globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.1.2016 v 17:23 | Nahoru | #871
Zdravim všechny, chci se zeptat majitelu WR/R jake s touto motorkou mají zkušenosti a jaké řešili problémy. Prostě mě zajímá její spolehlivost. Chtěl bych si koupit nový kus takže pokud budete mít info i o novějších ročnících tak budu vděčný.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

12.1.2016 v 23:16 | Nahoru | #872
TangoBravo>
Zdravím, i dnes s odstupem času stále hodnotím Yamahy WR 250 R/X jako Rolls-Royce mezi všemi civilními čtvrtlitrovými endury a motardy. A to jak kvalitou, spolehlivostí a výdrží, tak na druhé straně bohužel i cenou, a zvláště u nových kusů.

Ale ode mne jako zakladatele tohoto vlákna to může znít (pozitivně) zaujatě...
Tak třeba Ti k tomu napíšou něco i někteří další majitelé a provozovatelé WRek.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 06:08 | Nahoru | #873
Tak jinou jak pozitivní reakci jsem ani nečekal Jednoduše proto že motorka je opravdu dobrá. Ony jsou v tomto segmentu všechny dobré ale každá svým vlastním způsobem. Sníval jsem o Hondě ale když se nebudu dívat na peníze tak má Yamaha v určitých pro mne důležitých vlastnostech navrch. A to by mne v pozdější době mohlo limitovat. Zajímalo by mě jaké druhy oprav , servisu a v kolika jste dělali. Díky za info.

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 08:17 | Nahoru | #874
 
OK, za mne tedy aspoň malá statistická kapka v moři...

Opravy:
0 (slovy NULA)
 
Servis:
Výměna motorového oleje i výměna olejového filtru vždy po 1 tisíci km (u WRka extrémně snadná svépomocná servisní činnost s cenou materiálu zhruba 300 + 100 Kč).

Vím, že výrobce předepisuje olej až po 5 tisících km a filtr až po 10 tisících km, ale jednak byla to moje první fungl nová motorka (to je pak holt mazlík, něco jak s prvním miminem ) a taky vzhledem k mým spíše menším ročním nájezdům WRka (mám resp. měl jsem více motorek).

Jinak samozřejmě průběžná kontrola tlaku v pneumatikách, kontroly vzduchového filtru a průvěsu sekundárního řetězu, čištění a mazání, při zimních odstávkách občasné preventivní dobití akumulátoru.
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 11:13 | Nahoru | #875
Já mám WR zhruba rok, ujel jsem na něm necelé 4tisíce km (cca 2700 na motardech a 1100 na enduro kolách) a nemůžu si na ni opravdu stěžovat. Dělá mi radost už jen tím že stojí v garáži, sice mě pár měsíců zpět shodila ze sedla při trénování wheelie, ale nemám jí to za zlé,.. jezdecká chyba a asi i ztráta toho zdravého respektu každopádně motorka nic, odneslo to bohužel mé koleno,..i při enduro ježdění jsem ji párkrát položil a až na poškozený polep na jedné straně, lehce ohnuté řidítka a brzdový pedál, tak na motorce to nejde vůbec poznat.

Jinak co se týče servisu tak olej jsem měnil po 2000km a budu v tom pokračoval nadále neli to ještě zkrátit. Třeba při těžších enduro vyjíždkách kdy člověk jede na 1, 2 max 3 se motor mnohem víc zahřívá a olej rychleji degraduje, takže tady bych klidně měnil tak jak píše Dovi po 1000 až 1500 km, je to přeci jen zanedbatelný náklad, který není nikdy na škodu. Vzduchový filtr čistím podle potřeby a prostředí ve kterém jsem jezdil.

Ze závad jsem řešil akorád repas přední vidlice (nové gufera + olej).

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 12:02 | Nahoru | #876
Když už jsem zmínil ten pedál, tak bych se chtěl zeptat jestli jste někdo rovnali pedál zadní brzdy? Nejde to moc vidět na té fotce, ale pedál je ohnutý pod spojkové víko a špatně se na něj šlape. Jeden "odborník" mi řekl že se to při rovnání určitě zlomí? Nemáte někdo zkušenosti? Z jakého je to materiálu? Hliník nebo nějaká slitina?







Naposledy editováno 13.01.2016 12:03:25

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 14:01 | Nahoru | #877
 
Rischwon>

Hliník (jen čistý hliník) to nebude, ten je příliš měkký a má malou tuhost v ohybu a krutu (ale zase bys ho snadno narovnal). Proto se v praxi používají nejrůznější hliníkové slitiny, kterou jsou o hodně pevnější, i když zase křehčí. Ale není pravda, že by se ta trošku ohnutá páka musela nezbytně při narovnávání zlomit, zvlášť když jde podle fotky jenom o pár milimetrů.

Páku bych nenarovnával na hulváta přímo na motorce. Takže sundal bych ji a před narovnáním bych ji preventivně pro zmenšení rizika lomu při ohýbání důkladně (je to kus materiálu) prohřál horkovzduškou nebo alespoň i jen doma v kuchyňské troubě nastavené na co nejvyšší teplotu (lepší něco než nic). Pak neprodleně, aby co nejmíň zchladla, ji zkusit narovnat do původního tvaru. Ne rázem (kladivem na podložce), ale plynulým zvyšujícím se zatížením (ve svěráku apod.). S největší pravděpodobností uspěješ. Horší by bylo, kdyby ta páka "duralově" pružila, to už by pak byl větší oříšek. Ale pokud se to s tím ohřátím přežene, může to mít v budoucnu vliv na pevnost v místě toho ohybu - nesprávně "překrystalizovaný" materiál už nemusí mít původní vlastnosti a vzniklé "bláto" by bylo náchylnější na další ohnutí při dalších pádech.

Jinak kdyby přesto páka při ohýbání praskla, pak holt ty dva kusy zafixované ve správné poloze necháš odborně (typicky metodou TIG nebo MIG) svařit tam, kde to umí a jsou na to zařízeni. Ale na 99% tipuju, že tohoto krajního řešení nebude třeba a že se Ti to i v amatérských podmínkách podaří nezlomit.
 

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 14:03 | Nahoru | #878
K té brzdě: nevypadá to až tak moc. S trochou citu by to mohlo jít vrátit z5. Když tak zkusit trochu přihřát.
Ty výměny olejů mi příjdou přehnaný ne. Osobně jsem chtěl použít olej Motul 300V 4T Factory line 15W-50 a měnit podle motohodin (po namontování měřáku) ale s přepočtem na těch udávaných 6000km od výrobce.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 14:14 | Nahoru | #879
 

TangoBravo píše: Ty výměny olejů mi příjdou přehnaný ne.


Ty moje výměny určitě.
Ale jak píšu, v mém případě měněno ne kvůli nájezdu, ale kvůli časovému intervalu výměny.
A to ještě při mém stylu ježdění (WR 250x na bezprašných okreskách při velmi malé zátěži - viz i dlouhodobá průměrná spotřeba 2.76 l/100 km) by tomu motoru bývalo neublížilo ani víc než těch standardních předepsaných 5 tisíc km mezi výměnami oleje.

Jinak ten zamýšlený Motul 300V je (s rezervou) velmi kvalitní.
 

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

13.1.2016 v 18:03 | Nahoru | #880
Ahoj wrko mám první rok. Tu motorku si musím jen chválit, protože to je hrozně univerzální motorka. Měl jsem tu možnost se svíst na různejch motorkách jako CRF450, Beta 400, Husaberg 450,501, a musím říct, že sice je wrko o chlup menší, ale jízda s ním je zábava a po prvním svežení mě překvapilo jak lehce se řídí. Mám yamahu wr250x, ale mám obutý drapáky a chystám se pořídit zadní kolo, abych měl jako Rischwon jedny enduro kola a jedny motárdový kola. Za ten rok jsem s wrkem zažil pár zalehnutí, který byli na krátkou nohu, takže nic kritickýho, ale jednou jsem si nevšiml nově vyhrabaný díry v místní pískovně a zajel jsem do ní a tam se překlopil, takže jsem udělal takovej polokotrmelec, při kterým jsem ohnul řídítka, který jsou asi hliníkový a tak se lehce ohnou a jinak se nic nerozbilo. Tahle motorka je držák a za rok jsem nemusel kupovat nic, co by odešlo nebo se rozbilo. Pravidelně měním olej a filtr a peru vzdcuhovej filtr, takže vše jak má být a mám najeto něco přez 20tis km. Byl jsem se podívat na Hondu crf 250L a opravdu by si měl vidět na vlastní oči rozdíl. Cenově se pohybujou uplně jinak, ale vše je na první pohled vidět. Jinak tady mám nějaký fotky z výletů s naší partou http://rider23.rajce.idnes.cz/

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 08:59 | Nahoru | #881
TangoBravo> čau..zakolik to novy WRko budes mit?dival jsem se i na novy,ale nikde zadna sleva,zvyhodneni,nic..max odpocet dph..taky jeste motorku nemam a jak vidim nebute to jen tak s nejakym solidnim ojetym kusem.. jenom tady tise zavidim jak si jezdite

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 10:24 | Nahoru | #882
Jen pozor na svolávačku na alternátor:
https://www.dtest.cz...ction=8&ft=wr250
JYADG201000000301 bis JYADG201000005222
JYADG202000000301 bis JYADG202000002931

A koho zajímá kolik v ČR jezdí celkem wr250 a jiných tendurek, tak tady:
http://www.motorkari...p;pgr=60#goto8909278

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 12:21 | Nahoru | #883
Dovi> Díky za rozsáhlou odpověď, zkusím to narovnat. Horkovzdušku mám takže by to mohlo jít, akorád přemýšlím jestli nebudu potřebovat nové závlačky které jistí ten pedál,...asi už to někdo předemnou dával dolů ale jsou dost pozohýbané,..

TangoBravo> tak jak zmínil dovi, je to i o stylu jízdy,.. já WRko na silnici rád držím v otáčkách (samozřejmě ne v "červených" číslech) a když jedu v terénu tak motor dostává taky zabrat při zdolávání různých výjezdů tak že se i motor celkem dost zahřívá že se mi i občas sepne ventilátor, takže z toho důvodu ji rád dopřeji nový olej,..
já tedka jezdím Motul 5100 10W50,, obecně platí že tento olej rychleji degraduje než standardní 10W40,... a co se týče té 15W50 tak v manuálu pro WR není, ale předchozí majitel mé WR ji tam podle servisní knížky dával,.. já jsem původně chtěl dat taky ten nejlepší olej,..ale radši udělám výměnu častěji,...každopádně ten Motul 5100 je podle uživatelů nejlepší řešení co se týče poměru ceny ku kvalitě,..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 12:22 | Nahoru | #884
bledemon> je to s tím opravdu tak vážné? podle VINka je můj stroj taky v ohrožení,...

WRkáři!!! Řešil tento problém už někdo z vás? Když jsem volal do Yamahy tak říkali že o ničem neví a že by mě měl dojít dopis, ale říkám že nejsem původní majitel, takže mě nic ani dojít nemůžu,...

Naposledy editováno 14.01.2016 12:26:19

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 12:37 | Nahoru | #885
Rischwon> zkus dát svůj vin sem, ty obecný z motorradu to nenajde:
http://www.yamaha-mo...n-checker/index.aspx

A tady článek z motorradu (do překladače), asi to neni nebezpečný, ještě je tam něco o přístrojovce:
http://www.motorrado...50-x-typ-dg20/670472

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 12:56 | Nahoru | #886
Tak volal jsem do Yamahy Kabourek a probíhá opravdu svolávačka na výměnu statoru, první majitelé údajně mají dostat dopis, ostatní nedostanou nic,...

bledemon> díky za info, moje VIN tam samozřejmě patří taky do toho rozmezí,.. ale v tom vyhledávači mě to píše že se mě to netýká, ale Kabourek mi potvrdil že se to vztahuje na moje VIN tak nevím no,.. zajdu to vyřešit do Yamahy Zlín,..stejně tam pojedu pro nějaké díly,...

Naposledy editováno 14.01.2016 13:00:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 16:28 | Nahoru | #887

Jawass píše: zakolik to novy WRko budes mit?


Tak jeste nevim kde ho budu kupovat ale hodlam obeslat prodejce at neco nabidnou. Ale predpokladasm ze minimum co mi slevi s katalogovy 210ti bude na 200. Je to hooodne ale uz jsem se stou cenou nejak smiril.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 16:40 | Nahoru | #888

Rischwon píše: Motul 5100 10W50,, obecně platí že tento olej rychleji degraduje než standardní 10W40.


Nejsem sice expert ale vzhledem k vetsi tepelne zatizitelnosti by prave naopak mel vydrzet vic ne.
Ted samozrejme jeste nevim jak a co budu menit. Uvidim podle aktualni situace. A vsem moc diky za info.

Jinak mate nekdo zkusenosti s upravama. Myslim odstranovani tech emisnich nesmyslu atd...

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 17:13 | Nahoru | #889
tak psal jsem mail do Yamahy Zlín s informacemi co sem dal bledemon a během chvíle mi volá zpět že je tu opravdu svolávací akce na tyhle VINka, moje tam spadá, takže vypsal nějaký formulář kde zadal VIN a nájezd a poslal žádost o nový stator. Až díl dojde na prodejnu tak mě zavolají s termínem na výměnu. ještě jsem se ptal jestli budu muset něco hradit nebo to zatáhne Yamaha nevíte jak to bylo dřív s tou výrobní chybou palivového čerpadla?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 17:35 | Nahoru | #890
TangoBravo> já taky nejsem expert takže spíš se jen tak domnívám co ten olej může dělat,..ale spíš bych řekl že vyšším zahříváním se z něj dřív stane "voda",..
jinak co se týče úprav tak hodně lidí dává pryč AIS a airbox flapper,.. já to osobně nemám ale chystám se to dat pryč,...určitě bych pořídil pak nějaký ladák jestli máš rád hlasitější projev,...origo výfuk je diskrétnější,..jsou dvě možnosti co se týče ladáku,..bud si koupíš koncovku která má přípojku na lambda sondu, která řídí bohatost směsy a nemusíš řešit další věcy,.. pak je druhá a dražší možnost že na ladák nepřipojíš lambda sondu, odděláš AIS a otevřeš airbox a necháš si naladit palivové mapy pomocí nějakého Power commanderu popř FMF programmer,...přidá ti to údajně nějakých 5-6 koní a lepší reakci na plyn ale na úkor dlouhých servisních intervalů,...takže je jen na tobě co je pro tebe důležitější,... já jdu tou střední cestou s ponecháním lambda sondy,...a chci vyzkoušet dat pryč ten AIS i airbox flapper,...loni v zimě jsem dal pryč jen to AIS a zdálo se mi to takové přidušené,...možná to bylo tím že jsem neotevřel ten airbox nebo jen tím že se to pomaleji zahřívalo,...

Naposledy editováno 14.01.2016 17:39:45

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 17:47 | Nahoru | #891
No ja bych ze zacatku ani tak nechtel zvysovat vykon jako spis ulehcit motoru. Ta klaspka v sani, AIS (EGR ventil) a EXUP (klapka ve vyfuku) mi prijdou jako zbytecnost. Predpkladam ze pokud toto vsechno odmontuju ale ponecham vyfuk a airbox bez upravy tak ani smes nemusim doladovat. Az nasetrim tsk samozrejme FMF komplet vyfuk a programator.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 18:44 | Nahoru | #892
TangoBravo> mám to přesně tak jak říkáš, je venku AIS a FLAPPER a origo vejfuk. Laděnej fuck je fajn, ale máš to pak hlasitý a někomu to na delších jízdách vadí, jak to hočí do hlavy a nebo jako já potřebuje trochu větší ticho, aby po mě nešli hnedka myslivci . Ta svolávací akce od Yamahy by měla bejt zdarma nebo jen s malým poplatkem nebo se pletu ?

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 19:04 | Nahoru | #893
TangoBravo> člověče, za tu cenu bych se asi mrknul spi na ajp

Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

14.1.2016 v 21:31 | Nahoru | #894
Rider23 a byl s tim odpojenim nejaky problem nebo tak neco. Zmeny v chovani moto.
Kome AJP mi neprijde jako dobra alternativa. Moc jsem se na ne nedival takze ani extra neznam parametry. Ja chci masovku na ktere jsou ruzne tuning dily historie uprav atd. Proste neco co muzu pouzivat uplne na vsechno. V budoucnu doufam i na expedice.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.1.2016 v 10:46 | Nahoru | #895
 
Rischwon>

Co vím i z minulosti (BMW, Honda, Yamaha, Toyota atd.), svolávací akce jdou standardně k tíži výrobce (uživatele se finančně nedotýkají). A je jedno, jestli je vozidlo v záruce, těsně po záruce nebo je staré třeba 5 let, ani kolikátý majitel ho vlastní. Prostě když se zjistí vážnější systémová vada nebo konstrukční řešení (typicky brzdy, řízení, airbagy, možnost samovolného vzniku požáru, vážné nečekané nebezpečí pro posádku za jízdy atd.), které může mít - byť ve skutečnosti i jen pro malé promile majitelů - závažné následky (větší materiální škody, zranění nebo smrt), solidní výrobce to řeší.

Zatím mě nikdo z Yamahy (oficiání dovozce do ČR, autorizovaný prodejce nebo evropská centrála) o žádné svolávací akci neinformoval ani nekontaktoval.

Pro jistotou jsem ale dnes 15.1.2016 do zde již uvedeného formuláře
http://www.yamaha-mo...n-checker/index.aspx
zadal "svoje VIN" a společnost Yamaha mi poskytla tuto informaci:

Vašeho vozidla s kódem VIN *JYADG20200000####* se tovární servisní kampaň netýká.

Děkujeme vám za kontaktování společnosti Yamaha.
Společnost Yamaha vám přeje mnoho let bezproblémového užívání vašeho vozidla.


postimg.org/image/qtf064lqj/][img]http://s17.postimg.org/qtf064lqj/Vaseho_vozidla_se_kampan_netyka.jpg[/img
(zvětšení rozkliknutím) 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.1.2016 v 10:52 | Nahoru | #896
Dovi> Dovi ten modification checker nefunguje,..zkus tam zadat jakékoliv číslo v tom daném rozmezí a píše to furt to samé,..
já jsem volal do Yamahy nadiktoval jim VIN, pán to prověřil a obratem mě volal že se to týká mé motorky, zeptal se na stav tachometru aby vyplnil nějaký požadavek na díl a výměnu. Jak jim ten stator dojde tak se mi ozve skrz výměnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.1.2016 v 11:52 | Nahoru | #897

Rischwon píše: já jsem volal do Yamahy, nadiktoval jim VIN, pán to prověřil a obratem mě volal, že se to týká mé motorky, zeptal se na stav tachometru, aby vyplnil nějaký požadavek na díl a výměnu. Jak jim ten stator dojde, tak se mi ozve skrz výměnu.


Já vím, a díky.

Čtu to zde průběžně a pozorně včetně Tvého včerejšího (14.1.2016) příspěvku ze 17:13
http://www.motorkari...p;pgr=30#goto8909744

 

Rischwon píše: Dovi> Dovi ten modification checker nefunguje,..zkus tam zadat jakékoliv číslo v tom daném rozmezí a píše to furt to samé.


Jenom jsem to matoucí chování kontrolního Yamaha formuláře dával do kontrastu s tím, že mi (jako prvnímu majiteli WRka) zatím nic nepřišlo. Možná se ale ta svolávací akce teprve pomalu rozjíždí...
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.1.2016 v 12:44 | Nahoru | #898
Dovi> Ano, třeba ještě něco rozešlou. Kdyžtak sem hod info kdyby něco došlo,..Celkem by mě zajímalo jestli je tvrzení Yamahy pravdivé (že bysme měli dostal ohledně toho dopis).
Každopádně představa toho že se mi někde v zatáčce vypne motor není moc příjemná že jo,.. Snad ty naše kusy nebo my samotní nebyli v ohrožení...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.1.2016 v 13:23 | Nahoru | #899
 

Rischwon píše: Dovi> Ano, třeba ještě něco rozešlou. Kdyžtak sem hod info, kdyby něco došlo,..Celkem by mě zajímalo, jestli je tvrzení Yamahy pravdivé (že bysme měli dostal ohledně toho dopis).


To je samozřejmé. Pokud by mi cokoliv přišlo, obratem budu informovat.
 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

15.1.2016 v 18:16 | Nahoru | #900
Vcera jsem kontaktoval yamahu a obratem se mi ozvali.

Dobrý den Ano, Váš motocykl spadá do této kampaně.Není problém objednat díl a naplánovat jeho výměnu. S pozdravem,Jakub Novák MMB s.r.o.Mileny Hážové 1163293 01 Mladá Boleslav Yamaha

I kdyz je moje motorka z roku 2008, tak nebudu riskovat a nejspis necham vymenit dil, abych mel klid.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist