Super, žádný problém, takto nakupuji běžně.
Předevčírem 22.8.2016 jsem si uvědomil, že mi stále nic nepřišlo, ani e-mail, ani zboží. Napsal jsem tedy na kontaktní e-mail, situaci popsal a poprosil je o sdělení, kde mohl nastat problém. Nikdo mi neodepsal. Včera jsem tedy volal na kontaktní telefon - poprvé mi to bylo vytípnuto a od té doby mi to 3x nikdo nezvedl během dne. Napsal jsem tedy SMS a opět je poprosil o sdělení informací. Stále žádná odpověď. Dnes jsem zkoušel volat znovu, ale bohužel opět bez výsledku.
Rád bych tedy touto formou varoval případné potencionální zákazníky, před tímto e-shopem. Nevím zda má někdo podobnou zkušenost nebo jsem smutná výjimka, ale ať se nenapálíte jako já. E-shop na mne takto vydělal přes 750,- Kč a já si musím do dvou týdnů koupit moto válec jinde, neboť ho nutně potřebuji do Jižní Ameriky...
gugo píše: Spazik> Tak abych se poopravil treba z chiny nebo usa cloevk nijak jinak nejakoupi takze to holt predem kartou zaplatim.
V CZ objednavam na dobirku tech 50 Kc me fakt nezabije. Zvlast treba z toho duvodu, ze kazdej eshop ma vse zazracne skladem, ale pak nejsou schopni to dodat ani do tydne. Takze kdyz to nemaj zaplaceny a nedodaj to v terminu kterej slibovali tak si to muzou strcit vis kam. Kdezto kdyz jim to zaplatis tak mas smulu a cekas nez ti to dodaj.
absolutní souhlas, 100%
Naposledy editováno 26.08.2016 23:30:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
gugo píše: na to existuje jednoducha metoda neplatit nic predem. A pokud po me nekdo chce prachy predem, prijde me ze to je neseriozni obchodnik a jdu pryc.
toto nemůžeš tak jednoduše napsat. Pokud někomu posílám nějaké zboží( pračky, myčky, chladničky apod.) vždy beru peníze předem. Jinak to ani dost dobře v mé branži nejde. A optej se místních lidí, jestli se stalo, že bych někomu něco zapřel, neposlal apod.Serióznost se nedá posuzovat podle toho, jestli bere peníze předem, nebo ne. Osobně bych si někoho odrbat nikdy nedovolil. Byl jsem vychován rodiči k tomu, že se toto nedělá a na dobrém obchodním jménu si dost zakládám. I kdybys mi poslal milion, měl bys je u mě jak v bance. Ale je fakt, že se toto nedá dopředu odhadnout, to je prostě fakt.
to je asi první co hledám, protože kdyby se mi stalo to co zakladateli vlákna (poslal prachy a evidentně ho ignorují), asi bych nelenil a udělal si k nim výlet
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
KubaNěco píše: Nebo je také možné, že měl majitel volno jenom to zapomněl avizovat. Či je bordelář. Nesmíte za vším vidět konspirační teorie kriminálníky, lidé jsou prostě líní.
volno? i kdyby měl volno, napíše blbej mejl nebo sms že pošle za 14 dní. to přeci není problém, a dnes těžko někdo jede na dovolenou bez mobilu. když nereaguje, mobil vytípne a pak dělá mrtvýho brouka, je to jistota že dotyčnýho ignoruje a NECHCE s nim komunikovat
i opravář pračky mi odpověděl na sms že je na dovolený a bude za týden, když jsem ho sháněl
vše je jen o komunikaci a hlavně chtít
1 reakcí na tento příspěvek Negativní zkušenost s e-shopem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Naposledy editováno 07.09.2016 08:56:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
fockewulf píše: fidlimydli> nemusí to být ani PayPal - platba kartou online by měla fungovat podobně - při nedodání lze reklamovat a karetní společnost si to řeší s prodejcem, tobě vrátí peníze na účet (chargeback).
a to jsi nekde zkousel v praxi ? Nevim jak ve svete, ale unas to funguje tak ze je to obvykle behem 3-5 dnu zprocesovany, vcetne prepisu penez na ucet.
Pak nevim jak by to spolecnost sprostrdkujici platbu kartou vymahala zpet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
gugo píše: a to jsi nekde zkousel v praxi ? Nevim jak ve svete, ale unas to funguje tak ze je to obvykle behem 3-5 dnu zprocesovany, vcetne prepisu penez na ucet.
Pak nevim jak by to spolecnost sprostrdkujici platbu kartou vymahala zpet.
Vyzkoušené to naštěstí zatím nemám....
S tím vymáháním zpět je to asi celkem jednoduché - stačí si uvědomit, že karetní společnost vyplácí ty peníze obchodníkovi, takže pokud reklamaci neuzná a neproplatí, tak mu prostě tu dlužnou částku nepošlou od "jiného zákazníka" nebo mu komplet stopnou platby - celkem silná páka, řekl bych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
fockewulf píše: Vyzkoušené to naštěstí zatím nemám....
S tím vymáháním zpět je to asi celkem jednoduché - stačí si uvědomit, že karetní společnost vyplácí ty peníze obchodníkovi, takže pokud reklamaci neuzná a neproplatí, tak mu prostě tu dlužnou částku nepošlou od "jiného zákazníka" nebo mu komplet stopnou platby - celkem silná páka, řekl bych.
takhle to ale nefunguje. Ty platebni spolecnosti jsou spolecnosti na urovni banky nebo to vetsinou banky delaj, pokud se bavim o platebnich branach .
A banka nebude prece rozhodovat o tom jestli je reklamace platby opravnena nebo neni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Negativní zkušenost s e-shopem
Technicky to funguje tak, že vydavatel karty požádá přímo banku obchodníka o zaúčtování chargebacku a ta částka se následně projeví na nostro účtech vydavatele karty. O peníze tak ihned přichází hlavně banka obchodníka, a ta jej po něm chce zpět.
http://www.mesec.cz/...t-pri-platbe-kartou/
Jinak mě je celkem jedno, jak to funguje, pro mě je hlavní vědět, že to existuje, že se tak dají ohlídat zdvojené platby např. když "nejde terminál", zaplatíš cash, ale nakonec to strhnou i za, na první pohled neuskutečněnou, platbu kartou.