1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Naposledy editováno 25.05.2016 21:57:24
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
ale napadlo mně,jestli to nemůže souviset s teplotou-ten zadní svod hodně topí a nahřívá tlumič-to mně sralo hned od začátku,tak jsem ho omotal thermo páskou....
teď už tam dávají izolovaný svod přímo ve fabrice,jde to koupit i jako náhradní díl.
Naposledy editováno 26.05.2016 06:11:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Eso_Rimmer píše: Dolph-cz> to muze byt cely problem, to je fakt... resil jsem to ted s Vlasimi. na 1190 nic takoveho neni, ale na 1290 uz je to dodavane opravdu od vyroby s izolaci toho zad.svodu. takze to obandazuju a vyzkousim.
ty svody mají být záměnné a co já vím,tak už to mají i nové modely 1190.
ale já to omotal termopáskou z bikerscrownu-stála tuším kolem 100kč/m a funguje,celkově se to horko vzadu za motorem hodně snížilo.
takové věci měli dělat automaticky,po pár jízdách jsem si říkal,že tohlo mohlo vymyslet jedině hovado-tlumič horký jako hovado,co to s ním asi bude dělat,že....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Dolph-cz píše: ty svody mají být záměnné a co já vím,tak už to mají i nové modely 1190.
ale já to omotal termopáskou z bikerscrownu-stála tuším kolem 100kč/m a funguje,celkově se to horko vzadu za motorem hodně snížilo.
takové věci měli dělat automaticky,po pár jízdách jsem si říkal,že tohlo mohlo vymyslet jedině hovado-tlumič horký jako hovado,co to s ním asi bude dělat,že....
Pošli fotku jak jsis to upravil. Myslím že to pár dalších kluků omotá. Já určitě
Naposledy editováno 26.05.2016 21:04:51
tohle je ono.......
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
no tohle já vůbec neznám,zaizolování svodu opravdu pomůže,mně motorka tlumí i ve dvou a s kuframa pořád stejně......
2 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
S KTM to ide dole vodou, ako som pisal v inej teme. To je tak, ked sa žezla chytia ekonomovia a nie motorkari.
matuS píše: ESO> drzim palce.
S KTM to ide dole vodou, ako som pisal v inej teme. To je tak, ked sa žezla chytia ekonomovia a nie motorkari.
tohle není problém jen KTM,báwo to taky dupe,ostatní jmenovat ani nemusím...... a u aut je to ještě horší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Dolph-cz píše: Eso_Rimmer> takže ten tlumič se má opravdu přehřívat??
no tohle já vůbec neznám,zaizolování svodu opravdu pomůže,mně motorka tlumí i ve dvou a s kuframa pořád stejně......
Eso_Rimmer píše: je horkej jako krawa. co to udela s olejem a pod.je jasny. vzdyt i fabrika o tom vi a proto to upravila. hodim sem fotky toho bocniho stojanu. odrenej ne od nejake nerovnosti, ale od toho, jak se to houpe. to same policajt...
tak určitě to teplo vadí-tlumič se zahřívá i sám tím jak tlumí- i to už je nežádoucí,né tak mít ještě 10cm vzdálený "žhavý" svod.
matuS píše: ESO> drzim palce.
S KTM to ide dole vodou, ako som pisal v inej teme. To je tak, ked sa žezla chytia ekonomovia a nie motorkari.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
nevidím v tom chybu motorky.zadní brzda nikdy nebyla stavěná na nějaké velké brždění a ani u kačeny to není jinak.a ještě k tomu když to má ABS a bloknutí kola nehrozí,tak to k brždění zadkem vyloženě svádí......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Dolph-cz píše: když máš fialový kotouč a černou brzdovku-a normálně to nepřibržďuje,tak mi z toho vychází že:fialový kotoruč-asi jsi hodně bzdil,černá brzdovka-takže opravdu přehřátá a přepálená-takže jsi brzdil tím zadkem opravdu hodně.
nevidím v tom chybu motorky.zadní brzda nikdy nebyla stavěná na nějaké velké brždění a ani u kačeny to není jinak.a ještě k tomu když to má ABS a bloknutí kola nehrozí,tak to k brždění zadkem vyloženě svádí......
Naposledy editováno 21.06.2016 08:46:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
v zadní brzdě prostě není moc cit,grip zadního kola je malý,takže to motorku moc nebrzdí a často se mi stává,že mi až ABS napoví,že na tu brzdu tlačím víc,než je vhodné.....
konstrukčně mi ta brzda příjde naprosto v pořádku a technicky si ani nedovedu moc představit,co tam mělo být špatně.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Dolph-cz píše: Eso_Rimmer> no co na to říct-já taky brzdím oběma brzdama-když brzdím fest,taky mám kotouč lehce do fialova,ale nemyslím si,že by to byla vada motorky.
v zadní brzdě prostě není moc cit,grip zadního kola je malý,takže to motorku moc nebrzdí a často se mi stává,že mi až ABS napoví,že na tu brzdu tlačím víc,než je vhodné.....
konstrukčně mi ta brzda příjde naprosto v pořádku a technicky si ani nedovedu moc představit,co tam mělo být špatně.....
stejne, jako se vsim... pouziti mene kvalitniho materialu na brzd.kotouc. v autoopravarenstvi to jde s dilama z kopce uz mnoho let, vypada to, ze s tim zacinaji mit problem i masiny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
já jsem to možná špatně pochopil-co máš s tím kotoučem?
píšeš,že odešel a že je fialový....on se nějak zkroutil?vibruje při brždění?
Dolph-cz píše: Eso_Rimmer>
já jsem to možná špatně pochopil-co máš s tím kotoučem?
píšeš,že odešel a že je fialový....on se nějak zkroutil?vibruje při brždění?
Naposledy editováno 22.06.2016 22:45:00
Eso_Rimmer píše: Dolph-cz> to muze byt cely problem, to je fakt... resil jsem to ted s Vlasimi. na 1190 nic takoveho neni, ale na 1290 uz je to dodavane opravdu od vyroby s izolaci toho zad.svodu. takze to obandazuju a vyzkousim.
Takže nově nabízí KTM výměna svodu zadního válce z 1290 + deflektory pod nádrž,který odvedou horký vzduch dolu,když zapne ventilátor a nakonec takový malý,dlouhý plastíky pod sedlo.Ty by měli zabránit teplýmu vzduch jít na spodek nohy.Nechám si to nacenit a dám vědět.
Eso_Rimmer píše: stejne, jako se vsim... pouziti mene kvalitniho materialu na brzd.kotouc. v autoopravarenstvi to jde s dilama z kopce uz mnoho let, vypada to, ze s tim zacinaji mit problem i masiny.
Kdyby to alespoň byla nějaká kravina, šizený plasty atd. ale šetřit na brzdách? To mi nepřijde jako dobrej nápad.
3 reakcí na tento příspěvek KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Naposledy editováno 14.09.2016 06:47:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 1190 plne zatizena - zadni tlumeni nestiha
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |