globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: michelin pilot road 4
7.3.2014 v 14:38
Zdar, řeším novou gumu na předek na svýho Bandita, vzadu jezdím Michelin Pilot Road 3, takže chci něco podobnýho. Váhal jsem mezi Pilot Road 2 a Pilot Road 3. Co jsem se tak dočetl tady na fóru, tak na předek tu dost lidí doporučovalo spíš tu PR2, protože na té PR3 nejsou dobře vymyšlený ty lamely. Dnes jsem se byl podívat v Brně na Motosalonu a co jsem tam neobjevil Michelin Pilot Road 4. Bavil jsem se tam o té problémovosti PR3 s pánem s Pneu Chára, a údajně právě ten problém s lamelama ta Pilot Road 4 částečně vyřešila - je jich tam méně.

Docela se mě ta guma zalíbila, vzhledem k tomu že je to docela novinka, tak nepočítám že už na ní má někdo něco odježděno, i když v tomto počasí je možný všechno.

Takže se ptám: Máte s ní někdo už nějaký zkušenosti, případně plánujete ji koupit?
Anketa: Kterou Michelinku na předek?
Pilot Road 1
3%
2
Pilot Road 2
41%
28
Pilot Road 3
10%
7
Pilot Road 4
28%
19
úplně jinou značku
19%
13

(reakce na) michelin pilot road 4

11.3.2014 v 20:07 | Nahoru | #31
Petr62> Jezdím většinou ve dvou a nabalený - motorka přeložená - celková hmotnost cca 600kg. Jezdím tam, kde je to možné, docela svižně. Nejsem žádný testovací jezdec, ale rozdíl v pneumatikách je na mojí motorce znát. Jestli to ty nepoznáš, neznamená to, že jsou všichni jako ty. Jen vyjadřujeme svoje pocity a zkušenosti. Já poté, co jsem na Dunlopech lítal od krajnice ke krajnici a byl rád, že jsem se nevyválel, přezul na Michelin a rozdíl byl obrovský. Na nich najezdil cca 100 000km a letos prvně šel do ME Z8. Nehodnotím jiné pneu, jen ty, které jsem osobně vyzkoušel. Ano, věřím, že bude mnoho skvělých pneumatik, ale o těch vím prd - tak jen to málo, co vím sdělím ostatním. Ať s tou informací naloží jak uznají za vhodné. Tvůj příspěvek ale nikomu ničím nepomůže ani neporadí. Možná ale také tvoje osobní zkušenosti - ať obuješ cokoli - rozdíl nepoznáš.

(reakce na) michelin pilot road 4

11.3.2014 v 21:50 | Nahoru | #32

Petr62 píše: Proboha co to tady všichni řešíte. To jste fakt tak dobří, že umíte na běžné sériové motorce poznat, že tam či onde je více nebo méně lamel. Že ta guma je dobrá nebo skvělé případně úplně špatná? Zavedené značky neudělají špatnou gumu a pokud má někdo z vás pocit, že ano, pak by se měl podívat spíš na voje ruce a přestat rozvíjet teorie.



Určitě máš pravdu, nelze poznat rozdíl ani na sériovém voze.

michelin pilot road 4

11.3.2014 v 22:52 | Nahoru | #33
Petr62: přesně Mám lehkej supersport a když vemu homologovaný pneu typu Sportsmart, S20 při běžným lítání rozdíl 00nic. Resp. obě jsou tak nad moje možnosti, že se nedostanu do fáze ty mili rozdíly poznat. Když jsem na VTR SP jezdil daleko rychleji než dnes, měl jsem tam Q1ky a lítal koleno nekoleno a držely taky, neklouzaly, neurvávaly apod. Jde poznat třída pneu, ale poznat výrobce v dané třídě je holý nesmysl a spíš to korenspoduje k zarytosti ke konkrétnímu výrobci. Minulej rok jsem začal trochu cestovat mimo výlety kolem komína a něak jsem se ani nepřiblížil k tomu co slibuje výrobce, tzn. Sportsmarty 4K kilometrů a obě v háji, teďka S20 3,5k kilometrů a 5K nenajedou, takže zkusím Angely.

E: mám takový pocit, že v něaké reklamě S20ky, měly údajně najet na modelu GSXR 1000 9tisíc kilometrů.. Výsměch (vydrží mi to co Q1ka na VTR SP1 to co na o 30kilo lehčí 954ce)

Naposledy editováno 11.03.2014 22:56:59

(reakce na) michelin pilot road 4

12.3.2014 v 07:55 | Nahoru | #34

Petr62 píše: Proboha co to tady všichni řešíte. To jste fakt tak dobří, že umíte na běžné sériové motorce poznat, že tam či onde je více nebo méně lamel. Že ta guma je dobrá nebo skvělé případně úplně špatná? Zavedené značky neudělají špatnou gumu a pokud má někdo z vás pocit, že ano, pak by se měl podívat spíš na voje ruce a přestat rozvíjet teorie.



Taky si myslím ,že většina teoretiků,kteří vyčtou v nějakým testu že "to či ono" by za jízdy nepoznalo,jaký má nazutý gumy. MPR 3 na vodě je bezvadná (nejlepší,co jsem zatím měl nazutý),ale na suchu pro běžný ježdění-poznat jestli je tam 2 nebo 3 od Michelinů ? poznat jak se "ohýbají lamely" ???, vytrženou lamelu jsem u MPR 3 taky neviděl (i když netvrdím,že neexistuje") . Za mě MPR 3 -bez ohledu na to že jedna paní povídala,že v jednom testu byly až na x místě a že Karlovi od Máně to klouzlo,protože se mu na písku v zatáčce ohnula lamela .

michelin pilot road 4

12.3.2014 v 10:59 | Nahoru | #35
Byly doby, kdy jsem toho sjezdil poměrně dost. Teď po operaci kolene je to slabší, ale potřeboval jsem nějaký univerzál. Jezdil jsem při teplotě 40+ a i v mínusech a dokonce i po sněhu......to vše při jednom tripu.
Když budu jezdit za sucha kolem komína, také rozdíl nepoznám. Popisoval jsem jen vlastní zkušenosti s PR1,2,3. Jiné pneu jsem nikdy nejezdil tak dlouho, abych mohl prezentovat svůj pocit.
Ona se také bude chovat stejná pneu na jiné moto rozdílně.
Dělal jsem výlety cca 10000Km, takže jeden z požadavků bylo pokud možno nepřezouvat na cestě - a to PR splnily vždy........na PR1 jsem dokonce namotal 20000Km.
Teď jezdím stroj o cca 100kg lehčí a obul letos prvně ME Z8......takže k těm neřeknu nic. O těch snad něco až budou smetené.

michelin pilot road 4

17.3.2014 v 14:13 | Nahoru | #36
Kup sadu Michelin vrati se ti 500Kc AKCE

(reakce na) michelin pilot road 4

16.1.2015 v 23:14 | Nahoru | #37
presne..malo kdo ten rozdil pozna... ja spíš pujdu do Pilot Power 3 ..měl jsem power pure..a rozdil jsem poznal hned po přezutí. Rychlej naklon, seděli fakt jak přilepený, na mokru klouzali o 60% min než contintental sport attack.

1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 4

22.4.2015 v 09:45 | Nahoru | #38
První poznatky s Michelin Pilot road 4. Zkušenost se týká moto BMW R1200R. Dříve jsem měl Metzeler Z8 interact. Nyní mám PR4 a oproti Z8 se jedná o katastrofu! Nevěřil bych jak Z8 držela, nikdy neujela, ani při podřazování a prudkém výjezdu v/ze zatáčky. Při prudkém brzdění vše OK! Zato PR4 je pravý opak. Při prudkém brzdění se motorka vlní (zadek klouže a mrská se sem a tam). Na PR4 mám najeto 1400 km a nic se nelepší, naopak, na gumě se začínají objevovat plošky a začíná se natrhávat. Předek občas pískne, ale hlavně v každé 5. zatáčce se při výjezdu zadek utrhne. Připadám si jako na supermotu. Pocit stability = 0. Přemýšlím, že obě sundám a nazuji Z8 interact... nebo nějakou sportovní gumu. Verdikt: PR4 je (minimálně na moji moto a styl jízdy) špatná a nebezpečná guma!

michelin pilot road 4

22.4.2015 v 19:31 | Nahoru | #39
Zlatý MPR 2

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4

22.4.2015 v 23:36 | Nahoru | #40
Pepek990> a nebylo třeba možný, že na ně bylo letos zatím jen blbý počasí (zima)?

1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 4

23.4.2015 v 13:27 | Nahoru | #41
osiris , nemyslím že je to zimou. Mám odjazdenú MPR4 a prečítaj si môj názor na ne v príspevku napísanom 01.04.2015 o 12:05. Na moju moto už MPR 4 určite nepôjde.
Okrem Dunlopu a Avonu som mal na mašinách všetkých výrobcov, no čo urobil Michelin s MPR 4 ... MPR 2 bola fajn guma, o niečo horšia MPR 3 (bola hlučná a jemne vozila na bokoch do strán). Metzelery boli OK (6,8, 8 M/0), Pirelka GT .

Naposledy editováno 23.04.2015 13:35:52

(reakce na) michelin pilot road 4

23.4.2015 v 15:48 | Nahoru | #42
Barko> ano, tak to už pak asi nebude náhoda, nebo zimou

michelin pilot road 4

23.4.2015 v 16:21 | Nahoru | #43
mám Angel GT a jsem spokojenej parchant, Conti drželi dobře, ale na mokru děs, Metzeler Z8 byly taky dobrý, ale GT zatím nejlepší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4

13.5.2015 v 15:36 | Nahoru | #44
osiris> Vše co jsem psal bylo okolo 20 stupňů, někdy i víc. Teď najeto 2200 a pořád stejný, kdykoliv ve větším náklonu jde utrhnout plynem.. Už sem si ale zvyk a beru to jako přednost :D Ale nechci se dočkat okamžiku až to nebudu čekat. Podle ohlasů a zkušeností příště zkusím asi ty Angel GT..

(reakce na) michelin pilot road 4

13.5.2015 v 16:38 | Nahoru | #45

Pepek990 píše: osiris> ...................beru to jako přednost .................


... vole

michelin pilot road 4

26.7.2015 v 23:01 | Nahoru | #46
Ja sem obul pr4 a nemam s tim problem. Brzdi dobre drzi dobre... Musel bych jet jak idiot a daleko pres povolenou rychlost abych to utrhl.... I nejakou tu bourku to se mnou prezilo.... Ale porad neverim jizde na mokru... Vzdy mam pocit ze guma jakoby klouze. Mirne podklouzne a plynule se chytne.... Neni mi to moc prijemne ale je mi jasne ze to je spise ridicem a krecovitym drzenim za mokra.... Pokid nekdo kritizuje tyhle gumy je asi profesionalni zavodnik co si trosicku popletl typ gumy na svuj stroj..... Tohle neni zadnej slick na okruhy.

michelin pilot road 4

29.9.2016 v 15:28 | Nahoru | #47
Ahojte nedá se nenapsat a nepředat Vám zkušenosti .Jezdím Guzzi Norge a můžu jen potvrdit že se Michelin vydal velice zájímavou ač ne příliš štastnou cestou.Tedy alespon ne štastnou pro naložené cestovní stroje. Mám za sebou zkušenosti s pr 2 ,3 ,4 a nejaký ten experiment od Pirelli.ze surové 2 až k nepošlušné 4 . Začnu u novinky Michelin, PILOT ROAD 4 GT F, ZR právě dojíždím sezonu a na 100% poletí do kopřiv. Pneu asi dělal nějaký motárdista co rád stroj věčně věků vkontra smyku.Na vodě dobrý ale tot asi tak vše. Pneu si žije vlastní život ( pocit že tě podrží až do hrany schází nýbrž to pneu ani nedokáže v náklomu ustát. Najednou si poskočí a rozesměje každého pohřebáka. Co se týče Michelin, PILOT ROAD 3, ZR TL asi bych ani nekomentoval, byl to neustálý boj o život asi tak o třetinu horší než její nástupce. Zase pro někoho kdo jezdí podle předpisu má zadní neskutečný km nájezd to smekám. Trápila mě fakt hodně dlouho, už ke konci její životnosti jsem si připadal že už neumím ani zabrzdit. A na konec Michelin, PILOT ROAD 2, ZR TL tak to byl takovej hard že jsem se bál podzimu. Guma byla asi udělaná z puku nebo co Hned po pr 2 jsem si vyzkoušel supercrosu od pirelli a je pravda držela jako zvíře voda nevoda zatáčka nezatáčka ale život jí sebrala jedna dovolená cca 6.000km .Ale byla to boží jízda Z toho všeho co jsem zkusil bych asi nebral nic.Další na řadě bude Pirelli, ANGEL ST, TL ZR tak uvidíme

michelin pilot road 4

29.9.2016 v 15:59 | Nahoru | #48
Já mám na banditu Michelin PilotPower. Nadmíru spokojený.

michelin pilot road 4

29.9.2016 v 16:29 | Nahoru | #49
Ja PR 2 a nemam vyhrady.

michelin pilot road 4

29.9.2016 v 18:33 | Nahoru | #50
No já utrh PR4 tak nějak divně že sem se musel vrátit a podívat se co se stalo ale nic v zatáčce nebylo.
Ale tak nějak divně to poskakovalo

A zase je ta fotka na bok

Naposledy editováno 29.09.2016 18:34:17

michelin pilot road 4

1.10.2016 v 09:27 | Nahoru | #51
No ma zkusenost s PR2 je teda bidna, v zatackach mi ujizdelo predni kolo, zadek pod plynem taky nedrzel, na tezke motorce to mozna funguje lepe, ale na lehci fakt bida... rekl bych velmi tvrda guma. Vymenil jsem ted za Metzeler M7 a uplne, uplne jina story, ovladatelnost, akcelerace i brzdy, ted se vyrazneji ochladilo a ta guma funguje porad skvele. Na mokru zatim nevim, mel jsem doted kliku na pocasi.

michelin pilot road 4

1.10.2016 v 10:03 | Nahoru | #52
Mám je a nedoporučím je nikomu. Motorka v náklonu klouže a je nejista. Mám na nich asi 2-3tis. km a asi je vyhodím.

michelin pilot road 4

1.10.2016 v 10:13 | Nahoru | #53
Já je mám taky, a nevšimla jsem si ničeho divného. Asi toho svého bandita nechám projet někoho zkušenějšího, ať se dozvím, co je na tom pravdy.
Byla jsem s nimi i dvakrát na okruhu.

michelin pilot road 4

20.4.2017 v 07:30 | Nahoru | #54
Je možné že Michelin dělá gumy ve více fabrikách? Protože tady čtu samé negativum na PR2-PR4 a třeba na anglických fórech těžce převažuje PR4 co do počtu, tak chvály (i nad angelama GT)

michelin pilot road 4

20.4.2017 v 10:06 | Nahoru | #55
Smes jak starne tak tvrdne, cili ztraci sve vlastnosti, mozna ze ti co na ne nadavaji koupili nejake skladove ulzenky. PR2 se mozna uz ani nevyrabi.

michelin pilot road 4

20.4.2017 v 11:43 | Nahoru | #56
...spíš angličani píšou svůj názor a nepapouškujou to, co si někde přečetli, nebo slyšeli u piva

1 reakcí na tento příspěvek michelin pilot road 4

20.4.2017 v 18:11 | Nahoru | #57
To je pravda. Zmínil jsem tam CMN a dostal jsem pojeb, že je to tam jen o prachách. Asi jsou náročnější.
Jeden španěl mi tam dopočoval také PR4. Hlavně pro vysoký nájezd. Angely na španělských hrubých silnicích sjel rychle.
Takže co ty PR4? Skvělé nebo ne?:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4

20.4.2017 v 19:08 | Nahoru | #58
ZdeněkS> Mam na nich 5000km a sou tak v půlce životnosti no a ohledně vlastností jim asi nebude co vytknout ale já byl spokojenější s Dunlopem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) michelin pilot road 4

23.4.2017 v 21:02 | Nahoru | #59
Vendous> Aha. Cos mě předtím za Dunlopy?

michelin pilot road 4

23.4.2017 v 23:20 | Nahoru | #60
PR2 jsem jezdil na Banditovi 400 a teď je mám i na GSX-F, zatím nemám důvod přecházet na jiné pneu. Najeto mám na nich asi 6 tisíc a jsou tak někde kousek nad 50% vzorku. Drží pěkně za sucha i za mokra, nepocítil jsem žádnou nejistotu, žádné ujíždění zadního kola při přidání plynu v zatáčce se taky nekonalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Výměna Oleje vidlice Suzuki Bandit ... Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 19 11.3.2024 v 15:19 rg250
Barva Bandit Suzuki GSF 600 Bandit Petiux 8 10.3.2024 v 14:59 PlusOne
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 200 12.11.2023 v 19:19 ferda.66
Výmněna spojky = Tvrdá páčka Suzuki GSF 600 Bandit, Suzuki GSF 600S Bandit Pádecký 4 31.10.2023 v 20:57 Kendyman


TOPlist