Jasne, ruce jsou nejdulezitejsi to bez debat, i kdyz posledni sezonu jsem jel 2007 na gsx-r 600/06 a proti R6 se mi chtelo na rovinkach brecet ...
Kdyz je rozdilovy jezdec, tak neni co resit, ale kdyz ti nekdo srovnatelny da na cilovce 30-40m tak to nasere.
Mozna jsem zapomel napsat, ze chci vybirat z aktualnich modelu (novou nebo zanovni) takze bych chtel vybrat to nejlepsi za predpokladu minimalnich uprav...urcite je pak lepsi jezdit moto, ktere jezdi vice jezdcu, mas s kym probrat nastaveni, technicke detaily, pripadne pozdeji upravy to nemluve o dílech atd.
Asi se podivam na startovni rosty ruznych agentur a uvidim na cem se ted jezdi nejvice.
Díky
Co se tyce handlingu, tak tam vede nova rsv4, ale pry novej faros sp je pro hobiky na agenturach strasne dobrej (udajne nejlepsi). Vykonem nestiha, ale prave tim handlingem je pro amatery nejvic.
e: Suzuki spatna nebude, ale proste v nicem konkurenci nestiha.
Naposledy editováno 30.12.2017 12:41:26
Kazdopadne, co sa tyka BMW, nevim ja osobne s tym nemam skusenost, jede to super, ale od dost ludi sem pocuval jak na tem odchadzaju motory.....
Kazdopadne jak pise sleeper, kazdy z tych litru je urcite dobry.
Jinak motorka která mě nejvíc oslovila, a nejvíc asi podvozek...tak byla R1 2010, na dnešní poměru sračka, já vím, ale mě to prostě sedělo a ten krouťák ve středních točkách fakt paráda
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na okruh
Já kdybych se dneska rozhodoval ( jako že mám 1299 ) tak bych šel do R1... dal do ní 150k a máš skoro Superbike na kterej seženeš všechno a ta motorka po troše práce funguje skvěle. Podělá se ovšem všechno a vím o x R1 s motorama KO.... dokonce je tam i známej problém s klikovkou, která se jim nějaká série nepovedla a praská.
Aprilia padá...jak píšeš super motorka, ale nulové zázemí a vysoké náklady na údržbu +jí nikdo nejezdí, takže rady zkušených co se techniky týče se taky nedočkáš.
Zjišťoval jsem u dealera a při okruhovém ježdění platí záruka, ale je zde speciální software, který načítá závodní tempo mh a pak je třeba dělat jinou "racing" údržbu, což
předpokládám nebude nic levného, jelikož se jedná o výměnu mnoha dílů v motoru.
Zůstala mi na výběr R1 a BMW a pravda je, že jsem nakloněný R1 vzhledem k možnostem dodávky a kompletní přípravy od dafitu a to jsem netušil, že 2018 už má i blipper+vylepšenou elektroniku...vím že je to detail, ale blipper bych chtěl a nejlépe origo Jak píšeš je pro mě zásadní dostupnost dílů a mít kam si zajít pro radu v případě tech. problémů, v tom mi příjde R1 momentálně na špici, jelikož hodlám jezdit nejvíc s dafitem.
Jediná věc, která mě zarazila je, že dealer BMW mi zaručuje záruku i při okruhovém ježdění, v případě, že se nepoužije závodní jednotka a kabeláž.
Tzn. výfuk od dealera + otevření jednotky, kapoty a další úpravy nic nemění na 2leté záruce dokonce ti ji i prodlouží. Kdežto u yamahy prakticky záruka padá v okamžik kdy začneš jezdit na okruhu (pokud motorku nenecháš v originál kapotách a bez zásahu)
Čekám teď na finální nabídky včetně přestaveb a pak se rozhodnu.....snad to klapne a potkáme se na dráze.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Jakou motorku na okruh
https://www.motopark...-race-ce-boot-whiflo a helmu X lite https://www.globalm...rbon-puro-sport.html
pak jsem měl ještě AGV, tehdy nějaký top model, ale ta bohužel vydržela jen jeden závod, otestoval jsem jí v Mostě hned za cílovkou, hlava ok, ale přilba praskla tak nemůžu moc posoudit funkčnost.
Boty jezdim Formy uz si nepamatam model a su super. Dobre odvetrane, drza nohu perfektne a take si presli tym hasanem a su v pohode, pouzivam ich dal.
boty mam tyto:
https://ixquick-prox...d59c38436ed6297344a0
prilba tato:
https://www.agv.com/.../full-face/veloce-s/
btw. po tem kreši sem si kupil zase tu istu prilbu. Z mojeho pohledu je aj velmi pohodlna....