globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

6.12.2018 v 12:08 | Nahoru | #3121
FiZzeR> Po ose by dojel simák, u pio bych o tom dost pochyboval. Životnost motoru asi nebude veliká.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 13:37 | Nahoru | #3122
Drn: Ty mas minibajka ? ! Tykraso to chci zkusit Kdy kde s tim litas ? Dojedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 14:05 | Nahoru | #3123
Ozzy_> Mám, Milovice, ale letos už na to dlabu Pokud máš plac, klidně přijedu já.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 14:09 | Nahoru | #3124
Kuaaaaa, to neni nekde nejaka hala. Potreboval bych neco na zimni pripravu :( Zkusim patrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 14:12 | Nahoru | #3125

DRN. píše: Ozzy_> Mám, Milovice, ale letos už na to dlabu Pokud máš plac, klidně přijedu já.



Ten offroad park, jo?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 14:24 | Nahoru | #3126
Ozzy_> Jestli najdeš, dej vědět. Zkoušel jsem i motokárové jestli nás tam pustěj a nic.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 14:28 | Nahoru | #3127
FiZzeR> Jistě Připadám si drsně když jedu za limitem motorky. Na Vorlíčkově motárdovce.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 15:58 | Nahoru | #3128
DRN: A nebo proste az bude hezky, tak hodim do dodavky Cmeldu, ty privezes minibajky, a zablbneme no

Na kterejch motokarovejch tratich ses ptal ? ZKusim ty ostatni

Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 16:50 | Nahoru | #3129
Ozzy: prazaci maji ty male motardy a taky hledaji halu ... Domino a spol... Co ja vim tak zatim bezuspesne.
Mohli bysme zajit na ohvale k peskovi, coz? leze to trochu do penez :) ale zabava dobra

Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 18:25 | Nahoru | #3130
Ohvale jsou v planu .... ale clovek potrebuje neco pravidelne. Alespon jednou za ctrnact dni, idealne jednou tydne na tom sedet no. Radotin, nebo tady na Zlicine, nebo tak neco :/ si snad necham vyasfaltovat kulnu u babicky :(

Aprilia RSV úpravy a tuning

7.12.2018 v 19:14 | Nahoru | #3131
No 6k tydne, co to je ... 25k za mesic to uz zni lip :D

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.12.2018 v 19:26 | Nahoru | #3132
...klucí...mate nekdo doma jeste laminaty na RSV ktery byste pustili...?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.12.2018 v 20:27 | Nahoru | #3133
SPIJKER: Ty jdes zase jezdit ?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.12.2018 v 21:03 | Nahoru | #3134

Ozzy_ píše: DRN: A nebo proste az bude hezky, tak hodim do dodavky Cmeldu, ty privezes minibajky, a zablbneme no

Na kterejch motokarovejch tratich ses ptal ? ZKusim ty ostatni


Radotin a motol, tu venkovni, ale je to nejakej patek zpatky.

Zlicin nema cenu zkouset, praga to same, jedine letnany jestli jeste fungujou. Ty motokary tam byly dost v rozkladu....

E: jednu dobu se jezdilo pod kotvou v garazich, po zaviracce nevim jak to bylo domluveny, jezdilo se po zaviracce, ale to je tak 10 let zpet.

Naposledy editováno 08.12.2018 21:05:56

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

8.12.2018 v 22:05 | Nahoru | #3135
Ozzy_> no....

Uvidime.... Mozna bych se svezl...
Ale asi klidne budu pomalej na V2.. Ja si s tou hondou nikdy nejak dobre nepotykal... Nejak jsem mel dycky pocit ze se se mnou pere ta kunda tlusta ctyrvalcova...neochotne to zatacelo...divne se na t sedelo... Samozrejme ego a sebeobvinovani...ze je potreba to ovladnout..privyknout... Na aprilce by to mohla bejt zabava...ale treba jednou dvakrat..trikrat ctyrikrat... Jem se mi nechce kurvitnorigo olasty...ale kdyz koukam za kolik se jety plasty nabizej na bazaru...premejslim ze mozna koupim radej originaly jety nez lamino...zavarovani muze bejt lepsi nez laminovani...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

8.12.2018 v 23:45 | Nahoru | #3136
Spijker: presne :) ja si koupil i svarecku na plasty :D

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.12.2018 v 01:01 | Nahoru | #3137

assassin píše: Spijker: presne :) ja si koupil i svarecku na plasty :D



to je dobry vecet...

pac se zda...ze tu nikdo uzu laminaty na RSV nema...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

9.12.2018 v 10:08 | Nahoru | #3138
A novy? Bikesplast nebo tak neco? Nemají nebo drahota?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.12.2018 v 12:36 | Nahoru | #3139
assassin> no... Petidilna sada, plus 12 rychloupinaku plus dva nafuky.. A jsi tam pres deset nahned...
Koukal jsem na motoforzu... Bikesplast to ma taky?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.12.2018 v 13:05 | Nahoru | #3140
SPIJKER> Bikesplast má akorát na dvojkový RSV

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

9.12.2018 v 20:04 | Nahoru | #3141
SPIJKER> mám předek, deflektory a zadek... nové, nelakované, nevrtané... ale za tu dobu ve sklepě trochu zašlé. Kdyžtak PM

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.12.2018 v 16:09 | Nahoru | #3142
Zdravím chlapy, chtěl bych si koupit svojí první RSV, chtěl bych poradit na co si dát pozor?? bylo by fajn kdyby jsem znal názor co už na tomhle kladivu mají něco najeto díky

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.12.2018 v 17:15 | Nahoru | #3143
JozT> dej si pozor at nekoupis nakou mrdku...

Normalne to projdi klasicky, projed zda je spojka dobra, prevodovka byva docela trvanliva. Vidle at nechcijou, krk at nema hrk..a tak.. Ale necoz tech beznejch zavad bude asi kazda na prodej mit..tezko nekdo udela komplet servis a hned ji proda... Ale to jsou klasicky a za prehledny penys resitelny veci. Dej si pozor jak hodne byla zborena. Zboreny jsou pravdepodobne uplne vsecky v Cechach..ale mozna vyjimka existuje. Dalsi bezny veci a taky resitelny jsou ze praskaj chladice okolo uchyceni, ktery je nejtovany, pokud uz neni varino, taky resitelny... Klasicka vec na kazdy...po urcitem case.. Vetsina takhle starych bude mit pred smrti volnobezku, coz je cca 6500 za reseni od nejakyho slovaka, kterej to cely upravi a zesili, nebo jde koupit levnou volnobezku z bawa a nandat, ale to reseni by melo byt o dost lepsi varianta..Vasik..zakladatel vlakna by to vysvetlil podrobnejc..

Celkove vzato...projed to...zkontroluj vsechno... A podle stavu musi sedet cena. Tzn. za obyc. vybydlenou milku prvni generace kolem 30 v eRku kolem 40 a za hezky od 70 vejs..
Pocitej ze do servisu das min 15 za material bez prace ale spis klidne 35...kdyz natrefis na vybydlenou klasiku, jak to vetsinou bejva..coz je furt OK...udelas co je treba a ona pojede dal..technika je to robustni... Jen kdyz na to nekdo ctyri nebo deset let jebal... Ceka to tebe... No anebo kdybys chtel na servis jebat.. Tak ignoruj reci o servisu a cenach..a kup nejlevnejsi slusnou...ono je to dost robuatni a chvili te to vozit bude. Ekonomicky asi nejlepsi reseni... Zalezi po cem budes hledet.. U tech 2004+ to plati podobne..jen jsou trochu drazsi na porizeni..ale stejnej princip.

E zase...kdyz sednes na deset let zanedbaniu milku..ktera i nakrasne muze vypadat hezky... Zacnou na tebe skakat kostlivci...ale i to je klasika...ktera se nijak nevymyka motorkam jako celku..je tonitalka..ale ma rakousky srdce...takze to se spolehlivosti bejva docela dobry... Principielne...

Proste neni nic specyjalniho na co je treba dat pozor...proste si dej bacha na vsechno..a dobre kup... A budes v pohode..

Naposledy editováno 10.12.2018 17:22:02

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.12.2018 v 20:15 | Nahoru | #3144
SPIJKER> moc děkuji, chtěl bych buď pěknou 03, ale spíš 04 vejš

Naposledy editováno 11.12.2018 04:49:21

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.12.2018 v 08:25 | Nahoru | #3145
JozT> ...taknlak dej veset az bude..a svezem se v orlickejch... Tady se jezdi hezky... A z praglu je to po dalnici ..sice nezazivnej...ale kousek

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

11.12.2018 v 15:21 | Nahoru | #3146
..a kdyby vas napadali hovadiky jako se..tak se na vyserte.. Paač soudruh Meelek uz tp za nas vosahal:

Meelek:
Rsv vidli uz jsem delal fakt hodne, a zkousel i ruzne swapy a nepasuje mezi sebou vubec nic... ani ohlins ani showa spodky. Prehodit to fyzicky jde, ale ax vs. rad maji jine delky trubek a cartrigu, takze ti pak zustanou jedny s cartrigema, co chodi nadoraz a druhe, ktere zas nevyuzivaji cartrige uplne... takze jo, prehodit to jde, ale nebudou spravne fungovat

Mel jsem tu i krive ohlinsy z 1098, ty maji s rsv ohlinsama skoro vsechno stejne, ale spodky neprehodis, pac maji jine stoupani zavitu... proste pokazde se najde nejaky oser

Naposledy editováno 11.12.2018 15:30:54

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.12.2018 v 17:00 | Nahoru | #3147
SPIJKER> no pravje u nas na bazosi sem videl na predaj rsv s radial spodkama z nejakej hondy. Nevim jak moc to funguje alebo ne ale... chvilu sem nad tym rozmyslal, lebo k RSV sa chcu zas vratit (no uz skur k tuonu, krute sem zfotrovatel) ale nevim

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

11.12.2018 v 21:50 | Nahoru | #3148
Radiální třmeny brzdí stejně dobře jako kvalitní čtyřpístky axiály Bremba, Nissin, Triumph a z R1 do 03. Takže pokud nechci měnit velikost kotoučů tak jde jen o vzhled a to je někdy dost sporný... Spíš to chce kvalitní kotouče, desky, hadice a radiální pumpu.... Na starších moto, které se s radiálními třmeny nikdy nedělaly to vypadá tak nějak divně (nemluvím o RSV)...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.12.2018 v 00:36 | Nahoru | #3149
dewwil> notyjo...se atejnejma deskama brzdej ruzny motorky v serii hodne jinak... A pravda i nektery radialy brzdej hkvko..resp hure nez normalni trmeny na starech rsv...a to vyrazne

No ale kéž by to tak u Aprilie bylo cílem tady mojím je aby mi obě motorky brzdily stejně abych se na té druhé Na Okruhu prostě cítil stejně jako na té první A co se týče geometrie a ovládání...

Naposledy editováno 12.12.2018 01:02:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

12.12.2018 v 10:27 | Nahoru | #3150
SPIJKER> dáš si na oboje stejné desky a rozdíl nepoznáš. Ty třmeny jsou kromě uchycení úplně stejné.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist