Po úspěšné poradně v mém tématu "5 let stála v garáži" jsem ji podle některých tipů z diskuse zprovoznil - Vyměnil jsem baterku, vyměnil jsem olej a vyčistil sítko, promazal všechno pohyblivé, zkontroloval prověšení řetězu a namazal ho, na novém oleji to nechal běžet tak 10 minut a pak s tím druhý den jel 14 km okreskama na STK Dopadlo to všechno dobře a při cestě do HK (180km) jsem zjistil, že nedobíjí. Baterka se postupně vybila a teď startuju jak cyp s rozběhem
Po troše googlení jsem došel k tomu, že je to buď alternátor nebo regulátor dobíjení. Opět se zeptám tady a snad opět někdo helfne. Je nějaký způsob, jak zjistit, která z těchto součástek se vadná, popřípadě nějaký jednoduchý? Nejspíše by se to dalo multimetrem proměřit, ale přes elektro nejsem zase tak zdatný, tak pokud je snadnější způsob, potěšil by (Je tor r.v. 2004)
Díky za tipy a názory.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rada/výběr dváci Honda CBR 125R | MrLuckyoff | 14 | 17.5.2024 v 07:35 rg250 |
zvýšení výkonu honda cbr 125 [1, 2] Honda CBR 125R | Honda23 | 49 | 15.5.2024 v 23:04 Ozzy_ |
Honda cbr 125 r Honda CBR 125R | Dominik07 | 11 | 29.4.2024 v 15:12 Krautkopf |
Jakou 125 CCM vybrat Honda CBR 125R, Honda PCX 125, Yamaha NMAX 125 | Giant13 | 17 | 22.4.2024 v 20:57 MP3KV |
Blinkry Honda CBR 125R | ProFicK | 1 | 24.3.2024 v 02:08 tompok76 |