A teď ten problém - Po nastartování a následném zahřátí ale měla motorka vysoké otáčky. Když jsem ale zařadil rychlost, tak se otáčky hrozně zvedly. Vždy jsem tam hodil neutrál a pak otáčky okamžitě klesly. Trochu se to podařilo upravit doštelováním otáček, ale tento problém mě trápí doposud. Další věc je, že když zatáhnu za plyn, tak zůstanou otáčky viset, přičemž dlouho trvá, než spadnou (cca 5 - 10 vteřin). Chápu, že motor mého draka je něco jiného, než u cestovních strojů, ale i tak mi připadá, že je plyn hrozně "divoký" a otáčky nepadají jak by měly. Při malé rychlosti to má tendence cukat. V nízkých otáčkách to je hodně patrné. Můžete mi prosím někdo poradit v čem by to mohlo být? Chápu, že nejlepší odpověď asi dá servis, ale rád bych věděl, co mě asi čeká. Předem moc díky lidi, vážím si každého konstruktivního názoru.
Pokud nektera tesneni v karburatoru nebyla zalita benzinem, mohla vyschnout a ztratit schopnost tesnit (guma se jakoby scvrkne a ztuhne), takze je mozny ze to bude kombinace obojiho.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | Dnes v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |