globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe
Rád bych rozjel diskusi o zkušenostech z cest s novou Africou. Od května, kdy jsem ji novou koupil mám najeto cca 6tis. kilometrů (většinou po asfaltu). Vše skvělé, ale zajímavější bude řešit jobovky. Takže
1. po studeném startu (přes noc) se mi stane, že po cca 15 vteřinách zdechne, jakoby na moment přerušil vstřik. Pokud ale hned po startu krátce protočím na 2,5tis.ot. přerušení volnoběhu se nekoná
2. vyšší plexi jsem zpět vyměnil za originál. V mém případě nešlo o turbulence, ale vadila hrana vyššího plexi ve výhledu. Mám 185cm. Tímto vyšší originál plexi Honda na Africu nabízím.
3. Po 5500 km jse lehce musel dopnout řetěz.
4. při popojíždění ve městě bych potřeboval něco mez 1. a 2. (mám manuál) To samé bylo i u Transalpa, kterého jsem měl dříve
5. ocenil jsem přídavné mlhovky. Potkávací světlo je podle mě dosti slabé . Mám světla pod kapotáží. Ne na padácích.
6. Větší stupačky pro jízdu ve stoje jsou paráda. Zadek si potřebuje odpočinout i na asfaltu.
7. Když jedu sám jezdím bez horního kufru. Lepší je vak na sedle spolujezdce. Nějak se mi s tím líp jede.
8. Hlavní stojan už jsem musel lehce ošetřit barvou. Opírá se nejen patka ale i kus trubky stojanu. Bočák jedině s plackou. V základu se dosti bořil (na hlíně).
Kdo má odpovědi, nebo rady ozvěte se. Jinak zdravím všechny z Olomouce. Můžeme dát Africa sraz.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.1.2018 v 15:32 | Nahoru | #1
T.E.CH> Ahojky Sám jsem se ozval na Hondu,poslal i videa a upozornění na tuto závadu. Dealer kontaktoval vedení a dnes jsem měl od něj
telefonát. Snad tedy pomalu ale jistě se to profláklo již více a prý to hodlají řešit. Je otázkou jak. U mne to má být tak že proběhne kontola a na 100% budou měněny
vypínače na řidítkách. Tam sic problém nevidím ale jsou zkušenosti že zlobí tak je daji už jen z prevence. Kontrolu svíček a vzduch filtru považuji za normál.
To vše ještě v záruce Cca na 12tis. Km .David

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CRF1000L Africa Twin- zkušenosti z praxe

18.1.2018 v 17:45 | Nahoru | #2
DavidŠlechta> Ahoj, Nevím úplně přesně, co reklamuješ, ale postup Hondy je jako přes kopírák. Mě občas střelí do sání a někdy zhasne motor. Honda zareagovala preventivní výměnou svíček, zapalovacích jednotek (každá svíce má svojí) a spínače na řidítkách. To preventivně. Od té doby tvrdošíjně tvrdí, že se závada neprojevila, nebo že to nebrání běžnému používání. Takže jsem se nakonec s nimi dohodnul, něco doplatil a motorku vyměnil za úplně novou s nadějí, že jsem měl smůlu na původní kus. Nová motorka opět umí střelit do sání i zhasnout. Podle mě se připrav na stejný výsledek. Nevěřím ani testům, ve kterých NIKDO podobné závady nezmínil. Mnohokrát mi opakovali, že žádná jiná motorka tím netrpí a prý je to způsobem jízdy. Prý NESMÍM vrknout s plynem při řazení dolů. Větší blbost jsem nikdy neslyšel. A to nemluvím o elaborátu o řízení zapalování, který mi poslali. Byl bych moc rád, kdybychom spojili síly (myslím všichni, kdo máme podobné zkušenosti a Africou) a zatlačili přímo na p. Železníka z Prahy nebo do Vídně. Čím víc nás bude, tím to bude mít větší váhu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09

TOPlist