Téma: Průvodce nástrahami při cestování po Evropě

4.11.2014 v 23:07
Vzhledem k tomu, že se mi většinou při cestování dějí věci, které se jiným nedějí, napadlo mě že se s vámi podělím a vy třeba zase upozorníte mě a ostatní na nástrahy, které potkaly vás

Pravidlo 1: v zahraničí se ničemu nedivím a nic detailně nezkoumám!

Hned při mé první cestě do Rakouska před X lety jsem navštívil toaletu v hotelu.Kromě toho, že jsem se kochal tím jak to mají sousedi hezké mě zarazil zvuk který vydávaly dveře po zavření-byl to takový podivný kvíkavý zvuk, který rozhodně nevydávaly ani panty ani zámek.
A protože jsem Debil tak mě napadlo, že to prozkoumám nahoře na dveřích byla podivná plastová podlouhlá krabička s něčím co vypadalo jako miniobjektiv..tak poučen z Bondovek jsem začal pátrat, zda to na WC nefotí vždy po zavření...dveře jsem pootevřel zevnitř a bedlivě jsem sledoval co že to udělá až se dveře zavřou...po tom co jsem dostal do ksichtu plnou dávku osvěžovače toalet z té trysky, kterou jsem pokládal za objektiv už mě zvědavost přešla...pozor důležitá poučka: když už jako kretén něco v zahraničí zkoumám zavřu u toho aspoň hubu!.. abych neměl plnej rypák voňavky!!

Pravidlo 2: Pokud jedu do státu kde pořád fungují celnice zastavím jak na jedné tak i na druhé straně!

Když jsem jel poprvé sám přes hranice bylo to na Slovensko tak v té době sice už nefungovaly klasické celnice ale při průjezdu hranicí se ukazovaly občanky.Takže jsem přijel k celnici na české straně světácky jsem z totálně zatmaveného auta škvírou v okně podal celníkovi Občanku a po tom co mě ujistil, že můžu jet jsem vesele vyrazil k našim státním sousedům.
A vyrazil jsem nejen vesele ale taky nestandartně protože jsem nevěděl, že mám zastavit i na Slovenské straně hranice.
Došlo mi to až když jsem ve zpětném zrcátku viděl to hemžení, pobíhání a hledání dalekohledů.
Zařadil jsem zpátečku a vrátil se na celnici.To chudáky celníky zmátlo natolik, že si mě z auta vytáhli, z kotce vylákali lenivého čuchacího vlčáka, který vypadal, že by nenašel ani pytel grunulí a začali mi bujaře prohledávat auto.
Ptali se mě co to mělo znamenat a já jsem se dal do vysvětlování, -nato mi řekli abych si z nich nedělal srandu a jestli "niesom mentálně postihnutý" a že na srandičky nejsou zvědavý.
Prohlídka trvala asi 30 minut a během ní mi z auta vytáhli i zadní sedačky a všechno co nebylo přišroubované udělali mi v něm bordel za který by se nemusela stydět ani banda bezdomovců.Nakonec mě neochotně pustili a bylo na nich vidět, že by mi nejradši udělali i prohlídku tělesných dutin.

Pravidlo třetí: pokud jedu do zahraničí aktualizuju si navigaci!

Cestoval jsem pracovně do Německa a moje 8 let stará Navigace TomTom po mě chtěla asi 1800kč za stažení nových map..což jsem samozřejmně nedal a vyrazil bez aktualizace.
Projel jsem se po krásných polňačkách, brouzdal jsem po lesích a v jedné dědině jsem dokonce musel podle pokynů navigace projet přes statek, který v navigaci zázračně nebyl.
Když jsem se konečně napojil na normální asfaltovou cestu začal jsem oslavovat...bohužel předčasně.
Projel jsem nějakou dědinou a potom přes závoru do areálu..navigace ukazovala pořád dopředu tak jsem to tam, nahrnul.Byla neděle a v areálu nikdo nebyl..závora se za mnou zacvakla a ven mě pustit nechtěla.Nikde nikdo a projet dál se nedalo- tak mě napadlo, že tu závoru prostě přelezu nechám si auto nachystané k odjezdu budu se před senzorem tvářit jako auto a jak se otevře projedu ven.Chyba... nevím jakým způsobem se ta závora aktivovala ale pohybem určitě ne protože jsem tam asi 20 minut poskakoval, popocházel a vůbec se choval jako obyvatel Jedličkova ústavu a nic.
Pak přijela Německá policie a já jsem se jim snažil svou lámanou angličtinou vysvětlit o co jde..nepochopili nic dali mi pokutu jejíž výši mi museli ukázat na prstech, protože jsem jim nerozuměl ani fŇ- někam zavolali a závora se zvedla a já jsem povyjel ven, pak mi ukázali abych zůstal stát..a pak mi..jak jinak prohledali auto!!Nejvíc je zajímal můj bágl plný náhradního oblečení, u slipů s obrázkama se výborně pobavili a já jsem jenom čekal, jestli si ty věci nezačnou ještě zkoušet.Pak si mě zapsali a nechali mě jet.
Pokuta mě v přepočtu na naše vyšla asi na 1500kč a zajel jsem si oproti plánu 230km...

Naposledy editováno 05.11.2014 00:26:38
Anketa: Dějí se vám taky v zahraničí různé příšernosti?
Nedějí jsme na rozdíl od tebe svéprávní
36%
Dějí taky nejsme normální
57%
Cetujeme vždy v doprovodu způsobilé osoby
Ty už radši nikam nejezdi mobilní ostudo

4.11.2014 v 23:20 | Nahoru | #1
Letos jsem při cestě přes Madarsko jsem dojel do kravína! aktuální mapy sygic

4.11.2014 v 23:26 | Nahoru | #2
pobavilo

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce nástrahami při cestování po Evropě

5.11.2014 v 00:29 | Nahoru | #3
Ještě bych přidal:

Zkontrolovat si, že mám opravdu svůj pas a že ten první nahmátnutý v šuplíku není manželčin. Zajímavé je, že jsem v dobách před EU projel v pohodě Německo, Lichtenštejnsko, Švýcarsko a Rakousko. Všimnul si toho až český pasovák při návratu.

Chorvatskému policistovi neříkat pane četníku, je to tam asi nějaká nadávka.

Ve Švýcarsku nepoužívat citoslovce kuk, je to označení pro pánský úd.

V Itálii mimo turistické oblasti se v restauraci neptat po kečupu.

Když jedu přes Německo ve středu abych se vyhnul pátečním zácpám, ověřit si, že nemají ve čtvrtek a v pátek státní svátek (prvních 50 km dálnice za Mnichovem jsem jel 4 hodiny).

Když v Estonsku na letišti divně koukají na starou občanku, tak pomůže nový řidičák.

A zkušenost kolegy: když v Rakousku nezastavím policajtům, tak není dobrý nápad zamířit na nejbližší hraniční přechod, protože řetěz napříč zastavuje spolehlivě.

P.S. s TomTomem jsem v Německu už také jeden statek navštívil a aktualizace to nezachrání.

Naposledy editováno 05.11.2014 00:30:52

(reakce na) Průvodce nástrahami při cestování po Evropě

5.11.2014 v 00:32 | Nahoru | #4
gnat> Dobrý věděl jsem jenom to o Německých svátcích zbytek ne.

5.11.2014 v 05:07 | Nahoru | #5

5.11.2014 v 09:31 | Nahoru | #6

5.11.2014 v 09:40 | Nahoru | #7

5.11.2014 v 10:00 | Nahoru | #8
Tomu říkám kvalitní zimní vlákno.

5.11.2014 v 10:27 | Nahoru | #9
taky bych pridal

v rakousku platit na zachodkach 10 eurovkou, sice na tebe chvilku cumi jak na debila, ale pak te pusti zadarmo (cerstve vytazena z bankomatu, drobny sem sebou fakt nemel)

Naposledy editováno 05.11.2014 10:27:49

1 reakcí na tento příspěvek Průvodce nástrahami při cestování po Evropě

5.11.2014 v 10:34 | Nahoru | #10
Rok cca 1997 a autobusovy vylet za spratelenou obci do Svycarska.
jeli jsme jako Cesi - Karosa LUX, rizky v alobalu, zavarene okurky, plechovkovy kozel. Na nejakem odpocovadle v Nemecku se damy vydaly na WC (samostatne stojici nerezova budka) vstup nevim jestli marka nebo 50 silinku. Proste pro cechy ukrutna suma.
Inu, Prvni zaplatila a ostatni si drzely dvere. Nikdo tenkrat nevedel, ze po zavreni dveri se budka automaticky vymyva. Protoze potrebu vykonalo 5 dam bez uplneho zavreni dveri, budka se rozhodla ze se zacne vymyvat zrovna kdyz tam byla ta sesta. Z niceho nic jekot, voda strikala pootevrenymi dvermi ven, pak vypadla promocena pani s kalhotkama pod zadkem a kalhotama u kotniku.