Naposledy editováno 12.04.2016 15:16:12
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)
ja1 píše: který rok??startér??
jestli ostra, tak je to jenom kick myslim
2 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)
docela by me zajimalo jak tam mas udelanou rozetu - ze se to veslo do vidlice, kdyztak vyfot kdyby ses nudil... ja jsem musel ubrat na soustruhu celej unasec rozety...
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)
Sice to bude mit za deset let u nas tak 80hod ale na motoru nic nez olej a maka jak o zivot :) ja si na italskou husku nemuzu stezovat. Samo moderni enduro je nekde jinde...
Naposledy editováno 27.06.2015 01:27:37
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)
Pokud někdo ví jak to řešit (konkrétní úkony) tak, aby sloužila, byl bych rád...
TE610 ostrá, rok 2000
Naposledy editováno 11.08.2015 10:50:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna te 610 (ostrá verze)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husqvarna te 610 (ostrá verze)
My jsme vzdy u husqvaren rozdelovali "ostra" vs "tupa" podle toho "E" na konci, starterovky byly silnicni endura, tezsi, normalni servisni intervaly - ostra je bez starteru, motor podobnej tomu z krosky s podobnym servisem... (Kdyz beru eru "italu" dobu kdy byla huska jeste svedska nepamatuju a pod bmw to byly docela specificky moto, pod ktm uz je to zas jiny a kdyz to tak vezmu tak mam neco napul mezi ktm a rakouskou huskou...)
KIVLOFF píše: assassin> Čus, mohl bych znát těch pár vychytaných věcí? Právě utírám pot po zápasení na nakopávačce a už mě to vážně nebaví
Pokud někdo ví jak to řešit (konkrétní úkony) tak, aby sloužila, byl bych rád...
TE610 ostrá, rok 2000
Peclive serizeni karburatoru - me treba malo otviral sytic. Nova fajfka a kabel - stara vypadala ok, ale za chladneho pocasi probijela kolem svicky pres zkondenzovanou vlhkost. Na studenej start to parkrat se syticem proslapnu pres dekomp kdy tam soucasne akcelerackou leju benzin (pridavam plyn) a pak bezi na prvni slapnuti ... Je potreba ji dost "ulejt"
Karbec jsem ladil podle lambda sondy, ale v podstate to sedelo s tim jak jsem ho naladil "podle ucha" ...
Spise bych se ohledl na Ventily pokud nejsou podpalene nebo nejak inak poskozene a zdali vubec vymezeni je serizene spravne???, Jesi vazne mechanici postupovali tak jak vyrobce udava my jsme postupovali vzdy dle vyrobce.
Pokud budes mit cas nafot mi nejake fotky sem co jsi vse mnenil a co ti vse s motorem delali pokud teto nebude optezovat a pokud nemas dilenskou prirucku posli presn typ moto rok a jase podivam v dilne.