![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Když už jsem si teda nedávno splnil sen a pořídil si dráčka, tak se vyskytnul již první problém. Při zaputí klíčku je slyšet běžný zvuk, ale když zapnu pak i chcípák, tak to začne divně bzučet (cvakat) po cca 3s. Nutno podotknout, že to je čím dál silnější rachot
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/mad.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Teď ještě teda jeden dotaz. Když jedu, někde se zastavim na pár minut, tak zase v pohodě nastartuje. Když však už ji nechám vyplou cca půl hoďky až hoďku, tak si nedá říct ani se sytičem, ani bez. Přemluvim ji, až po přidání plynu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/10.gif)
Moc díky za odpovědi!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
To startování s plynem je buď vlastnost (Dragstaristi to budou vědět přesněji, ale některé motorky na to trpí víc) nebo je hodně bohatá směs volnoběhu a pootevřením plynu to vyrovnáš větším množstvím vzduchu. Nemáš náhodou vyrabované výfuky? Pak bývá zvykem volnoběh obohatit aby to nestřílelo při zaklapnutí plynu a tohle může být důsledek. Případně zkoukni, jestli není zanesený (černý, mastný) vzduchový filtr.
1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání
Jinak výfuky i filtr je ok, takže to bude pravdu jen vlastnost, se kterou je holt musim naučit žít
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Ale moc díky za odpověď, uklidnil jsi mě!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání
u dragstara je to klepani normalni - mam ho taky ale pres ladaky ho neslysim
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Drive jsem daval Castrol ale dal jsem ted Yamalube a musim rici ze klepani je mensi.
mam to podobne viz video .
Nejpravděpodobnějším důvodem pro tento problém je v odvětrávání umístěné v zámku v palivové nádrži. Odvzdušnění plynové čepice je s největší pravděpodobností ucpané, a nedochází ke správnému odvětrávání. Pro vyrovnání tlaku v nádrži je nutné uzávěr nádrže otevřít. Jak jsem se dočetl je to docela běžný problém u těchto strojů.
Jinak jukni sem, je zde spousta dobrych rad tykajici se stroje
https://sites.google...ite/vstar1100kb/home
PS: motorku urcite nestartuj pod plynem - jak se doctes v odkazu muzes si poskodit volnobezku a na startovani to nema vliv.
Mej se
Pavel
Naposledy editováno 29.06.2016 15:16:04
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím dál hlučnější cvakání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/bigkiss.png)
1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 29.06.2016 19:55:49
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Palivové čerpadlo je propojeno přes spínací skříňku i přes chcípák. Takže pokud nezapneš obojí, tak čerpadlo neběží. Tak to zkus udělat obráceně, přijď k motorce, jako první zapni chcípák a až potom otoč klíčkem ve spínačce a uslyšíš, že čerpadlo taky zavrní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |