Měl bych pár dotazů ohledně volných jízd na okruhu v Brně a jízdy na okruhu jako takové...
-jak dlouho před prodejem vstupenek (16:30 tuším začíná) bych si měl jít sednout před bránu, aby se na mě určitě dostalo?
-jak je to s tlakem v pneu? Měl bych nějak upravovat oproti běžné jízdě na silnici? (foukám 2,4-2,5 a 2,9), předpokládám, že by se mělo trochu podhustit, ale na jakou hodnotu?
-na okruhu jsem v podstatě začátečník a nerad bych zacláněl a kazil rychlá kola rychlejším pilotům, tak bych uvítal nějaké rady co a jak mám dělat. Takže prosím nějaké stručné základní instrukce a doporučení
-no a na závěr by mě zajímalo, jaký čas lze teoreticky zajet se starší seriovou šestkovou Ninjou (99), abych věděl, jak jsem velký jelito a kolik mi zbývá do nějakýho rozumnýho času.
Kdyby mě ještě něco napadlo, přidám další dotaz.
Předem díky za odpovědi
- "urcite dostalo" neexistuje, kdyz tam budes prvni pred branou, tak je jen vetsi sance ze neco urves, podle toho jak velci zmrdi budou za tebou a kolik jich bude pri prebehu rychlejsich
- jako lama rikam, ze s 2.5 a 2.5 nic nepokazis ...
- hlavne nic neres a nikoho nikde nepoustej debilnim manevrem. Jezdi tak, aby uvnitr zustalo misto, pri vyjezdu zase venku zustalo misto. Necum do zrcatek. A kdyz uz fakt nekoho budes chtit pustit, asi nejlepsi je to na rovince, ze nebudes tak zrychlovat. Hlavne nedelej kraviny pri brzdeni do zatacky ...
- na masinu se nevymlouvej, je to rukama. Rozumny cas je pod 2:30, ja jako zacatecnicka total lama jsem dal pri sve prvni jizde 2:45. Ted uz je to o kus lepsi, kolik ale nevim. Mam gsxr600.
gumy sem nepodhušťoval a drželo to pěkně i s Pilot Road 1.
podle mě to moc řešíš. zase tak velká věda to není.
Mahdy: jak při přeběhu? Vstupenky se snad kupujou podle pořadí, v jakém kdo stoupnul do fronty, ne? Nebo mám jen naivní představu o férovosti?
Jack6>Troyt: tak radši se zeptám než abych někoho naštval nebo někomu způsobil nepříjemnosti na trati
Mahdy: jak při přeběhu? Vstupenky se snad kupujou podle pořadí, v jakém kdo stoupnul do fronty, ne? Nebo mám jen naivní představu o férovosti?
férovost ? v ČR ? .... tak s tím nepočítej ...
1)když hustit gumy tak zásadně za studena!!!tzn. v garáži
2)dodržovat předepsaný tlak od výrobce!!
3)čím lepší gumy tím lepší svezení
4)první 3 kola si v klidu zahřát gumy a až potom pořádně nakrémovat asphalt
Amen
Těmato radama začíná každá dobrá okruhová škola (dobrá škola)
Doufám, že se brzo někdy na okruhu uvidíme.
No to je jen vtip, ale já si teda nedovedu představit při té ždímačce plnej bzda, plnej brzda, plnej.... ještě koukat do zrcátek jestli si tu zatáčku dám nebo nedám pač sem v prdeli z tohop že za mnou je někdo rychlejší. Další je zbitečnej odpor větru že
a k těm zahřátým gumám: pokud jsi na motorce přjel a nečekal přes hodinu, tak gumy pořád zůstávají trochu zahřátý takže stačí první kolo pro znovuzahřátí a druhý už můžeš začít zrychlovat. taky jsem to tak udělal a no problem.
nevím co máš za gumy ale já jezdím na slickách tak dávám 1,9 obě,2. zrcátka jak uznáš za vhodný na okruhu je nepotřebuje jezdíš si svou stopu na okruhu žádný kličkování nebo že se necháš každou zatačku vynest na duhej okraj jak ti tady někdo psal drž si jenom svoju stupu a ostatní tě zase objedou, 3. a protoho kdo ti tady psal že mrkneš do zrcátek nikdo nejdeš a projedeš zatačku odk kraje po okraj tak ten stakovou nebyl na okruhu protože to by mu všichni vysvětlili za další jak si tam rozbiješ motorku nebo tě někdo trefí jdeš tam na vlastni riziko nikdo ti nic nedá. 4. chtěl bych vidět jak se někdo fívá na zrcátek při top rychlosti na nějaký zrcátka nemáš ani čas budík taky nekonroluješ řadíš a podřazuješ podle zvuku. 5. čas:
pokud jsi trochu střelec tak budeš mít dobrej čas já jsem tam byl poprvní měl jsem 2:33 shruba
a tědkom to jezdím 2:08 - 2:09 a když je uplně nejhorší 2:10 shruba tod vše z mé zkušenosti z okruhu