Mám menši problem. Před 5 lety jsem koupil Suzuki VS 600 Intruder a původní majitel ji trochu vylepšil.
Přidal přidavná světla a změnil říditka, která jsou o 10 cm vyšší a 20 cm širší.
Celou dobu bylo vše v pořádku STK OK až do letošního roku kdy mi konči STK. Technik mi řek ji neuděli z důvodu vyšších a širších říditek. Že se to fotí a posilá na Ministerstvo a nestojí o problémy. Buď ať zkusim jinou STK a nebo ať předělám řidítka. Technika chápu a podotýkam že na neuvedenou STK jsem celou dobu jezdil co vlastnim Intrudra, žádny problem nikdy nebyl a nikdo nic neměl ani proti jiným rozměrům říditek.
Tak bych se chtěl zeptat těch zkušenych jestli mám říditka vyměnit za menší a jestli nebude vadit STK když se vejdu lehce pod a nad rozměry co jsou uvedeny v TP protože origo říditka neseženu.
Nebo jsem chytil nějakyho pedanta a zajed na jinou STK.
Ještě mi vrtá hlavou ty přidané světla do dálky jestli proti tomu nebudou mit opět nějaké kecy. Homologovany si myslim že to neni. Tak jestli to sundat na to STK.
Děkuji za radu.
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s STK-Řiditka
Píšeš řídítka o 10cm vyšší a 20cm širší. Než rozměr vozidla v TP? Jestli jo a technik nepřimhouří oko, budeš muset vyměnit za jiné které budou splňovat rozměry.
A ty světla, pokud mají vlastní vypínač tak můžou být, ale i tak asi musí mít éčko. Tím éčkem si ale nejsem jistý, jen předpokládám.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s STK-Řiditka
uga8 píše: PremeT_woe> Tvůj příspěvek určitě zakladateli velmi pomohl
aha, a timto určitě pomůžeš.
E: možná to z toho nevyplývá, ale pokud narazí na někoho, kdo se v tom bude šťourat, tak projde jen, když to bude v original stavu. Tedy, širší řídítka vadí, nehomologovaná světla vadí, přídavná světla, doplněné nosičema domácí výroby atd.
Mám širší řídítka víc jak 10cm a neřekl k tomu vůbec nic. Možná na jiné STK, by už technik měl problém . . .
ASI BY POMOHLO PROČÍST
Naposledy editováno 26.05.2017 19:33:27
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s STK-Řiditka
EDT: bohužel je taková doba, kdy blb má moc a obyčejný člověk musí držet hubu a krok. Můžeš se na STK dohadovat, ale i když splňuješ všechny zákonné povinnosti a i přesto neprojdeš, tak se nemáš kam odvolat
Naposledy editováno 27.05.2017 11:49:41
renda259 píše: Můžeš se na STK dohadovat, ale i když splňuješ všechny zákonné povinnosti a i přesto neprojdeš, tak se nemáš kam odvolat
Akorat ze ty zakonne povinnosti prekrocenim rozmeru nesplnuje.
Pokud te s tim vyhodili tak s tim jinde neprojdes, sezen dany rozmer. A ty svetla taky sundej
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s STK-Řiditka
Mlhový světlomet může být jeden nebo 2. Může být namontován nad, pod nebo vedle jiného předního
světlometu, ohledně umístění v tomto případě platí analogie vztažných středů mlhového světla shodně
jako u dálkových či potkávacích světlometů. Jsou-li tyto světlomety 2, pak jejich vztažné středy musí
ležet symetricky ke střední podélné rovině vozidla. Umístění je min. 250 mm nad vozovkou a žádný
svítící bod mlhového světlometu nesmí být nad nejvyšším svítícím bodem potkávacího světlometu.
Mlhový světlomet se může otáčet s rejdem řízení, může být skupinový či sloučený, nesmí být sdružený.
Přední mlhový světlomet se musí dát rozsvěcovat a zhasínat nezávisle na dálkových a potkávacích
světlometech. Kontrolka (zelená) je nepovinná. To znamená, že ji nelze při kontrole (STK apod.)
vyžadovat a děje-li se tak, pak příslušný pracovník nezná předpis.
Zdroj: Autoklub ČR
Naposledy editováno 28.05.2017 07:11:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s STK-Řiditka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s STK-Řiditka
panTerek píše: dědoušek> Myslis ze technik nepozna rozdil mezi obycejnyma svetlama bez Ecek (ktery tam ma) a mlhovkama? Vubec nechapu tu fobii copraku ze to musi zepredu svitit aspon deseti svetlama, stejne jezdite jen za dne kdyz je hezky Nejlepsi bude kdyz ty svetla kopne do prdele, a to navzdy
Kamaráde, o éčkách jsem nepísnul ani čárku. Že homologace musí být všude kde být musí, se mi zdá samozřejmostí. Ale taky to, že kde být nemusí tak ji nikdo nemůže vyžadovat, což bývá taky v některých případech problém.
No a přídavná světla ? Věc názoru. Já jsem jejich zastáncem a myslím, že zcela oprávněně se domnívám, že zvyšují viditelnost moji a taky mé motorky v provozu. Je možné, že máš názor jiný a já jej respektuji. Jen jsem chtěl uporornit na to, že v některých případech je požadována demontáž těchto světel i když splňují parametry dle příslušné právní úpravy. A tak se ptám proč tomu tak je ? Je to pro neznalost někoho, nebo jen tak z rozmaru, aby si na někom "pogajdoval ". Dokážeš odpovědět na toto ?
Měj se.
Naposledy editováno 28.05.2017 17:51:46
PS: Nejezdím po požití, ale zbytkáč je svině
Vyčkal jsem vic jak hodinu což neni tak hrozné. Jak namě došla řada tak jsem zajiždel do stanice a jako přes kopirak.
Technik namě spustil : Co ty říditka, co ty brašny... Buzeroval mě jak malyho kluka. Tak jsem snim hodil řeč a že se určite domluvime v tu ranu se sklidnil. Bylo jasné oco mu jde..
Tak dotahl klič povolili jsme řiditka a dali jsme je o par cm niž pak si to nafotil.
A zase stejná pisnička že to na fotce poznaj.. nestoji to o 20K pokuty a dalsi žvasty...Ještě na závěr dodal "co si my motorkaři myslime že nám bude vše procházet" v tu ranu jsem myslel ze ho vezmu lopatou ... Kontroloval mi ješte origo vyfuky... Ješte si vyžadal lekarničku pak sklapl..
Zaroveň to dělal semnou dalši motorkař s chopprem ale u jinyho technika. Jeho zajimali jen světla a byl rychleji hotovej než ja.
Po menšim příspevku na "KAFE" mi to technik dal.
Takže celková technicka mi vyšla na 750,-
Už neví jak by si namastili kapsu... A STK už je jen loterie.
A jak řika:
p.a.t.r.i.k.7
čmoudi se odpalujou a idioti budou řešit hovna....Naposledy editováno 28.05.2017 21:52:01