Docela se mě ta guma zalíbila, vzhledem k tomu že je to docela novinka, tak nepočítám že už na ní má někdo něco odježděno, i když v tomto počasí je možný všechno.
Takže se ptám: Máte s ní někdo už nějaký zkušenosti, případně plánujete ji koupit?
Petr62 píše: Proboha co to tady všichni řešíte. To jste fakt tak dobří, že umíte na běžné sériové motorce poznat, že tam či onde je více nebo méně lamel. Že ta guma je dobrá nebo skvělé případně úplně špatná? Zavedené značky neudělají špatnou gumu a pokud má někdo z vás pocit, že ano, pak by se měl podívat spíš na voje ruce a přestat rozvíjet teorie.
Určitě máš pravdu, nelze poznat rozdíl ani na sériovém voze.
E: mám takový pocit, že v něaké reklamě S20ky, měly údajně najet na modelu GSXR 1000 9tisíc kilometrů.. Výsměch (vydrží mi to co Q1ka na VTR SP1 to co na o 30kilo lehčí 954ce)
Naposledy editováno 11.03.2014 22:56:59
Petr62 píše: Proboha co to tady všichni řešíte. To jste fakt tak dobří, že umíte na běžné sériové motorce poznat, že tam či onde je více nebo méně lamel. Že ta guma je dobrá nebo skvělé případně úplně špatná? Zavedené značky neudělají špatnou gumu a pokud má někdo z vás pocit, že ano, pak by se měl podívat spíš na voje ruce a přestat rozvíjet teorie.
Taky si myslím ,že většina teoretiků,kteří vyčtou v nějakým testu že "to či ono" by za jízdy nepoznalo,jaký má nazutý gumy. MPR 3 na vodě je bezvadná (nejlepší,co jsem zatím měl nazutý),ale na suchu pro běžný ježdění-poznat jestli je tam 2 nebo 3 od Michelinů ? poznat jak se "ohýbají lamely" ???, vytrženou lamelu jsem u MPR 3 taky neviděl (i když netvrdím,že neexistuje") . Za mě MPR 3 -bez ohledu na to že jedna paní povídala,že v jednom testu byly až na x místě a že Karlovi od Máně to klouzlo,protože se mu na písku v zatáčce ohnula lamela .
Když budu jezdit za sucha kolem komína, také rozdíl nepoznám. Popisoval jsem jen vlastní zkušenosti s PR1,2,3. Jiné pneu jsem nikdy nejezdil tak dlouho, abych mohl prezentovat svůj pocit.
Ona se také bude chovat stejná pneu na jiné moto rozdílně.
Dělal jsem výlety cca 10000Km, takže jeden z požadavků bylo pokud možno nepřezouvat na cestě - a to PR splnily vždy........na PR1 jsem dokonce namotal 20000Km.
Teď jezdím stroj o cca 100kg lehčí a obul letos prvně ME Z8......takže k těm neřeknu nic. O těch snad něco až budou smetené.
1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4
1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 4
Okrem Dunlopu a Avonu som mal na mašinách všetkých výrobcov, no čo urobil Michelin s MPR 4 ... MPR 2 bola fajn guma, o niečo horšia MPR 3 (bola hlučná a jemne vozila na bokoch do strán). Metzelery boli OK (6,8, 8 M/0), Pirelka GT .
Naposledy editováno 23.04.2015 13:35:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4
1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 4
Jeden španěl mi tam dopočoval také PR4. Hlavně pro vysoký nájezd. Angely na španělských hrubých silnicích sjel rychle.
Takže co ty PR4? Skvělé nebo ne?:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit | MeCool | 108 | 21.5.2024 v 19:26 Rooks |
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 19 | 11.3.2024 v 15:19 rg250 |
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit | Petiux | 8 | 10.3.2024 v 14:59 PlusOne |
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... | Warthox | 200 | 12.11.2023 v 19:19 ferda.66 |
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit | Pádecký | 4 | 31.10.2023 v 20:57 Kendyman |