Naposledy editováno 17.08.2016 14:14:09
Odpověděl jsem jako majitel litrový hondy cbf ,která má ty samé vlastnosti,které si výše popsal o Fazeru ,akorát má menší výkon. Jakej je litrovej fazer to ať zde
popíšou majitelé.Na litrovým jsem nejel. Už proto nebudu hloupě tvrdit ,že je fazer horší. Co je lepší hrušky ,nebo jabka??Každýmu chutná něco jinýho.A stejně tak každá motorka je jiná. A s pojmem dokonalosti bych byl hodně,hodně opatrný!
Naposledy editováno 17.08.2016 14:42:07
Ale rozhodnut sa musis ty, ty na tem budes jezdit, ne my.
Fazera jsem sehnal pro známého a kdybych v té chvíli nebyl "čerstvým" majitelem Triumpha, jezdil bych na něm. Neskutečný motor a skvělé brzdy. Tím to ale končí - je alespoň pro mě ošklivější, víc na něm fouká, origo řidítka mě nevyhovovaly a dával jsem širší, hůře se okufrovával - díky vysoko vedenému výfuku atd. - ALE JÍZDA BYLA SKVOST - radost, zábava...............klukovi bych to ale nepůjčil - stačilo vidět, co dělal s Hondou.
A rozdíl ve výkonech, ač papírově je to rozdíl propastný, tak při normální vyjížďce moc znatelný nebyl.............k lámání chleba došlo až při naložení na max a pokusu o sportovnější jízdu..............k tomu ale není určená ani jedna z nich. Asi bych vzhledem k době vzniku těchto strojů upřednostnil stav konkrétního stroje než tabulkové hodnoty. Ale jsem už vyblázněn a stále více tíhnu k pohodlí.
K temu podvozku a hlavne k zadnemu pruzenu jak tu spominal Bruča. Chapu co si myslel, ale.... Fazer ma aj zadek PLNE nastavitelny, takze aktualne nastaveni nemuselo tebe sadnut. Druha vec je, mohla byt za ty roky uz unavena pruzina, a tlmic mohel byt jednoducho pred smrtu. Malo ludi totiz na moto resi repas centralu a potom nadavaju, jak im to blbje jezdi a sedi a de co. Ja sem si dal spravit repas zadneho tlmica u odbornika, plus druhu pruzinu a nastavenie na svoju vahu a je to parada! Tak isto aj predok je plne nastavitelny a takisto je dolezite prednu vidlicu repasovat, len treba mysliet na to, ze repas sa robi vzdy na seriove nastavenie, teda na vahu udavanu vyrobcom. Cize ak sa spravi repas napr. na 80kg vahu jazdca, tak je celkom dost pochopitelne, ze jazdcovi s vahou 115kg to nemusi vyhovovat.
Kazdopadne, musim povidat, ja sem s tu motorku hodne najezdil aj na okruhu a aj na mini okruhoch, je to sice tazka motorka ale aj dost obratna a svizna. Na okruhu sa s nu vis dostat na limit, vaha je citit a ten podvozek, alebo lepsie povedane ram, uz na to moc neni. Kazdopadne aj s tym ta to bude bavit.
Dulezite je si vybrat to co potrebujes sam. Jak sem pisal este min rok, kamos si vybiral medzi cbf a fazerem, vybral si na nase odporucani fazera a dodnes ho ma a nelutuje. Jezdi s nim aj kratke trasy po meste aj kde kade, on je to skur klidnejsi jezdec. Ja sem s tym sveho casu jezdil den co den do prace.
Ale najdulezitejsi je to, ze ty na tem budes jezdit, ty si musis vybrat...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
Kolísání otáčkoměru Yamaha FZS 1000 Fazer | habrman | 3 | 15.4.2024 v 12:13 Anders |
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 17 | 10.4.2024 v 14:31 Luba007 |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |