paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne
31.3.2015 v 09:00
Zdravím.
Mám problém u svého Horneta 900 r.v.2003 . Když se nádrž přepne na rezervu, musím přestat intenzivně brzdit, jinak motor chcípne a tak 2 vteřiny trvá než zase naskočí. Vypadá to jako problém palivového systému, jako kdyby neměl dostatek benzínu. Při demontáži nádrže jsem z ní vylil necelé 4 litry, což by mělo zajistit dostatečný tlak. Předpokládal jsem nečistoty, ale nikde nic. Nesetkal se s tímto problémem někdo? Děkuji
Předchozí
1 2
Následující

Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 09:09 | Nahoru | #1
pravdepodobne se ty ctyri litr presunou dopredu a nedostanou se do palivoveho systemu

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 09:37 | Nahoru | #2
normální, řek bych..tohle se mi stávalo na motardu. Benzín se přeleje dopředu, odplaví se čerpadlo, to si cucne vzduchu a pak trvá, než zase natlačí benzín ke vstřikům

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 09:49 | Nahoru | #3
No v tomto případě by to muselo dělat i normálně, těsně před přepnutím na rezervu...a to se neděje. Problém začne až začne blikat rezerva. Do té doby nic. A na předchozí 600 se to nestalo ani jednou.

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:00 | Nahoru | #4
A u Horneta rezerva bliká? Nebo má svítit? Nemůže bejt blikání porucha?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:15 | Nahoru | #5
selkie> no ono to svítí ale ne hned. Napřed párkrát blikne, a pak už jenom sviňa svítí

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:25 | Nahoru | #6
NitramSettam> Zdarec vyndal bych kohout,a pořádně bych se na něj podíval pro začátek

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:29 | Nahoru | #7
Ale jinak to zní docela logicky brzdíš a přeleje se dopředu natáhne vzduch jestli je to jenom tohle, tak s tim nic nenaděláš.
Leda že by ti tam nějakej šikula navařil přepážky, ale takovou práci asi nikdo nedá, Hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:34 | Nahoru | #8
KATRTER> co pěna?

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:35 | Nahoru | #9
selkie> jo luxus nejlépe trhací

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 10:44 | Nahoru | #10
NitramSettam> To je vpořádku téměř u každýho stroje co jezdí na benzín nebo na naftu kontrolka napřed bliká přesněji řečeno problikává a když plovák
spadne pod kontrolní čidlo rezervy tak už jen svítí. Vždycky a u všeho pokud to tam je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 11:30 | Nahoru | #11
KATRTER> to blikání je jasné, to je v pohodě. Jenom to chcípnutí motoru není žádný med, když dobrzďuješ za autem, čekáš jak projede protisměr a pak chceš vystřelit a předjet a nic jenom bbbbbbbbbbbbb, až Ti to najednou málem vyletí z ruk, jak to zase chytné....myslím, že tohle by to dělat nemělo.

Naposledy editováno 31.03.2015 11:49:41

2 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 12:25 | Nahoru | #12
Prvně bych šel po kohoutu, pořádně vyčistit ... pokud to blbne, až po přepnutí na rezervu, problém bude pravděpodobně tam. Co to dělá, když se dá rezerva s plnou nádrží ?

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 12:38 | Nahoru | #13
NitramSettam> jo,je mi to jasny to by nechtel nikdo ale ten posledni komentar bych zkusil to by mohlo mnohe vysvetlit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 12:39 | Nahoru | #14

HynekHoubini píše: Prvně bych šel po kohoutu, pořádně vyčistit ... pokud to blbne, až po přepnutí na rezervu, problém bude pravděpodobně tam. Co to dělá, když se dá rezerva s plnou nádrží ?



Tohle sem myslel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 12:51 | Nahoru | #15

selkie píše: normální, řek bych..tohle se mi stávalo na motardu. Benzín se přeleje dopředu, odplaví se čerpadlo, to si cucne vzduchu a pak trvá, než zase natlačí benzín ke vstřikům


Pokud tam má kohoutek a přepíná na rezervu tak tam žádný vstřiky nebudou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 12:55 | Nahoru | #16
dave-lister> já měl za to, že přepnutí na rezervu = rozsvícená kontrolka..proč by tam jinak byla?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 13:01 | Nahoru | #17
selkie> Tak potom nechápu proč někdo nebo něco přepíná narezervu.....

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 13:06 | Nahoru | #18
dave-lister> on ne, nádrž

a aby byla 03 karburace? to spíš ne

Naposledy editováno 31.03.2015 13:08:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 13:51 | Nahoru | #19
HynekHoubini> nepřepínám manuálně je to automatické.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 13:54 | Nahoru | #20

KATRTER píše: Tohle sem myslel.



S plnou se na rezervu jet nedá... nebo aspoň nevím jak

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 13:57 | Nahoru | #21
NitramSettam> Pokud tam máš vstřikování tak žádný přepínání tam není. Pouze se rozsvítí kontrolka.

2 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 14:02 | Nahoru | #22
Přesně...a pak to začne... Ještě mě napadlo, jestli to nemá spojitost s plynovým lankem. K rukojeti vedou dvě. Jedno tahám jak přidávám a druhé je trošku volné, ani nevím na co tam pořádně je.

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 14:06 | Nahoru | #23
NitramSettam> ale na rezervu nejedeš ani když se rozsvítí kontrolka...proto tam ta kontrolka je. Cesta paliva zůstává nezměněna.

Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 14:09 | Nahoru | #24
no tak to potom už vůbec nechápu. Jakmile svítí, tak je problém, když ne, problém není.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 14:44 | Nahoru | #25
NitramSettam> Je to tam kvůli bezpečnosti. Jedno přidává a druhé ubírá. Kdyby se ti zasekla jedna klapka nebo praskla vratná pružina tak tím druhým lankem ty klapky uzavřeš.
Jak se to chcípnutí projevuje? Máš zavřenej plyn, brzdíš motorem. Pak přidáš a ono nic?

Naposledy editováno 31.03.2015 14:44:40

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 15:16 | Nahoru | #26
Taky mě napadá to může udělat jen "přelití" benzínu dopředu a že si to cucne trochu vzduchu. Samozřejmě by to dělat nemělo. Ale není tvoje moto vytuněný? Nádrž a díly pod ní jsou originál (že by byla třeba víc skloněná dopředu)?

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 15:18 | Nahoru | #27

dave-lister píše: NitramSettam>Máš zavřenej plyn, brzdíš motorem. Pak přidáš a ono nic?



Brždění motorem asi nebude intenzivní brždění Pod tím si představuju podřazování + razantní brždění předkem.

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 15:43 | Nahoru | #28

dave-lister píše: NitramSettam> Je to tam kvůli bezpečnosti. Jedno přidává a druhé ubírá. Kdyby se ti zasekla jedna klapka nebo praskla vratná pružina tak tím druhým lankem ty klapky uzavřeš.
Jak se to chcípnutí projevuje? Máš zavřenej plyn, brzdíš motorem. Pak přidáš a ono nic?



Takhle ne, vždy to chcípne, když brzdím fakt hodně i se spojkou...ne motorem, ale ještě to zkusím.

(reakce na) Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 15:44 | Nahoru | #29

panTerek píše: Taky mě napadá to může udělat jen "přelití" benzínu dopředu a že si to cucne trochu vzduchu. Samozřejmě by to dělat nemělo. Ale není tvoje moto vytuněný? Nádrž a díly pod ní jsou originál (že by byla třeba víc skloněná dopředu)?



Moto není vytuněné, je to origo i nádrž.

1 reakcí na tento příspěvek Při jízdě na rezervu motor při intenzivním brzdění chcípne...

31.3.2015 v 16:09 | Nahoru | #30
Možná to bude tím, že máš zamáčklou spojku, tím jak brzdíš systém nasaje vzduch a problém může být na světě. Pokud tam je vstřikování a brzdíš motorem systém vyhodnotí natočení škrtící klapky, rychlost a další blbosti, řídící jednotka to vyhodnotí jako brždění motorem a vstřiky nevstřikují palivo... Zkus brzdit motorem a brzdama zároveň. Jinak mě nic nenapadá. Možná se pletu, ale za zkoušku to stojí
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist