1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
seikos píše: Tady máš téma na ADVRIDER. Kolem koroze Afriky jsou tam desítky stížností. Takže v tom nejsi sám a jen solí to nebude.
Metalocalypse píše: Tak jsem si dal posledních 20 stránek. Mazec Návrat legendy
Šlo by zkráceně popsat bolístky nové Afriky i pro neagličáře?
Naposledy editováno 22.02.2017 08:50:26
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Metalocalypse píše: Tak jsem si dal posledních 20 stránek. Mazec Návrat legendy
Přinutilo mě to si to pročíst a musím souhlasit s příspěvkem:
"More than a year the bike is out (roughly 50/50 DCT <--> MT), several thousands of riders from all over the world with AT scoring more than 15Kmiles and up to 50Kmiles and, after 92 pages and countless posts, no major problem has been reported.
Not everything is perfect but this bike seems well born, with a good DNA."
Ano, Afrika má problémy, ale žádné zásadní. Na některých motorkách málo hřejou gripy, sekají se některá tlačítka, občas někdo má problémy se startem za studena, jsou motorky s nadměrnou korozí, občas únik chladící kapaliny nebo oleje. Mimo to sem tam nějaké čidlo, reset ECU a pod..
Lidé jsou nasraní, ale spíš mi příjde, že z chování dealerů a jejich neochoty potažmo neprofesionálních oprav, než z motorky samotné.
Všechno to jsou nepříjemné věci a za ty peníze by je honda měla zdarma vyřešit. Snad se to i stane. Gripy už prý montují kvalitní.
Ale žádný zadřený motor, utržený vyvažovací hřídel, vysypaná převodovka nebo vyhořelá elektrika.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
PetrXIX píše: Přinutilo mě to si to pročíst a musím souhlasit s příspěvkem:
"More than a year the bike is out (roughly 50/50 DCT <--> MT), several thousands of riders from all over the world with AT scoring more than 15Kmiles and up to 50Kmiles and, after 92 pages and countless posts, no major problem has been reported.
Not everything is perfect but this bike seems well born, with a good DNA."
Ano, Afrika má problémy, ale žádné zásadní. Na některých motorkách málo hřejou gripy, sekají se některá tlačítka, občas někdo má problémy se startem za studena, jsou motorky s nadměrnou korozí, občas únik chladící kapaliny nebo oleje. Mimo to sem tam nějaké čidlo, reset ECU a pod..
Lidé jsou nasraní, ale spíš mi příjde, že z chování dealerů a jejich neochoty potažmo neprofesionálních oprav, než z motorky samotné.
Všechno to jsou nepříjemné věci a za ty peníze by je honda měla zdarma vyřešit. Snad se to i stane. Gripy už prý montují kvalitní.
Ale žádný zadřený motor, utržený vyvažovací hřídel, vysypaná převodovka nebo vyhořelá elektrika.
to,že soudruzi vytáhli z litrového motoru jen 90 koní má své nesporné výhody-zřejmě osvědčená stará koncepce,kde jsou jednotlivé součástky logicky méně namáhané,než u motorů,kde na litr obsahu podávají o 30 a více % vyšší výkon.
ale bohužel to pak hovno jede....
pokud je stejně odfláklá i elektrika(mám na mysli odolnost proti oxidaci)tak si majitelé afriky časem ještě užijí.......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Dolph-cz píše: to,že soudruzi vytáhli z litrového motoru jen 90 koní má své nesporné výhody-zřejmě osvědčená stará koncepce,kde jsou jednotlivé součástky logicky méně namáhané,než u motorů,kde na litr obsahu podávají o 30 a více % vyšší výkon.
ale bohužel to pak hovno jede....
pokud je stejně odfláklá i elektrika(mám na mysli odolnost proti oxidaci)tak si majitelé afriky časem ještě užijí.......
Tak na tesnenych konektorech snad neni nic draheho a co posrat. Ale teprve cas vse ukaze a proveri. Verim ze to Honda casem vychyta. Otazka je ale co bude s tim, co do te doby proda...
DucS píše: vilemx> Jak to nakonec s těma KTMkama u nás dopadlo? Opravdu u nás neuznáno na záruku?
pročti si zde
V_i_c_i píše: Tak na tesnenych konektorech snad neni nic draheho a co posrat. Ale teprve cas vse ukaze a proveri. Verim ze to Honda casem vychyta. Otazka je ale co bude s tim, co do te doby proda...
Na CRF už jsou všude těsněné konektory? Na staré snad kromě CDI, jednoho ze dvo konektorů k regulátoru a čidla stojánku žádné jiné těsněné konektory nejsou.
Jestli vůbec s tou povrchovou úpravou budou něco dělat, tak tipuji, že až při údajném přesunu výroby do Evropy. ten přesun výroby jsem někde zachytil, tak to berte s rezervou.
Je tady někdo, kdo se vyzná v ekonomice výroby automotive/motomotive? O kolik je dražší vyrobit šroub, držáček nebo rozpěrku s kvalitním zinkem namísto jen symbolického povlaku?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
PetrXIX píše: Přinutilo mě to si to pročíst a musím souhlasit s příspěvkem:
"More than a year the bike is out (roughly 50/50 DCT <--> MT), several thousands of riders from all over the world with AT scoring more than 15Kmiles and up to 50Kmiles and, after 92 pages and countless posts, no major problem has been reported.
Not everything is perfect but this bike seems well born, with a good DNA."
Ano, Afrika má problémy, ale žádné zásadní. Na některých motorkách málo hřejou gripy, sekají se některá tlačítka, občas někdo má problémy se startem za studena, jsou motorky s nadměrnou korozí, občas únik chladící kapaliny nebo oleje. Mimo to sem tam nějaké čidlo, reset ECU a pod..
Lidé jsou nasraní, ale spíš mi příjde, že z chování dealerů a jejich neochoty potažmo neprofesionálních oprav, než z motorky samotné.
Všechno to jsou nepříjemné věci a za ty peníze by je honda měla zdarma vyřešit. Snad se to i stane. Gripy už prý montují kvalitní.
Ale žádný zadřený motor, utržený vyvažovací hřídel, vysypaná převodovka nebo vyhořelá elektrika.
Díky za výpis, nějak v práci nestíhám odpovídat... Jenom bych dodal že ty sekající tlačítka jsou od DCT kontroly (řazení) a ještě jsem tam zachytil nějakou hadičku nad motorem, která je navržená krátká a předělávají si ji podomácku. Potom připomínám problémy s korozí a jestli jsem chytil dobře kontext tak tam někdo zmiňoval praskání drátů kola?
Souhlasím s tím, že to Honda vychytá. Já měl od Hondy 2x Varadero (karbec i i EFI) i starou Afru a o čerpadlech, reglerech a napínácích rozvoďáků na těchto "legendách" se dají psát romány na pokračování. A je krásně vidět, že co bylo špatně na Varanovi SD01 už je lepší na SD02.
Líbí se mi stroje HD a tam je třeba porovnání Road Kinga a Stratolinera od Yamahy přímo k smíchu, to HD za 600kKč by mi v garáži zrezlo na prach první zimu... Nicméně ta marketingová masáž kolem CRF, ještě podpořená kouzlem nechtěného s výpadkem výroby loni, podtrhnutá dost vysokou cenou za to jaká technika to je tímto dostává dost na prdel a zachraně může hodně pomoct přístup výrobce/prodejců.
vilemx: dělám v automotive (produkt engineering, ne výroba) i pro japonské firmy a tlak na tzv. value engineering je naprosto enormní a je jedno, jestli se jedná o Asiaty, prémiové Evropany nebo špičkové Japonce. Odsouhlasí se cokoliv, co sníží náklady při ještě akceptovatelné použitelnosti i když se jedná o 5 centů na díl. Když se nasčítají šroubky v celém motoru + určitě nejsou použité jen na jednom modelu, pak už levnější povrchovka vypadá v číslech zajímavěji.
Edit: já o Africe uvažuju, ale nějak vždycky když k ní přijdu nevidím v té motorce tu hodnotu... Třeba ST1200 mi připadne jako že za ty prachy dostanu "kus motorky"... ale možná je to jen subjektivní pocit
Naposledy editováno 22.02.2017 13:13:52
Metalocalypse píše: já o Africe uvažuju, ale nějak vždycky když k ní přijdu nevidím v té motorce tu hodnotu... Třeba ST1200 mi připadne jako že za ty prachy dostanu "kus motorky"... ale možná je to jen subjektivní pocit
Já v ní vidím hodnotu tak za deset let (tedy jestli se nerozpadne na rezavý prach), až bude stát do kila. Tipuji, že v té době budou za hubičku všechny konkurenční hi-tech motorky s el. tlumiči a polofunkčními asistenty. Do té doby je pro mě, bohužel, zklamáním.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Metalocalypse píše: jestli jsem chytil dobře kontext tak tam někdo zmiňoval praskání drátů kola?
Jen pokud se to přeplete na nerez, musí se dát silnější, jinak by mohly praskat.
Prasklý originál nikdo nezmiňoval. Asi ještě koroze nepostoupila tak daleko .
PetrXIX píše: Jen pokud se to přeplete na nerez, musí se dát silnější, jinak by mohly praskat.
Prasklý originál nikdo nezmiňoval. Asi ještě koroze nepostoupila tak daleko .
Díky za upřesnění, fakt jsem to jen prolítl a nechci házet špínu tam, kde žádná nepatří
Naposledy editováno 22.02.2017 14:12:45
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Jardáček píše: Rukojeti fakt topjej na hov... tak 10 min. než začnou hřát.(lehce)
a konzultoval jsi to s nejakym jinym majitelem? tohle je fakt divny...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
vilemx píše: Eso_Rimmer> A proč by jako ty hefty měly hřát víc, když motorka není dělaná na zimní provoz. A teď se zdá, že ani na provoz mokrý?
on si nestezoval, ze hreji malo... psal, ze trva dlouho, nez se rozehreji. jako cekat deset minut, nez mi to zacne topit? "mokry provoz"... to me dostalo1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
Eso_Rimmer píše: on si nestezoval, ze hreji malo... psal, ze trva dlouho, nez se rozehreji. jako cekat deset minut, nez mi to zacne topit? "mokry provoz"... to me dostalo
Topí za dlouho = hřejí málo. Pro udržení konstantní teploty to stačí (aby na dotek nepálily). Jenže ze začátku musí kromě hnát rozehřát i studenou trubku řídítek. Proto mají běžně prodábvané hefty i pozici start, aby teplota rychle naběhla. Po chvíli se musí přepnot na ON, právě aby nepálily nebo se nepřepálily.
vilemx píše: Topí za dlouho = hřejí málo. Pro udržení konstantní teploty to stačí (aby na dotek nepálily). Jenže ze začátku musí kromě hnát rozehřát i studenou trubku řídítek. Proto mají běžně prodábvané hefty i pozici start, aby teplota rychle naběhla. Po chvíli se musí přepnot na ON, právě aby nepálily nebo se nepřepálily.
moje Kachna topi i na nejmensi stupen prakticky behem chvile, to same delaly Oxfordy dodelavane na starou 990. proto jsem to psal...2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
2 reakcí na tento příspěvek Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
To ti jako ty nové dráty pro model 2017 vrazí vrátný jen tak do ruky nebo na Jarově zdarma kola i přepletou se vším všudy (demotáž kol, pneu, rozpeltení, vypletení, vycentrování, nazutí, vyvážení, montáž kol)? Tím, že ti reklamaci zamítli (a ty to už nebudeš dál řešit), tak mají v databázi uznaných reklamací jednu velkou nulu. A ostatním dál můžou s klidným srdcem konstatovat, že jim není znám žádný podobný případ (uznané reklamace).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Honda Africa a nová povrchová uprava kovu.
to nemůžou myslet vážně
Bejt tebou tak bych je otravoval znova a znova a znova a zeptal bych se co si myslej o tom vláknu co tady nadhodil seikos
skutečně není znám žádnej podobnej případ??? skutečně žádnej???
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |