1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
nerjan píše: prosímtě jak se dává meziplyn u motorky?
Uplně jednoduše, používám taky, moje převodovka nemá synchrony a tvoje asi taky ne.. třeba z N na 2
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 26.08.2015 15:23:50
charlie.vtx1800 píše: Ale jo, diskutovat můžeš. Ale je to jak když panic diskutuje o sexu... - páč fšechno už viděl v péčku a tak tomu přece rozumí, ne?
tak to jsi přirovnal hezky -
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
jen se maličko ale ohradím - já netvrdím, že tomu rozumím...a nikdy jsem netvrdil... na to jsou tu jiní "gigolové"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Většina pochopila, co "meziplyn" u motorky znamená a proškolení tedy netřeba.
2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
AlesRst1000Futura píše: Jsem již víc jak tři roky vlastníkem Hondy VFR 1200 F DCT tzn. s automatickou dvojspojkovou převodovkou. Musím říct, že jsem si na automat zvykal dost dlouho. Hlavně proto, že jsem vždy jezdil s kvaltovkou a jízdu s automatem jsem si nedokázal představit. Ale život mne donutil koupit automat, jestli chci vůbec na motorce jezdit (úraz). Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť, pořád jsem měl pocit , že řadí jinak než bych chtěl já. Jednou dříve , podruhé později. Několikrát se mi stalo (v Alpách), že mi ve vrácečce najednou přeřadila z dva na jedna a to škubnutí mne málem poslalo k zemi. Ale postupně jsem se ,,naučil,, s tím žít, využívat drive a nebo sport mode, popř. ruční řazení ovladačem na řidítkách. Nyní už vím, že vrácečky v Alpách si musím řadit ručně, že dálnice je ideální s drive mode a když ve mne bouchnou saze, tak jedině sport mode.Takže závěrem mohu říct, že se s tím dá žít ale kdybych mohl, tak koupím raději kvalťák.
tyjo fakt dik za osobni dojmy z delsiho pouzivani
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
charlie.vtx1800 píše: Ale jo, diskutovat můžeš. Ale je to jak když panic diskutuje o sexu... - páč fšechno už viděl v péčku a tak tomu přece rozumí, ne?
Blbost. Nastudoval si to na emimi a mimibazaru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Bubrak-ZX10R píše: tyjo fakt dik za osobni dojmy z delsiho pouzivani podle me by bylo idealni kdyby misto toho rucniho razeni na riditkach byla klasicka packa u levy stupacky, protoze jinak me to DCT prijde hrozne dobry reseni (narozdil od napr. D-CBS)
ono to jde - nebo alespoň u NC řady to jde (jestli u Crosstoureru nebo jiných - to netuším) - dá se koupit klasiká páka na nohu.. ale jde o to, jestli je to lepší.
Spojka tam stejně není. A co je rychlejší - noha nahoru/dolu nebo ruka +/-.
Někde na foru jsem četl reference od někoho, kdo si tu nožní řadičku na NC 750 koupil a údajně to použil asi 5x (prý, aby to alespoň použil, když už to koupil).
AlesRst1000Futura píše: Jsem již víc jak tři roky vlastníkem Hondy VFR 1200 F DCT tzn. s automatickou dvojspojkovou převodovkou. Musím říct, že jsem si na automat zvykal dost dlouho. Hlavně proto, že jsem vždy jezdil s kvaltovkou a jízdu s automatem jsem si nedokázal představit. Ale život mne donutil koupit automat, jestli chci vůbec na motorce jezdit (úraz). Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť, pořád jsem měl pocit , že řadí jinak než bych chtěl já. Jednou dříve , podruhé později. Několikrát se mi stalo (v Alpách), že mi ve vrácečce najednou přeřadila z dva na jedna a to škubnutí mne málem poslalo k zemi. Ale postupně jsem se ,,naučil,, s tím žít, využívat drive a nebo sport mode, popř. ruční řazení ovladačem na řidítkách. Nyní už vím, že vrácečky v Alpách si musím řadit ručně, že dálnice je ideální s drive mode a když ve mne bouchnou saze, tak jedině sport mode.Takže závěrem mohu říct, že se s tím dá žít ale kdybych mohl, tak koupím raději kvalťák.
Taky moc díky za osobní zkušenost.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Blbost. Nastudoval si to na emimi a mimibazaru
na mimibazaru jsem cca 1 rok každou chvíli... takže můžu zodpovědně prohlásit, že tam ani o sexu a ani o motorkách nic není. Takže tam ne... Neměl bys pro mne nějaké jiné stránky?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: na mimibazaru jsem cca 1 rok každou chvíli... takže můžu zodpovědně prohlásit, že tam ani o sexu a ani o motorkách nic není. Takže tam ne... Neměl bys pro mne nějaké jiné stránky?
Tu máš odborníka co ví o sexu a ženách vše
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Dráťa píše: levrto> Nebabrej se v tom, nebo všichni budeme muset být poučeni, že hrknutí plynem v době vypnutí spojky před přeřazením není čistokrevný a pravověrný meziplyn, protože takhle jednoduchý to u legendárních korábů typu IFA nebo Praga V3S nebylo.
Většina pochopila, co "meziplyn" u motorky znamená a proškolení tedy netřeba.
Já tomu říkám falešný meziplyn a nebo předplyn.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
nicmene falesny meziplyn nebo predplyn muze byt jeste dvojiho druhu, tj v momente nez preradim a potom po prerazeni nez pustim spojku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
pri razeni bez spojky je uz jen plyn na nastaveni motoru do zaberu (dopredu ci brzdici motor) ci do nezaberu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Naposledy editováno 23.10.2015 01:06:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
CAG píše: art007> Většina těchto pomocníků na sériových strojích je proto aby bylo ovládání strojů co nejméně závislé na schopnostech a námaze řidiče.I díky tomu se ovládání aut,motorek stává dostupnější,tzn.jezdí čím dál větší počet a v to je dle mě"špatně" (větší provoz,zpřísňují se emise,atd.)Navíc pak na mcz vznikají témata Proč motorkáři nezdraví?
to je fakt, skoro mám pocit, že je 50% šance, že se zdravíš s debilem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: to je fakt, skoro mám pocit, že je 50% šance, že se zdravíš s debilem a to jsem na ty procenta možná moc optimistickej
Kdo není debil, tak si nikdy nic tak nebezpečného jako motorka nekoupí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: Dráťo, víš proč nepotřebujeme automat? Protože to XJR jede stejně na všechny kvalty stejně
To je fakt, vlastně nás to připravuje na dobu eletromotorů, ty mají podobný průběh krouťáku
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ale je fakt, že když nechám mozek doma a jedu do zatáček, tak stejně jedu většinu cesty na 3-4
Dráťa píše: To je fakt, vlastně nás to připravuje na dobu eletromotorů, ty mají podobný průběh krouťáku
Ale je fakt, že když nechám mozek doma a jedu do zatáček, tak stejně jedu většinu cesty na 3-4
jo to je přesně ono... byl jsem v pondělí na okruhu a jiný kvalty jsem neřadil
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Dráťa píše: kubacech> Vole!
My nemáme choppery!
To přijde s věkem
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
kubacech píše: Dráťa, Harry007> to nemáte špatné. Mi to pod 1500 otáček už nechce jet a řadit musím
hmmm, a ti co maji R6 a jine zihadla musi radit kdykoli to maji pod 15000
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |