globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: přechod z endura na choper
24.9.2015 v 21:10
Nazdar kluci,mám takovej problém:chtěl bych prodat to moje KLR a koupit nějakého chopříka. Dost se mi líbí Shadow 600 rok 99,ale chtěl bych slyšet názor i někoho jinýho. Dík Kubánec

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 11:04 | Nahoru | #61
TomElefant750> však tehdy jezdily motory na páru . První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn párou,

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 11:41 | Nahoru | #62
Saxn> Motocykl poháněný benzínem vyrobil v roce 1885 Gottlieb Daimler. Tento vynálezce se ale o motocykly nezajímal, chtěl pouze vyzkoušet svůj motor. Od té doby se rozvoj „motorových dvoukolek“ velmi zrychlil. Sériovou výrobu zahájila německá firma Hildebrand & Wolfmüller v roce 1894.

První český motocykl vyrobili Václav Klement (původně knihkupec) a Václav Laurin (mechanik). Veřejnosti jej předvedli v roce 1899. Během první světové války se civilní výroba motocyklů zastavila. Ve 2. světové válce hrál motocykl velkou roli, zejména v německé armádě a v její strategii "bleskové války" (Blitzkrieg) s rychle pohyblivými jednotkami, civilní výroba byla obnovena až po skončení války.
z wikiny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 11:51 | Nahoru | #63

Saxn píše: TomElefant750> však tehdy jezdily motory na páru . První motocykl byl sestaven v roce 1869 a byl poháněn párou,


A mění to něco na mým tvrzení že tvůj výrok byl mírně řečeno "nepřesný"?
Čau, Tom

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 11:58 | Nahoru | #64
Saxn> HISTORIE

Před více než čtyřiceti lety Kawasaki zahájilo sériovou výrobu motocyklů. První motocyklové motory byly vyvinuty na základě znalostí získaných vývojem a výrobou leteckých motorů. V průběhu let továrnu opustilo mnoho typů které pomáhaly formovat trh s motocykly a některé modely se staly doslova legendami. V roce 1996 byl vyroben desetimiliontý motocykl a motocykly Kawasaki se staly kultem pro široký okruh motocyklistů. Pojďme si projít historii Kawasaki v průběhu let ….

1953:
Vývoj motocyklového motoru KE-1 byl dokončen. Trval od roku 1949, a v roce 1953 se rozběhla sériová výroba. Vzduchem chlazený jednoválcový čtyřtaktní motor s rozvodem OHV o objemu 148ccm dosahoval výkonu 4 PS při 4000 ot/min.
1955:
Rok 1955 odstartoval produkci motocyklových motorů KB-5. Vynikaly příznivým průběhem kroutícího momentu v nízkých a středních otáčkách a mekompromisním záběrem v otáčkách vyšších, což jim získalo oblibu u zákazníků. V průběhu následujících deseti let probíhaly na motoru KB-5 nepřetržité inovace a tvořil základ pro výrobu motocyklů objemové třídy 125 ccm. Ve stejném roce byl tento motor použit v modelu Meihatsu 125–500
V roce 1956 debutoval na světových trzích model Meihatsu 125 Deluxe, od roku 1957 s upraveným motorem KB-5A. V tomto roce bylo také poprvé použito logo Kawasaki na krytu motoru. Meihatsu 125 Deluxe dosáhl v soudobých testech maximální rychlosti 81.5 km/hod, což byl ve své kategorii rekod. V jiném testu dosáhl tento motocykl fenomenálního úspěchu, když ujel 50 000 km bez poruchy.V roce 1960 byla dokončena výstavba továrny na výrobu motocyklů ve městě Kobe a do prodeje se dostal model Kawasaki 125 „New Ace"
1961:
Byl zahájen prodej modelů Kawasaki Pet a Kawasaki 125B7. Motocykly vynikaly použitím nejmodernějších materiálů a designem s důrazem na křivky a zaoblené plochy.V roce 1962 byl zahájen prodej modelu 125B8. Svým příznivým průběhem kroutícího momentu, tichým motorem a prvotřídní kvalitou si tento model vybudoval pozici jedničky mezi motocykly na běžné použití. V roce 1963 se model B8M zúčastnil motokrosového závodu v prefektuře Hyogo, kde dosáhl šestého místa. Tím byla zahájena celá řada úspěchů na sportovním poli.
Zephyr prodejním trhákem:
Navržen převážně mladými konstruktéry se Zephyr stává motocyklem, který se vrací zpět ke kořenům, ke klasickým strojům z počátku motorismu, ale s moderním vzhledem a technikou. Stává se předobrazem všech naháčů. Čtyřválcová vzduchem chlazená čtyřstovka udiví zátahem v nízkých a středních otáčkách, a přináší přesně to po čem zákazníci touží, v duchu hesla „Fun Riding“. Stejně tak modely Zephyr 750 a Zephyr 1000 v roce 1990 a 1992 způsobily podobný rozruch.

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 12:53 | Nahoru | #65
TomElefant750> tak přesný nebyl jen jsem chtěl říct,že HD není firma ,která začala vyrábět motocykly nejdříve . Akorát motocykl ,že je poháněn parou na tom nic není a myslím,že pára se v budouctnu trochu v jiné formě ještě objeví .

Rancher - máš recht

přechod z endura na choper

26.9.2015 v 13:03 | Nahoru | #66
No zpět k tématu, jestli chceš chopera nebo cruizera tak si ho kup, maximálně časem přejdeš zase na něco jiného, já žádný problém v tom vyzkoušet za život kde co nevidím. Moje osobní zkušenost je taková, že mě to nijak nenadchlo ani jízdními vlastnostmi a ani nejsem typ "leštič" a sednul mi tak jiný typ motorek, ale proti gustu .....................

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 13:30 | Nahoru | #67
Vítězslav_Máří> promin,ale to nemůžeš myslet vážně. ..
Neříkám, že Transalp neni dobrá motorka. ..Ale motor je tupej a nudnej. ..Stejně, jako v Shadow 6 i 750C.Až v "černé vdově" dostal trochu šňupnout. .asi...
Měl jsem Africa Twin a taky lenochod. ..Vše funguje, ale tak nějak bez života. ..

přechod z endura na choper

26.9.2015 v 13:39 | Nahoru | #68
Proč by měl být ten motor nudný , koukni na tohle video , je to ještě trochu jiný kafe ,ale přeci v tom ten smysl těch motorek je ..
autosalon.iprima.cz/videa/royal-enfield-bullet-classic-efi

přechod z endura na choper

26.9.2015 v 16:22 | Nahoru | #69
motorka na páru





jeden z prvních výrobců





(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 20:03 | Nahoru | #70

burak píše: kott> Pod tohle se podepíšu

Jel jsem na spoustě motorek, i pár choperů a musím říct, že choper je opravdu motorka pouze na parádu, protože na prvním místě je vždy estetika a až potom se řeší funkčnost. Zjednodušeně řečeno je jedno jestli se ta motorka dobře ovládá, ale hlavně, že to dobře vypadá.



Tak já nevím. Na vzhled dost jebu a řeším jen funkčnost a taky poslouchám že mám chopper

3 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper

26.9.2015 v 20:51 | Nahoru | #71
Já se jen chtěl poradit jakou si mám koupit,vdova je taky pěkna,ale virago je fakt hnus. Ten Shadow 600 z roku 99 má cca 45kw,proto ten rok. Už i na tom enduru jsem zjistil že 30kw je málo. Prostě něco do 100tis,tak rad´te a moc se mi tu kluci nehádejte

přechod z endura na choper

26.9.2015 v 21:00 | Nahoru | #72
Mít sto táců a slabost pro čopry,jdu do nadlitra.Třeba takovou VN1500 co jsem tu měl na opravu.Vcelku pohodlné a ten motor byl parádní.Objem nenahradíš...

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 21:03 | Nahoru | #73
kubanec1977>
VN 800, Intruder 800(možná i 1400 ),Shadow 1100, Black widow 750,Shadow Spirit 750..
Já bych si sehnal pěknou Shadow 1100, nebo raději 1400 Intruder(lepší chopper,kromě HD nikdo nikdy nevyrobil!!!).
Pokud menší obsah, tak Intruder 800, nebo Vulcan 800....

(reakce na) přechod z endura na choper

26.9.2015 v 21:04 | Nahoru | #74

kubanec1977 píše: Já se jen chtěl poradit jakou si mám koupit,vdova je taky pěkna,ale virago je fakt hnus. Ten Shadow 600 z roku 99 má cca 45kw,proto ten rok. Už i na tom enduru jsem zjistil že 30kw je málo. Prostě něco do 100tis,tak rad´te a moc se mi tu kluci nehádejte


To mi ukaž kdes to vzal...

1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper

26.9.2015 v 21:54 | Nahoru | #75
podívej se na bikers,tam to píšou. Nejsem takovej znalec a třeba se pletou,já prostě chci něco nad 40kw

1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper

27.9.2015 v 06:50 | Nahoru | #76
do 100 tisíc tak max 800cm koupíš několik let starou mašinu . Větší kubatury se dají koupit ,ale dvacet let staré a kupovat dvacet let starý stroj

za mě něco takového ,alespon to má tu servisku ,ale i tak je to pořád hodně staré :
http://www.motorkari...ck-widow-834284.html

Naposledy editováno 27.09.2015 06:55:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 07:46 | Nahoru | #77

Saxn píše: do 100 tisíc tak max 800cm koupíš několik let starou mašinu . Větší kubatury se dají koupit ,ale dvacet let staré a kupovat dvacet let starý stroj

za mě něco takového ,alespon to má tu servisku ,ale i tak je to pořád hodně staré :
http://www.motorkari...-834284.html [/quote]
Myslel jsem že rozhoduje stav,ne stáří.Řekni mi proč je v tom problém?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 08:31 | Nahoru | #78

Saxn píše: Anti> Právě je velká odlišnost těch strojů . Enduro je komfortní stroj na cestování i po horším terénu , musí splňovat pohodlí , výkon který nikde nepoleví a mnoho dalších věcí . Věřím,že když na takové enduro sednu ,tak nemám na cestě žádné překážky a se vším si poradí ,ale zase je ten druhý pohled ze strany čoprů , kde si naopak člověk vychutnává ty vibrace , nedokonalou stabilitu motorky a cítít jak ten motor prostě maká , většinou na nich moc nových věcí člověk nenajde a jízda jak za starých časů je jiný zážitek . Myslím,že jsou to úhly pohledu ,ale každý má prostě pravdu a záleží na každém co ho na té cestě více naplnuje a baví

Prosím tě neuraž se ale přijde mi docela vtipný že největší obhájce choperů v tomdle tématu mluvý o vychutnání vibrací a přitom má v profilu že jezdí na 500 pseudo choperu kterej má motor původně se zmrzliny kterej točí přes 11000 je naprosto sametovej probudí se až v 6000 a od spoda skoro netáhne ale proč ne drobátko ho znám páč ten samej mám ve svím pseudo enduru

(reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 08:44 | Nahoru | #79
kubanec1977> Já jen, aby nedošlo k mýlce, nebylo to tam náhodou v koních ? hp? Shadow má obecně míň kW než jiné choppery a když má 750tka 33kW, proč by šestistovka měla mít 45kW? Ani strýček gougle to nenašel, co tady tvrdíš...

přechod z endura na choper

27.9.2015 v 09:36 | Nahoru | #80
Co se týče pohodlí, čopra si musí člověk upravit na sebe, hlavně řidítka, výšku štoků, výšku řidítek, rozteč a ůhel rukojetí. Pro nohy rozhodně předkopy, čopry mají nižší posed, proto jsou stupačky jakoby vysoko vzhledem k posedu. Já jsem upravil virago přesně na svoji fyziognomii 175cm, sedí a jede se na tom jako na ušáku. Pak je jízda skutečně požitek, který nic nenahradí. A uplně nejlepší je vyjet a nevědět kam jedu, s plnou nádrží, otevřeným ořechem na hlavě je to opravdu něco, co kdo nepoznal, neví vocogou. U mě na Viragu 3 problémy - motor nemá hmotu, při rozjezdech si klidně zdechne, pokud nedám víc plynu, za další hučení, buď spojka, nebo stálý převod, nebo kardan, neumim posoudit, a za další - neslyším laufy. Jinak dobrý, ale k dokonalosti ty 3 věci potřebuju a to japonci neumí. Prostě když jede za mnou HD s OEM laufy, tak jej slyším, sebe ne. Co to má jako být? Jinak výkon stačí, až na ty otáčky, jsou trochu vysoko, max výkon při 5500, vespod slabší krouťák, prostě za mne už čopr japonec ne. Ne.

1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper

27.9.2015 v 10:18 | Nahoru | #81
Plazivec: ja som si požičal na den Virago 1100 ale tá "sloboda" mi na nom vobec ale vobec nič nohovorila.

Myslím že čopráci a c/enduráci su uplne odlišná kategoria motorkárov. Riešiť to je uplne od veci.
Trocha poznám aj špičkových "ostrých" endurákov , niektorí k celkovo cestným motorkám ale nemaju absolutne žiedny vztah.napr.Jakeš.
To je zas dalšia kategoria

přechod z endura na choper

27.9.2015 v 10:23 | Nahoru | #82
tak si to zkombinuj na Harley enduro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 11:15 | Nahoru | #83

Anti píše: Myslel jsem že rozhoduje stav,ne stáří.Řekni mi proč je v tom problém?



Tak každopádně ,že rozhoduje stav ,ale mezi těma 20 let starýma se těžko vybírá sám vím,když jsem jezdil po nabídkách ,tak je to těžké u těch mladších najít moto v pěkným stavu je větší pravděpodobnost .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 11:20 | Nahoru | #84

droud píše: Prosím tě neuraž se ale přijde mi docela vtipný že největší obhájce choperů v tomdle tématu mluvý o vychutnání vibrací a přitom má v profilu že jezdí na 500 pseudo choperu kterej má motor původně se zmrzliny kterej točí přes 11000 je naprosto sametovej probudí se až v 6000 a od spoda skoro netáhne ale proč ne drobátko ho znám páč ten samej mám ve svím pseudo enduru



Právě ,že oproti V motoru řadový vibruje více ,taky si to užívám . Tak asi ten tvůj už potřeboval výbrus , neboť musel být po smrti .Já jezdím v partě , kde mají chlapi 800 , 900 , 1200 a HD 1600 a často si stěžují ,že mi nestačí . Ten motor na svůj obsah je velmi živý ,že za sebe hodí mnoho cruiseru vyšších kubatur a díky ne moc velké váze se mi to za 6sekund rozkutálí na sto a 170km/h není problém .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 14:26 | Nahoru | #85
Saxn> Dyk se jedná o čopra.Ten vyjíždí třikrát do roka,musí být sluníčko s 20 stupňů.Ano,pravděpodobnost klesá,ale ty mašiny dostávají snad nejméně do těla ze všech kategorií.Navíc motory"podmotorovaný",na podvozku se nedá nic zkazit ,prostě roků bych se nebál...
Ale pokud majiteli vyhovovalo více "bzučení" dvouválcové šestistovky než dusot jednoválcového kladiva,zřejmě mu bude víc vyhovovat "dolitr"...

(reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 15:40 | Nahoru | #86
Anti> tři krát do roka já mám letos za sebou přes 11 000 km , minulý měsíc jsem po druhé měnil olej v tomto roce a to ještě sezona nekončí .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 19:08 | Nahoru | #87
Saxn> já sem neřek že ten motor není živej ale že netáhne od spoda a to je docela rozdíl ten motor vzaly z GPZ a drobatko mu stáhly výkon jinným nastavením vaček ale pořád mu chutnají otáčky 3000 je tak mininum aby se netrápil jasně jede i při 2000 ale moc mu to nechutná a pokud ti tenhle motor vybruje tak s ním něco máš já totiž netuším co to jsou vybrace teda vím ale jen proto že mi mitasky E07nad 120 třepou celou motorkou ale to je od kol ne od motoru

(reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 19:13 | Nahoru | #88
droud> tak je fakt,že to je slabina mojí motorky ty otáčky a tím i zvuk ,který se na cruiser nehodí . Tak ty vibrace jsou jen lehce , srovnávám s 535 virago , která je díky v motoru uplně bez vibrací .

1 reakcí na tento příspěvek přechod z endura na choper

27.9.2015 v 19:20 | Nahoru | #89
někdy si sedni na jawu 350 a dej si tak 50 km zjištíš že ten motor vůbec nevibruje

(reakce na) přechod z endura na choper

27.9.2015 v 19:32 | Nahoru | #90
droud> znám měl jsem ji na svém začátku ,ale už jsem na to zapoměl ,tak snad si to připomenout není na škodu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prední ráfek a prední svetlo - ais ... Honda VT 600 Shadow 1Gabo 4 24.1.2024 v 10:12 1Gabo
Přední šavle Honda VT 600 Shadow Slava5 10 5.1.2024 v 06:41 1Gabo
Motomechanik - melouch Honda VT 600 Shadow Tomáš_GSR 12 25.11.2023 v 11:02 Drapák_Max
Správný tachometr na Honda Shadow 600 Honda VT 600 Shadow Voci45 1 20.10.2023 v 20:36 1Gabo
Přední brzda Honda VT 600 Honda VT 600 Shadow Horlet 11 30.8.2023 v 09:59 crestik


TOPlist