1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
nerjan píše: prosímtě jak se dává meziplyn u motorky?
Uplně jednoduše, používám taky, moje převodovka nemá synchrony a tvoje asi taky ne.. třeba z N na 2
Naposledy editováno 26.08.2015 15:23:50
charlie.vtx1800 píše: Ale jo, diskutovat můžeš. Ale je to jak když panic diskutuje o sexu... - páč fšechno už viděl v péčku a tak tomu přece rozumí, ne?
tak to jsi přirovnal hezky - - a jako srovnání super..
jen se maličko ale ohradím - já netvrdím, že tomu rozumím...a nikdy jsem netvrdil... na to jsou tu jiní "gigolové"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Většina pochopila, co "meziplyn" u motorky znamená a proškolení tedy netřeba.
2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
AlesRst1000Futura píše: Jsem již víc jak tři roky vlastníkem Hondy VFR 1200 F DCT tzn. s automatickou dvojspojkovou převodovkou. Musím říct, že jsem si na automat zvykal dost dlouho. Hlavně proto, že jsem vždy jezdil s kvaltovkou a jízdu s automatem jsem si nedokázal představit. Ale život mne donutil koupit automat, jestli chci vůbec na motorce jezdit (úraz). Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť, pořád jsem měl pocit , že řadí jinak než bych chtěl já. Jednou dříve , podruhé později. Několikrát se mi stalo (v Alpách), že mi ve vrácečce najednou přeřadila z dva na jedna a to škubnutí mne málem poslalo k zemi. Ale postupně jsem se ,,naučil,, s tím žít, využívat drive a nebo sport mode, popř. ruční řazení ovladačem na řidítkách. Nyní už vím, že vrácečky v Alpách si musím řadit ručně, že dálnice je ideální s drive mode a když ve mne bouchnou saze, tak jedině sport mode.Takže závěrem mohu říct, že se s tím dá žít ale kdybych mohl, tak koupím raději kvalťák.
tyjo fakt dik za osobni dojmy z delsiho pouzivani podle me by bylo idealni kdyby misto toho rucniho razeni na riditkach byla klasicka packa u levy stupacky, protoze jinak me to DCT prijde hrozne dobry reseni (narozdil od napr. D-CBS)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
charlie.vtx1800 píše: Ale jo, diskutovat můžeš. Ale je to jak když panic diskutuje o sexu... - páč fšechno už viděl v péčku a tak tomu přece rozumí, ne?
Blbost. Nastudoval si to na emimi a mimibazaru
Bubrak-ZX10R píše: tyjo fakt dik za osobni dojmy z delsiho pouzivani podle me by bylo idealni kdyby misto toho rucniho razeni na riditkach byla klasicka packa u levy stupacky, protoze jinak me to DCT prijde hrozne dobry reseni (narozdil od napr. D-CBS)
ono to jde - nebo alespoň u NC řady to jde (jestli u Crosstoureru nebo jiných - to netuším) - dá se koupit klasiká páka na nohu.. ale jde o to, jestli je to lepší.
Spojka tam stejně není. A co je rychlejší - noha nahoru/dolu nebo ruka +/-.
Někde na foru jsem četl reference od někoho, kdo si tu nožní řadičku na NC 750 koupil a údajně to použil asi 5x (prý, aby to alespoň použil, když už to koupil).
AlesRst1000Futura píše: Jsem již víc jak tři roky vlastníkem Hondy VFR 1200 F DCT tzn. s automatickou dvojspojkovou převodovkou. Musím říct, že jsem si na automat zvykal dost dlouho. Hlavně proto, že jsem vždy jezdil s kvaltovkou a jízdu s automatem jsem si nedokázal představit. Ale život mne donutil koupit automat, jestli chci vůbec na motorce jezdit (úraz). Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť, pořád jsem měl pocit , že řadí jinak než bych chtěl já. Jednou dříve , podruhé později. Několikrát se mi stalo (v Alpách), že mi ve vrácečce najednou přeřadila z dva na jedna a to škubnutí mne málem poslalo k zemi. Ale postupně jsem se ,,naučil,, s tím žít, využívat drive a nebo sport mode, popř. ruční řazení ovladačem na řidítkách. Nyní už vím, že vrácečky v Alpách si musím řadit ručně, že dálnice je ideální s drive mode a když ve mne bouchnou saze, tak jedině sport mode.Takže závěrem mohu říct, že se s tím dá žít ale kdybych mohl, tak koupím raději kvalťák.
Taky moc díky za osobní zkušenost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Blbost. Nastudoval si to na emimi a mimibazaru
na mimibazaru jsem cca 1 rok každou chvíli... takže můžu zodpovědně prohlásit, že tam ani o sexu a ani o motorkách nic není. Takže tam ne... Neměl bys pro mne nějaké jiné stránky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: na mimibazaru jsem cca 1 rok každou chvíli... takže můžu zodpovědně prohlásit, že tam ani o sexu a ani o motorkách nic není. Takže tam ne... Neměl bys pro mne nějaké jiné stránky?
Tu máš odborníka co ví o sexu a ženách vše
Dráťa píše: levrto> Nebabrej se v tom, nebo všichni budeme muset být poučeni, že hrknutí plynem v době vypnutí spojky před přeřazením není čistokrevný a pravověrný meziplyn, protože takhle jednoduchý to u legendárních korábů typu IFA nebo Praga V3S nebylo.
Většina pochopila, co "meziplyn" u motorky znamená a proškolení tedy netřeba.
Já tomu říkám falešný meziplyn a nebo předplyn.
nicmene falesny meziplyn nebo predplyn muze byt jeste dvojiho druhu, tj v momente nez preradim a potom po prerazeni nez pustim spojku
pri razeni bez spojky je uz jen plyn na nastaveni motoru do zaberu (dopredu ci brzdici motor) ci do nezaberu pro podrazovani bez spojky mi nejlip funguje mit motor v lehkem zaberu tesne po nezaberu
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Naposledy editováno 23.10.2015 01:06:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
CAG píše: art007> Většina těchto pomocníků na sériových strojích je proto aby bylo ovládání strojů co nejméně závislé na schopnostech a námaze řidiče.I díky tomu se ovládání aut,motorek stává dostupnější,tzn.jezdí čím dál větší počet a v to je dle mě"špatně" (větší provoz,zpřísňují se emise,atd.)Navíc pak na mcz vznikají témata Proč motorkáři nezdraví?
to je fakt, skoro mám pocit, že je 50% šance, že se zdravíš s debilem a to jsem na ty procenta možná moc optimistickej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: to je fakt, skoro mám pocit, že je 50% šance, že se zdravíš s debilem a to jsem na ty procenta možná moc optimistickej
Kdo není debil, tak si nikdy nic tak nebezpečného jako motorka nekoupí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: Dráťo, víš proč nepotřebujeme automat? Protože to XJR jede stejně na všechny kvalty stejně
To je fakt, vlastně nás to připravuje na dobu eletromotorů, ty mají podobný průběh krouťáku
Ale je fakt, že když nechám mozek doma a jedu do zatáček, tak stejně jedu většinu cesty na 3-4
Dráťa píše: To je fakt, vlastně nás to připravuje na dobu eletromotorů, ty mají podobný průběh krouťáku
Ale je fakt, že když nechám mozek doma a jedu do zatáček, tak stejně jedu většinu cesty na 3-4
jo to je přesně ono... byl jsem v pondělí na okruhu a jiný kvalty jsem neřadil jo a musím koupit nový stupačky
2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Dráťa píše: kubacech> Vole! My nemáme choppery!
To přijde s věkem jsem slyšel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Dráťa, Harry007> to nemáte špatné. Mi to pod 1500 otáček už nechce jet a řadit musím
hmmm, a ti co maji R6 a jine zihadla musi radit kdykoli to maji pod 15000
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |