V DK mi tvrdí, že jsem jediná, kdo si stěžuje. Což mi přijde divné. Jaké máte zkušenosti?
Možná se pletu, ale kufr vedle výfuku je výrazně vybočenější. Při vyšších rychlostech by ten větší odpor už mohl dělat trabl. Už jen o kolik víc je zasviněný od much!!! Mouchy ale z komíhání neviním.
Ovšem v podstatě není co reklamovat, když zátěž kufrů i topboxu je dle výrobce max 5kg. Komické!! JO a rychlost s kufry má být 120km/h max..
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Chtělo by to zkusit.
Kola samozrejme vyvazena, ja mam oba kufry stejne, BMW jeden uzsi kvuli vyfuku, tlumic rizeni toto neodstrani, ale posune hranici ovladaatelnosti o par km vys.
Tohle bude asi vec celkove aerodynamiky motorky a zpusobu nalozeni kufru. predpokladam, ze kola mas v ose a ram je OK.
Pokud mas nekde napsane omezeni kufru (vaha, rychlost) tak nevyreklamujes nic
2 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Topbox problém není. To jsem zkoušela s ním i bez něj. Ale to proudění musí dělat paseku. Ten kufr je o cca 10-15 cm víc uskočený a tudíž vytrčený a klade větší odpor a musí tudíž vychylovat motorku a ta se pak vrací. Nejsem odborník na aerodinamiku, ale co děla dětský větrník vím. Ovšem nevím co s tím a nechci dát zmenšit kufr a zjistit, že problém je jinde.
BTW. potřebovala bych pak eventuelně někoho, kdo mi to zmenší.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Někde o tomhle problémku psali, že pomáhá vyztužit rám kufrů...
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
JeckyllHydova píše: KubaLC8 - To víš, kufry mají na sobě nálepku 5kg, což je fakt komické. Kola vyvážená,v ose. Rám OK. Tam problém není. Já to zkoušela i s kuframa co jsem převažovala, aby byly stejné na deka.
Topbox problém není. To jsem zkoušela s ním i bez něj. Ale to proudění musí dělat paseku. Ten kufr je o cca 10-15 cm víc uskočený a tudíž vytrčený a klade větší odpor a musí tudíž vychylovat motorku a ta se pak vrací. Nejsem odborník na aerodinamiku, ale co děla dětský větrník vím. Ovšem nevím co s tím a nechci dát zmenšit kufr a zjistit, že problém je jinde.
BTW. potřebovala bych pak eventuelně někoho, kdo mi to zmenší.
Takze podle tebe potrebujes udelat to, aby oba kufry mely stejnou celni plochu? to znamena ten, kde je vyrez na vyfuk zakryt tak aby plocha byla stejna jak u toho druheho?
mas nekde foto motorky s kuframa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
KubaLC8> Já ji pochopil že má 2 identické kufry s v různé vzdálenosti od osy motorky (jeden je víc vystrčenej kvůli výfuku).
Naposledy editováno 21.09.2016 10:27:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
stráťa píše: JeckyllHydova> Nemyslím že jde o těch pár cm do strany, s tím by si motorka měla celkem snadno poradit. Podle mě jde o odlehčení předního kola - plechové kufry nejsou zrovna nejaerodynamičtější, navíc něco váží a působí až za zadním kolem. Pro začátek bych zkusil upravit/vyrobit nosič kterej naklopí kufry takových 20-30° aby čelní plocha nebyla kolmo ke směru jízdy, to by mělo trochu snížit odpor a posunout plavání do vyšší rychlosti.
KubaLC8> Já ji pochopil že má 2 identické kufry s v různé vzdálenosti od osy motorky (jeden je víc vystrčenej kvůli výfuku).
Naklánění kufrů ničemu nepomůže.
Já právě nevím jaké má, jestli 2 stejné a z toho jeden dál od motorky nebo jeden užší
O kolik je ted jeden vysunuty oproti druhemu?
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Ale pokud bys chtěla něco upravovat, šel bych spíš směrem předělání nosiče na straně bez výfuku dál od motorky. Bude to jednodušší varianta než upravovat kufr.
Případně kontaktovat Bartuse a koupit celé nové nosiče. Jeho práce je fakt poctivá a nociše ti přizpůsobí na přání.
Navíc podél nosiše by pak vzniklo další místo na na schránku na nářadí nebo jiné drobnosti.
Blůžka
Kazda motorka je jina, jiny kola, gumy, aerodynamika, vaha na kolech, samozrejme vyska jezdce a nastaveni podvozku, ale tady bych to prisuzoval prave tomuto ze kazdej kufr je o dost jinde.
Kdyz pominu to, ze to vypada strasne, pokud bys chtela zuzit pravej kufr aby oba byly stejne, jak velkej by ten kufr byl? par cm?
Rozsireni leveho nosice hodne zvaz, o kolik mas ted kufry sirsi nez riditka? spis nez rozsireni nosice coz prinese akorat mrtvej prostor mezi moto a kufrem a daleko horsi ovladatelnost zkus spis levej kufr sehnat sirsi, at mas konce kufru ve stejne vzdalenosti od moto.
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Naposledy editováno 21.09.2016 15:18:56
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Někdo už to tu myslím také řešil, že se mu na tom málem vypleskla žena, když se jí to na dálnici ve 140-150 rozvlnilo tak, že dva pruhy bylo až málo. Zkus pohledat.
Přisuzoval to myslím k rozložení hmotnosti na zadek + nápor větru a předek potom nevěděl co s tím. Bez kufrů to prý bylo ok. Nepamatuji si teď, jak to rozlousknul. Zkusit mu pak napsat zprávu.
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Napadlo mě řešení, koupit jinou motorku!
Naposledy editováno 21.09.2016 19:16:51
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
JeckyllHydova> Jak se to chová s těžším spolujezdcem?
Naposledy editováno 21.09.2016 22:39:07
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
1 reakcí na tento příspěvek Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
(reakce na) Triumph Tiger 800 XRt + origo kufry = nad 130km/h kýve se ja...
Kluzon píše: JeckyllHydova> A já už myslel,že to dělaj ty 07,kteréž to tam ještě nejsou nazuté. Nemáš nějaké jiné(vyšší)plexi? U dvou identických motorek jsem po dlouhosáhlém laborování(zoufání) toto zjistil.
Mitasky jsem dala dolu. Nebyl to dobrý nápad. Sice jsou za hubičku... ale já se s nima necítila a když jsem jela v dešti, tak už vůbec. Bylo mi vysvětleno, že ať na ně zapomenu pro cestu do Alp. Takže jsou tam teď Continental TKC70 M+S
Mitasky za to tedy nemohou.
Plégo je původní.
Naposledy editováno 22.09.2016 09:46:42
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR | capo111 | 23 | 20.4.2024 v 15:56 Juraj22 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR | michla | 29 | 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto |
Gumy na Triumph Tiger 800 Xrt Triumph Tiger 800 XR | davidic | 4 | 26.9.2023 v 19:08 Juraj22 |
Triumph Tiger 800XR - řidítka, plex... Triumph Tiger 800 XR | Karaya1 | 11 | 27.8.2023 v 18:57 Karaya1 |