po dvouletý pauze se vracím k jedné stopě a jsa přesycen snad vším od skútrů
až po 130+ koňové čtyř a troj válce, chci trvale zakotvit u stylový, lehčí a konstrukčně
jednoduchý motky na pohodové projížďky, malé výlety a občasnou polňačku.
Měl jsem japonce, angličany, američany i italy ale jediný co mě nikdy neomrzelo
byla Ducna S2R 1000 a Guzzí Breva 1100, které kdybych nemusel tak bych nikdy neprodal.
Projevu jejich motoru, specifickým jízdním vlastnostem a smyslu pro detail se nic
nevyrovnalo.
Do oka mi padla Moto Guzzi V7 Stone a sháním zkušenosti majitelů nebo variant Classic, Special nebo Racer. Hlavně mě zajímají konstrukční chyby, vhodné doplňky, reálný rozdíl zadních tlumičů na jízdní vlastnosti mezi Bitubo z Raceru a standarních ze Stone/Classic.
Od model. roku 2013 má mít plechovou nádrž místo nylonové. Co má ještě z plastu, kromě sání ?
Pokud by se vyskytla nabídka za dobrou cenu, uvažoval bych ještě o Ducně GT1000 případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc.
Uvítám, pokud může někdo z vlastní zkušenosti porovnat.
Je mi jasný, že V7 oproti litrovýmu GT nepojede, ale už jsem se nazávodil dost a navíc mám s Guzzi lepší zkušenosti co se týče spolehlivosti a náročnosti na servis.
Předem díky za tipy !
Naposledy editováno 15.08.2014 17:52:28
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
-V7 i Boneville jsou pro vzrostlého chlapa(mám 190cm/90kg), pidimotorky, které nejedou(bavím se o rozumném zátahu a akceleraci né o maximálce) nemají podvozek a nebrzdí
-GT je dospělá, s podvozkem, brzdama a krásným průběhem pro pohodové vožení i lehký sport
Jo a GT 1000 ze dobrou cenu = dobrý vtip je jich jak šafránu, nabídka téměř nulová i po evropě a mrkni třeba na mobile.de za kolik se prodávají...
Za me V7 Sport...
U V7 racer byl problém s plastovou nádrží.
Jak se teplem roztahovala tak praskal ten chrom. Netekla, ale neypadalo to pěkně.
Nevím od jakého roku, ale nové už jsou plechové.
Hlasoval jsem pro MG
Naposledy editováno 14.08.2014 22:56:29
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Vůbec Ti nezávidím to rozhodování... já ve Tvé situaci, kdybych měl vybrat jedinou, asi bych se u toho rozplakal........
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
kuzmič píše: Jsem fanda Moto Guzzi, ale všimli jste si někdo těch nádherných vyplétaných kol u Ducati..? To je pohled pro bohy...!!!!
Vůbec Ti nezávidím to rozhodování... já ve Tvé situaci, kdybych měl vybrat jedinou, asi bych se u toho rozplakal........
Vyplétaná kola má i V7 Special nebo Classic, stejně jako ten Bonneville
Naposledy editováno 15.08.2014 07:20:06
3 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Není to nijak zvlášť "prémiová" značka, co se týče klasických motorek, ale nenapadla tě ještě Kawa W800? Ta je poměrně hodně chválená a mě osobně se líbí víc než Bonnie nebo V7 ...
t_freedom píše: Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...
když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?
hortenovi si co vim i dvakrát odplivla převodovka na kardan, i když jemu upadlo i zadní kolo na Grisu, nevím co s tím dělá
Já bych byl taky pro scrablera...
A na pohodové ježdění bych se nebál ani CB1100..i když je to japonec
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
t_freedom píše: Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...
když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?
jasně že má relativně děsnej podvozek. Ovšem si taky na nic nehraje. Je to klasika se vším všudy. Cos myslel že měly motorky před 30-ti lety?
Já se byl včera projet na V35TT:
A co myslíš? No nejede. Vůbec. Nebrzdí. Předek mačkáš až na doraz a neutrhne se, zadek blokuje. Neřadí - 5 kvaltů, jeden neutrál a 3 další falešný. Zatáčí to jako prkno. Pohodlný to je asi jako fošna. Podvozek je jako by tam žádnej nebyl. Jedeš 60 a máš toho plný brejle. A jaká je?
Hubu máš od ucha k uchu. Koncentrovaná zábava.
Na V7 jsem najel pár kilometrů. Podvozek fakt mizernej, ale přesně takovej jako by měl u klasiky být. Ta motorka je celá super. Nemusíš jezdit rychle a strašně tě to baví
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
A po x letech a desitkach tisicich km si proste nepujdes koupit (priklad) Suzuki GS500.
PETARDAK píše: Před časem sem řešil stejný výběr jako Ty, tak mé postřehy:
-V7 i Boneville jsou pro vzrostlého chlapa(mám 190cm/90kg), pidimotorky, které nejedou(bavím se o rozumném zátahu a akceleraci né o maximálce) nemají podvozek a nebrzdí
-GT je dospělá, s podvozkem, brzdama a krásným průběhem pro pohodové vožení i lehký sport
Jo a GT 1000 ze dobrou cenu = dobrý vtip je jich jak šafránu, nabídka téměř nulová i po evropě a mrkni třeba na mobile.de za kolik se prodávají...
Já narost o něco míň, tak se snad na něj vejdu. Monster byl taky relativně malej a problém nebyl
Dobrá cena je relativní a vím že se bude GT těžko shánět, ale náhoda je vůl. Každopádně na mobile.de bych hledal jako poslední možnost, už to dávno není co bývalo a teď je to smetiště na předražený šunty. Loňský znehodnocení koruny gaunerama z ČNB to ještě zhoršilo.
t_freedom píše: Já jsem slyšel od vícero lidí... tady na fóru třeba Horten... že nová V7čka má relativně děsnej podvozek... že zdálky se na to supr kouká, ale blíž už je to krapet o "horký jehle"...
když Guzzi a na pohodu co třeba Bellagio?
Od podvozku si velký iluze nedělám. Teda geometrie bude ok, ovladatelnost Guzzi umí. Spíš jde o to, jestli při vhodným nastavení ustojí mých cca 80 kg při běžných rychlostech a jak zároveň zvládnou žehlit nerovnosti. Super komfort nečekám ani že přehnanou toleranci k mým chybám. Brzy - v předu jen jeden kotouč 4 pístková brzda - taky nebudou flekovat, ale dá se to trochu zlepšit třeba pancířema, ale počítám s tím že pro jízdu na krev to nebude.
Bellagio znám, dokonce sem ho měl před lety asi na hoďku půjčený a řídí se to překvapivě dobře, ale já chci něco lehčího. Tohle má oproti V7 Stone skoro 50 kg navíc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Redguy píše: seikos> I nedokonala motorka muze byt ohromne zabavna, ale u nove V7 se nemuzu zbavit dojmu, ze velikosti, provedenim a celkovym pojetim cili hlavne na zacinajici jezdce, holky, atd.
A po x letech a desitkach tisicich km si proste nepujdes koupit (priklad) Suzuki GS500.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Piwell píše: dunrix: nějak mi nejde do hlavy věta "případně Triumphu Boneville T100, který má ale na můj vkus zbytečnou nadváhu a válec navíc ." - vždyť Bonnie je taky dvouválec ....
Není to nijak zvlášť "prémiová" značka, co se týče klasických motorek, ale nenapadla tě ještě Kawa W800? Ta je poměrně hodně chválená a mě osobně se líbí víc než Bonnie nebo V7 ...
Díky za upozornění, to je ode mě trapas Nějak se my vrylo že Triumph = tříválec. Na druhou stranu je to v řadě, tak je to stejně malý mínus.
W800 jsem kdysi prohlížel u jednoho dealera a po bližším ohledání mě to moc nechytlo. Byl bych překvapenej, kdyby motor nebyl jen převrtaný dvouvál co dávaj do Versyse nebo něco podobnýho. Nic proti, ale na mě moc sterilní.
seikos píše: jasně že má relativně děsnej podvozek. Ovšem si taky na nic nehraje. Je to klasika se vším všudy. Cos myslel že měly motorky před 30-ti lety?
Já se byl včera projet na V35TT:
A co myslíš? No nejede. Vůbec. Nebrzdí. Předek mačkáš až na doraz a neutrhne se, zadek blokuje. Neřadí - 5 kvaltů, jeden neutrál a 3 další falešný. Zatáčí to jako prkno. Pohodlný to je asi jako fošna. Podvozek je jako by tam žádnej nebyl. Jedeš 60 a máš toho plný brejle. A jaká je?
Hubu máš od ucha k uchu. Koncentrovaná zábava.
Na V7 jsem najel pár kilometrů. Podvozek fakt mizernej, ale přesně takovej jako by měl u klasiky být. Ta motorka je celá super. Nemusíš jezdit rychle a strašně tě to baví
A vvvvo tom to je Úplně se moderních vymožeností nechci vzdát, ale s vykastrovaným fun-factorem ve prospěch "dokonalosti" to je o ničem. Italové tohle moc dobře vědí a umí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
seikos píše: A proč máš pocit že nová V7 musí být lepší než stará? Guzzi má dost modelů lepších než V7 a V7 je prostě přesně taková jakou chtěli mít. Dobře doplňují flotilu. Prodeje modelu V7 o tom svědčí
No obvykle to tak byva, ze se vyrobce snazi, aby novy model byl lepsi nez ten stary
Jak uz jsem psal, momentalne Guzzi nema nic, co by me oslovovalo, V7 je prtava (ja 190cm a 105 kilo), Griso a Sportka splaseny, Cali je mastodont, Ballagio a Nevada se mi nelibej.
Naposledy editováno 15.08.2014 15:31:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Redguy píše: seikos> I nedokonala motorka muze byt ohromne zabavna, ale u nove V7 se nemuzu zbavit dojmu, ze velikosti, provedenim a celkovym pojetim cili hlavne na zacinajici jezdce, holky, atd.
A po x letech a desitkach tisicich km si proste nepujdes koupit (priklad) Suzuki GS500.
Au, to bolelo srovnávat Sůzu GS500 s V7 Asi si udělám výlet do Vrbovky, jestli v reálu ta V7 tak strašná. Nebo vidím koule tam, kde podle tebe nejsou.
Asi je to těžký pochopit, ale už nechci a netoužím brousit ve 150 kolena na trase Liběchov - Dubá nebo lítat na zadním, což jsem stejně nikdy moc neuměl.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
dunrix píše:
Asi je to těžký pochopit, ale už nechci a netoužím brousit ve 150 kolena na trase Liběchov - Dubá nebo lítat na zadním, což jsem stejně nikdy moc neuměl.
Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1
Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.
1 reakcí na tento příspěvek MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Redguy píše: Prave, ze to chapu naprosto presne, presel jsem na tu svoji mrchu po 100+ konovym japonci, jehoz potencial jsem nikdy nevyuzil a jezdeni na nem me nebralo.
Ja jsem asi zaujatej tim, ze mam original, takze kdyz vidim moji a novou V7mu vedle sebe, tak mi to prijde jak kdyz vedle sebe postavis (ted me narychlo napadlo) starej Hummer H1 a novej H3. Ten novej je ve vsem lepsi, uspornejsi, rychlejsi, komfortnejsi, ale pokud jsi jako ja, tak si stejne vyberes H1
Jeste mala poznamka na vysvetlenou - muj nejvetsi problem s novou V7 je to, ze je na me proste prtava, jinak je to fajn motorka.
Na Bonneville jsem se v pohodě vešel (mých 184 cm/80 kg) a V7 by měla mít jen o 5cm kratší rozvor a výšku sedla dokonce o 3 cm vyšší. Samozřejmě ještě záleží na poloze stupaček a jestli se mi kolena vejdou za válce. U velký Brevy to vycházelo akorát a bezvadně to fungovalo jako kapotáž a vyhřejvání. V zimě jsem si na víkách válců ohřejval i ruce, investice do heftů pak byla zbytečná
Souhlas že současná nabídka není úplně uspokojivá. Zmizely verze modelů s menšímy objemy, největší je nabídka cruiserů který mě neberou a Stelvio jsem nepochopil. Teda komerčně určitě, jako odpověď na úspěch GSa od BMW, ale na cestování je lepší Norge a do terénu s takovým parníkem je čirý zoufalství. Nevím proč třeba neudělají nástupce Quoty, to by smysl dávalo.
Jinak respekt k vlastnictví toho parádního veterána co máš v profilu. Moc pěkně to vypadá a jako investice taky super. Nejsem žádný mechanik a jako maxium jsem zvládal seřizovat si vůli ventilů. Na renovaci a náročnější údržbu bych asi neměl.
Naposledy editováno 15.08.2014 16:21:04
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
Redguy píše: No obvykle to tak byva, ze se vyrobce snazi, aby novy model byl lepsi nez ten stary
Jak uz jsem psal, momentalne Guzzi nema nic, co by me oslovovalo, V7 je prtava (ja 190cm a 105 kilo), Griso a Sportka splaseny, Cali je mastodont, Ballagio a Nevada se mi nelibej.
Samozřejmě že to není žádná výkladní skříň techniky, ale to nikdo nechce a nechtěl. Chtěli jednoduchou lehkou motorku a tak ji mají. A lidi ji milujou. Jen vloni dělala V7 více než 50% prodejů celé fabriky.
Redguy píše: Jeste jeden maly tip - pokud bychom meli nahodou stejny vkus, zkus se podivat na Yamahu XV950, me tahle masina hodne okouzlila
Takhle z dálky celkem pěkný, ale má to koule ?
Koukal jsem teď na specifikaci a kromě logicky vyšší váhový kategorie to má nádrž jen na 12 litrů ? WTF ? Do V7 se vejde 22 l.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MG V7 vs Bonneville T100 vs Ducati GT1000
seikos píše: Každé auto je vždy lepší než to staré. A taky vždy dražší. Podívej se kolik V7 stojí. Dá se běžně sehnat nová pod 200 se 4-letou zárukou.
Samozřejmě že to není žádná výkladní skříň techniky, ale to nikdo nechce a nechtěl. Chtěli jednoduchou lehkou motorku a tak ji mají. A lidi ji milujou. Jen vloni dělala V7 více než 50% prodejů celé fabriky.
Nejni pravda, soucasny trend je takovy, ze kazdy novy model je lepsi (tak to alespon tvrdi vyrobce) a zaroven levnejsi nez byl predesly v dobe uvedeni na trh (staci se podivat na Oktavii, Golf, atd.)
Ja prece nerikam, ze je to spatna motorka, svuj nazor na ni jsem vyjadril vys, nebudu se opakovat.
Podle me je proste velka chyba, ze skoncilo Griso 850, meli ho dat delat s puvodnim motorem, cena by sla dolu a byla by to bomba.
seikos píše: Každé auto je vždy lepší než to staré. A taky vždy dražší. Podívej se kolik V7 stojí. Dá se běžně sehnat nová pod 200 se 4-letou zárukou.
Samozřejmě že to není žádná výkladní skříň techniky, ale to nikdo nechce a nechtěl. Chtěli jednoduchou lehkou motorku a tak ji mají. A lidi ji milujou. Jen vloni dělala V7 více než 50% prodejů celé fabriky.
Rozpočtové komponenty a levné materiály zamrzí. Nesnáším jak se všude cpou plasty kde nejde bezprostředně o bezpečnost a plastovou imitaci chromu pak považuju za vrchol drzosti.
Zatím jsem se nedozvěděl co všechno je na současné V7 z plastu. Aspoň nádrž by už měla bejt z plechu. O konstrukčních problémech zatím taky nic. Jak tu někdo psal o problémech s nylonovou nádrží u V7 Raceru tak to asi není nic proti Multistradě, která se kolem tankovacího otvoru totálně propadla.
Snažím se dopátrat, jestli je v současné nabídce moto klasického stylu s pohotovostní váhou do 200 kg (suchá do cca 180 kg) s jednoduchou konstrukcí - ideálně dvouválec vzduchem chlazený. Exkluzivity jako Norton za půl mega jsou bohužel mimo dosah.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupit CL500 nebo Guzzi V7 [1, 2, 3] Moto Guzzi V7 Stone, Moto Guzzi V7 850, Honda CL500 | Pebrno85 | 65 | 14.11.2023 v 14:29 elvis78 |
Moto Guzzi V7 - zadní tlumiče [1, 2] Moto Guzzi V7 Stone | oldyno | 43 | 12.10.2023 v 21:18 dzonnek |
Moto Guzzi V7 III - Plexi Moto Guzzi V7 Stone | SPAX | 0 | 23.8.2022 v 09:41 SPAX |
Pohodová motorka na výlety Royal Enfield Interceptor, Moto Guzzi V7 Stone, Moto... | Peter_96 | 29 | 12.6.2022 v 15:51 Peter_96 |
Pirelli Sportdemon vs. Metzeler Las... Moto Guzzi V7 Classic, Moto Guzzi V7 Racer, Moto Guz... | Mates019 | 14 | 5.6.2022 v 22:09 MarioV2 |