potřeboval bych radu - chci si splnit sen a koupit si své první BMW GS. Zajímalo by mě, co by jste mi doporučili, zda BMW R 1150 GS nebo BMW R 1200 GS. Mám vyhlídlou 1150 z roku 2001 a 1200 z roku 2005.
Předem moc děkuji.
http://www.motocentr...dmenu=4&fpns=BMW
nebo na
http://www.motobikes.cz/
nebo na jiné stránky....
Protože jsme tři kámoši - dva máme dvanáctky adventury a jeden 1150,pokud jedeme naloženi a s baťůžkama,tak v kopcích jsou ti chybějící koníci znát.Takže neradím,jen doporučuji...
Přeji hodně štěstí ve volbě a ať se rozhodněš jakkoliv,tak ať brambora slouží a hodně šťastných km....
P.S. a vítej v klubu....
a pamatuj co znamená BMW - Budeš Mít Wýdaje......
kecám....nenech se odradit.....pořád lepší než KTM - Každý Týden Montuji.....Kretén Tlačí Motorku....
inu,někteří motorkáři jsou blbci a ze všeho si dělají prdel...
2. nesmí se viklat kyvka v rámu
3. obě kladky šoupátek vstřikovačů se při pohybu plynem musí začat hýbat současně
4. kotouče nesmí házet, nesmíš při brždění cítit cukání v páčkách, nesmí se přehřívat kotouče ani třmeny
5. zkus ho nachytat, zeptej se kde všude měnil kapalinu brzd. když ti ukáže jen na nádobky páček, pravděpodobně ani neví že se mění kapalina i pod sedlem v ABS (tady pozor pokud se neměnila pravidelně, může dojít k závadám na ABS)
6. při jízdě dej fulgas a pak uber, z motoru se nesmí ozývat klepání
7. několikrát dupni na brzdy co to jde, nesmí se propadat páčky a hlavně zadní nesmí vadnout, nemí tam být cukání a HLAVNĚ!!!!!!!! NESMÍ SE OBJEVIT ZÁVADA ABS v tom případě nefunguje dobře a budou velmi drahé problémy
8. po jízdě zkontroluj zespody motoru jestli nekape olej mezi převodovkou a motorem, tam kde je spojka (vadný simerink vyvažováku)
9. pod převodovkou je rám přišroubovaný takovou malou packou k motoru a zajišťuje boční pohyb motoru, nesmí být vyviklaná
1 reakcí na tento příspěvek RADA - BMW GS
sramis píše: Zdarec, vim, ze na GS foru je toho mraky, ale mohl by nekdo shrnout dvanactkovy modely? Mam 1150 a obcas si tak rikam, ze by nebylo spatny vymenit za novejsi. Tak by me zajimalo typicky vyhody a nevyhody ruznych rocniku. Snad ti tenhle dotaz nebude vadit, verim, ze i tobe by se to mohlo hodit :) Dik
http://www.bmwgs.cz/articles.php?cat_id=3
Zkráceně:
2004 - 8. 2006 ABS s posilovačem
2008 facelift
2010 dvouvačka
2013 vodník LC
Naposledy editováno 13.11.2015 09:24:39
V rychlosti shrnu ty 12tky, co zapomenu určo někdo doplní:
04-06 - 72 kW, el.posilovač brzd, koncový převod bez vypouštění
06-08 - 72 kW, brzdy bez posilovače, výpušťák na konc.převodu
08-10 - 77 kW, bez posilovače, výpušťák, po faceliftu (zobák, boky nádrže, tmavé žebrování hlav)
10-13 - 81 kW - dvouvačkový motor, jinak stejné jako předchozí.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |