Lutor píše: Já mám sice už starou KTM 300 EXC (1994) která má furt kompresi jak bejk a našlápnu ji úplně v poho...ale chce to vychytat ten "grif".Jinak mě se ta tvoje celkem líbí,neuraž se,ale cenu bych viděl asi tak 45 tis. strop.Můj názor dle fotek a videa.
Jak říká "Soccer",chce to švih v noze.
Jinak desky na VTRo cos mi poslal sedí parádně
Problém té 380 je, že má stejnej spodek jak 250, i s mechanismem nakopávání, nakopávačku dokonce stejnou jak 125, co jsem četl, tak se to i všem sere... Na prodej nespěchám, tak zkusím teda 49 a uvidím.
Teď do včerejška byla na motoinzerci 380tka stará hnusná, bez USD vidlic kroska bez papírů a prodala se za 38. Spíš tak něják nevím u té mojí, jestli jsou papíry plus nebo mínus na cenně u takové ostré motorky, že to každej chce spíš na trať a nechce se srát s papírama na úřadě..
2 reakcí na tento příspěvek Reálná prodejní cena EXC 380
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálná prodejní cena EXC 380
Kovi píše: nemyslím si,že by to chtěl někdo tahat na trat,ten kdo to myslí vážně a chce si zajezdit si tento typ motorky s tím stářím už dávno nekoupí, ve finále nezáleží ani na stavu,protože tyto stroje už nikdo dnes nechce, možná nějaký blázen co neví co čeho jde a pak ji zas za půl roku pošle dál až zjístí,že se na tom nedá jezdit.
Co udělá takovej člověk co chce tříkilo ale nemá prachy na nový? Koupí si starý ne?
Jak to myslíš nedá jezdit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Reálná prodejní cena EXC 380
heavyrun píše: Co udělá takovej člověk co chce tříkilo ale nemá prachy na nový? Koupí si starý ne?
Jak to myslíš nedá jezdit?
no například celá řada lidí zjistí že na 2T neumí jezdit nebo je to moc velká dřina, a koupí si 4T, což je pro hobíky do lesa myslím i lepší volba. Profík si to nekoupí takhle starý, nehledě na to že lidí co zůstávaj u 2T už tolik není díky tomu jak 4T protlačujou předpisy, a co si budem povídat - i na trati je ve stejný kategorii 4T snažší a o dost míň vyčerpává, zejména pro lidi co nezačínali a půl života neprojezdili na dvoutaktech.
Takže tyhle stroje chtěj vesměs srdcaři co maj rádi dvoutaktní nástup a průběh, a někdy i relativně snažší a lehčí servis motoru oproti 4T.
xtas píše:
Takže tyhle stroje chtěj vesměs srdcaři co maj rádi dvoutaktní nástup a průběh, a někdy i relativně snažší a lehčí servis motoru oproti 4T.
Stejně jak jsem psal nahoře, jedině nadšenci do 2T, ale ti si nevezmou 16 let starou vránu za 50 tis..
2 reakcí na tento příspěvek Reálná prodejní cena EXC 380
soccer píše: Hele, ty to budeš brát tak, že do tebe rýpu, ale v čem to je, že se ti to tak obtížně startuje?
Když mrkneš na ty videa, co tam chlapi tu motorku taky startujou, tak nikdo z nich nešlápne víc jak 2x (3x), a to ještě téměř v sedě.
Ty na tom skáčeš jak na nakompresovaném fírtaktu bez dekompu a strávíš na tom dvě minuty.
Je v pořádku startovací mechanismus? Beru, že vážíš 42 kilo, ale takovej motodémon jako ty, by ten švih v té nožce už měl mít dávno...
PS: Já měl EXC 300 a takový "proces" se startováním jsem nikdy neabsolvoval
Ve mě asi problém nebyl
Jinak na 380 byl nakopávací systém v pořádku, měnil jsem spojkovej koš, kolečko toho převodu nakopávačky a nakonec i kartery, protože mi praskly. Bez rozdílu. Nakonec jsem si udělal delší nakopávačku, tu jsem několikrát zlomil, tak jsem si udělal svoji nakopávačku, ocelovou a delší. Nepomohlo Ale EXCčka od roku 04, novej převod nakopávání a uplnej luxus