Tady bych se rád dozvěděl jestli už někdo má s nima zkušenost případně jakou a nebo jestli šance tohle opravit vůbec nejni a jen tam dojedu a budu za debila
Abych sem pak nepsal ještě jednou potřebuju i srovnat vidle jedna půjde určitě takže mi spíš jde o to jestli nemáte někdo s někym zkušenost.Nejlíp taky u nás na jihu
Anketu nezakládám protože by výsledek byl nejspíš zkreslenej lidma co vše vyhazujou a nezalapí ani pneu.
http://www.banditser...fku-str-25-1-25.html
http://www.opravyraf...erie/fotogalerie.htm
2 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
Dolph-cz píše: opravit to půjde,to není problém.....ale jezdit a přitom vědět jak to vypadalo bych na tom nechtěl .......
Ta představa že někam pošlu zase novej ráfek ta by mě možná děsila i víc
Naposledy editováno 29.11.2014 13:36:55
mám zkušenosti s rovnanýma ráfkama ať už z aut,nebo motorek-a když už svařovat,tak to musí být fakt pan svářeč s velmi kvalitní svářečkou...
svařovat hliník není úplně jednoduché a slitiny z čeho jsou kola,jdou svařovat někdy dost obtížně.ono to na pohled vypadá jako svar,ale pokud to pění a jsou ve svaru póry,tak je to na průser...
tady je kvalita opravu zásadní.
1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
2 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
DucS píše: Nerovnal bych ani ráfek, ani vidle. Ale každý svého štěstí...
jasně taky nebudu zalepovat gumu budu jezdit jen v motohadrech a já nevim co ještě
nemám to radši rovnou vyhodit a koupit jinou ?
BladeRider píše: No ještě doplnim. Na ráfek sem se ptal v KTM a tam mi našli cenu 18 tis a jetej sem zatim nikde nesehnal.Pokud by někde za rozumně byl jdu do něj.Bejt to na jiný motorce koupim za pár peněz jetej a vůbec to neřešim samozřejmě.
http://www.ebay.de/itm/KTM-Duke-690-Felge-vorne-Vorderrad-Modell-2012-/321596001328?pt=Kraftrad_Felgen&hash=item4ae09d8c30
1 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
Dukerider píše: Určitě bych to nezkoušel rovnat. Na e-shopu Racetool.cz je myslím za desítku. Můžeš si to tam najít na mikrofiši. Je to samozřejmě čistě tvoje volba. Čau.
sám to zkoušet v plánu nemám :) No já nikde u racetool fiše nenašel tak jsem spolíhal na to co mi řekli po telefonu každopádně to teda ještě pohledám
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
neznamyScooterD píše: trochu se bojím aby nebyl největší průser rám, KTM maj poměrně tnekostěnný trubky a jde to celkem na pikaču. Kolo půjde v pohodě.
Větší hovadinu jsi napsat nemohl. Já jsem na 990 Sm letos proletěl více jak 50m příkopou, po cestě polámal několik stromků a rám, vidle vše OK. Jen se mi o pařez rozstřelilo zadní kolo, ale kyvka taky rovná. Tak tady nepiš takové bludy o věcěch o kterých evidentně nemáš ani páru.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
motorbreath píše: Větší hovadinu jsi napsat nemohl. Já jsem na 990 Sm letos proletěl více jak 50m příkopou, po cestě polámal několik stromků a rám, vidle vše OK. Jen se mi o pařez rozstřelilo zadní kolo, ale kyvka taky rovná. Tak tady nepiš takové bludy o věcěch o kterých evidentně nemáš ani páru.....
to že se to prošlo tobě,neznamená,že to projde všem.
tím se nechci nikoho zastávat ,ale tvůj verdikt,že ty jsi přerazil stromky,tak to musí vydržet a on je vůl je fakt mimo.
někdy motorka dělá kotrmelce a je Ok,jindy se sveze ,nabere obrubník a je ohlá jak luk.je to o štěstí/smůle.
http://www.davidmoto...lerie-motocykly.html
Naposledy editováno 01.12.2014 20:24:29
BladeRider píše: Bejt to na jiný motorce koupim za pár peněz jetej a vůbec to neřešim samozřejmě.
tak to je fakt tak akorát zbožný přání to není proto že bys měl nějakej super unikát, ale proto že použitelný přední kola jsou silně nedostatkový zboží na všechno s čím se nejezdí jak s hnojem.. na K3 sem sháněl skoro celej předek a největší problém je právě přední kolo, to mi nakonec po pár měsících sehnal speeďák - a to ještě černý, protože bílý bych sháněl asi ještě teď
a pro pobavení - na partsdepot cena kolem 21000, do suzuki sem ani nevolal
2 reakcí na tento příspěvek Rovnání a zavaření ráfku
edit. ještě jsem zapoměl odpovědět na otázku čím bych to stříkal. No já bych tu určite nastříkal černou barvou.
Naposledy editováno 03.12.2014 07:46:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
novej píše: já bych to odřízl pryč a vykytoval do originálního tvaru kytem na auta. a stříknul.
zbytecne slozity a pracny,ja bych to urizl,vyfoukal montazni penou a az zatvrdne,bych to odlamovacim nozikem vyrezal do puvodniho tvaru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rovnání a zavaření ráfku
neznamyScooterD píše: motorbreath> nechci se Tě nějak dotknout, ale každej tejden zkoumám ca 300-500 havarovanejch motorek, mezi nimi samozřejmě KTM a při nehodě na přední kolo(tento případ) ty rámy trpí, stejně jako třeba u Ducati, ono kombinace UPDček a celkem velký páky dělá svoje. Navíc, jak jsem psal, se poměrně špatně opravuje právě kvůli tloušťce trubek(téměř citace odborníka tímto se zabývajícím) Pokud chceš můžu Ti ca každej tejden poslat foto nějaký KTM relativně lehce na předek s ko rámem. Aktuálně třeba superduke 1290. Vše co jsem napsal je bohužel pravda, ale samozřejmě v dnešní době se nejedná o nějakou výjímku to vůbec ne. Takový GSRa, nový Z1000,monstery atd by mohli vyprávět Takovouhle fotku když rozešlu lidem, kteří rovnají, tak všichni napíšou rám, to se vsadim, ale jestli je změřenej a v pořádku, tak je to výjímka potvrzující pravidlo
OK, ale z toho co jsi napsal to vypadá, jako by rám na KTM byl oproti ostatním z papíru a to není pravda, právě naopak. Podle mých osobních zkušeností tam, kde je rám KTM chycený, je rám na supersportu po smrti. A rovnat se dá stejně deltabox jako trubkový, mám s tím pár zkušeností, ale samozřejmě všechno má své meze. A to se nebavím o šavlích, řidítkách atd. KTM mají hodně tvrdé šavle, takže pokud už se to ohne, tak ta intenzita nárazu musí být dost vysoká a to se většinou projeví i na rámu. Pak se to i hůře rovná, ale jde to. Ale pokud to porovnáš s jakýmkoliv supersportem, nebo těma co jsi uvedl, tak při stejném nárazu šavle zahodíš a rám půjde na srovnání taky. Bohužel, japonský trend poslední doby je vše nejlehčí nejtenčí atd. Pak s tím chudák kluk trochu křápne a půl motorky v háji.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Duke 690 - dílenská příručka KTM Duke 690 | D0BR0S | 0 | 10.9.2023 v 22:00 D0BR0S |
Plna nadrz - mozny problem [1, 2] KTM Duke 690 | ThoprT | 37 | 23.6.2023 v 21:54 Matess727x |
Výdrž continental conti attack sm KTM Duke 690 | Radasvab | 6 | 19.5.2023 v 15:41 Y4kuZ4 |
KTM 690 Duke 2019 (Track Pack-nahrá... KTM Duke 690 | Matess727x | 26 | 6.5.2023 v 19:14 Matess727x |