globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zvyšení výkonu
Zdravím.Mam jawu 50 mustanga a chtěl bych se zeptat.Když sundám výfuk,pojede to rychleji?Ptal jsem se pár lidí a někdo tvrdil že jo,někdo zas že ne.Bohužel mi nefunguje tachometr,abych to zjistil.Nejsem o tom takové zkušenosti,tudíž se obracím na vás.Díky za odpovědi.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2016 v 17:06 | Nahoru | #1
Ahoj no stejně aji kdyby ti vungoval tak to nepoznáš ... Stejně ta změna bude spíš horší než lepší radši si ho dej pořídně do pucu ... karbec, nastavení elektriky, vyčisti výfuk nafoukej gumy jak maj bejt a namaž řetěz pak to možná bude trochu znatelný.

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 17:17 | Nahoru | #2
Nepomoze.. 2t motor potrebuje vyfuk...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 17:17 | Nahoru | #3
kubak1> Díky,určitě provedu Už jsem se v tom trochu rýpal a nejde mi pořádně seřídit karbec,svíčka se stále strašně zasírá.Neustále se snažím snižit hladinu paliva přihnutím plíšku dolu,ale zdá se mi že to nemá žádný účinek.10 minut jezdím a pak to přestane jezdit,jelikkož je zasraná svíca,zase očistím a jezdím zase 10 minut.

(reakce na) Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 17:18 | Nahoru | #4
TomanPCM> Aha,dobře díky za odpověď

2 reakcí na tento příspěvek Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 17:41 | Nahoru | #5
To nepojede....to kur...va poleti vyfuk u 2t motoru funguje jak ventil...takze pri odstraneni vyfuku prijdes o vetsinu vykonu.....

E: kdyz plisek v karburatoru prihybas dolu tak prave hladinu zvedas!!!!

Naposledy editováno 09.04.2016 17:43:00

2 reakcí na tento příspěvek Zvyšení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 9.4.2016 v 17:46 | Nahoru | #6
Bez výfuku to určitě pojede hůř, v tom skutečně zvýšení výkonu nespočívá . Brácha dělá úpravy válců, tak vím zhruba, co to všechno obnáší, ale jeho výsledky jsou obdivuhodné. Koukni na jeho video:

Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 18:30 | Nahoru | #7
kazdej 2T motor je dlouhej od vstupu sani po koncovku vejfuku. Amatersky upravy znamenaj nasypat do toho mnoho tisic a desitky hodin laboraci. Nakonec zjistis, ze bez motorovy brzdy se stejne nehnes. Naviv v pripade klonu pareza je to vzdycky jen a jen nestastnej trikvalt!
Ono se da z padiny dostat 15 koni, ale 2x za sezonu budes delst komplet nelevnej motor a bode Ti to bastit 7+ litru na 100km. K tomu pripocti slusnej 2T racing olej a zjistis, ze to sice lita 120, ale za jakou cenu!!!

(reakce na) Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 19:41 | Nahoru | #8
Johnny1> Kůůrva to je pilník

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 20:46 | Nahoru | #9

HornisGSX píše: E: kdyz plisek v karburatoru prihybas dolu tak prave hladinu zvedas!!!!



Ten plisek je nad plovakem, Kdyz ho prihnes dolu (bliz k plovaku) plovak ho driv zvedne, tudiz driv zavre benzin, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 20:53 | Nahoru | #10
Johnny1> To je pilaaaa...

(reakce na) Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 20:58 | Nahoru | #11
kuzmič>
Díky, pracuje ještě na dalších úpravách, takže uvidíme. No před těmi 10-ti lety by se mi takový fichtl hodil .

Zvyšení výkonu

9.4.2016 v 23:18 | Nahoru | #12
Na čízách jsme to před 60 lety dělali tak,že jsme sundali hlavu motoru a na rovné ploše(sklo) a položeném brusném papíru ji ubrousili tak od 0,5 mm výše.Zvýší se komprese a tím i otáčky-ale na úkor životnosti motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 09:57 | Nahoru | #13

Koudy01 píše: Ten plisek je nad plovakem, Kdyz ho prihnes dolu (bliz k plovaku) plovak ho driv zvedne, tudiz driv zavre benzin, ne?

ten plíšek se o to později dostane do pozice aby se dotkl a posleze uzavřel přívodníventilek neboli plovak potrebuje vvyšší hladinu aby plíšek vytlačil dostatecne vysoko....komprende? Otazka: představivost logika vlastni úsudek vyskytuje se neco z toho v tom co máš na krku?

Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:07 | Nahoru | #14
Koudy01 píše: Ten plisek je nad plovakem, Kdyz ho prihnes dolu (bliz k plovaku) plovak ho driv zvedne, tudiz driv zavre benzin, ne?

Duritio :ten plíšek se o to později dostane do pozice aby se dotkl a posleze uzavřel přívodníventilek neboli plovak potrebuje vvyšší hladinu aby plíšek vytlačil dostatecne vysoko....komprende? Otazka: představivost logika vlastni úsudek vyskytuje se neco z toho v tom co máš na krku?

Přečti si to ještě jednou než něco napíšeš ato nahlavě používej taky ,chtěl snížit hladinu tak musí ten plíšek prihnout dolu ano .

(reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:13 | Nahoru | #15
HornisGSX> Taky si neviděl karbec na pionýra .

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:20 | Nahoru | #16
Díky všem za rady.A jen takova doplňující,abych se ujistil,že to dělám správně.Při ohýbání toho plíšku ohnu celý plíšek směrem dolu?nebo jen ten zobáček co je na konci?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

Skvělá odpověď, děkuji! 10.4.2016 v 10:29 | Nahoru | #17
fichtl77: Zobáček na konci. Střed musí zůstat neohnutý, aby se opíral o ten čudlík který zastavuje benzín.

HornisGSX, Duritio: Koukněte někdy na víčko karbecu z fichtla a popřemýšlejte nad logikou věcí. Ale myslím, že tady je spíš nedorozumění v tom, co znamená "ohnout plíšek dolů".

edit: Ještě mě napadlo - nemáš plovák vzhůru nohama? Patří takovým tím límcem nahoru, o něj se právě má opírat ten plíšek.

Naposledy editováno 10.04.2016 10:39:35

1 reakcí na tento příspěvek Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:39 | Nahoru | #18
A dokázal by mi ještě někdo poradit,proč se mi tak zasírá ta svíčka,jak jsem psal výše?Olej tam liju správně,skoro vůbec to nečadí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:41 | Nahoru | #19
fichtl77: Připsal jsem ti nahoru edit.

Co vzduchový filtr, je čistý a nemá něčím přicpaný vstup? Nekouří ti výfuk černě? Bohatá směs kouří právě černou barvou.
Může ti sáknout do kliky olej z převodovky, pak by to hulilo modře.

(reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:43 | Nahoru | #20

Duritio píše: ten plíšek se o to později dostane do pozice aby se dotkl a posleze uzavřel přívodníventilek neboli plovak potrebuje vvyšší hladinu aby plíšek vytlačil dostatecne vysoko....komprende?



Tady ano:


Tady ne:


komprende?

Na tu tvoji otazku v zaveru prispevku si odpovez sam Omlouvat se nemusis, preziju to

Naposledy editováno 10.04.2016 10:47:45

(reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:46 | Nahoru | #21
1100Virago> Vzduchový filtr vypadal celkem čistě,ale můžu ho zkusit profouknout kompresorem.Výfuk černě nekouří,ale mezi kolenem a výfukem v tom místě,kde se to nasazuje,vždy býva to místo mokré,takové černé barvy.Z výfuku se ovšem hulí krasnou bílou barvou.

Naposledy editováno 10.04.2016 10:48:36

(reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:47 | Nahoru | #22
1100Virago> me uz to doslo vcera ale nechtel jsem se priznat ze jsem krapec mystifikoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:52 | Nahoru | #23
1100Virago> Ne není naopak,je otočený jak má bejt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 10:57 | Nahoru | #24
HornisGSX:

fichtl77: A máš správnou tepelnou hodnotu svíčky a vzdálenost kontaktů na ní? Když se zasere, jsou na ní černé suché saze, nebo je mokrá a mastná?
Bílý kouř je většinou voda v systému - usazená ve výfuku nebo v palivu. Jak starý je tam benzín? Mělo by to dýmit namodrale, to je přirozená barva spáleného oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 11:02 | Nahoru | #25
fichtl77> Nemas zakarbonovanej vyfuk? Mozna by ho to chtelo rozdelal a vypallit nebo aspon necim prostourat ty trubicky co sou v nem schovany. A co trysky v karburatoru? Podivej se jaky maji cisla. Melo by to na nich byt nekde vyrazeny. Ta delsi by mela mit 68, kratsi pak 38.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 11:02 | Nahoru | #26
1100Virago> Svíčku jsem kupoval nedávno a koupil jsem n15C jaká by měla být.Vzdálenost kontaktů předpokládám by měla být taktéž v pohodě,když jsem ji kupoval nedávno a jel jsem tak 3x.Když jsem ještě nikde nejel,pustím benzín a vyšrubuju svíčku,tak je taková mastnější,ale není to nic hrozného,dříve jsem to mýval více a jezdil jsem v pohodě.Ovšem když někam jedu,tak po těch deseti minutách už jsou tam ty suché saze a aby mi to zase jelo,musím to oškrabat.Benzín už je tam delší dobu,řekl bych tak 3 měsíce.

Naposledy editováno 10.04.2016 11:06:13

(reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 11:04 | Nahoru | #27
Koudy01> Výfuk jsem taktéž nedávno vypaloval,celý koplet.A proč se mám dívat jaké mají čísla ty trysky?Ale měli by být správně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 11:05 | Nahoru | #28

fichtl77 píše: 1100Virago> Svíčku jsem kupoval nedávno a koupil jsem n15C jaká by měla být.Vzdálenost kontaktů předpokládám by měla být taktéž v pohodě,když jsem ji kupoval nedávno a jel jsem tak 3x.Když jsem ještě nikde nejel,pustím benzín a vyšrubuju svíčku,tak je taková masnější,ale není to nic hrozného,dříve jsem to mýval více a jezdil jsem v pohodě.Ovšem když někam jedu,tak po těch deseti minutách už jsou tam ty suché zase a aby mi to zase jelo,musím to oškrabat.Benzín už je tam delší dobu,řekl bych tak 3 měsíce.



Vzdalenost kontaktu svicky ma byt cca 0,4-0,5mm. Pokud si tu koupenou svicku jenom vyndal z krabicky a nasrouboval, bude vzdalenost cca 2x vetsi. Benzin bych vymenil.

E: Abys vedel, jestli tam sou takovy trysky, ktery tam patri. Kdyz tam budou nejaky s vetsima cislama (a nebo provrtany) bude se ti to uchcavat.

Naposledy editováno 10.04.2016 11:07:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 11:08 | Nahoru | #29
Koudy01: jj, pro fichtla je zapotřebí kontakty svíčky sklepnout k sobě. Zapalování nemá velký výkon a při klasické vzdálenosti 0,8 mm je jiskra "studená", směs hůře prohořívá a svíčka se nemusí zahřát na samočistící teplotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zvyšení výkonu

10.4.2016 v 11:11 | Nahoru | #30
Koudy01> S tryskama určitě nikdo nic nedělal,jsou tam originální a vrtat je taky nikdo nemohl.Jezdil na tom starší pán a po něm to stálo 30 let v garáži.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Fichtl nejede Jawa 50/23 Mustang Hanz647 4 29.4.2024 v 07:17 Bugs
Jawa 23 mustang vypadává trojka za ... Jawa 50/23 Mustang Chlebnik1 8 28.4.2024 v 20:02 Frantas
Jawa 23 Mustang vynechává na trojku Jawa 50/23 Mustang jirkaven 13 12.4.2024 v 08:48 jirkaven
JAWA 21 problém s předstihem Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... moje-moto 13 25.3.2024 v 11:50 papiboy


TOPlist