V DK mi tvrdí, že jsem jediná, kdo si stěžuje. Což mi přijde divné. Jaké máte zkušenosti?
Možná se pletu, ale kufr vedle výfuku je výrazně vybočenější. Při vyšších rychlostech by ten větší odpor už mohl dělat trabl. Už jen o kolik víc je zasviněný od much!!! Mouchy ale z komíhání neviním.
Ovšem v podstatě není co reklamovat, když zátěž kufrů i topboxu je dle výrobce max 5kg. Komické!! JO a rychlost s kufry má být 120km/h max..
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Bings píše: Půjč to nějakýmu chlapovi co jezdí s hliníkáčema, ať se s tim projede, jestli neděláš z komára velblouda....
Bezva rada, to jsem uděla hnedle, když sem to zjistila. Mám tu debilní vlastnost, že hledám nejdřív chybu u sebe. Věř, že na to taky koukali jak z jara. Zeptej seseikose , jak se mu s tím jelo.
Fakt díky za radu. D D
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
V_i_c_i píše: Zkusil bych trosku popustit motorku niz na prednich tlumicich nebo zvednout/pritvrdit zadek. To by teoreticky melo dost pomoct.
Když se přivrdil zadek, tak se to posunulo z 115km/h na 130km/h, pomohlo to. Na tlumiče nikdo nešahal. Až bude nejhůř, začnu se chytat každého stébla. Nepotřebuji jen 200, ale chci bezpečně předjíždět a mít na tacháku aspoň 150.
Je to ještě řešení, že začnu velmi úsporně balit na cesty a vejdu se do topcasu. Ovšem, to nevidím moc reálně. Jsem ženská. A navíc, už tak má TT sakra vysoko těžiště.
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
To nevím. Nejezdím s baťužkem. Ale měla jsem v obou bočních kufrech přesne 8kg, odvažovala jsem to. Jako závaží byly šanony. Rovnoměrně rozložená váha.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
prntscr.com/cky0bj
Naposledy editováno 22.09.2016 10:40:24
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
No já to dneska na koze hulil kolem 2** a nijak se to neklepalo... ale mám tam ty aekro plasťáky z výroby (taky mají max 130 a neupadlo to).
Jinak, když odbočím, slušný marast s motorkou dokáží dělat dnešní "nástřiky na silnici", kde je zakázáno solit. Ty profesoři od ŘSD to udělají podle toho, jak se řidič stroje vyspí a mašinu to pak dokáže roztančit, jako AC/DC
Naposledy editováno 22.09.2016 21:28:39
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
ovšem, co jsem zatím zažil, tak to dost háže i s autem, natož pak s motorkou. Myslí, že to nesmazal, jen se mi to nedaří dohledat.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Jo, anebo tam jenom přivaž spacák, nebo samonafukovací karimatku, cokoli, co zakulatí předek.
Naposledy editováno 23.09.2016 19:23:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
MrHip píše: Když už jsi si s tím dala tolik práce, tak zkus ještě jednu věc. Vyřízni z polystyrénu nebo nějaké stavební pěny nástavec ve tvaru půlválce a nějak jednoduše to přichytni ( třeba gumou, nebo lepící páskou) na přední stranu toho vystrčeného kufru.. Tam, kde jsou ty mouchy . Mělo by to vypadat podobně jako náběžná hrana křídla, nemusí to být dokonalé . To výrazně zlepší obtékání toho kufru, sníží se odpor a uvidíš, co se stane. V každém případě alespoň zjistíš, jestli je to způsobeno aerodynamikou.
Jo, anebo tam jenom přivaž spacák, nebo samonafukovací karimatku, cokoli, co zakulatí předek.
Mno už jsme o něčem podobné s kamarádem, co dělá do letadýlek uvažovali. Vyzkouším. Takové TMP řešení na zkoušku je dobrý nápad. Myslím, že velká petka když se řízne by mohla fungovat. Jen abych z toho nevyrobila letadlo.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Jak jsem spokojená... Má pár chybek z ergonometrického hlediska. pokud budeš mít zájem písni, popíšu ti, co mi na ni vadí a co se mi líbí. Problém je, že není moc alternativa pro menší ženskou, pokud nechceš bramboru.
Hlavní chyba je těžiště. Společně s váhou se díky vysokému těžišti dostáváš občas do neřešitelnýcj situací. Tedy jako menší ženská, co netrhá telefonní seznamy. Prostě někam přijíždíš a sáhodlouze přemýšlíš, jak zaparkovat, aby jsi se nemusela doprošovat o pomoc. Kvůli těžišti je i dlouhý stojánek a tak už lehce zešikmená cesta je trabl ji odstavit, aby nebyla v labilní poloze.
Mám na něm najeto 10.000 - kupovala jsem ho na jaře a 3 měsíce byla na neschopence - ale pomalu si na něj zvykám. Jak jsem psala, není moc alternativ.
Naposledy editováno 10.11.2016 12:11:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
V tom to nebude ja sem taky jen lasicovitej samá šlacha a sval a dělá mi to až občas když se urvu ve 160 . Tlustej velkej chlap nebudeš nikdy i když se budeš moc moc snažit, ale tlustá malá ženská zase neni tak složitý
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR | capo111 | 23 | 20.4.2024 v 15:56 Juraj22 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR | michla | 29 | 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto |
Gumy na Triumph Tiger 800 Xrt Triumph Tiger 800 XR | davidic | 4 | 26.9.2023 v 19:08 Juraj22 |
Triumph Tiger 800XR - řidítka, plex... Triumph Tiger 800 XR | Karaya1 | 11 | 27.8.2023 v 18:57 Karaya1 |