- regulátor tlaku
- ucpaný palivový filtr
- svíčky
- indučka
- Hall senzor
- řídicí jednotka
Ale všechny tyhle komponenty jsou poměrně robustní, takže to bude spíš nějaká blbost, jako uklepaný drát nebo tak něco.
Dokonce jsem připojil přes startovací kabely k autu a zatočil s ním tak. PO chvíli naskočilo.
U mne byl problém ve startéru - uvolnilo se víčko, které odděluje rotor startéru a reduktor otáček (planetová převodovka). Volné víčko postupně prodřelo vinutí rotoru startéru a zkratovalo jej. Ten pak bral příliš velký proud. Motorem točil, ale za cenu příliš velkého poklesu napětí, takže už nebývalo na vstřikování a zapalování.
Zkus pro začátek diagnostiku - vyndat svíčky a rukou protáčet motor. V místě, kde dává Hallův snímač signál, musí přeskočit jiskra na svíčkách a krátce zavrčet čerpadlo.
Pak se uvidí dál.
1 reakcí na tento příspěvek Nestartuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rafička na tachometru BMW R 1150 R | pidulik | 2 | 20.5.2024 v 00:23 ja1 |
Spojka BMW R 1150 R | pidulik | 1 | 19.4.2024 v 18:54 JwKS_Pavel |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 1 | 22.10.2023 v 21:42 Destroyer |