4 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
Tech píše:
Ať chceme nebo ne lidstvo se postupně posunuje do e-světa a tam jsou vzácné kovy nutnost, bohužel Země má omezené zásoby.
Ale Země není jediný objekt ve vesmíru, jak elegantní, že ?
létat pro vzácné kovy do vesmíru nám ty baterky samozřejmě zlevní ;)
Třeba mise na zachycení menšího asteroidu a jeho následné odvlečení na oběžnou dráhu měsíce už má celkem reálné obrysy (i asteroid v kolizní dráze se Zemí už asi nebude problém).
Věda jde neskutečně rychle kupředu, těžko hádat co kdy přijde...
Naposledy editováno 21.02.2016 20:10:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
MARTlN píše: To fakt nekdo resi naky 3kila na motorce?
Ovsem. A zde to jsou nejlevneji shozena tri kila ze vsech.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
dalila píše: Já bych si kolegové dovolil reagovat: myslím si,že dokud nebudou vyřešeny všechny dětské nemoci těchto alternativních zdrojů energie-nemá smysl o nich vážně uvažovat. To prostě není spolehlivé řešení pro tak specificky používanou věc jako je motocykl... Já osobně jsem problém s velice podobným zadánim vyřešil koupí baterie Odyssey PC 310 a ta netrpí žádnými výše popisovanými neduhy a navíc si tuto technologii dovolím označit jako vrchol současné batt. techniky.
Váha je v mém případě případě přesně poloviční oproti originálu a s velkým desmodue to motá jak prdlý. Mám ji 3 roky a nikdy jsem ji nenabíjel,předpokládaná životnost 10-12 let. Vřele doporučuji.
Neodporuješ si trošku? Nové věci ne, ale superolověná drahá ano...
Já budu mít letos LiFePo4, tak uvidíme, jak se osvědčí. A 3 kg jsou docela dost...
Naposledy editováno 22.02.2016 13:20:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
Chuďas899 píše: Mám BC LiFePo4 a ve srovnání s Yuasou je to 2.4kg doma a opravdu "nejlevnejší" shozená kila...... daleko lepší než všemožný karbony, odlehčený řetězy, kola (desetitisíce)....
Retez a rozeta je druha nejlevnejsi varianta, nestoji to o moc vic nez standard :)
samozřejmě jsou i stroje,kde to smysl má.......
1 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
Stev píše: jeslti je tam spešl rozeta a pastorek tak jo, ale řetěz samotnej o tolik dražší není. DID ERV3, nic jinýho se vymyslet nedá ...
Máš řetězy i jiné cenové kategorie, jako nejvyšší řady Tsubaki, AFAM, D.I.D., EK,...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
Stev píše: BlackSabbath> něco málo už jsem o tom hledal když jsem dával novou sadu, a jestli najdeš lepší řetěz než ten co jsem psal, tak dej vědět. Všechny maj 1.8 deka na článek, tenhle jedinej 1.67 nebo tak nějak. Třeba EK RXO je docela drahej a lepší není. Výdrž je u toho DID vyzkoušená. ...
Musíš definovat, co je v tomto případě to "lepší". Pochybuju, že třeba v MotoGP jezdí řetěz EVR3 za 3500,-. To spíše nějaký Tsubaki 3D, atd.
Naposledy editováno 22.02.2016 20:45:23
1 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
BlackSabbath píše: Musíš definovat, co je v tomto případě to "lepší". Pochybuju, že třeba v MotoGP jezdí řetěz EVR3 za 3500,-. To spíše nějaký Tsubaki 3D, atd.
aha, já se pořád pohybuju ve sférách pro dostupný ježdění, tedy pomezí silnice okruh ...
e: a co vím tak tenhle řetěz se jezdí v národním mistráku, ale srovnávat techniku s moto gp mě fakt nenapadlo
Naposledy editováno 22.02.2016 21:33:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lithium-iontová baterie: pro a proti
Stev píše: aha, já se pořád pohybuju ve sférách pro dostupný ježdění, tedy pomezí silnice okruh ...
e: a co vím tak tenhle řetěz se jezdí v národním mistráku, ale srovnávat techniku s moto gp mě fakt nenapadlo
Ty jsi to nespecifikoval. Napsal jsi jen, že když najdu lepší řetěz, mám dát vědět...
Jinak ano DID ERV3 gold, samozřejmě je nutno počítat s častější výměnou ale je to jako vždy něco za něco. Ale shodneme se na tom, že ta baterka je prostě TOP a nejvíc Value for Money
Na starsich sportech jsou ty upravy vic znat - tym vymenis kola/vidlice atd za OEM dil z neceho modernihi a hned je citit velkej rozdil - ty uz musis menit kola za karbonovy za neskutecnej balik abys dosahl stejneho efektu...
1 reakcí na tento příspěvek Lithium-iontová baterie: pro a proti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké pneu na KTM 1190 Adventure R KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 27 | 22.8.2024 v 10:02 Mates008 |
KTM 1090 Adventure R servis KTM 1190 Adventure R | Dovizioso04 | 10 | 24.7.2024 v 11:48 Mates008 |
KTM 1190 Adventure, vykon, motory... [1 ... 10, 11] KTM 1190 R Adventure, KTM 1190 Adventure | RadisPCE | 313 | 29.5.2024 v 18:26 KubaLC8 |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
KTM 1190 Adventure R - prolíná spoj... KTM 1190 Adventure R | Mates008 | 12 | 19.3.2024 v 11:02 Mates008 |