globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lehký a malý stan(kvalitní)

11.1.2015 v 15:38
Zdravím ve spolek.Sice je tu dost témat o stanech ale už staršího data a nic moc jsem nedohledal,tak se chci zeptat jestli nemáte někdo tip na malý a lehký kvalitní stan co by se vešel např do batůžku,mám sporta a toho místa fakt moc nejni ,no a nějakej tip na spacák a karimatku by taky bodnul ,co nejmenší a nejlehčí,všem za případné tipy děkuju

25.1.2015 v 18:46 | Nahoru | #661

Zdenalbenal píše: Pooh>...místo na spaní je dobré začat hledat tak hodinu před západem Slunce.
Ináč se možeš ráno vzbudit na trávníku pod Leninem (se mě to stalo - za komančů) .
Štěstí, že zasahující příslušník SNB měl rozum.

Já jsem zase začal praktikovat opak. Místo na spaní hledám až za tmy. Podstatně to ulehčí hledání. Lehnu si tam, kam bych za bílého dne nikdy nelehnul. Pravda, občas ráno zjistíš, že to není les, ale sad a domorodec Ti u spacáku sbírá trnky, ale směrem na jih se ještě omluví, že Tě probudil a daruje nějaké na cestu.

25.1.2015 v 18:57 | Nahoru | #662

BlackCrow píše: Mě je to všeobecně jedno. každopádně na dovolenou, ať už jakoukoliv jezdim proto, abych ji strávil v klidu a pohodě, odpočinul si ať fyzicky nebo psychicky a užil si to, ne abych se hnal od bodu k bodu. nikdy nejsem ten na koho by se kdykoliv čekalo a je mi fuk kdy a kde si lehnu. otiž nezapomínejte, že CESTA JE CÍL....

Každý si to užíváme svým způsobem. Ty požitkářsky cestuješ krajinou, jiné naplňují divoké pitky, já se snažím maximálně využít čas. Všichni jsme spokojeni a z dovolené se vracíme s dobrým pocitem. Podstatné je, aby se tyto skupiny nezkřížily, to je pak většinou průšvih.

25.1.2015 v 19:02 | Nahoru | #663
fidlimydli> Jj,napsal jsi to moc hezky.Ten dobrý pocit máme pak všichni společný a je jedno co mu jak u koho předcházelo.

25.1.2015 v 21:16 | Nahoru | #664

Kluzon píše: choze69> Kámoš ji má léta a asi 90kg-jo je to funkční,ale nesmíš se vrtět ,ta představa jak to sklapne kule...

au

2 reakcí na tento příspěvek Lehký a malý stan(kvalitní)

26.1.2015 v 10:03 | Nahoru | #665
No, vzhledem k tomu, ze se tady resilo uz skoro vše, takze se z toho stala vicemene diskuze "o stanovaní" tak taky přidám dotaz

Letos porpve planuji pod stan na masine (cesko,slovensko,zarhanici), zajima me, jak resite veci (obleceni,helma,boty apod) .. nechavat to nekde ve stanu v kempu kdyz dete na cely den k vode mi neprijde zrovna nejlepsi zabezpecení, nestojí to pár kaček, navíc, když jedete ve dvou. Jedine co me napadlo, je snad se domluvit v nejakem penzionu/hotelu zdal-li by byli ochotni (i za poplatek) ponechat veci u nich. Treba v zahranici to tak horke nebude s kradezi, ale v CZ a SK nevim,nevim .... Jednou nam stan uz vybrali a to tam byli jen plavky a obyc spacaky ...

Je to možna blbý dotaz, ale ja do kempu jezdil vzdy jen autem a tam je to ponekud snadnejsi reseni

26.1.2015 v 11:27 | Nahoru | #666
devmixil> Záleží kolik je věcí. většinou to je krámy nechat ve stanu, věci co chcu mít u sebe tak do tankvaku který zamču v kufru a na koupačku v kraťasech. Helmy se stáhnou k sobě řetězem.

Mašinu si zaparkuješ ať na ni vidíš a není problém

26.1.2015 v 12:58 | Nahoru | #667
V zahraničí(chápej-tam kde nejsou češi)bych strach neměl,ale abych nekřivdil-před 2lety byli autem v kempu a vedle měli takové prima lidi z Phy,nebyl problém se vzájemně domluvit,ale ani to nebylo nutné.Třeba narazíž na nějakýho zabydlenýho karavanistu a vše je o dohodě. To jsou kempy.A v divočině nikdo nečeká na osamělé motorkáře,aby je obral.

26.1.2015 v 13:33 | Nahoru | #668
Mám levnou přilbu, tak bych to neřešil i když bych dobrý pocit neměl. Mít přilbu za 7t, požádám bližního svého s automobilem, který zůstává v kempu s tím, že si ji večer vyzvednu, nebo ji hodím na recepci. Podle sympatií.
Spím většinou na divoko, ale kdekoliv jsem na parkovišti s výběrčím požádal o úschovu přilby a bundy, všude s úsměvem vyhověli a někde mi to dokonce nabízeli sami od sebe. Na bazénu mi taky přilba do skříňky nevleze a nechávám ji v pohodě na recepci. Dobrých lidí je naštěstí více než si myslíme. Průser je, že i když krade jen jeden, zámky musíme mít všichni.

26.1.2015 v 23:07 | Nahoru | #669
Na zabezpečení zavazadel se dá kůpit síť z ocelových lanek.
Tým řetazem se dá, kromě přilby, zamknůt aj oblečení - provleče se to rukávama a nohavicama.
Já sem si tak spočítal, že v objemu sbalených stanů néni až takový rozdíl...mám pro tři lidi a sbalený má 12 litrů a poměrně malý stan Quickhiker II má 9...
Mě se jeví jako dost důležitá vlastnost rychlost stavby, páč já se s tým mojím jebu čtvrt hodiny.
Podstatná úspora objemu je ale spacák a karimatka...rozdíly sů v desítkách procent.
U "tepelně" srovnatelných spacáků to može byt rozdíl cca 5 litrů oproti 35ti...ten samý poměr může být i u karimatky.
Podle prodejců se dá zvýšit "výkon" spacáku vložků (až o 8 stupňů)...jejíž objem je nanicovatý, do litru...cena ale taky.
Špekuluju nad tím, že bych používal žďárák plus ten přístřešek, kdyby bylo horší počasí.
No a kdyby bylo fakt hnusně, tak stan jako sichr.
Kamoš chodí po horách s prajednoduchým žďárákem a aby mu neteklo do huby - používá palazór (=deštník).
Mezi horolezcama vzbuzuje úsměv...do té doby, než začne pršet .

27.1.2015 v 00:13 | Nahoru | #670
Zdenalbenal> Číslo je to malé, ale hmatatelný rozdíl 3L prostoru je docela dost. Jsou to dvě 1,5l petflašky navíc, nebo 6 piv. Další podstatný parametr je hmotnost.

Spacák jsem vyřešil zakoupením jednovrstvého s komfortem do +5. Abych měl v dvouplášťovém stanu +5, musí být venku min 0 a to je při mém použití opravdu vyjímečně. Sbalený v kompresním obalu má s bídou 2l. Pokud už přece jen předpokládám zimu, obleču termo vložky do motohader. Od koupě jsem původní spacák do mínus nevímkolik o trojnásobné velikosti nepoužil.

28.1.2015 v 08:46 | Nahoru | #671

choze69 píše: už vám někomu ta štokrle přišla?
vypadá to funkčně?

Objednáno 16.1. a pořád nic... Přišla už teda někomu?

28.1.2015 v 08:59 | Nahoru | #672
Přišla Alarmovi,včera mně volal a jinak se naplnilo to,čeho jsme se báli-údajně nejsou skladem. Měl k tomu nějakej omluvnej email.

28.1.2015 v 09:49 | Nahoru | #673
Kluzon> mně zatim ani neposlali, ani nenapsali nic...

28.1.2015 v 10:19 | Nahoru | #674
Weezzee> Jsem na tom stejně, a to jsem darebákům zaplatil převodem. Přišlo jen potvrzení, že obdrželi platbu, toť vše

Edit: Objednával a platil jsem také 16.1.

Naposledy editováno 28.01.2015 10:20:54

28.1.2015 v 11:04 | Nahoru | #675
rockviper> stejně tak já... 16. objednávka, hned placeno, 20. mi přišlo že obdrželi platbu... Před chvílí jsem jim psala, ať to koukaj doručit, nebo se aspoň ozvat co a jak.

28.1.2015 v 11:09 | Nahoru | #676
Jste jim ty židličky vykoupili, tak se nedivte taky jsem o ní uvažoval, ale nakonec jsem si řekl, že mi až tak nevadí sedět na zemi, i když ten komfort to prostě není

28.1.2015 v 13:03 | Nahoru | #677
MartyR> njn, maj tam mít teda aspoň něco jako Skladem 2 poslední kusy.... když jsem to objednávala, měli tam "Skladem".... A i kdybysme to vykoupili... maj odepsat, co se bude dít dál, a ne že si nechaj zaplatit a pak dělaj jakože nic....

28.1.2015 v 13:15 | Nahoru | #678
Já naštěstí dobírkou,ale stejně je ticho po pěšině

28.1.2015 v 13:27 | Nahoru | #679
Hodí někdo odkaz oč jde ? :)

28.1.2015 v 13:33 | Nahoru | #680
Weezzee> No, jo, komunikace s některými e-shopy není zrovna ideální, se mi x-krát stalo, že jsem něco kupoval, co bylo uvedeno skladem, a po té mi napsali nebo volali, že to nemají, že zapomněli aktualizovat stav zboží na internetu apod. Takže si teď platbu předem radši dvakrát rozmýšlím...
Snad se vám ještě ozvou, cca 10 dní po platbě mi přijde, z mých zkušenosti, ještě relativně krátká doba, i když člověka to samozřejmě štve, když musí čekat a neví co se děje

28.1.2015 v 13:55 | Nahoru | #681
fidlimydli> Quickhiker nacpu do kufru, ale stan, kerýho balík zkrz tyčky je půl metra dlůhý musím dat ven...ale zas ušetřím dvaapůl...
Uvidíme, vyzkůšáme.
Taky špekuluju o velelehkém spacáku plus futrálu dovnitř.
Když mrzne, stejně nikam na motorce na noc nejedu.
I když - loni na jaře v Krušných Horách sem byl utahaný jak kotě, tak sem se utábořil...no a ten teplý spacák zas nebyl špatný...padal snih, hůlava jak sviňa a -3...
Zaguchlaný pěkně v teplíčku sem se vzbudil kolem desáté dopoledne...a to sem to zalomil asi v šest večer...majů tam nejak silný luft...z elektráren... .
Já se do spacáku spíš vysleču, líp se mě spí.

Naposledy editováno 28.01.2015 14:00:24

28.1.2015 v 13:59 | Nahoru | #682
U nás, když si nekdo objedná zboží a náhodů ho nemáme, domluvíme se s ním na jiné variantě produktu a nebo termínu.
Platba dopředu je možná, ale vždy za zboží, keré je už zabalené, připravené k expedici a čeká se enom až to cinkne.
Mě se to zdá byt normální...ale nechat si poslat prachy a potom hledět do prázdného regálu - no aj tak se dá, ale - neděláme to.

28.1.2015 v 14:12 | Nahoru | #683
MartyR> jj, ještě počkám... napsala jsem jim, jak to vypadá, tak jsem zvědavá, jestli se ozvou...

devmixil> jde o židlíka

28.1.2015 v 14:14 | Nahoru | #684
a dokonce koukám, že jí zdražili od toho 16. co jsem ji objednávala...

28.1.2015 v 14:21 | Nahoru | #685
Taky koukám, že podražili. Za kolik jsi to měla ty?
Nicméně momemtálně píšou dostupnost 7 dní, tak bych ještě počkal.

Naposledy editováno 28.01.2015 14:21:50

28.1.2015 v 14:38 | Nahoru | #686
PepanS> za 103,-. Jj, počkám, jen bych ocenila, kdyby mi aspoň odpověděli: máme, odesláno/ máme, odešleme/ nemáme, vydržte/ nemáme a mít nebudem, vracíme prachy...

28.1.2015 v 15:26 | Nahoru | #687

28.1.2015 v 15:30 | Nahoru | #688

kostelenec píše: Mě nepřišel ani potvrzující email,tak jsem tam psal a prej tam žádnou objednávku nemám a že jsou vyprodaný

A prachy v čudu? To je dobrý

28.1.2015 v 16:25 | Nahoru | #689
Zdenalbenal> Já jsem navíc zjistil, že ten spacák do -15 o velikosti a váze medicimbalu, který mám už 15 let je stejně teplý jako ten nový do +5 o velikosti volejbalového míče.

28.1.2015 v 16:26 | Nahoru | #690
Kluzon> bral jsem na dobírku