Téma: Tak ktoru
Zdravim Vas.
Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.


Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
Anketa: Tak ktoru?
Aprilia Tuono 1100 Factory
37%
29
KTM 1290 Superduke R
40%
31
MV Agusta Dragster 800 RC
13%
10
Triumph Speed Triple 1050 RS
10%
8

(reakce na) Tak ktoru

1.1.2019 v 23:20 | Nahoru | #121
Gonzo> To ma prekvapuje,kedze ta co je v BA ako demo je podla mna dobre spracovany bike.
Pravda,ale je,ze som ju moc neobzeral,ale hned som sa hrnul jazdit..
Srsen ju tiez poriadne vychvalil..

Neviem ako u Vasa,le u nas v BA ma Indian slusne zastupenie a aj velky vyber motoriek.
A zatial recenzie su na FTR viac nez pozitivne.
Ani nevyskusas?Nie je to tvoja salka kavy co sa tyka dizajnu?

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

1.1.2019 v 23:36 | Nahoru | #122
Dizajn mi nevadi. Jen kdyby to melo 17ky a 40 koni navrch.
No preju ti chlape at dobre vyberes

(reakce na) Tak ktoru

1.1.2019 v 23:39 | Nahoru | #123
Gonzo> Dik moc!
Napodobne..

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 08:46 | Nahoru | #124
no twl, nahoře něco "hravýho na blbnutí" a padaj tady návrhy na 300kg hovada ...

stejně jako Attim, všechno přes 200kg je těžký... a každý kilo je znát... asi si taky užiješ zatáčky, ale dost možná v jiných rychlostech a s jiným nasazením...

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 08:54 | Nahoru | #125

coffeeracer píše: Attim> Ani toto by si nechcel ked uz nie vlastnit,tak aspon vyskusat?



310 koni


Jo to bych si kklidně vyzkoušel, jako nakonec cokoli v podstatě (kromě čoprů, to mě vůbec neoslovuje).
Já jsem kupříkladu něco najezdil na K1300R, ten motor je strašnej reaktor, ale jinak pro mě jako celek o ničem. Těžký, dlouhý, to bych nakonec někde v zatáčce zlomil Ne je to přesně ten typ moto, který bych nechtěl.
Obecně jsme tu řešili primárně motorky agilní, s vyšším či nižším výkonem/váhou, prostě něco, na čem se dá zablbnout. Což pro mě třeba představa MT01 s motorem z Vmaxu je totálně zcestná, k čemu něco takovýho vůbec nechápu.

Tak ktoru

2.1.2019 v 09:08 | Nahoru | #126
No... Já na motorce s turbínou tedy něco najel... a díky, už nechci.
Chápu že dnes to bude o vesmír jinde, ale koně fakt nejsou všechno a jestliže mě začíná 170-180 děsit a v zatáčkách stejně na asfalt víc jak 100HP nepřeneseš, na rovince ti 200HP zvedne předek i na xtej kvalt, vychází mi z toho rovina, hrozně rychle do čísel z vesmíru.... a to mě fakt nedělá.

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 09:47 | Nahoru | #127
Tuhle moderní kawu s kompresorem (tedy navíc jiný způsob přeplňování) bych s tvou ex-pramotorkou ani nezkoušel jakkoli srovnávat, to je fakt o vesmír jinde, nebo spíš o dva
Mimochodem z čeho plyne, že v zatáčkách přeneseš max 100HP ? To je nějaký dogma ? Platí to ve všech zatáčkách, nebo jen v některých ? Nechci tady dělat chytrýho, ale takovéhle konstatování mi nepřijde založené na realitě, to je prostě jen nějakej dojem (kdoví z čeho a proč), vydávaný za obecnou pravdu.
Samo chápu, že tě třeba může děsit 180HP a zase bychom se dostali do debaty o elektronice, případně že 100 nebo 130HP stačí, nevím, to už je fuk - i tak se ta debata posunula do jiné dimenze.

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 11:07 | Nahoru | #128
Minulej rok jsem řešil něco podobného. Chtěl jsem něco co je nejblíže kapotě ale pořád je to "naháč". Předchozí zkušenost jsem měl akorát na pár motorkách (MT-07, GSX-R 600, Monster a StreetTriple). Do oka mi padl Triumph 765RS ale ten se nedal nikde sehnat na otestování a kupovat něco za 300táců bez toho abych to vyzkoušel jsem zavrhl. Takže nakonec jsem testoval Tuono V4 Factory 2017 a střídavě přesedával na bráchův starší Street triple 675. Tam moje vybírání jaksi skončilo pač jsem to koupil hned jak jsem z toho slezl. A nelituju, právě naopak.

Hodně lidí říká že je to moc rychlí atd., ale to dávkování plynu je tak neskutečně jemný/lineární/přesný/uhlazený/dávkovatelný že je mašina krotká jak beránek. Jasně když tomu pořádně zatáhneš tak to vystřelí jak raketa, ale veškerá ta elektronika z toho dělá bike, kterej se dá až překvapivě jednoduše ovládat. Na okruhu jezdím TC 2/8 AWC 1/3 a ABS 2/3 (u toho ABS je 2.st od r. 2017 vhodný pro amaterské "závody", kdy zůstává aktivní cornering) a TC jsem viděl blikat snad jednou, Anti wheelie funguje výborně (pomalu pokládá kolo na zem) a s i tím ABS brzdím tak tvrdě že se mi občas rozkmitají řidítka. Veškerou výhodu elektroniky vidím hlavně na tom okruhu kdy se můžeš neustále zlepšovat bez toho aby sis rozbil kokos a drahou mašinu. S podvozkem jsem si hrál teprv první rok a už mám popsaný 2x A4 různých nastavení co jsem zkoušel, je to super ale pokud přemýšlíš o tom elektronickým co je na 2019ce tak je to dle mého jasná volba. Quick shifter a auto blipper fungují špičkově a od chvíle kdy zařadíš 1ku už na spojku nešáhneš. Není nic lepšího než před zatáčkou ostře brzdit a zkopat kvalty dolů bez toho aby jsi musel ještě mačkat spojku a plynem rovnat otáčky. Dává to pak spoustu času se soustředit na průjezd a hlídat si brzdný body a lajnu.

Co se týče cestování tak já byl nejdál na pár dní na Šumavě a jinak jezdíme pravidelně do Jeseníků. Je to pohodlný, máš tam tempomat a ochrana proti větru je super. Ta přední maska je hodně velká a krásně rozráží vítr, je to někde mezi kapotou a naháčem. Blbý je že Tuono nemá vůbec žádný odkládací prostor pod krovkou, lékárničku jsem musel rozpůlit abych ji dostal pod sedlo. Na druhou stranu se dělá poměrně hodně příslušenství a na apriliaforu je až zarážející množství lidí kteří si z toho udělali cesťák. Pozice na řidítkách trochu agresivní, já si ale myslím že by ty řídítka mohli být ještě trochu více dole :D nicméně je to velice pohodlnej posez a neměl bych problém dát si nějakou delší cestu. V létě na tom pravidelně strávím někdy i celej víkend a nepozoruju že by mě něco bolelo.

Hele a 50 se tím dá v klidu jet, problém je v tom že výfuková klapka která spouští celej ten orgasmus se otevírá až když to z té 50ky pěkně osolíš.

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 11:26 | Nahoru | #129
t_freedom> Tak u mna sa nic na nazore nezmenilo a riesili sme moto pre Gonza,ktory ma inu predstavu o motorke ako my ostatni.
Ten to bude mat s vyberom novej moto este tazsie ako ja..pre kus chlapa treba poriadny kus motorky
Co sa tyka tej Kawy to islo len o to vyskusat si to na vlastnej kozi a zazit ten zatah a vesmirnu rychlost.Vlastnit by som to nikdy nechcel.
Ale ludia co maju radi vesmirnu rychlost,medzigalakticke cestovanie a masivny zatah startu raketoplanu sa najdu v Kawe SX SE+,ktoru fakt do nebies vychvalil aj Srsen.
Ak budes mat moznost,tak vyskusaj SX SE+..stoji to za ten zazitok.

Naposledy editováno 02.01.2019 11:40:25

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 11:38 | Nahoru | #130
Attim> Tak realita je taka,ze 100 koni realne prenesies na cestu bez elektrniky a bez akej takej obavy ,ze ta motorka nakopne.
Tiez si myslim,ze keby si vypol vsetko na SD a dal mu palbu na okruhu a chcel vyuzit vsetky kone tak by to neskoncilo asi dobre.
Nato ale je tam ta chytra elektronika,ktora ti pomoze v danej situacii preniest max vykonu na cestu.
Treba si vyskusat obidva svety a zistit komu co presne vyhovuje a tu cestu si ist.Jednu mam za sebou (100 koni,motorka bez systemov) a teraz nastal cas vyskusat aj tu druhu (150-180 koni,moto s elektronikov) a zistit co mi viac vyhovuje a ktorym smerom sa budem do buducna uberat..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 11:55 | Nahoru | #131
Attim> dnešní doba je o relativizaci...relativizovat cokoli ...někdy stačí použít mozek...

Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho

...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 12:19 | Nahoru | #132
Tak v zatáčce pokud jedes opravdu na hrane - rovna se na hranici trakce, tak tam nepreneses temer nic, natoz 100koni :D

Na Korsice jsem nikdy nebyl, ale pokud vam tam nekdo stíhá na 400ccm skútru, asi to nebude moc rychla trasa... tak je jasny ze tam potencial 1300ccm V2 nevyuzijes, ale zas se neda rict, ze ho nevyuzijes nikde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 12:30 | Nahoru | #133
Vis1on> Dik moc za tvoj prispevok.
Na okruhu si jazdil urcite aj dalsimi svojimi motorkami.
O kolko si zrychlil na Tuone?Dovoluje ti TC nastavena na 2/8 aj preklz kolesa bez naznaku,zeby ta chcela motorka nakopnut,ci pekne drzi stopu aj pri prudsom pridani plynu?Prudke brzdy ti rozmitaju riaditka?Nema to tlmic riadenia?Ak ano,tak nejaky aprilacky,ktory ne slabsi a chcelo by to vymenit za iny?
Ano urcite uvazujem na modelom 2019 so semi podvozkom,ale je tam ta moznost,ze si ho nastavit uplne podla seba a tym padom je tam moznost aj experimentovat.
Aj ked pravda je taka,ze to mozno par krat vyskusam,ale pochybujem,ze sa s tym budem pravidelne zabavat,kedze verim tomu,ze to nastavenie od Aprilie bude viac nez dobre a nebude ho treba nejako ladit a mne ako amaterovi bude max vyhovovat.Skor mi ide a o ten "extrem" prepinania medzi komfortom na cestovanie a trackom na okruh.QS funguje ako na okruhu super ,tak aj na cestach ked obradujes napriklad pri nizsich otackach a rychlostiach?Nezda sa to,ale ten tempomat je podla mna super vec.Aj ked sa to nezdalo,tak na mojom biku som nemal tak problem ani s tym vydrzat v sedle,ale so zapastiami.Ci uz na spojke,ktora bola na Sporte tvrda ,alebo na plyne.
Pozicia jazdca na riaditkach je agresivna a pre teba malo.Skusal si aj s tym nieco vymysliet?Vymenit riaditka za nejake nizsie?A co zrkadla?Je v nich pohode vidiet?Takze nie je problem na nej jazdit ani pomaly,ani rychlo,ani cestovat..vidm,ze to bude zaujimave zrovnanie ked na jar osedlam SD a Tuono..uz teraz sa nato max tesim..

Naposledy editováno 02.01.2019 13:03:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 12:45 | Nahoru | #134

assassin píše: Tak v zatáčce pokud jedes opravdu na hrane - rovna se na hranici trakce, tak tam nepreneses temer nic, natoz 100koni :D

Na Korsice jsem nikdy nebyl, ale pokud vam tam nekdo stíhá na 400ccm skútru, asi to nebude moc rychla trasa... tak je jasny ze tam potencial 1300ccm V2 nevyuzijes, ale zas se neda rict, ze ho nevyuzijes nikde.



takhle to myslím, ano... a nenapsal jsem že nikde... je jasný, že v zatáčce, v který na hraně letíš 200km/h už pouštíš do gumy solidní výkon... pak potřebuješ raketu V4...otázkou je zda-li tak někdo chce jezdit … já tedy moc ne …
Na Korsiku je třeba ideální velkoobjem desmodue ...tahá úplně zespoda a nepotřebuješ točit do 13trpm.... nebo ten DUKE asi taky(ale opět, veškerou dobu ti tam robot bude dávat dolů kolo a krotit výjezdy)...ale zrovna to TUONO třeba zrovna tam kralovat nebude, to je primárně dle mýho názoru motorka stabilnější a na rychlejší jízdu. Myslím si, že někdo na 60HP husce by nás tam setřel jak "gervais" ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 12:55 | Nahoru | #135
t_freedom> Z videa co si sem zavesil z Korziky je uplne jasne,ze ta vyskoli domaci aj na omnoho slabsom stroji.
Toto pravidlo snad funguje vsade na svete.Ja mam super najazdeny Slovakiaring a rad som si tam vychutnaval omnoho silnejsie stroje co to tam nepoznali.
A potom boli ludia co si mna vychutnavali ako v pripade ked som obiehal madarskeho "moto gp" zavodnika co na rovinke pozna slovo plny a v zakrute plne brzdy a strach v ociach.Tak som si ho vychutnal s usmevom v prilbe a ked si uz myslim,ze viac to nejde naklonit a ani zalomit tak este podomna zrazu vletel mlady Jantulik na Aprilii 125 a vyskolil ma ako maleho chlapca

Naposledy editováno 02.01.2019 12:58:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 13:24 | Nahoru | #136
coffeeracer> mě zase trošku serou borci na hektolitrech, který dojedeš... (tzn. jsi na kolo prostě rychlejší) a např. v Mostě je od retardéru postupně stahuješ, pak je dáš v dolíku, nebo Matadoru a oni se tě snažej pod depem zase předjíždět, protože jim to prostě jede ... nebo na ně uděláš do rovinky ještě sekundu, možná dvě ...no a oni pak naplynujou na rovině s vypětím plnýho výkonu tě před koncem depa předjedou, aby se ti tam srali na dobržďování do retardéru, kde ti to ihned po předjetí začnou hamovat 50m dřív než ty... to bys je fakt poslal do řiti...

a jinak ty pocity jak píšeš, když už jedeš úúúplně nejvíc co to vůbec jde a fyzika snese ...a najednou tě venkem dá někdo na šestce ... ...jooo to znám

2 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 14:08 | Nahoru | #137
A co MT-10? Ideálně ve verzi SP s elektronickým podvozkem? To je super svezení, obrovská porce výkonu a velmi charizmatický motor cross-plane!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 14:46 | Nahoru | #138

t_freedom píše: Attim> dnešní doba je o relativizaci...relativizovat cokoli ...někdy stačí použít mozek...

Dokud tě stačí na Korsice místní školit na 400ccm skůtru který má pravděpodobně míň jak 100HP, je dost možná logický uvažovat, že tam asi o moc víc výkonu nepouštíš ty ani případná elektronika. A já si zrovna myslím, ač samozřejmě ty budeš chtít dokonalé, měřitelné důkazy, že to logiku má...
Dáš-li místnímu na Desmodue HM možnost jet první, budeš se tím výkonem držet maximálně tím, že na výjezdu a na rovinách tomu naložíš ...ale v tý zatáčce tam stejně víc nedáš... a nechci ti popisovat jaký rádiusy a kolik výkonu... sám to dobře víš (viz. Špája a jeho V4, který ho neučinilo nejrychlejším) a jen prudíš... nic jinýho

...ok, připouštím, možná je to 104,3BHP...



No jasně že prudím protože napsat 100HP a pak to obalovat do relativizace, abys uhájil pozici, to mi fakt přijde zábavný
Protože proč to není třeba 80 ? Nebo 120 ? Zjednodušeně se snažíš naznačit, že výkon nepřeneseš všechen, což sice chápu, jen nevím proč zrovna 100HP. Srovnání s místňákem na skútru hodně kulhá; v extrémním případě on jel úplně na plno a třeba já na sice silnější moto, ale bez znalosti čili třeba ve výsledku na 30% výkonu a třeba 90% možností pilota v aktuální situaci. Vůbec nic to ale neříká o tom, kolik výkonu můžeš v dané situaci přenést a už vůbec to nedává jakoukoli obecně obhajitelnou informaci o tom, že stejně v zatáčce nepřeneseš víc, jak 100HP.
Asi všichni víme, že jsou zatáčky, kde přeneseš třeba max 10 a taky zatáčky, kde přeneseš i třeba 180. Záleží na hromadě věcí kolem, ale "zrelativizovat" to na 100HP je prostě nesmysl, stačí přece použít mozek ...

A že jsou motorky lepší na utažený zatáčky než jiný motorky o tom se nepřu, ale o tom taky nebyla debata. Jen mě zaujala ta hodnota, to je celý

1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru

2.1.2019 v 15:15 | Nahoru | #139
SD si nekupuj má to každý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 15:23 | Nahoru | #140

Motorbike_Challenge píše: A co MT-10? Ideálně ve verzi SP s elektronickým podvozkem? To je super svezení, obrovská porce výkonu a velmi charizmatický motor cross-plane!



a vyváží to všechno jak je to HNUSNÝ !!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 15:29 | Nahoru | #141

Attim píše: ... ale bez znalosti čili třeba ve výsledku na 30% výkonu a třeba 90% možností pilota v aktuální situaci. Asi všichni víme, že jsou zatáčky, kde přeneseš třeba max 10 a taky zatáčky, kde přeneseš i třeba 180. Záleží na hromadě věcí kolem, ale "zrelativizovat" to na 100HP je prostě nesmysl, stačí přece použít mozek ...

A že jsou motorky lepší na utažený zatáčky než jiný motorky o tom se nepřu, ale o tom taky nebyla debata. Jen mě zaujala ta hodnota, to je celý



jsi prostě vlhká argumentační "číča" … a jak víš že ne 33% výkonu a 87 % pilota ? a v některý zatáčce 8HP a v jiný 176HP …

kurva, píšu číslo, který ne nutno brát exaktně na 3 des. místa... chci tím říct, že chce-li někdo PRIMÁRNĚ hravou motorku na Pezinsku Babu NEPOTŘEBUJE svlečenej hypersport se 170HP , protože tam stejně nepustí nic z toho pekla pod sebou a hravý jako SD nebo Monster to nebude nikdy …... kdyby napsal že chce jezdit PRIMÁRNĚ okruhy a někdy 1x za rok na Korsiku nebo tu a tam na Pezinsku Babu, tak asi ano... ty prudiči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 15:32 | Nahoru | #142
coffeeracer> Hele já předtím na okruhu vůbec nejezdil, takže takhle to srovnat nemůžu. Jezdil jsem teď první rok za 2:27 Brno na Rosso corsa 2, příští rok hodím nějaký SC nebo Raceteky RR trocha na sobě zamakám a můj sen je dostat se pod 2:20. Nevím jak úplně dobře popsat ten nástup TC, je to takové hodně jemné že si toho skoro nevšimneš a vůbec to neškube, spíš to zpomalí tvoje zrychlení aby to získalo zpátky ten grip. V zatáčce je ta motorka neskutečně stabilní a jistá, ostatně tak to píšou i ve všech okruhových testech. Zabrat za plnej hned v zatáčce jsem nikdy nezkoušel protože na tom nemám skill ani koule, snažím se jemně a po celou dobu přidávat ale faktem je že výjezdy jsou moje slabá stránka (někdy zbytečně moc vysedám a pak se nestíhám vrátit do sedla). Tlumič řízení to má od Ohlinsu nastavitelnej v několika krocích, já myslím že když někdy hodně brzdíš na ostro tak to trocha lítá každá mašina pač ta váha na té přední pneumatice je najednou obrovská. Tady jsem třeba přepálil rovinku ve 2:12 a trocha se to zavlnilo do další zatáčky YouTube - okruh Tuono QS nikdy problém není když to máš pod plynem i v nižších rychlostech a blipper ten jde použít snad od 3000ot + jde podřazovat i s otevřeným plynem. Celkově výrobce udává že se má spojkovat pod 3000ot nebo tak nějak. Řidítka jsem zatím neřešil, vím že tam borci dávaj clip-ony od woodcraftu. Problém je pak s kapotou která je trocha odlišná od RSV4 a zavazí, ztratíš tím něco málo z maximálního rejdu řidítek, a ten je už v základu trocha omezenej. Asi zkusím nějaký klasický akorát nižší řidítka od rizomy. Zrcátka jsou takovej průměr, ničím neurazí ani nepřekvapí a ve vysokých rychlostech se stejně klepou. Plánuju nahodit nějaké na konce řidítek jak má Triumph 765RS.Co může být na okruhu problém pro zkušenější jezdce je ten sériovej výfuk, je hodně velkej a při velkých náklonech (55°??) má kontakt s vozovkou. Stejný problém má i RSV4. Jak moc to vadí ale nedokážu posoudit protože ho nemám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 16:22 | Nahoru | #143
t_freedom> Je krásná, dokonce dostala cenu "if" a german design award za design
https://www.german-d.../16328-mt-10-sp.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 16:42 | Nahoru | #144

Motorbike_Challenge píše: t_freedom> Je krásná, dokonce dostala cenu "if" a german design award za design
https://www.german-d...t-10-sp.html [/quote]

...postni fotku přítelkyně nebo manželky, prosím...tím se to určitě vysvětlí

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 17:03 | Nahoru | #145
Motorbike_Challenge> tvl tak todle snad ne..

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 17:45 | Nahoru | #146

t_freedom píše: ...postni fotku přítelkyně nebo manželky, prosím...tím se to určitě vysvětlí



Nevím, čemu to pomůže, ale dobře

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 18:26 | Nahoru | #147

t_freedom píše: jsi prostě vlhká argumentační "číča" … a jak víš že ne 33% výkonu a 87 % pilota ? a v některý zatáčce 8HP a v jiný 176HP …

kurva, píšu číslo, který ne nutno brát exaktně na 3 des. místa... chci tím říct, že chce-li někdo PRIMÁRNĚ hravou motorku na Pezinsku Babu NEPOTŘEBUJE svlečenej hypersport se 170HP , protože tam stejně nepustí nic z toho pekla pod sebou a hravý jako SD nebo Monster to nebude nikdy …... kdyby napsal že chce jezdit PRIMÁRNĚ okruhy a někdy 1x za rok na Korsiku nebo tu a tam na Pezinsku Babu, tak asi ano... ty prudiči



A všímáš si, ty číčo, že píšu "třeba" 30 a "třeba" 90 ? A stejně tak "třeba" 10 a "třeba" 180 ? Vnímáš to jako rozdíl ? Mozek pracuje ? Snad jo
Pricipiálně jsme za jedno, rozporuju jen tu relativizaci a "obecný pravdy", protože, a to se teď už myslím shodneme, těch 100HP, nebo vlastně jakýkoli číslo si vymyslíš, nemá jakoukoli oporu v čemkoli a i těch 100HP bude za nějakých okolností moc a za jiných zase málo. Ono je to podobný jako obecně říct, že 100HP stačí. Komu ? Kde ? Kdy ? Za jakých podmínek ?

S tou druhou částí souhlasím v podstatě, já mít za zadkem D81 tak mám asi Street Tripla RS nebo něco v tom smyslu, možná i HM (na motarda to imho zase úplně není). Stejně tak mít víc času na okruhy, tak mám Tuono.

Howg

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 18:55 | Nahoru | #148
t_freedom> Tak vacsinou sundavam ja jazdcov vonkajskom,ale tento mlady 40 kg zavodnik na 125 ma supol spodkom a to som si myslel,ze uz tam nie je miesto a ze klopim ako Marquez..nooo ale mylil som sa a ani na rovinkach som ho nedobehol ako mu ta Aprilia isla s tou jeho musou vahou
Kto to vie,tak radost ho sledovat pri "praci" s akou lahkostou vedie motorku..balet na kolach

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 18:59 | Nahoru | #149
Motorbike_Challenge> To mas uplnu pravdu,ale japoncov fakt nemusim a cez tu vsetku techniku mi pride napohlad Yamaha ako nizkorozpoctova motorka s fakt skaredym dizajnom.Viem,ze na dizajn sa nejazdi,ale su tu aj motorky rovnoko dobre (lepsie) ako MT-10 a pritom sa mi aj lubia.
Vidim,ze ty s priatelkou asi fandite ladickam,vsak?

(reakce na) Tak ktoru

2.1.2019 v 19:04 | Nahoru | #150
ariba> ..hmmm..odkial len poznam to zadne svetlo z tvojho avataru..hmmm
No to mas pravdu.
Je Vas nejako vela.
Cim to asi bude.
Vyzera to tak,ze to je fakt super bike,kedze tolko ludi sa nemoze mylit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
KTM Super Duke - špony v oleji [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT riderr3 33 11.10.2024 v 10:22 ariba
KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT Versysák__ 5 10.10.2024 v 22:39 Kohlstein
Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteac... KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Adventure, KTM... riderr3 1 6.9.2024 v 15:28 Gahan37
Brzdová kapalina nebo minerální olej KTM 1290 Super Duke R Martin1200 4 24.8.2024 v 21:34 Martin1200
Tlumič řízéní - jaký olej KTM 1290 Super Duke R, KTM 1290 Super Duke GT riderr3 9 17.8.2024 v 22:05 assassin

TOPlist