ramlik píše: No já právě nevysedávám!
...myslíte, že všechny tyhle aspekty neberu v potaz? Víceméně je mě u zadele jaké číslo to ve výsledku bude, mě na tom jen vadí "démonizace" náklonu ala MotoGP.
demonizace? zkus se naklonit na tech 64 stupnu a vsadim se s tebou, ze lezis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Veverčák píše: a presto muzete jet kazdy naprosto odlisne naklony ...
byl jsme v Brne na obou verzich motoskoly, vim jak to probiha .. a ze by se jezdilo rychle, na to zapomen
Hlavně myslet si, že s Versysem se tam dá jet rychle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Krejza píše: Hlavně myslet si, že s Versysem se tam dá jet rychle
to je vzdycky relativni ... miluju situace, kdy pred zatackou jedu jako Rossi, uplne na krev, na posledni chvili fakt natvrdo zabrzdim, ze uz to nejde ani o metr pozdeji .. a kolem mne proleti nekdo fakt rychlej, zaradi nahoru, za chvili to sklopi a zmizi v dali
Veverčák píše: to je vzdycky relativni ... miluju situace, kdy pred zatackou jedu jako Rossi, uplne na krev, na posledni chvili fakt natvrdo zabrzdim, ze uz to nejde ani o metr pozdeji .. a kolem mne proleti nekdo fakt rychlej, zaradi nahoru, za chvili to sklopi a zmizi v dali
Tak přesně tohle Versys neumí. Pokud nejedeš na babetě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Krejza píše: ...Vážně si myslíš, že Ti odpovím ano/ne na tuhle otázku?
Velikost poserpruhu je jediným indikátorem, a to hloubky náklonu. Nic moc důležitého, když se to vezme kolem a kolem.
Máš jako problém se mnou (ne)souhlasit, nebo v čem je problém? Je ta odpověď tak složitá? Vůbec nechápu tvůj postoj.
Já proboha nikde netvrdím, že jsou moje teorie pravdivé! Dyť o tom právě diskuze je snad, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Veverčák píše: a presto muzete jet kazdy naprosto odlisne naklony ...
byl jsme v Brne na obou verzich motoskoly, vim jak to probiha .. a ze by se jezdilo rychle, na to zapomen
copak jsem někde řekl, že se jezdilo rychle?
ramlik píše: copak jsem někde řekl, že se jezdilo rychle?
no pokud si spravne pamatuju, argumentovals tu nejrychlejsi skupinou a ze se kazdou dvacku jelo rychleji nez predtim .
ale v zasade je to jedno. Ani nevim, jake jezdis naklony, jen tech 52 stupnu v kombinaci s fotkou gum, cos poslal, je proste nesmysl ..
ramlik píše: Máš jako problém se mnou (ne)souhlasit, nebo v čem je problém? Je ta odpověď tak složitá? Vůbec nechápu tvůj postoj.
Já proboha nikde netvrdím, že jsou moje teorie pravdivé! Dyť o tom právě diskuze je snad, ne?
Jo, mám. Ty chceš jasnou odpověď na otázku, na kterou tu odpoveď neznám. Ty jen teoretizuješ, bez špetky zkušenosti.
Podobnou odpověď jsi dostal od assassina a taky ti byla málo. Něco si načti, přemýšlej o tom, a pokud to nebude stačit, udělám ti i seminář z toho mála, co vím.
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
No nic, kolama dolů!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Schody na pneu. Nejdříve tvrdíš a snažíš se nás přesvědčit, že víš, jak to vzniká. Potom, že ti vznik zůstává utajen.
Od pneumatiky očekáváš, že bude přebírat funkci tlumiče.
Ve vláčku motoškoly srovnáváš rozdílné motorky s rozdílnými pneumatikami a na základě jedné se nás snažíš přesvědčit, že rozpočtová motorka dá náklon podobný WSBK. Asi do tohoto seriálu pumpují prachy zbytečně, když se to dá jezdit na Versysu.
O SV jsem ti psal o kousek výše. Ale stejně ho uvedu. Dej si tu práci, zkus u něj nekolik možných variant rozměrů a typů pneu a pak ukaž výsledek.
Hovna o rychlosti? Vážně myslíš, že budou v jakékoliv motoškole jezdit natolik na hraně tvých schopností, aby to bylo vypovídající? ˇučelem je naučit. Že se to tobě zdá na hraně je už věc jiná.
Dalo by se pokračovat do aleluja. Jen řeknu, že je škoda, že nejedeš do Netolic. Celkem rád bych tě chtěl vidět jezdit.
2 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
Nejprve se několik stran řešilo nastavení podvozku, pak přešla debata mimo mísu, kdo má větší kule. Již jsem to psal na první stránce, přetížená guma dělá pilovitý vzorek. Když ji přetížíš, můžeš se se seřizováním podvozku í posrat, pořád tu pilku to dělat bude.
Diskuze je neskutečně o hovně.
Takže já si snad budu muset koupit druhou identickou motorku, na obě dát nový centrál a tovární nastavení. S jednou budu jezdit sám, s druhou naložený a ve dvou. Po pár tisících dám vědět, na který jsou větší schody. Jinak se to tu nerozsekne...
Krejza píše: ramlik> Čteme mezi řádky?
Schody na pneu. Nejdříve tvrdíš a snažíš se nás přesvědčit, že víš, jak to vzniká. Potom, že ti vznik zůstává utajen.
Od pneumatiky očekáváš, že bude přebírat funkci tlumiče.
Ve vláčku motoškoly srovnáváš rozdílné motorky s rozdílnými pneumatikami a na základě jedné se nás snažíš přesvědčit, že rozpočtová motorka dá náklon podobný WSBK. Asi do tohoto seriálu pumpují prachy zbytečně, když se to dá jezdit na Versysu.
O SV jsem ti psal o kousek výše. Ale stejně ho uvedu. Dej si tu práci, zkus u něj nekolik možných variant rozměrů a typů pneu a pak ukaž výsledek.
Hovna o rychlosti? Vážně myslíš, že budou v jakékoliv motoškole jezdit natolik na hraně tvých schopností, aby to bylo vypovídající? ˇučelem je naučit. Že se to tobě zdá na hraně je už věc jiná.
Dalo by se pokračovat do aleluja. Jen řeknu, že je škoda, že nejedeš do Netolic. Celkem rád bych tě chtěl vidět jezdit.
1. Nikdy jsem netvrdil, že vím, jak to vzniká! Pouze jsem si dovolil zpochybnit Váš výklad, a to z důvodu nedostatečnosti - viz. děje se to pro to, že to tak je a něco si o tom nastuduj! Uznávám, jsem asi trochu "natvrdlý", když jsem se nespokojil s Vaším vysvětlením.
2.Po druhé, tohle jsem nikde nenapsal! Pouze jsem konstatoval, že pneumatika má tyto vlastnosti!
3. O té motoškole se nemá cenu bavit. Nikde jsem nenapsal, že to bylo na hraně mých schopností. Na tu jsem se dostal až při volných jízdách veřejnosti. Náklon 50° + není problém, velký rozdíl ale je, v jaké rychlosti ho jsi schopen dosáhnou! A to je ten nejpodstatnější rozdíl mezi námi a WSBK a MotoGP!
... o účelu něco naučit v motoškole toho sám víš nejvíc. Proto jsi si založil svoji,ne?
4. O tom SV jsi mohl " kápnout božskou" hned, a ne ze mě dělat blba. Právě proto, že s tím nemám osobní zkušenost, se přece ptám!
5. Do Netolic bych stejně jel autem, s rodinou. Ale kdysi tady byla snaha domluvit sraz v Mýtě, tam bych určitě jel.
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
Já zkoušel Diablo Super Biker od Pirelli. Ale ty hodnoty se mi moc nezdají.
V aplikaci jsem nikde nenašel možnost kalibrace, nebo něco podobného.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
crestik píše: já mám podobný problém na předku. Ty špice od středu jsou výš, než protikusy směrem od kraje. Všiml jsem si toho včera, před 2-3tis km jsem dával hustější olej, protože tlumiče lítaly rychle nahoru i dolů. Ale nedovedu říct, jestli to bylo i před tím. Pneu Micheli Pilot Activ, jezdím hodně na pohodu.
proběhla třetí výměna Měl by tam být 10W, při něm se vůbec nic nezměnilo, byla to stále žvýkačka. Tak jsem nalil 20W, jestli poznám rozdíl, nebo je něco s vidlicí. Ztuhlo to dramaticky více, a proto pravděpodobně ty schody. Ani jízda s tím nebylo kdovíco, zvláště pomalejší. Takže zpátky na stromy, všechno vylejt a zkusil jsem 15W. Vidle se uklidnila, necítm každý vajgl, ale nebyla gumová a po najetých 500km můžu potvrdit, že se vzorek srovnává, schody mezi dílcema vzorku se smazávají...už nejsou skoro znatelné.
kulik píše: BrumlaRT> Brumlo pokud jinak zatížíš bajk, tak i podvoze = musíš upravit nastavení.......
Ano, aby se na gumě nedělaly plošky přidáváš dle váhy tuhost pružení, která má vliv na odskakování pneu v zatáčkách na nerovnostech, když málo jdou na doraz a guma odskočí přes doraz. Hodně, guma odskočí, jako by šla taky na doraz. Ale pila na gumě, tam je nastavení podvozku mimo. Tam jde opravdu o přetížení gumy nad rámec indexu zatížení gumy.
1 reakcí na tento příspěvek Schody na zadní pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
Mě to tady vychází zhruba 50°+, stupačkou neškrtnu. To se mě podařilo jen na okruhu a tam jsem došel k číslu 54°, takže nevím o jaké 60ce je řeč!
...tak to by bylo asi z mé strany vše, co se velikosti náklonu týče.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Schody na zadní pneu
ramlik píše: kulik>
Mě to tady vychází zhruba 50°+, stupačkou neškrtnu. To se mě podařilo jen na okruhu a tam jsem došel k číslu 54°, takže nevím o jaké 60ce je řeč!
...tak to by bylo asi z mé strany vše, co se velikosti náklonu týče.
Hrozne se ti vlni zadni kolo, to bude asi tema schodama na pneu
Naposledy editováno 29.08.2017 18:07:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |