Když už jsem si teda nedávno splnil sen a pořídil si dráčka, tak se vyskytnul již první problém. Při zaputí klíčku je slyšet běžný zvuk, ale když zapnu pak i chcípák, tak to začne divně bzučet (cvakat) po cca 3s. Nutno podotknout, že to je čím dál silnější rachot Když ho vypnu a zapnu, tak už nic. Ale když počkám pár desítek minut, tak to udělá zas Jinak ale startuje parádně na její obranu Nevíte čím by to mohlo být?
Teď ještě teda jeden dotaz. Když jedu, někde se zastavim na pár minut, tak zase v pohodě nastartuje. Když však už ji nechám vyplou cca půl hoďky až hoďku, tak si nedá říct ani se sytičem, ani bez. Přemluvim ji, až po přidání plynu Čím to? Baterka?
Moc díky za odpovědi!
To startování s plynem je buď vlastnost (Dragstaristi to budou vědět přesněji, ale některé motorky na to trpí víc) nebo je hodně bohatá směs volnoběhu a pootevřením plynu to vyrovnáš větším množstvím vzduchu. Nemáš náhodou vyrabované výfuky? Pak bývá zvykem volnoběh obohatit aby to nestřílelo při zaklapnutí plynu a tohle může být důsledek. Případně zkoukni, jestli není zanesený (černý, mastný) vzduchový filtr.
1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání
Jinak výfuky i filtr je ok, takže to bude pravdu jen vlastnost, se kterou je holt musim naučit žít
Ale moc díky za odpověď, uklidnil jsi mě!
1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání
u dragstara je to klepani normalni - mam ho taky ale pres ladaky ho neslysim jinak co se tyka toho startovani
Drive jsem daval Castrol ale dal jsem ted Yamalube a musim rici ze klepani je mensi.
mam to podobne viz video .
Nejpravděpodobnějším důvodem pro tento problém je v odvětrávání umístěné v zámku v palivové nádrži. Odvzdušnění plynové čepice je s největší pravděpodobností ucpané, a nedochází ke správnému odvětrávání. Pro vyrovnání tlaku v nádrži je nutné uzávěr nádrže otevřít. Jak jsem se dočetl je to docela běžný problém u těchto strojů.
Jinak jukni sem, je zde spousta dobrych rad tykajici se stroje
https://sites.google...ite/vstar1100kb/home
PS: motorku urcite nestartuj pod plynem - jak se doctes v odkazu muzes si poskodit volnobezku a na startovani to nema vliv.
Mej se
Pavel
Naposledy editováno 29.06.2016 15:16:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím dál hlučnější cvakání
1 reakcí na tento příspěvek Čím dál hlučnější cvakání
Naposledy editováno 29.06.2016 19:55:49
Palivové čerpadlo je propojeno přes spínací skříňku i přes chcípák. Takže pokud nezapneš obojí, tak čerpadlo neběží. Tak to zkus udělat obráceně, přijď k motorce, jako první zapni chcípák a až potom otoč klíčkem ve spínačce a uslyšíš, že čerpadlo taky zavrní.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Posraný karburátor aneb jak na to Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 8 | 3.6.2024 v 11:41 PetrL3 |
Certifikát MTC Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 17 | 19.5.2024 v 13:28 Rooks |
Yamaha xvs 1100 kontrolka motoru Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Martsiki | 2 | 15.5.2024 v 14:54 Martsiki |
Výměna olejového filtru Yamaha 1100... Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Doctor1 | 11 | 9.5.2024 v 16:25 Slávek-TDM |
Stabilizator do paliva Yamaha XVS 1100A Dragstar Classic | Rooks | 23 | 4.5.2024 v 10:41 pepe100 |