidi chtějí páč to vypadá eště víc retro a to dneska frčí a krom toho to má dost dopad do ceny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
U toho NineT Scramblera se mi “líbí”, ze to ma za příplatek i drátěný kola..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nine T za mě jedině to klasický, taky má drátěný kola, ostatní jsou odvozený socky. A scrambler, tam vůbec netuším k čemu taková motorka vlastně je. Ani do terénu, ani na silnici, je to prostě marketingově správně
Naposledy editováno 06.03.2019 15:55:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Za 314 by tam prave uz mohl bejt nejakej ostřejší předek..
NineT souhlas.Me se ani ten bobek za sedlem nelíbí,tak bych vlastně ušetřil díky svymu vkusu asi
Naposledy editováno 06.03.2019 16:03:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tohle je pasta,maznes na hadr a surujes.Setres a podle vysledku opakujes ke sve spokojenosti..Ja treba zacinam hrubou stranou houbicky na nadobi,pak druhou,stary tricko,mikrovlaknova uterka..Docilim tim tak vetsiho lesku a odstranim drobny skrabance zpusobeny prvnima necistotama a houbickou..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Po třech dnech “tady” (suspension school) jsem na ohlins slysel jen samou špínu, hlavne co se oem veci tyka - takze to ze nekde nejsou, je spis výhoda :D
Attim: vidlice starého duka prej byla jedna t nejlepších co v sérii bylo, od 1290 je prej jedna z nejhorších, bohuzel, diky konstrukci pry neexistuje “levne” reseni jak to napravit, tak jak to slo drive u vidlic s konvenční konstrukci. Prej se to musi cely vyhodit a dat novy, pro “track use” ten jejich kit. ... asi ksem te nepotesil, ale prej je to bezna praxe u moderních strojů. Videl jsem vcera rozebranej tlumic ze skyhook multistrady a elektronicky vidlice z s1000rr a musim souhlasit, ze to nevypada jako krok správným smerem.. :(
Vis co, ja uz toho slysel a cetl tolik a casto protichudnyho, ze uz to vubec neresim. Jako k necemu asi WP ty racing veci vyrabi, ale kilo nebo vic do toho nejsem ochoten dat, stejne me to sere nejvic na dromu a tam jsem jen obcas. Ted mam oboje trochu poladeny, tj. zatim nejaky ty planzety, hladina oleje, neco taky delali s ventilama vevnitr apod, takze jsem zvedav co to bude vlastne delat a jak se to projevi.
Btw u jaky firmy jsi na skoleni? Nejaka nezávislá, nebo je to napojeny na nejakou firmu z branže? Jen aby bylo jasno