mam cerstvy ridicak na moto, bere me retro styl / cafac, chci neco na projizdky kolem komina, jen tak si zajezdit a procistit hlavu, nehonim zadny vykony, nechci urcite zavodit a hlavne se nechci nekde rozbit (mimochodem je mi 40...). Vybiram prvni moto, samozrejme jsem procetl co se kde dalo, vim ze obvykla rada je koupit neco ojeteho maleho a po roce ci dvou a vyjezdeni se posunout dale. To me ale nelaka, nechci resit stare moto, nemam nato cas, zadna rozumna stara ojetina za male penize me nebere a muzu si dovolit splnit sen (mam nasetrino:)) koupit i neco novejsiho, no a nechce se mi kupovat neco co se mi nelibi, ci dat za neco mensiho rozumne stareho 150 litru a pak to prodavat... Zvazoval jsem spoustu motorek, nebudu zatezovat jak jsem k tomu dospel, ale mam jasneho favorita a to Hodnu CB1100 RS.
Procetl jsem spoustu fór a nazoru zdali je ci neni tato motka vhodna pro zacatecnika (doted jsem jezdil jen v autoskole na Kawe ERN6). Nazory se ruzni, tak jsem se chtel poradit i tady, zejmena ocenim nazor zkusenejsich vlastniku co ji maji ci na cb1100 jezdi.
Pokud verim cislum tak ma "jen" 66kw, tj. ne o moc vice nez ta Kawa, samozrejme ale vetsi kroutak, nicemene dle ruznych recenzi a tak je to hodne motorka na kochacku. Jediny problem vidim ze je tezka 250 kg, nicmene Kawa v autoskole s instruktorem za zady vazila stejne neli vice:). Byl jsem se na ni posadit, bohuzel predvadecku nemeli, nicmene urcite si ji jeste i nekde zkusim projet...
Prosim pripdne tedy o nazor ci radu, diky moc.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
To, plus ze zacinas a dalsi body bych osobne do nove nesel. Jednak nove a retro dela malo vyrobcu a spise to najdes u anglickych vyrobcu nebo v Italii u Moto Guzzi, ale hlavne nevis vlastne poradne co chces. Kolem 40 tis. koupis fakt retro z davne doby v perfekt stavu, rok pojezdis a skoro za stejnou cenu prodas a budes vedet jestli to je fakt ono, protoze malokdo se prvni motorkou trefi do toho co se mu libi a hlavne na motorkareni je pekne i to vyzkouset toho vice.
A uplne mimo: V dnesni dobe penize za novou moto to je podobne nejhorsi investice jako nove auto, pokud to kupujes soukrome a ne na firmu. Navic garancky u nove te za rok vyjdou vice nez kvalitni retro ojetina na servise za rok a jeste navic je za 1/10 ceny v nakupu
A co se týká váhy - začínal jsem na dragstaru 650, to je taky nějakých 250 kg a měřím něco málo přes 170 cm (tenkrát 70 kg) a problém jsem měl jen jednou, když jsem ze začátku zaparkoval z kopce na štěrkovym plácku u obrubníku, jsem to opatrně cukal nazpátek asi 20 minut zpocenej jak myš..., jinak mě to pak už nikdy nezaskočilo.
Nerad to formuluju právě takhle, ale "být na tvym místě, šel bych do ní".
Měj se a šťastnou ruku při výběru, P.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika
puffybodie píše: ..... Navic garancky u nove te za rok vyjdou vice nez kvalitni retro ojetina na servise za rok a jeste navic je za 1/10 ceny v nakupu
garance jsou zadarmo...proto se to jmenuje GARANCE a ani běžné prohlídky nestojí tolik aby to stálo za strašení...
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
nezapomeň - jen nepatrné % lidí motorku "nazahodilo" dřív, než se vyjezdilo...ale když máš našetřeno, budeš mít i na opravu
Ma to vykon o malinko vetsi nez kdejaka sestka,jen je to oproti sestkam tezsi..
Takze ze zacatku budes bojovat trochu vic s vahou oproti zacatkum na nejaky sestce co je o 50kg lehci..
Jdi do toho..
Naposledy editováno 20.10.2017 20:50:37
Vzhledem k tvým dosavadním zkušenostem bych ti spíš než slabší motorku doporučil zacálovat motoškolu a třeba pár volnejch na okruhu. Ve výsledku budeš mít mašinu svých snů a ještě se naučíš jezdit
2 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CB1100 RS pro zacatecnika
Dafkoo píše: Zatim dekuji moc vsem za radu ci nazor a samozrejme vas cas! Par vas zminovalo mozny pad motorky, samozrejme pocitam ze pro jistotu bych na ni dal nejake padaky ci protektory...
jo, to podpoří retro vzhled
Dafkoo píše: Zatim dekuji moc vsem za radu ci nazor a samozrejme vas cas! Par vas zminovalo mozny pad motorky, samozrejme pocitam ze pro jistotu bych na ni dal nejake padaky ci protektory...
Padáky ani protektory nejsou všemocný
Když tam budou, pravděpodobně ochrání motor, ale i při lehčím pádu dojde k poškození motorky jako celku (urvaná zrcátka a blinkry, poškrábané plasty, odřená / ohnutá řidítka, apod.). Třeba to jsou více/méně drobnosti, ale všechno to stojí koruny a hlavně tě to bude sr*t že už není jako nová
http://shop.sw-motec...&typid=276842394
Nebo
https://www.hepco-sh...utzbuegel-chrom.html
mariano píše: je to hodná a pohodová motorka, ale na slabší (krouťák) a lehčí se vyjezdíš rychleji a lépe se ti budou regulovat průsery.
nezapomeň - jen nepatrné % lidí motorku "nazahodilo" dřív, než se vyjezdilo...ale když máš našetřeno, budeš mít i na opravu
Plně souhlasím... Před deseti lety sem se po sedmnáctileté pauze vrátil k ježdění a ten postupnej přechod z 250 na 500 a nyní 800 je ideální. Kdybych si hned vzal 80 kW motorku, tak sem se už dávno vysekal. Ale tohle cébéčko je nádherný a přál bych Ti ho. Ovšem je na začátečníka hodně těžký a silný...
Naposledy editováno 21.10.2017 14:01:26
Ale...
1. není ti 20 a předpokládám, že se nemusíš nutně předvádět ani před ženskými, ani před chlapy, ačkoli tahle motorka to za tebe udělá s nenucenou samozřejmostí sama
2. máš na to šušně
3. nejel jsem nan ní ale podle všech asi 50 testů, které jsem četl, je ten motor tak hodný, že už nemůže být v rámci svého objemu nic hodnějšího
4. je to bezkonkurenčně nejhezčí současná motorka od Hondy a bezesporu jedna z nejhezčích motorek vůbec a nikdy se ti neomrzí na ní dívat a budeš štastný
5. nač kupovat šidítka a náhražky, když nemusíš
Výkon taky není podstatnej, to že to zákonodárci tak odstupňovali bylo z nutnosti nejakých měřitelných jednotek. Ta váha je dost podstatná, hlavně umění se s ní vypořádat a schopnost udržet to na kolech v krizi.
Začínáš a chceš bejt hned fríkůlín. Bude tě to stát snad jen peníze, protože tu krásnou novou mašinu pravděpodobně někde vyválíš. Bude tě to srát a pak pochopíš proč by na podobnej začátečnickej karambol bylo vhodný něco na rozjetí.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
1 reakcí na tento příspěvek Honda CB1100 RS pro zacatecnika
Já vlastně nemám co poučovat, protože taky začínám na vyšším objemu, konkrétně sedmpade, prostě z toho důvodu, že jsem věděl, že jakmile jednu moto pořídím, už u ní "budu muset" zůstat - investice do baráku jsou přednější. Takže můžu říct - GSX (taky naháč, a vzhledem k věku možná už i retro ) není špatná motorka do začátku, jen je trochu těžkopádná, hlavně v nižších rychlostech, občas by se mi mrštnější motorka hodila, no, a už jsem s ní taky dvakrát ležel, jako začátečník prostě nemám reflexy, a ještě dost "utlumenej" pud sebezáchovy, abych nešel v krizi zběsile na brzdy, ale zkusil věc vyřešit jinak, třeba do té zatáčky motorku víc naklopit. Ono to přijde, ale je možný, že ta cesta prostě bude delší, než kdybych šel formou postupného navyšování výkonu.
Přečti si tohle: http://www.motorkari.cz/tema/?t=40918
A v neposlední řadě pak rozhodně doporučím, až budeš mít moto doma, absolvovat nějakou motoškolu, Učme se přežít, Silnicnimotoskola, Lisýho, Sršně, klidně i několikrát, dá to fakt hodně.
Naposledy editováno 23.10.2017 08:17:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Návod k motorce Honda CB 1100/EX, Honda CB 1100 RS | Elešák | 2 | 19.7.2024 v 20:21 Namuen |
Pokec majitelů Honda CB 1100 EX/RS [1 ... 4, 5] Honda CB 1100, Honda CB 1100 RS | Addas | 123 | 6.3.2024 v 14:01 ZeSlovenska |
Udrzovani baterky CTEK MXS 50 Honda CB 1100 RS | Dafkoo | 15 | 16.1.2024 v 18:31 mRKEF |
Honda CB1000R Honda CB 1000F, Honda CB 1000R, Honda CB 1100 RS | Beride | 4 | 6.7.2023 v 20:10 MungoJerry |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |