1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.
Z logiky věci je vše, dle průměrné teploty a proto se doporučuje tady v Evropě 10W-30. V dalších letech to asi kvůli nejasnotem Honda uživatelům zjednodušila a protože návody jsou koncipované pro různé země, tak to zjednodušily a pro každou zemi je tam jen jedna verze viskozity. V žadném případě si ale nemyslím, že ta samá viskozita bude v návodu pro severní pól, Africu, Australi atd. Pokud si uvědomíte, na jaké cesty ja tato motorka koncipována, tak určitě nebude háklivá na oleje, benzín jak tady píše Jouda21. Africa vydrží jet i na značně horší benzín, počítalo se s tím, když je jasné kde se s ní bude všude cestovat.
Z mého motoru jdou občas zvuky , že jsem kdysi taky trojčil a myslel že mele z posledního, ale to je jen pocit a jezdí bez závady a od té doby najela 40 tkm a divný zvuky tam občas slyším pořád dál.Tak nějak tam prostě mají být....
Zkusil jsem to odvětrání. Vyteklo toho daleko vice a pak zkouška startu. Nejen že to krásně naskočilo ihned po stlačení startéru ,
ale také motor krásně a hladce pobrukoval jak novej. Nechám odstát a provedu zkoušku znovu. Dík David
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Naposledy editováno 10.01.2018 20:12:45
2 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Jinak.. po telefonu mi říkali že už jsem druhý komu budou dělat velký servis ( první byli oni se svou firemní Afrikou, která měla najeto 25 000 - a ten technik říkal že je to parádní wopruz.. a práce na celý den, vše malé, titěrné, blbý přístup.. ale už prý mají natrénováno..
Tak jsem zvědav ..
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Co jsem dohledal tak servis ve 12 000 mne stál 3900,- - filtr, olej, zadní desky a práce ..
Tady budou navíc ještě vzducháče a ty ventily... tak počítám cca dvojnásobek..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
No asi moc brzdím zadkem.. ( to víš v terénu to fičí) - o vánocích jak jsem přehazoval zadní gumu, tak jsem je kontroloval a už jsou zase v kopru..
Samozřejmě jen zadní, předky jsou ještě po 24 000 OK, do 30 ti určitě vydrží..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
telefonát. Snad tedy pomalu ale jistě se to profláklo již více a prý to hodlají řešit. Je otázkou jak. U mne to má být tak že proběhne kontola a na 100% budou měněny
vypínače na řidítkách. Tam sic problém nevidím ale jsou zkušenosti že zlobí tak je daji už jen z prevence. Kontrolu svíček a vzduch filtru považuji za normál.
To vše ještě v záruce Cca na 12tis. Km .David
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
To vše jsem jim popsal předal videa a odkazy. To co jsem již psal je jejich stanovisko.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: ondrej-ek> Ahoj, pro jistotu jsem si po sobě znovu přečetl příspěvek a píšu to správně. Motor občas střelí do SÁNÍ (zcela nepravidelně asi každých 20-300 km) a tak 1x za 100 - 500km zhasne při volnoběhu. Například při zastavení na semaforech. A dělá to už druhá zcela nová Africa 1000L. Nikdy jsem to u žádné jiné motorky nezaznamenal.
Litrová Varadrera FI na to trpěla také
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
NemaLbc píše: vilemx> A nevíš, jestli přišli na příčinu? Nebo to Honda prostě neuznávala jako reklamaci, stejně, jako se k tomu staví v případě Africy?
Zřejmě tušíš, že b) je správně. Je ale fakt, že to nebyl tak často zmiňovaný problém, jako u CRF a objevovalo se to až u starších motorek.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Co se týká oleje, tak mi kluci tvrdili že specifikace Castrol/ Motul je stejná, jen prý cca 2-3 roky zpět byl problém s Motul , že byl nějaký pančovaný z Polska, ale že dnes již je zase vše OK a jae v podstatě jedno co si tam kdo dá. Oni dávají Castrol Power ..
Ohledně špatných startů aniž bych jim o tom říkal tak vyměnili v pravém ovladači ( startér/ chcípák) vyměnili vazelínu do -50 °C - tam prý je zakopaný pes, něco v tom dělá bordel, neptal jsem se co, ale je pravda že to dělalo vždy když bylo sychravo a teploty kolem 5° .
No uvidíme jak to bude do budoucna, ale v pátek byly 2° C A CHYTLA NA PRVNÍ PROTOČENÍ, bez jakýchkoli problémů....
Za mne , já jsem s moto 100% spokojen, a třeba střílení do výfuku, nebo do sání jsem vůbec nezaznamenal..
Naposledy editováno 23.01.2018 06:49:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |