1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
dakarista píše: Nějaká placatá uprostřed
Výkon, předek zas špičatej.....
Tady jde jen o to, že jak většina tvrdí opak zadek se už vůbec nechytal jak u vybržďovaníí před, tak při tahání.
Nechci tu být za kazišuka, ale tohle jde vidět i při tom pojezdu s Fireblade konkrétně na přehozu do druhé zatáčky do toho vršku jel zadek už driftem , citlive oko to pozná i při pohledu z kokpitu.
Díky tomu jsem pánovi na SP za autama ukazoval, že sobo jezdim už jen kochačku a tak se i stalo .
V neďeli mi hrablo a posral jsem to na plné čáře, chtěl jsem si vyzkoušet limity motocyklu - špatné rozhodnutí.
Naposledy editováno 06.06.2018 18:29:07
2 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Bylo to po projeti zata'čkou při předjíždění v úplně stejné poloze, jen motorka více na křivo s trošec vice přizvedhutym předním kolem.
Na místo, abych dopadl a šel na brzdy jsem ji nakopl skrz šifter a na plnej ji vyhulil . . . . . Podsmyk, stočení na bok, rána.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Aspoň trošec k zamyšlení je, jak by asi vypadala ta kudla na hraně.
Naposledy editováno 06.06.2018 18:48:25
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Rn01 píše: Hele o limitech motorky se bavit nebudeme ty jsou jinde než máš dojem že jsou..zůstaneme u řidiče...tady pán má zhruba 50kg nadváhu, vidí díky těm jogurťákům co má v brejlích asi 10 metrů před sebe a jede celkem slušně na to jak vypadá
pri vsi ucte k panovi na videu - ten nemusi ani moc "vysedavat" ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: Aspoň trošec k zamyšlení je, jak by asi vypadala ta kudla na hraně.
To uz by mozna bylo i na pokutu za rychlost.
Trochu soudnosti by neskodilo.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Věř, nebo ne bylo to na chlup na cm to stejné místo, kde jsem si vneděli ustlal na této adrese musí mít bydliště snad opravdová smrtka.
Naposledy editováno 06.06.2018 20:16:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Me osobne se do pravych pada lip proto me to kleplo do oka.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše: https://www.youtube.com/watch?v=HNcC1g5Qiys&t=9s
Nechci se dotknout tvého "umu " , ale ten s tím CBR byl o dost rychlejší v zatáčkách a kdyby jsi ho nedojížděl kolem přes vesnice, nemáš šanci ho chytnout... a co to uškubané a někdy až zbytečné řazení. .. nedivím se tomu co se ti stalo
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
PetrXX píše: KapitanMasakr> zda se mi to nebo do pravych padas jisteji nez do levych? Nektere leve zatacky lames natrikrat. Je mozny ze to je placatou gumou ale ten rozdil prava leva je velkej.
Me osobne se do pravych pada lip proto me to kleplo do oka.
Hele tady hodně záleží jestli tam máš seplej režim sport či slick.
Ten sport vážně ovlivňuje veškeré jízdní vlastnosti a i samotný padání do zatáček.
Na večer je dobrý si už radši nechávat všude prostor kvůli srnam, abys měl šanci uhnout aspoň někam.
To padání na levou je jen o cviku, hodinách strávených na 2 kolech a o tom, jak moc jsi ochotný pustit to před překlopenim k okraji silnice...čím víc, tím lip, když zaspiš, nebo se posereš letiš do škarpy.
Mohu s jistotou říct, že za bílého dne jsem to mnohem radši začal s cvikem pouštět právě nalevo, protože jsem se přímo neuvěřitelně bál zakempení pod kamionem v případě podsmeknutí předního kola.
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Jak jsem psal zrovna jsem dojel a vůbec se mi nechtělo, alespoň jsem to aspoň zkusil. Jak jsem psal ten pojezd byl plíseň pan byl hodně vycvičeny a natěšeny hrál si tam už celkem dlouho a někde by se mi i na tu kudlu vzdálil a někde zas já jemu, každej by měl jezdit tak, jak se kde boji a jak to cejti a nepřeceňovat se, protože druhý to tam pouští jinak.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Par okruhovejch dni by ti neuskodilo, mozna bys pak zjistil ze jezdit s hypersportem na dube je jak jit s kanonem na vrabce. Kdybys tam uplatnil potencial stokonovyho nahace, byla by to uz jizda za hranici idiocie.
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Stev píše: KapitanMasakr> aspon nejsi urazlivej :)
Par okruhovejch dni by ti neuskodilo, mozna bys pak zjistil ze jezdit s hypersportem na dube je jak jit s kanonem na vrabce. Kdybys tam uplatnil potencial stokonovyho nahace, byla by to uz jizda za hranici idiocie.
Přesně ten pocit jsem z toho videa měl taky, ty rychlosti v zatáčkách a vlastně i na rovinách mi nekorespondovaly s tím na jaký raketě sedí. Ne že by to bylo špatně, každej ať jezdí jak zvládá...
edit: a samo zapracovat na stylu, abys nejezdil tak rozhrkaně to se pak nediv že tě ta motorka někde vyflusne, to ani nemusíš jet pravou kudlu...
Naposledy editováno 06.06.2018 21:07:17
Každopádně zkušenosti z motoškoly a okruhu nejsou k jistotě z jízdy a zachování se správně v komplikovanější situaci vůbec na škodu.
Šlo to tam bez problémů přidržet, kdyby člověk chodil víc na brzdy, ale proč ...pro radost z (bezpečné) jízdy mi tenhle styl bohatě stačil.
V neděli mi tam při zajímavějších rychlostech z řady vykoukli s blinkrem nejméně 3 auta, hele tohle bylo už fakt o hubu ty mžiky už nevychytá ani pánbuh :).
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
dakarista píše: Nechci se dotknout tvého "umu " , ale ten s tím CBR byl o dost rychlejší v zatáčkách a kdyby jsi ho nedojížděl kolem přes vesnice, nemáš šanci ho chytnout... a co to uškubané a někdy až zbytečné řazení. .. nedivím se tomu co se ti stalo
asi tak, plynulejšie preraďujem v nedeľu keď idem kúpiť mlieko. Tá jazda nie je plynulá, sice plynom sa nebojí otočiť, ale tie zákruty prechádza šklbavo, nemá pevnú stopu, ani cit s plynom.
KapitanMasakr, ťahaj na okruh, daj si povedať, tam sa naučíš za deň viac než za sezónu prasačieho jazdenia na silnici
(reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
miki83 píše: Člověče, ty seš docela borec. Máš k tomu dobrej přístup. Podle těch fotek to ale vypadá že je moto docela pěkně rozsekaná. Má to cenu opravovat? Nebylo by lepší prodat to na náhradní díly a kouknout po něčem jiným?
Za vrak v celku nabídnuto 60 tis.
Věřím, že bych z toho na díly postupně vytahal tak 120.
Já nevím, jak jste informování s opravami zbouraných motocyklu, ale kdysi tu v okolí operovali kluci, co si poradili i s horšími věcmi. Natahování rámu, rovnání šavlí, brejlí, kyvky, vaření dorazů, vaření rámu a spousty dalšich věcí za velice sluštný peníz.
Je mi to líto rozebírat jen na díly, nakláněl bych se spíš k okruhovce uvidim, až to odstrojim, vezmu kalkulačku, notysek a bude se počítat + jak bylo psáno nejdůležitější sehnat kluky se stolcem ty o tom budou vědět přece jen více, než já.
Třeba by to bylo teď dávat nadíly úplně zbitečné, nebo naopak, není radno se unahlit. Na prachy seru, potřebuju jezdit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
kizdnoH píše: Nejsem teda odborník - neživim se tim, ale pár motorek už jsem skládal. A protože mám osobně S1000R, tak to tak trošičku znám a nerad ti budu brát iluze, ale třeba znám 1 RRko osobně, který trefilo na předek asi v 15km/h auto na měkký nárazník, vidle OK, brejle OK, rám KO... A z vyprávění jich znám i víc. Ten rám u BMW totiž funguje jako deformační zóna. Takže to takovej silák jak píšeš, fakt neni...
Stolec, tahat, rovnat, praskat, vařit
Tohle je úplně jinej případ motorka se z vejšky přetočila na bok, chytla zádama o asfalt, přetočila se na plexi, pak na horní stranu levyho boku, pak si lizla pravou a vzhledem k tomu, že končil 200m úsek silnice prdla to před zatáčkou z takový menší rokle na skočdopole. Žádná čelní srážka
Naposledy editováno 07.06.2018 16:20:26
1 reakcí na tento příspěvek Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
Redguy píše: Na to uz bych nesed ani po oprave
Tak uražený doraz ještě nemusí být žádná katastrofa. To ještě nějaký bazar prodá jako lehce spadlou ze stojánku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
kubacech píše: Tak uražený doraz ještě nemusí být žádná katastrofa. To ještě nějaký bazar prodá jako lehce spadlou ze stojánku
Je tomu tak, ve světě bouraných motocyklu není vařený dotaz a natahovaný rám žádnou novinkou, sám nikdy nevíš na co si sedneš.
Já už na křivé bouračce měl tu čest jezdit a výhoda spočívala v tom, žes v prudké pravotočivé mohl ve 160km/h pustit obě ruce a bez problémů zamávat oběma protijedoucímu motorkáři :).
Naposledy editováno 07.06.2018 16:29:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava bouračky ze shora, ze zadu, ze předu, z leva a z prava
KapitanMasakr píše:
Já už na křivé bouračce měl tu čest jezdit a výhoda spočívala v tom, žes v prudké pravotočivé mohl ve 160km/h pustit obě ruce a bez problémů zamávat oběma protijedoucímu motorkáři :).
Nejlepsi vyrok, zatim.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR | JosephBonanno | 7 | 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno |
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR | ElRoyRoy | 21 | 27.1.2022 v 09:58 Gahan37 |