Tak moja Ducna Sport 1000 isla z domu za cenu za ktoru by ju bol hriech nepredat a tak nastala dilema co si zadovazit na dalsi rok.Cafickovania mam vyse hlavy a tak nastal cas sa trochu zabavit a uzit si nejaky spickovy stroj.
Poprosim Vas teda o vase rady,postrehy,skusenosti,zazitky so strojmi ,ktore sa dostali do mojho uzsieho vyberu.
Hladam stroj s ktorym si uzijem zatacky,zatacky a este raz zatacky.Nehladam najrychlejsi stroj,ale najzabavnejsi,ktory mi vyludi najvacsi usmev na tvari vzdy ked dojazdim.Zaroven by som s nim chcel aj co to pojazdit po Europe a uzit si cestovanie a vyvencit ho po europskych okruhoch,ktore by som si chcel jeden po druhom postupne odfajkat vo svojom zozname miest,ktore musim navstivit kym umrem
Dik moc za rady a postrehy.
Naposledy editováno 28.12.2018 00:08:30
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
E: slovicko
Naposledy editováno 28.12.2018 21:48:19
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Pokial mi je znamo ,tak uz ani tam nie,ale mozem sa mylit.
http://bimota.it/en/?page_id=369
Tak pocitam s raketou,ale nie s takou ako pytaju v Bimote za nahaca.
To uz urcite radsej tu klasiku Tesi 1D.
To som nestretol ani na Sportke.
Problem ich bol vobec stretnut na okolitych zrazoch momo SR,takze ten pocit dobre poznam
GT od Superduka je super volba,ale som zvyknuty svoju prdel potrapit a nemusim ju rozmaznavat nejakym GT-ckom a kludne to odjazdim aj na klasickom Superduku.
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
- pokud máš v plánu jezdit nějak víc na okruhy, tak Tuono Factory, hlavně kvůli podvozku a kapotám
- pokud chceš něco univerzálního, co tě bude fakt bavit kdekoliv, tak 1290 SD
- Speed je výbornej stroj, ale oproti těm dvěma ostatním řeknu o level níže. Je fakt, že na novým RS jsem nejel, ale i přes 106 nebo kolik vylepšení je to pořád vlastně to samý už od roku 2011...
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Ale zas rad sa len tak vozim po krajine a kocham sa a tam neviem ci nebude Tuono uz nervozne z pokludnej jazdy.
SD urcite o nic nie je horsi na okruhu,ale zaroven je podla vsetkeho kultivovanejsi na cestach.
Vyskusam..uvidim..takto od klavesnice to urcite nevyriesim,ale zaroven si rad precitam skusenosti od ludi co uz tie stroje vlastnia..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
150 koni je viac nez dost a fakt sa nenahanam za vykonom ako skor za perfektnym podvozkom,ktory mi dopraje uzit si klukate cesty.
Ku GT-cku som sa uz vyjadroval a to uz mi pripada ako uplne iny stroj ako je klasicke SD.A ja hlavne nie som uplne z cukru,ze neznesiem jazdu na tvrdsej motorke,ktorou urcite "obycajny" SD je oproti verzii SD GT.
Speed twin vyzera super.
Urcite to bude dalsia super klasika od Triumphu na ktorej bude radost jazdit ked vyznavas tento styl motorky.
V poslednej dobe vsetko co vide od Triumphu vyzera super a okrem toho to aj perfektne jazdi..vid Thruxton R s ktorym som sa vysantil poriadne na Slovakiaringu,ale uz proste nastal cas vymenit cafe styl na naked klasiku s ktorou si splnim sen odjazdit europske okruhy a pojdem pritom po vlastnej osi a nie na privese.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
To GT jsem uváděl hlavně kvůli ochraně proti větru. Když jedeš někam dál je to bez štítu pěkná otrava a to hlavně v rychlostech nad 120. Podvozek to bude mít určitě dobrej. Nemyslím si že by moc zaostával proti Rku
Líbí se mi na tom že máš cestovní motorku a když sundáš kufry můžeš prohánět kapoty na okruhu :-
Ten Speed Twin mě láká jako druhá motorka k Hayabuse, protože ta se na jízdu Gentlemannů nehodí
Naposledy editováno 29.12.2018 13:26:38
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Na Attimově 'Ďůku' jsem jel fakt kousek, ale motor hladkej a zároveň s obrovským krouťákem zespodu to má na blbnutí jak dělanej... A zároveň to má výkonu hroznej přebytek. Jen na spodku ten motor odpustí co V4 už ne.
Jenže na cestování to ani na jednom moc nebude. Ale no tak dalo by se asi, cestovat se dá i na Hypermotardu.
Speed Krypl je myslím dobrá volba na blbnutí. Krásně se vodí, nádherně brzdí, tuhej rám a agilní chování... Motor kterej určitě neurazí. A na cestování rozhodně lepší nez ty dva nahoře.
Brutalku jsem nejezdil natolik abych mohl cokoli říct... Jen je to dost prkno...a motor na spodku taky není takovej silák jako první dva (logickyy dle objemu) ale hravý to je, to zase ano
Edit: pokud jsi 20-30 dnů ročně na okruhu tak podle mě Tuono V4... Na SD bys asi musel něco udělat s podvozkem a Krypl v RS by asi byl taky super... MV langusta bude na okruhu asi taky dobrá... Jen Kryplu a Langustě budou trochu chybět koně, kór na rychlejších tratích..
Naposledy editováno 29.12.2018 13:58:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Vsetkeho tam bolo dostatok az nato,ze musis prikupit rychloradenie hore,dole co nechapem preco pri verzii RS ho nedali standartne.
V podstate na kazdy z mojich vybranych nakedov vies dat aky taky stit a tym padom si dopomozes pri rychlejsich presunoch.
Ked cestujem,tak cestuje so mnou aj medak V v prevedeni Marco Polo takze moc nepotrebujem vesat kufre na motorku pri cestach.
Tak to mas pravdu ,ze na stretnuti Gentlemanov asi fakt posobi Hayabusa ako past na oko
A co tak Moto Guzzi???V GT-ckach by som dal urcite prednost MG pred Triumphom..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Mam ale rovnako obavu,ze Tuono bude raketova strela on off a nic ine medzitym nebude.Ak to tak bude ,tak to nie je ten spravny bike co hladam.
Cetovat sa fakt na vsetkom co som videl na jednom zarputilom Ducatistovi co najazdil 80 000km na 848 supersporte a to vacsinou fakt na dlhsich vyletoch.
Hypermotard tiez presiel dlhou cestou a verim tomu,ze aj tato posledna verzia co pride ho posunie zas o kus dalej k pouzitelnejsiemu stroju aj na dlhsie cesty.Agusta je prkno,ale kurevsky pekne prkno,len obavu mam o kvalitu toho stroja a ci nebude viacej v servise ako jazdit na cestach.Snad uz tie 800 maju vychytane ked ich tak dlho vyrabaju.
Som fakt zvedavy ake budu recenzie a osobna skusenost s novym podvozkom Tuona.
Ten urcite zoberem odskusat na Slovakiaring pokial to bude mozne,kedze ratam,ze Tuono sa tam bude citit ako ryba vo vode.
Fakt mi nejde o kone,kedze doteraz som jazdil na 100 konoch a nikdy som nemal pocit,ze mi chybaju kone.Aj ked ma obehli na dlhej rovinke tak prisli zakruty a vychutnaval som si strelcov,ktorych som rad pozjazdoval a vyuzival som plny vykon motorky bez obavy,ze dostanem highsider.Nepatrim medzi jazdcov co nahanaju kazdu stotinu sekundy a max rychlost,ale zabavu,rezanie zakrut a pozitok z jazdy.Skor som nahanac uhlov sklopenia motorky v zakrute
Guzzi jsou krásný, ale pro mě je ze všech pohledů přjatelnější Triumph. Zatím jsem od něj projel skoro všechno a jsem zvědavej až přijde Scrambler 1200 a Speed Twin 1200, ten se mi zatím jeví jako nejpovedenější. Zvlaště když bude mít stejně stavěnej motor jako Thruxton
Ale viem pochopit tvojho kamosa ,ze je blazon do MG,kedze to ich V-cko je paradicka.Pokial by som sa zas mal rozhodovat akeho kafaca ,tak by to bolo jednoznacke MG V7 III Racer
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Já jen že Tuono V4 je fakt silná mrcha a jestli si jezdil doteď na cca. 100BHP strojích, mohlo by to být spíš na škodu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Nepijem,nefajcim,nedrogujem tak potrebujem sa niekde odreagovat
Tu variantu som jeden cas aj pouzival,ze k Sportke som prikupil bike cisto na okruh,ale prestalo ma to rychlo bavit,ked som furt riesil dovoz motorky atd.
A hlavne nechce sa mi tahat dve motorky po Europe.Chcem sa dopravit na miesto,poflakat sa tam niekde v okoli a potom v klude oddychnuty si dat okruh a preto hladam co naj motorku na tuto moju predstavu.
Vidim,ze mas teraz SD-cko.
Preco si ho vymenil za 1100RR?
Mal som popri nej aj 748 cisto na okruh,ale to ma fakt nebralo a radsej som nicil svoju Sportku.
To je mozno jedina ta vec na ktoru neviem zatial odpovedat ci ma tak silny stroj vyskoli,alebo nie ,kedze to bude rapidny prirastok koni.
Samozrejme mam vyskusane aj silnejsie stroje (napr. tyzden jazdenia na Monster R),ale nie dlhodobo ako to bolo v pripade Sportky,ktora mala 100 koni.
Ak by som sa mal drzat koni urcite by bola top volba pre mna Duke 790,ale tak s tym by bolo asi cestovanie rovnake utrpenie ako bolo so Sportkou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Před SD jsem měl Speed Triple R a taky jsem uvažoval o novym RS, jenže jak už jsem psal, ta motorka je vlastně od roku 2011 pořád skoro stejná a i když vypadá líp, nebyla to cesta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
Dnes si stastnym majitelom SD a ocividne si s nim max spokojny.
Mas model 2018?
Model 2019 bude pokial sa nemylil to iste ako 2018,vsak?
SD mám model 2018, pro 2019 je úplně stejnej, jen jiný barvy.
Sice mu chyba rychloradenie,ale to sa da dokupit.
Dobre vediet,kedze skladovka 2018 bude urcite za slusny peniaz a je tym padom zbytocne kupovat 2019.
Som zvedavy ked ju odskusam na svojich oblubenych cestach ako sa bude chovat
1 reakcí na tento příspěvek Tak ktoru
Ještě bych ti mohl doporučit vyzkoušení Street Tripla 765 RS, to je parádní žiletka a pokud si dobře pamatuju tak měl i rychlořazení
Naposledy editováno 30.12.2018 09:42:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak ktoru
https://www.motorkar...roce-2018-40642.html
Mal som rovnaky pocit ako keby ta motorka vazila viacej ako pise Triumph.
Tazsia manipulacia bola s tou motorkou..mozno tazisko motorky nie je zrovna top.
Rychloradenie je mozne dokupit za 300 euro aj na Speeda,takze vtom by som nevidel taky problem..
Pozeral som aj mensieho brata Speeda,ale ten mi tak neree ako vacsi bracha a ked uz pojdem do Triumphu,tak by to bol urcite Speed.
Ale podla vsetkeho to bude rozhodovanie medzi SD a Tuonom.
Pojazdim a uvidi sa,ktoreho si priveziem domov..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motorový OLEJ, Norma JASO MA vs MA2 KTM 1290 Super Duke R | Versysák__ | 5 | Včera v 23:53 combust |
Super duke vs Tuono v4 [1, 2] KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 36 | Včera v 19:54 Kubák |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 15 | 26.5.2024 v 09:54 Johny_Servis |
Nová baterie-napětí KTM 1290 Super Duke R | Bětulík | 7 | 23.5.2024 v 18:21 Maxipes_Fík |