plánuju koupit Kawasaki ZR 7 a rád bych se zeptal, jestli víte o nějakých jejích bolístkách, na co dát při koupi pozor, na co se zaměřit atd. Prostě rady abych nekoupil úplně zajíce v pytli.
Dík!
Jinak je spolehlivá, žádná divočina, spíš takový elektromotor, táhne pořád stejně bez nějakých kopanců, přes 130 se na tom bez štítku delší dobu nedá, na té naší jsou tedy širší řidítka, tak asi i proto...
Kromě ní jsem ještě byl kupovat jednu s kamarádem, 200 km cesta - a stejné, kolena... Ale ta moje jsou, pravda, stará
Přípíšu ještě pár postřehů.
S kolenema žádný problém. Naopak mám kvůli své "nížce" (168 cm) problém se spolujezdcem, ktery na mě naklouzává. Originál sedlo nemá moc vymakanou ergonomii - když natrefíš na kus s vylepšeným sedlem, tak to bude výhoda. Jinak celodenní výlety jsou OK. Je to naháč, takže ač se mi ji podařilo rozvášnit na tachometrových 200 kmh, tak těch 130 je fakt maximální cestovatelská rychlost.
Super jsou ty úchyty pod sedlem; aj i uzamykatelné poutko na helmu. Sice to jsou drobnosti, ale to se taky počítá. Vezl jsem na ni bez problému basu piv apod. .
Další věc, na co bych hleděl při koupi, je přítomnost ochranných rámů motoru (nebo alepsoň protektorů). Motor je dost široký, víka jsou první na ráně a nejsem si jistý dostupnosti ochranných rámů v součanosti. Lze samozřejmě řešit samovýrobou.
Jinak při koupi kontroluj všechno, co se klasicky má.
Naposledy editováno 27.03.2017 07:32:03
To mi zaes nepřijde tak hrozně nepohodlné. Možná je to jen těma tvýma kolenama
Naposledy editováno 27.03.2017 16:08:14
Měřím 178 cm a výška je OK. Nemám dojem, že by byla motorka pro 186 cm malá.
Sedlo také doporučuji přešít. To byla jedna z prvních věcí, co jsem si tam nechal udělat.
Pokud to nebude ZR 7S, tak nějaký decentní větrný štítek není od věci.
Je to 5-ti kvalt, takže se připrav na neustálé kopání 6-tky, která tam bohužel není. To je jedna ze slabin.
Náhradní díly dostupné (originál i druhovýroba). Na bazaru je spousta dílů z bouraček.
Jestli na to jdeš z 350-tky, tak je to vhodná volba jako další level. Měl jsem to úplně stejně. Vzhledem k mým ročním nájezdům si ji asi ještě dlouho nechám.
mam jí trošku upravenou , dá se na ní ujet pěknej kousek , odveze tě kamkoli , mam 186 cm ruce , záda i pr..l v pohodě , / za den i 800 km / , spotřeba asi kolem 5l při běžné / vlažné / jízdě , možná míň , nikdy jsem to moc neměřil , kdýž jí budeš točit s benzínem se zvedne mírně i spotřeba oleje / aspoň mě / , neni to raketa , ale úplnej lenoch taky ne
tu šestku taky občas hledám
mam jí asi 15 let a doma už zůstane na dožití ,
měřím 188cm, mám 100kg a nemám žádný problém jak s výškou motorky, tak s jízdou. Mám štítek od Givi a úplně to stačí, záleží, jaký mu dáš sklon, pokud chceš jet nad 150Km/h, tak se musíš skoro na všech motorkách přikrčit, pokud nemáš cestovní obr štít. A tahle motorka není o tom, že pojedeš hodinu jak závodník, bez šestky to ani dlouho nejde. Až ji budeš kupovat, zkus vzít po zahřátí pěkně za plyn jak reaguje, jinak je oprava 4 karbeců dost nákladná, pokud pořádně nemakají.
Pro začátek dobrá volba.
Hodně štěstí pří výběru....
Je to dovoz německo ale jak víme, germáni jsou vyčuraní a před velkou investicí radši koupí úplně nové a staré prodají
Naposledy editováno 29.03.2017 15:28:38
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pohraničí západních a jižních Čech... [1, 2] Kawasaki ZR 7 | Luci444 | 41 | 13.5.2024 v 05:38 Bremse |
Mitas Touring Force - vaše zkušenosti Kawasaki ZR 7 | soccer | 3 | 19.3.2024 v 09:12 xb |
Kryt Alternatoru Kawasaki Zr7 Kawasaki ZR 7 | Binkeee | 3 | 23.9.2023 v 08:48 krokoš |
Píchlé kolo [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | 1155 | 63 | 16.9.2023 v 14:51 Firecracker |
Zbláznila se elektrika ? [1, 2, 3] Kawasaki ZR 7 | m.z. | 65 | 9.6.2023 v 18:23 Čouda112 |